SUBARU
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: Všem
Vysvetlí nám, menej znalým, niekto presnejšie ako reklamné brožúry SUBARU, fungovanie AWD v Outbacku s automatickou prevodovkou, prípadne rozdiely s manuálnou prevodovkou. Tiež by ma zaujímalo, či autá dodávané do Európy majú diferák s obmedzenou svornosťou. Ďakujem. -
matuS 15.06.00 00:00
« Oblubene subaru
Japonska automobilka Subaru znama
predovsetkym neobycajne prepracova-
nym pohonom 4x4 zvitazila uz druhy-
krat za sebou v celosvetovo uznava-
nej spotrebitelskej ankete majite-
lov aut, ktoru poriada prestizna
agentura J.D.Power and Associates.
Medzi 115 jednotlivo hodnotenymi
modelmi najlepsie obstal Subaru Le-
gacy pred vozidlom Subaru Impreza.
Sportovo-terenny Subaru Forester
obsadil 8. miesto a tak predstihol
vsetkych svojich konkurentov. Suba-
ru ziskal v hodnoteni znaciek uz po
treti raz najvyssie ocenenie.
To iste sa tyka aj modelu Impreza.
Podla slov riaditela britskeho zas-
tupenia Subaru je japonska firma
potesena ocenenim vysokej kvality
svojich produktov. Je to vsak vy-
sledok prace vsetkych predajcov a
servisnych pracovnikov znacky. Z
tohtorocnej ankety vyplyva, ze za-
kaznici znacky Subaru si aj nadalej
pochvaluju vysoku vykonnost a kva-
litu svojich vozidiel a ich predaj-
cov, u ktorych si vazia rychlost a
kvalitu prace odvedenej v servisoch.
-
« Bez nadpisu
STi to má udělaný z normálních trysek na ostřikování skla, ale intercooler je na stejném místě a stejně velký. Jinak Thorni před závodem ještě obkládají i.c. ledem. My jsme teď s Jirkou Vovsem začali zkoušet suchý led a polévat ho ředěným lihem, to má dát až -80. Musíme ještě zjistit koncentraci, která není moc hořlavá a která funguje. Jestli tohle čte nějaký chemik, zkuste vymyslet něco jako Perchlorethylen, co nehoří a rychle se odpařuje (a na rozdíl od P.e. neleptá plasty!) -
"-- skrytý --" 14.06.00 17:59
« Re: watercooling
U EVO VI je chlazeni intercooleru vodni mlhou uz v serii. Tlacitko je mezi prednima sedadlama, ale jeho znaceni je dost divny. Neni to nic noveho, mela to uz Delta Integrale EVO - serie Martini 5, Martini 6 a Dealer's collection. Da se to velmi snadno doma udelat, staci koupit trysky a motorek staci od ostrikovacu. Pak jen ramecek na intercooler a je to hotovy. snizuje to teplotu vzduchu udajne az o 20°C. Jinak ten Lancer ma primo udelany wastegate pro onu "strelbu" do vyfuku, jen je potreba to puvodni sundat, muze se i trochu prevrtat a nasadit ventil a spojnici s vyfukem (trubku asi 5 cm prumer). Normalne se totiz ten pretlak odvadi zpatky do sani kvuli emisim. Vsadim se, ze u Imprezy to bude stejny. Je ale otazka, jak se s tim popere seriova elektronika, ale vetsina tech tuningovych uz maj cidlo ve svodech a pri ty "strelbe" naperou vic paliva, aby se turbina porad tocila. Kdo chce, muzu mu poslat schema, ale mam vsechny materialy jen pro Lancii. I kdyz podle mne to bude velmi podobny, kdo ma zajem muj mail je v Lancii Delta HF Integrale. -
« Re:
Jinak na Subárko by zřejmě byl k dispozici čiptuning - odhaduju cca 40 koní navíc, a kdyby se tam dal větší intercooler (a třeba ostřikem chlazenej) a zvednul tlak turba, určitě by to byly další koníky navíc. Mrkni do "Dieselové motory - tipy a triky" je tam kontakt na firmu z Brna, která by ti to určitě udělala (Autokomplex)... -
« Subarista
Nedělaj jsi někomu stříkání intercooleru vodou? V Hořovicích mi ukazoval Gloom, že to má na EVO VI a vypadá to zajímavě. Dobrý je to prý hlavně při popojíždění ve městě. Když se ti IC totálně zahřeje, tak ho trošku zchladíš vodou a od semaforu odjíždíš jako první :-) -
« Bez nadpisu
Křesla nejsou (musím teď trochu šetřit, za tejden kupuju model buginy na vysílačku), ale až budou, určitě dám vědět a nafouknem to. Ale brzdy už konečně brzdí! Musel jsem sice vyhodit ty jejich destičky DS3000 a vrátit tam DS2000 (DS3000 byly moc tvrdý, dělalo to takový divný fleky na kotoučích a hroznej randál), ale teď už to je v pohodě. -
« Re:
To AlesK:
Nemohu spat, premyslim o odvete (vendete)....:-) Par dni budu trenovat razeni 4. rychlostniho stupne a pak uvidis jen vzdalujici se zad me GT ...:-)
Jel si vcera fakt dobre, kdybych Te ani jednou nepredjel tak napisu, ze ses lepsi.Rozhodne jsi vsak podaval stabilnejsi vykony a to se pocita :-(
Pro Zbyse a ostatni: Vysledky Drag Race v Sobotu 10.6. 2000.
Trida A
1. MisiVbusi lancer Evo VI 280 koni a 530 nm, pokud se nepletu
2.Audi Coupe motor porsche 380 koni a jako krava nm
3.AlesK Subaru impreza GT 220 koni a 310 nm, ted jsem se mozna pekne ztrapnil pokud jsem poplet ty udaje o vykonu....
RadekG (muj tajny favorit) vyrazen-vyrizen AlesemK na rozjezdy 2:1. Prvni vyhral Ales druhej RadekG a treti kdyz mel RadekG naskok pul konske delky, tak udelal chybu spatne zaradil, spis vubec ctyrku, byl prejet AlesemK.
........................................… /> Zbys se zavodu nezucastnil, pry nas necha vyhrat..