SUBARU
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: For Olan47
to se to rekne "odzkusaj", ale hur se to udela :-) ja se obavam ze mi to nikdo neumozni a pak uz je jen otazka jake s tim kdo ma zkusenosti.....a to je take sazka do loterie, me osobne se ten jejich system moc libi, ale jak se rozhodnu to jeste nevim.....mimo jine, jeste stale tu imprezu nemam, takze ani nevim jak bude vybavena ci co to bude za MY??.....uz se na ni desne tesim a zacinam byt trichu nervozni, hned v pondeli tomu chlapikovi musim zavolat, jestli pro me nema dobre zpravy :-)) -
« GT
Dnes jsem videl Stribrne GT, (sam sem jel v necem jinem)No, chci rict, ze uz si odpustim ty moje keci o tom, ze ho chci prodat.To GT pujde se mnou do hrobu!!!Ta Impreza je tak krasna!!!Jsem asi namrzlej, kdyz jsem si to uvedomil az ted.Doufam, ze se moje holcicka brzo uzdravi a budu ji moct prohnat.Dnes jsem prohanel i Legacy, jak jinak nez v terenu, zdolal jsem jeden brod cca 45 cm vody a na vyjezdu 30cmm koleje od traktoru znacka tankodrom, sice jsem ho posimral na brise, jinak OK.Pote jsem zamiril do polni "louzicky" kde jsem zahucel do min 15 cm blaticka, bylo to po rovine a pomalu, coz se ukazalo jako chyba.Behem par metru jsem se zastavil, lepereceno zastavilo to samo.... Jak to dopadlo po cca. minutovem rozhoupavani jsem vycouval.....
Premyslim o prejmenovani Legacy Hubertus na TIGER III :-) -
"-- skrytý --" 16.03.01 10:43
« For Olan47
Napadlo mi, preco nevyskusas Apexi EVC-R boost controller namiesto superdraheho ECU. Info na www.apexi-usa.com . Potom si kup [odkaz] a postupne men tlak, az ky nenajdes optimum do 1,2bar. Moze byt, ze napr. 1,1 urobi viac, pretoze vzduch nebude tak horuci... -
« Prevoz GT
Tak jsem dnes odvazel GT do servisu (bez klicu)Se zamknutym volantem to slo na karu pekne na prd....Jinak na to, ze jsem amater, jsem se dostal do auta za 5 sec(okno jsem nerozbil) a alarm za 10 000 sem uklidnil za dalsich 30,ale ted uz to dokazu za 10, celkem tedy za 15!!!Takze si auto poradne zamknete....A pozor na klice...Je to varovani pred bastardama, ne vyhruzka :-) -
"-- skrytý --" 13.03.01 13:03
« Re: Pro 555
Front I/C zvysuje vykon, ale ubera na tocivom momente. Je to dane vacsim objemom a drahou, ktoru musi vzduch prekonat. Asi preto nakoniec zvolili mensi objem, chladenie je ucinnejsie, tak naco zbytocne zvacsovat objem, ktory musi turbina naplnit. Imprezacky top mounted I/C nie je zly, staci na neho namontovat ostrekovanie a spliter. To je take ohnutie, ktore rozdeli nasavaci otvor na dve polovice a tym sa zvysi tlak vzduchu a chladi efektivnejsie. Ked chces, mam niekde linku. Chystam sa tieto upravy spravit na toto leto. Udajne spliter pomaha od 140-150kmh. Mimochodom tie Brisky co jazdim su DOR12TS a po 20000km idu super. Tep. hodnota je dost nizka, co sposobuje drobne problemy so startovanim pri -15, ale kokokrat to za rok to je. Spotreba je pri nizkych otackach asi horsia, nez pri NGK, ale v turbo mode je to lepsie. Najblizsie si ich tam dam znovu a spotrebu pri kludnej jzade kompenzujem Ecotek-om, v meste 10l pri traffic. -
« Pro 555
jaký je tvůj názor na front intercooler, například ve srovnání s ostřikem původního IC nebo jeho výměnou za nějaký uprated? Mě docela překvapilo, že front IC nabízený třeba MRT má menší objem než originál.
Ideální řešení by bylo umístit nějaký opravdu velký IC PŘED nárazník. Z estetického hlediska by to vypadalo dost brutálně :-))) -
« to subarista
tak to teda zkousim :-)) netusis jak to jejich AWD ci 4WD funguje po tech. strance, ci kde se da neco o tom sehnat?
pokud tva odpoved bude zaporna, tak uz VAS tim nebudu otravovat !!! TAK PRISAHAM :-))
Az budes mit v dilne nejake GT-cko, tak mi dej vedet, prijedu se na nej mrknout. kde mas dilnu? -
"-- skrytý --" 12.03.01 08:28
« Re: to 555:
Uviedim ta do reality: Viem toho vela o Impreze, kkupil som ju v 98 a odvtedy sa rypem v materialoch o nej a naviac som sa naucil zo bbs.scoobynet.co.uk Ohladom pohonu ti viem povedat len tolko, ze aj Subaru oznacovalo svoje vozy 4wd, len pri posledne generacii sa nazvali All Wheel Drive. Do pohonu som sa zatial nepustil, takze o nom tolko neviem. Rozmyslal som nad vymenou predneho dif za iny so znizenou svornostou /ako zadny/, ale to by bolo nepohodlne pri pomalej jazde v zakrutach. Skus sa spytat Subaristu, on by mal vediet o tom viac.
Kuipli ste si uz katalog GX tuningu? Nerobte to, je to tendencny katalog, s cielom predat, predat a predat. Zaujimave su len KONI za cca. 5600,-Cz.