SUBARU
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
"-- skrytý --" 06.03.01 07:51
« Re: to magic
Tu najdes temu, ktoru som zadal: [odkaz]
Predpokladam, ze este sa tam nieco objavi aj v nasledujucich dnoch. Podla prvych prispevkov to vyzera tak, ze aquamist je zamerany na znizovanie teploty a tym aj predchadzanie det. spalovaniu. Podla jedneho majitela to na Impreze da dole 8Hp z vykonu, ale nehrozi det. spalovanie. S preprogramovanou ECU je to este lepsie, rastie aj vykon. Obrazky jeho auta a systemu najdes na: [odkaz] -
"-- skrytý --" 05.03.01 19:36
« Re: to 555
Koroze bych se rozhodne nebal, nebot neni moznost trvale oxidace. Za teplot a tlaku behem expanze se lih spali a voda stejne rozlozi na vodik a kyslik, takze to bych neresil. Samozrejme se lih pridava jako dalsi aditivum, ale pokud jsem to dobre pochopil (treba ne), na www.Aquamist tvrdi, ze vstrik vody ma predchazet detonacim, ale Abarth (a skripta) tvrdi, ze naopak pri vstriku vody nebezpeci detonaci vyrazne roste. A protoze Abarthum verim vic, chtel jsem vedet, zda od Aquamistu nekdo jejich system realne pouziva. A hlavne - co to vsechno stalo a co to prineslo. -
"-- skrytý --" 05.03.01 11:55
« Re: to magic
Poznam dvoch borcov s cossie, jeden ma len N-ko ECU a druhy asi 4x zlikvidovany motor, dnes s vyse 300Hp /velmi skromny odhad/. Prvy si chcel objednat z www.auamist.co.uk a cena je presne, ako uvadzaju na ich strankach, je to zakl. system s jednym centr. vstrekovanim. Spina to na zaklade nastavovatelneho cidla tlaku. Maju aj obdobny system, ako si popisoval s vlastnym procesorom, ktory je pripojeny na ECU, vstrek. jednotkami na kazdy valec,.... a cena je pomerne tomu vyssia. Pokial viem, nepodporuje ALS, tem musi mat ECU.
Ten druhy cossie ma ten najjednoduchsi model a zatial drzi.
Skusim dat podnet na diskusiu na scoobynet.
Osobne by som sa tiez trosku obaval, co to spravi pri neustalom pouzivani, ale v UK plati a krute obch podmienky a urcite by to neodporucali na vsetky novsie STi len tak. Rozdiel je asi v tom, ci to ma sluzit na potlacienie detonacneho spalovanie, alebo na zvysenie vykonu. Je fakt, ze s wat. inj. sa dostane na 2,5bar bez detonacii, ale taky motor asi na normalnych cestach nejazdi :)) -
"-- skrytý --" 05.03.01 11:37
« Re: zrychlenie S.Impreza vs. R.Clio sport :-)))
No neviem, Sport bol pretacavy a pretacavy, ked ho pripravovali na zavody. Tu char. zmenili makkym podvozkom a ty sa prejavuje aj na akcel. a chovani v zakrutach. Ak je pravda, co pise sPEED /ako vzdy dodavam, ze velke S si nezasluzi/, potom ho Impreza musi na nasich cestach vzdy porazit. -
"-- skrytý --" 05.03.01 10:00
« Re: to 555
Mas, nebo znas v realnem zivote nekoho, kdo ma vstrik vody od Aquamist? Pokud ano, zajimalo by me, kolik to CELY stalo a jestli to delal doma, nebo nechaval delat u nich. Dale by me zajimalo, ktery z tech ctyrech systemu vybral v kombinaci s jakou elektronikou a co tim ziskal. Ja mam nejake materialy o vstriku vody od Abartha a v podstate z toho vyplyva, ze zadny pist, ktery nema titanovy povrch to nevydrzi. Totez ojnice pod T110 nevydrzi, o hlave a ventilech ani nemluve. Rvou tam ty vody s lihem 1/5 az 1/3 v overboostu vuci benzinu na peti tryskach. Navic na to musi byt uplne specialni ridici jednotka, za kterou chteji 3000 Eur (teda vcetne cipovani na ALS), kvuli detonacim ve spalovani. Ale narust Mk dela pres 150Nm (vykon kolem 100k) s 34mm restriktorem. Cena bez te RJ dela kolem 2500 Eur. Aquamist mi prijde ve srovnani s timhle trochu podezrela vec!? -
"-- skrytý --" 05.03.01 09:25
« Re: Re:
Radku,
myslim, ze uvadzas nepresne hodnoty. Bolo by namieste podotknut, ze v meste je 12l normalna spotreba pri pokojnej jazde a 20l pri ukazani vstyceneho prstu policajtom :-) Tak nizke hodnoty nedokazam dosiahnut na mojej MY98.
K bleed ventilom: ak to uz chces montujovat, musis mat aj merac tlaku turba, aby si videl, ked ti to zacne povolovat. Alebo strc hlavu do piesku a a uvdis to na motore. Ja si setrim na Apexi electronic boost controller. Ma kompletne el. ovladanie, self learning, je prepojeny aj s ECU,... Podla mna je to neporovnatelne bezpecnejsie aj ked drahsie. S MY98 a tlakom nastavenym na 1,15bar dosahuje v pohode 280ps, co s bld. ventikom nikdy neurobis. EBC drzi a prisposobuje tlak podla zatazenia, bl. vent. len urcuje hornu hranicu....
STi v krajine max. 98 benzinu pochybnych kvalit dost riskantna vec. Vsetky diely su extr. drahe a motor je nastaveny ma 100 oct. benzin, z coho vyplyva nachylnost na det. spalovanie. Pokial netrvas na coupe, kup radsej nejaku starsiu Impr. a sprav nasledovne: Prodrive susp. kit, KaN filter, HKS al. Apexi EBC, Aquamist water injection, rozp. tyce, kval. vyfuk. system /napr. Scooby sport/ ak je motor zniceny, rovno tam daj PE priesty /znesu vyssi tlak/ a tesnenie na hlavu od STi, MRT sway bar links, ALK, pripadne ich prevodovku a budes sa cudovat, ako to pojde. STi pri 98 benzine straca nejakych cca. 20Hp. Zabudol som na spojku AP racing a pravdaze aspon 4piesty brzdy.
Nebude to drahsie, ako STi, vedia to opravit /necakas 3 mes. na suciastku z Jap/ a mas ovela viac moznosti na nastavovanie. Nalepky STi dostanes skoro vsade a sedadla STi ti v najhorsom za nehorazne velku cenu predam :)) Bohuzial nastavitelne sedadlo ma spolujazdec :(
-
« Re: zrychlenie S.Impreza vs. R.Clio sport :-)))
takovejch nadšeneckejch článků na (téměř) cokoliv... Mé laické poznámky: (1) tabulkové hodnoty zrychlení 0-100 km/h - Impreza GT 6,6 s, Clio sport 7,3 s; (2) nezmiňují se průjezdu zatáčkami a vůbec jízdní vlastnosti okecávají vágními superlativy; (3) doporučuji! přečíst si březnové číslo časopisu Speed - aby měli Imprezu s čím srovnávat, museli sáhnout po modelech o cca milión a více dražších... Takže co dodat... -
« Re: zrychlenie S.Impreza vs. R.Clio sport :-)))
No tak jsem si to precetl a ....nevim nevim, bud to ten dotycny se subaru od PRODRIVE, nema to co rika a nebo neumi jezdit...prijde nemozne aby nadupanejsi ctyrkolku predjela dvojkolka....takze pokud by to bylo mozne, at se s nim radek setka a damu co proto za vsechny "IMPREZY" :-))) -
« Tech. popis 4WD !!
povedlo se mi sehnat technicky materil o 4x4 od audi, respetive popis systemu s HALDEX a s TORSEN, neumite nekdo sehnat technicky popis o subaru GT, rad bych to porovnal....sakra copak nekdo z vas " SUBARISTU " nema nejake sikovne kontakty na SUBARU CZ ci nekam do sveta..... -
« Re: zrychlenie S.Impreza vs. R.Clio sport :-)))
Ja na to mohu rict jedine, ten s tou Imprezou ho musel nechat vyhrat....:-)Rozhodne se mi nechce verit, ze ho predjelo i pri rozjezdu, pokud das 6500 ot./min pri a pak to vemes "jemne" pres spojku nema impreza konkurenta mezi auty s pohonem 1 napravy....I kdyby byla horsi, tak jsem zvedav zda Clio umi 0-100 za 10-11 sec na snehu?!
Ja, na rozjezd konkuruju 6stovkovejm motorkam :-)