SUBARU
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: Ojetina - subarista
Nevím kdo ti doporučil nebrat Leone,Já ho koupil,
1,8 turbo 5Ss vagon r.v.1986-122 000 najeto.
s klimatizací,zrcátko řidiče vyhřívané,atd.
akorát jsem si zatím pořídil oreginál rádio a zahrádku.Za ty prachy jsem asi nic lepšího nepořídil.4.koloku vůbec nevypínám.
Nejlepší je se stavit u obchodního zástupce SUBARU,který zjistí o konkrétním podvozku vše i původní barvu.
-
« Bez nadpisu
1) Skořepiny budou jen na zakázku právě kvůli bočním SRS. 2) Přední brzdy jsou úplně stejné, lepší jsou zadní, ale ty se podílejí na celkovém brzdném účinku cca 30%. 3) Je fakt, že sedí perfektně, ale přišla mi měkčí. A právě všechno, co jsi vyjmenoval (brutální řízení, turboefekt, atd.), jsou důvody, pro které tolik lidí Imprezu tak miluje. Výrobce udává zrychlení 0-100 za 6.2, ale to se mi nezdá. Je fakt, že po 500 km se toho na autě ještě moc nezjistí a že záběh motoru by měl vypadat trochu jinak. 4) Má větší IC, hliníkovou přední kapotu, opět přímé zapalování, úplně jinou přední nápravu, atd. 5) Mně se ale (snad zatím) vůbec nelíbí. -
« Re: WRX
New Impreza je fine, az na ty madla dveri, ty jsou kriticky...Jinak v "anatomickych" sedadlech jsem plaval, dan snad za bocni airbagy??Nebo subjektivni dojem oproti GT (97)?Jinak je celkem SUPEEERRRR :-)A vypada to, ze ma i misto vzadu, ale tam ja bych radeji nedaval sedadla, nebot nerad nekoho vozim - meni to jizdni vlastnosti... -
« Re: WRX
Taky jsem ji viděl a řídil a zdá se mi o 100% lépe zpracovaná než Impreza předchozí, na řízení není sice tak pocitově "brutální" jako předchozí turbo, ale to je proto, že ještě lépe sedí na silnici a má lepší motor. Pouze ta zadní světla vypadají divně.. Brzdy jsou taky jednoznačně lepší, sedadla jsou stále perfektní. Co se Vám na ní nezdá, podle mě se nejlepší "race car" na silnici stalo ještě lepší!!
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!