SUBARU
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Jak funguje turbo?
No ja vim, uplne to sem nepatri, ale vy subaristi jste k tomu blizko :-). Delam do skoly v jave takovou prezentaci a musim udelat nejaky model. Kdyby jste kdokoliv cokoliv vedel, tak to sem please napiste. Mam nejakou predstavu, ale nejak nechapu, jak je to s regulaci tlaku, teplotami atp. Jo taky neco o ALS by se urcite taky hodilo. Dik Lampic -
"-- skrytý --" 21.03.01 15:19
« Re: ECU
Olan - Ma, ale len v urcitom rozsahu. Dokaze menit niektore hodnoty, ako predzapal, pripane znizit boost, aby chranil motor pri detonaciach. Uplne presne to neviem.
Radek - nuz podla anglicanov mas 6 mesiacov na to, aby si si zohnal nove piesty /ibaze by si mal STi/. Neviem, asi by som to skusil najskor s norm. benzinom, keby to malo robit psie kusy, urcite to nic neznici. 120oct je dost aj na zavod. vozy. Ozaj vies, ze kerosin je vlastne druh nafty a nie benzin a je extremne suchy, takze mas problem s mazanim motora? Ked to predsa skusis, napis, ci to katalyzatory vydrzali a nspiekli sa do seba. Prave som docital asutr. casopis autospeed a je tam prehlad vsetkych blow of valve na Scooby. Pekne a zaver je najkrajsi. Pisu, ze pokial sa nepokazi povodny, alebo nevymenis turbo, je to len mrhanie peniazmi. Btw. stihol som zotriet aj cesky Speed na ich fore. Tie clanky su uz vysmechom ludom, co to kupuju. /prispevok od Erika/ -
"-- skrytý --" 21.03.01 07:53
« Re: ECU
Podla www.sidc.co.uk /FAQ/ je najjednoduchsie odpojit na 20min. bateriu. Ja som pri tom zvykol nechat zapnute zapalovanie, aby sa vybili kondiky. Po nastartovani sa ECU inicializuje a nastavi parametre podla benzinu. Potom caka na boost a zacne skusat, ake su medze. Na to je najlepsie si vybehnut s vozom na kopec a mat v aute 3 tazkych kamosov a dusit ho na tazsom prevode. Boost sa potom nastavi na fest 0,9Bar a 1,1 peak. U mna to funguje. Citlivejsia moznost je nechat to na ECU a jazdit 500-1000km a boost si upravi samo. Vsak si to tam precitaj.
Moja prax pri prechode na V-power bola zohriat motor jazdou uz na V-Power /aby si cucol hned ten novy a aby som ho mohol vytocit po nastart./, sup ho do garaze na 20min bez bat. a potom cca. 1km kludnej jazdy a potom zrychlenie 60-150 na 4-ke. Voz mi subjektivne isiel rychlejsie. -
« Re: Zraz v SK
Pokud mi to bude jezdit tak see you in SK.Uz jsem se zaregistroval na tento weekend do Brna, zitra zacnu schanet leteckej benal prej ma 110 az 120 oktanu, tak doufam, ze mi to hodi aspon 15 ps (i 10 bude dobrejch) a teste se.:-)
To AlesK: Doufam, ze tam prijedes....A uvidime :-)
Mad Max bude muj pomalejsi bracha....Na co tam jezdili?Bioplyn nebo proste praseci h......? -
"-- skrytý --" 19.03.01 09:18
« Olan47
V UK s tym jazdi vel ludi a nikomu neodisiel motor. Mozes spravit len 2 chyby: 1. zle to namontujes. 2. nastavis prilis vysoky tlak. Obidve su tvoja vlastna blbost a kedze predpokladam. ze si normalny clovek a nie lovec HP, nemas sa coho obavat. Take ECU je tiez odkazane na vyladenie, takze budes musiet ist min. do CH a zaplatis dalsie prachy. Alebo si kupis nehorazne predrazeny Prodrive PP a mas to aj so zarukou nastavene, vyladne,.... Ale samotne Prodrive ECU kupis len pod rukou a velmi tazko.