SUBARU
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
"-- skrytý --" 12.03.01 08:17
« Re: Klice
:(((( Nechapem, preco jednoducho nenastartovali a neodisli. Ja mam na aute Medved blok a zatial drzi. Kedysi sa ma jeden clovek spytal, ci by som strielal aj po vlastno aute. Myslim si, ze ano, je to mozno posledna prilezitost, ked ho vidim, tak preco sa dostojne nerozlucit? No kazdopadne je to do neba volajuca drzost, ale u nas sa vozy tohto typu kradnu nalozenim na odtahovku, dokonca pridu aj v polic. uniformach. Drzim Ti palce, az sa ukazu, spocitaj im to za vsetkych! -
« Klice
Zdar Lidi:Tak mi vykradli domecek a sebrali mi i oboje klice od GT!!! SVINE, ale neodjeli s ni, prestoze stala prede dverma, az si pro ni prijdou tak je sejmu, cekam je zitra, protoze o weekendu se stale nekdo v nasi ulici mota (bydlim u Brna, skoro na vsi)Pokud mate nekdo zbytecnou sadu vsech zamku a klicu na Imprezu sem snima....
To Olan:Ted uz vim proc jsem psal, ze mam takovej pocit, ze ji chci asi prodat....Proc jsi ji nekoupil.....Jo a vzali mi i TP, byl "chytre" schovanej mezi fuseklema :-) GT zatim zabezpecim sadou hrebiku pod kola, abych to troch utajil, tak nereknu pod ktery :-)No doufam, ze si vzpomenu az ji budou odtahovat...
Za ty klice budu rad.
To zlodej: Mam 2x cal 0.45 tak se vrat az budu doma, srabe !..... -
« Re: to 555:
souhlas, cena je jedna vec, ale asi jako kazdej kdo je do toho zapalenej i ja jsem ochotnej do toho vrazit nejake penize.......jenze ted stale nevim kam.....rad bych se dostal na takovou uroven abych vedel, co s cim souvisi a abych si byl schopen to auto nastavit sam..... jenze me zkusenosti se rovanji skoro 0 a proto schanim ruzne informace...........a dam cokoliv za ne, takze kdyz bude nekdo ochoten se se mnou bavit tak se mu to muze vyplatit :-))
az tu imprezu budu mit, tak vam reknu co mam a pak teprve z vas zacnu tahat KONKRETNI informace a pojedu kvuli tomu i na slovac :-))
IMPREZAM GT Z D A R !!! -
"-- skrytý --" 09.03.01 07:41
« Re: to 555:
Pozri si www.mrtrally.com.au distribuju aj MotecECU. Pochybujem, ze si to kupis, ked uvidis ceny. ALS sa da samostatne aktivovat, lenze pocitaj s tym, ze viac ako spotreba ta potesi zivotnost turba. Na cossie so zapnutym ALS sa za 5 min turbo rozziarilo do biela. -
« Re: to 555:
no tomu rikam nalejvarna :-)) supeeeer, tak dale me se jen tak nezbavite :-) pokus clovek bude schtit jezdit s efektama pomoci Anti Lag Systemu, pocitam ze se to prijevi na vykonu ( kladne),ale take na spotrebe ( zaporne ). Toto nebude vlastnost seriove ECU, ale nejake lepsi ECU od HKS ci APEXU, ze? A je to mozno aktivovat ci deaktivovat nejakym jednoduchym zpusobem?
staci zase poslat odkaz ja uz to nejak prelouskam :-)) -
"-- skrytý --" 08.03.01 14:37
« Re: to 555:
:))
PPP- Prodrive Performance Pack za cca. 2000,-GBP. Je v tom nejaky naraznik, kridlo, P. suspens. kit /tie tlmice s pruzinami za slavnych 1000,-GBP/, ECU, BB - koncovy tlmic.
ALS - Anti Lag System - zariadenie, ktore udrziava turbo stale zopnute. To je to char. prskanie, praskanie a piskanie na WRC.
MY - rok vyroby
Swb. links - mam ich na svojom. Subjektivne je to ovela lepsie, nez s OE /orig. montovanymi/ Skor zacnu fungovat, pretoze sa narozdiel od um-hmotnych s gum. silentblokmi netolko nedeformuju.
Apexi je krajsi nez HKS. kazdy ma nieco do seba. Niekto rvrdi, ze je lepsi HKS EVC4 s fuzzy logic, niekto ze Apexi R-ko. To ma tiez vlastnu logiku na ucenie. Zatial sa mi viac paci Apexi, ked budem mat peniaze uvidime
DYI - Do ít yourself - sprav si sam
ALK -anti lift kit Impreza je kompromis medzi sportakom a soft off roadom. Tyka sa to prevnosti podvozku a riadenia. Preto zvolili take uchytenie kolies /spodne predne ramena/, aby netrpelo jazdou po nespevnenom povrchu. Silentbloky su trosku makke a tak pri prudkej akcel. sa voz nadvihne a je nedotacavy. Pri track days anglani referovali, ze gum. sil.bl. to nevydrzali a dkonca jeden doslova vyzul rameno. Preto MRT vyrobilo polyuretanove ulozenie, ktore je pevnejsie a udrzi to. Pozri si aj www.powerflex.co.uk to predne swb. bushes mam, zvysok sa mi zda drahy a vymena je horsia, nez porod. Zvazoval som ALK, no ten je len na zadnej casti ramena a urceny hlavne na cestu a tak som kupil Pwrflx. Voz je stabilnejsi a nei je ziadny problem ani na polnej ceste. Aby ma Subatista nezotrel :-) dodavam, ze ALK meni aj odklon a ziskas lepsiu stabilitu /no na ukor odrania pneu/. -
« to 555:
ty mi teda davas :-)) uz jsem spousty zkratek pochopil a vim jak by to teor. melo fungovat, ale co je zase ASL a PPP?.....jeste tak dva mesice s nejakou tou praxi a pak uz me nenachytas :-)). jinak dik moc za vysvetleni, sice jsi neodpovedel na vse, ale taky dobry :-)) -
« to radek:
budu uprimnej, dostal jsem nabidku ze za ty prachy mi z CH privezou rok 1999 coz je MY00, je to tak? nebo MY99 odpovida 1999.....takze cekam az mi daj vedet a jedu se na ni mrknout, ale to neznamena ze za mesic se te zeptam jestli tu svou krasku jeste mas :-)) -
« Bez nadpisu
to subarista: ono to tak dopadne, ale kdyz uz si neco "takoveho" kupuju, tak chci o tom toho hodne vedet a koupit neco, na cem se da popripade jeste neco zlepsit, atd........to mi chces rici, ze jsi v garazi do peti a ladis subaru? tak pokud tam budes tuto sobotu tak dej vedet a ja ti tam privez svacu od MC a dame chvili rec.....
-
« Re: Re:
Souhlasim s tim, ze je treba auto vyzkouset a pak ladit.Kdyby do me Subarista furt nehustil, tak bych mel stale seriovku....A byl bych stale spokojen....
To Olan:Tak chces ji?:-) Ja stale nevim zda ji chci prodat :-)Ale mozna uz je to 60/40 ve prospech prodeje.....Zacinam setrit na STI, ale nechci nic moc planovat, abych nakonec nejezdil s S alina T rolley I njection ..:-) -
"-- skrytý --" 08.03.01 07:53
« Re:
Som hrdy na oznacenie extremista, dakujem. Pozri, kupis si STi, budes pravdepodobne jediny v republike, kto ju pouziva na jazdenie a nie na zavody. Kupis si novu, budes rok cakat, kym padne garancia a potom ju zacnes vylepsovat, co stoji dalsioe nehorazne peniaze. Alebo si kupis dobre ojazdenu a vrazis do nej peniazze, ktore by si dal za novu a vymackas z nej celkom urcite vykon na urovni STi a aj jazdne vlastnosti na ceste /track days je nieco ineho/. Dovod preco nemam PPP a EBC je, ze som zvolil moznost c.2.
Tlak sa meni cca takto:
Electronic boost controller - principialne dalsi pocitac specializovany len na samotne turbo
Bleed valve - ventil, ktorym menis prietok a tym oblbnes elektroniku /lacne, efektivne a ked to pokazis, mas 1s 400hp :)))/
turbo actuator - prisposobis si ho tak ako subarista /paci sa mi viac, ako bl. valve/
ECU - ine, napr. od Prodrive, lenze ho samostatne nepredavaju.
ECU mapping - doladenie pomocou Link al Unichip od www.dastek.za /trvalo to, ale nasiel som ich web/
Pectel, Motec - hovadsku drahy ECU, oplati sa na zavodne vyuzitie. Vacsinou maju zabudovany ALS /vsetci chlapi a opravari turba ta budu zboznovat a baby sa sputaju, preco to tak praska vo vyfuku :)/
Sway bar je priecny stabilizator a ma ho vacsina vozov.
Otazka: Mate niekto zadny, vacsi al nastavitelny od MRT? Zaujima ma nazor z praxe. Mam polyur. uchyty a swb. links na obidvoch a funguje super. Nedocavaost je minimalna a obavam sa, ze zo silnejsim by uz bol voz pretacavy. -
« Bez nadpisu
No já se připojju vždycky jen večer a ještě ne každý den, protože třeba v sobotu jsem byl v dílně do půl páté ráno (teda už v neděli). Jinak zavolej mi buď na 0608/365555 nebo 0608/SUBARU. Pisatel s loginem 555 je trochu extremista. Nejdřív si kup normální GT-čko a teprve potom uvažuj o vylepšeních toho, co se Ti nebude líbit. -
« for 555
dekuji za tip! mrknul jsem se na www.apex.com a tou jednotkou EBC nejspis myslis jejich produkt AVC-R, nebo jsi si vybral jinej?
jeste stale mi neni moc jasne, jestli je lepsi coupit programovatelnou ECU nebo si poridit treba ten apex, kterej jde pouzit s tovarni jednotkou, co ty si o tom myslis?
Ty jsi nekdy jel s autem, ktere pouziva neco podobneho jako sway bar links? -
« pro subaristu
to je sice hezke, ale ja jeste porad nemam tu imprezu :-( ale budu si to pamatovat.....obavam se abych nevybiral tak dlouho az preberu :-))
jak si se dostal k tomu ze preprogramovavas tlaky na turbu, atd.
"The setting mode allows setting of the target boost pressure and solenoid duty cycle" co presne znamena "solenoid duty"
takze pokec nebude jak tak koukam na tve reakce:-) tak doufam ze brzo neco poridim a pak se uvidime na nejakem, srazu -
"-- skrytý --" 07.03.01 07:51
« Re:
A vo Viedni v Conrade /www.conrad.com/ dostat vyhrievanie sedadiel za necelych 1000,-ATS. Je to mizerna robota, sedak ani neskusaj, ale na operadlo sa to da nahodit. Len musis pomalicky odlepit potah od molitanu. Ked sa ti to podari, ani to nevidno, len sa kazdy cuduje, ze Jap. verzia ma vykurovanie :))))