SUBARU
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: Re:
To sme se mohli setkat na weekene byvam cca 20 km od C. Krumlova a znam tam pekne RZ-ty ve vojenskem prostoru, kde je super asfalt a sterk a da se tam i litat, vcera sem si skocil cca v 90 kmh a nechal jsem pridanej plyn a pekne piskla kola.Bylo to, ale jemne....:-).Znam i useky dosti podobne Rally Acropolis....Pokud by jsme jeli za sebou museli by jsme mit odstup cca 500 m jinak by nebilo nic videt. Mnohem lepsi je to v zime, 800-1100 m nad morem a snih = Turbo sane....:-) -
« Re: Re:
Vidiš, kdyby jsi nebrzdil, tak by tě třeba nezastavili :-)
Včera po obědě jsem jel z Mirošovic do Prahy. Jel jsem vlastně z Českého Krumlova. Byly tam Slavnosti pětilisté růže. Celý Krumlov je oblečený do 16. století a je to vždy nádherný víkend. S telefonem na Glooma jsem na tebe nezapomněl, ještě chvilku vydrž. -
« Re:
To AlesK: Stejne me nepredjedes, hec, hec....Nejlepsi je sodovka.....
:-)
Nejel si vcera po D1? Nebo Zbys? Zrovna kdyz jsem se rozjizdel, pote co jsem zaplatil splatku sil.dane u policie CR za 167 kmh.500 m pred tim jsem jel 220....Tak jsem v proti smeru uvidel GT jako mas Ty nebo Zbys... -
« Re:
Vazelína vytékala opravdu z poloos ( sorry, za tu nápravu), vyřešilo se to výměnou vazelíny. Chtěl bych vědět jak se ty brzdy dají opravit, vyměnil jsem už destičky a nechal stočit kotouče, trochu se to zlepšilo, ale stále to není ono. Už dřív jsem psal o německém testu Legacy kde se problémy s brzdama objevily, jednalo se o dlouhodobý test na 100 000 km ( Auto moto und sport č. 6, březen 2000 ). Měl jsem připomínky k přístrojové desce z hlediska použitých materiálů a vzájemnému lícování jednotlivých dílů, ne k jejímu tvaru. Když s tím autem jedu po nerovné silnici ( takových je u nás většina ), ozývají se z celýho interiéru různý pazvuky. Takže věc nestojí tak, jestli jsou asijské tvary lepší než německé, ale jestli se jedná o kvalitní provedení nebo ne. P.S. Zajímalo by mne, s jakým subaru jezdíš. -
« Bez nadpisu
1)Ještě, že se nedělá anketa kvality servisů taky u nás, protože to by Emil Frey (a tedy Subaru) dopadl nejhůře. 2) Všechny IMP GT, Leg Turbo 91-93, Forester turbo a Outback 96-99 mají viskospojku i vzadu. Ostatní modely mají jen mezinápr. 3) Strašně by mě zajímalo, kde si toho Outbacka koupil a kdo ti ho servisuje. Vazelína z přední nápravy to je pitomost. Ta je jen v manžetách poloos a ty praskají samy od sebe tak po 10 letech. Brzdy se dají udělat tak, že nevadnou a brzdí velice dobře a klepání v řízení je daň, za přístupně uložené řízení pod nápravnicí. Jsou auta, kde sice řízení tak neklepe, ale pro opravu hřebenu řízení je třeba nápravnici sundat. A jestli se ti Outback vevnitř nelíbí, tak si kup třeba Opla, Forda, VW, atd. Kdo si koupí Subaru, tak si ho kupuje z jiných důvodů, než je palubní deska. -
« Re: Oblubene subaru
Problém není v servisu, ale v autě. Problémy s brzdama u verze Legacy 2,5 model 99 s automatem byly publikovány v německém časopise Auto-moto und Sport ( na číslo vydání si momentálně nevzpomenu, napíšu ho později ); klepání v řízení je konstrukční věc Subaru, která se vyskytuje jak u Legacy, tak i u Imprez. Jde o věc, která se dá opravit výměnou části řízení za nový upravený díl. -
« Re: Oblubene subaru
Divím se, jak někdo může Subaru tak vychvalovat. Mám zkušenosti s Outbackem (r.v. 1998), dílenské zpracování interiéru vozu je dost příšerné (pochyboval jsem, jestli je to auto vůbec z Japonska); brzdy jsou kapitola sama pro sebe, rychle vadnou a auto se při brzdění chová neklidně; dalším problémem je řízení, do kterého se přenáší rázy a divně cvaká,jako kdyby mělo každou chvíli upadnout; z přední nápravy vytékala vazelína; přestalo fungovat ABS atd.. Chtěl bych pak vědět, jak může být Subaru agenturou JD Power vyhodnoceno jako výrobce nejspolehlivějších aut. -
« Re: cliff
Intercooler (mezichladič) je chladičem stlačeného vzduchu za turbem (kompresorem). Jde o to, že výkon zvýšíš zvětšením množství vzduchu (kyslíku) ve spalovacím prostoru, abys tam pak mohl dát více paliva. Toho docílíš buď zvětšením objemu motoru nebo stlačením vzduchu. Stlačením vzduch ovšem vždy zahřeješ, čímž se množství vzduchu opět o něco sníží. A proto ho zase zchladíš v INTECOOLERU. Čím výkonější turbo a účinější intercooler, tím větší výkon. Napsal jsem to tak jak tomu rozumím, pokud jsem udělal chybu opravte mě.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!