SUBARU
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« AUDI A3 S3
prodává se AUDI A3 S3 bez jakékoliv úpravy, r.v. 99, od prodejce odjela 12/99, červená barva, nehavarovaná, nyní najeto 38tkm. Motor (nikdy neupravovaný) 210PS a 270Nm, možno chiptuning 245PS a 355Nm, nebo možno chiptuning+střední díl výfuku+zadní díl výfuku 265PS a 380Nm 0-100 5,7sec., 6°převodovka, + sada zimních pneu a střešní nosič. PC nová 1.250tkč, nyní převod leasingu cca 340tkč odstupné + 20x 24tkč.
P.S1. Srovnání s Imprezou ve SPEEDu 4/2001
Kontakt: info@chiptuning.cz, 0602/746393
-
"-- skrytý --" 26.03.01 15:21
« Re: BRNO !?!?
Ta jednotka bude asi fuel-cut. Tych 250Hp je realnych. Vyfuky robia dva priemery /trubky na systeme/ 2,5" a 3". 2,5 ma lepsi toc. moment a vykon v strednom pasme, 3" zase vyssi max. vykon. Vesobecne by nad 300Hp malo byt 3" dovtedy staci 2,5" WRC na sotolinu jazdi tiez na 2,5" systeme.
Este k Audine. Tych 500nM by som rad videl. Podla vzorca nie je mozne z 300hp motora dostat 500nM. WRC je principialne +600hp motor , ktory vdaka restriktoru konci pri 6-6,500 otackach, inak by isiel az do 8-9000. Takze ak nemal spevneny blka, titanove ojnice, spec. piesty, ventilky, vstrekovace paliva 2x take velke, ako ty,..., potom len oblboval. Mohol mat takych 300hp a 380-400nm max. Pochybujem, ze na taky vykon existuje turbo s premenlivou geometriou, takze sa mu muselo spinat az pri nejakych +3000 otackach /ak nemal ALS/ a aj tomu prisposobenu prevodovku... -
« Re: BRNO !?!?
Najel moc rychle do zatacky na IV. st, a ubral plyn...pretacivy smyk....konec v trave, jinak OK, bylo to jak mejdlo...Jinak vyfuk mam, jen trubku 6 cm bez kat, tlak 1,35 (1,40) a nejakou jednotku od Subaristy, ale asi nema vliv na vykon, jen upravuje cukani...Kolik by to mohlo mit podle tebe?? -
"-- skrytý --" 26.03.01 12:27
« Re: BRNO !?!?
Ak by mala 500nM, musela by pretacat vsetky kola, ibaze by jazdila s ESP, co by ju zase nemohlo vyhodit v zatacke. Co sa s nou stalo, aj si ublizil, alebo to prezil v pohode? S akym vyfukovym systemom jazdis? na bbs.scobynet.co.uk je aj dyno porovnanie. Scoobysport + KaN kit robi na MY98 cca. 240-246Hp. A brec menom NITTO tam pridal este el.bost.cont. a mal 297Hp. Teraz ma aj chladic vpredu a je to okolo 320Hp so standardnym motorom! Ozaj na akom oleji jazdite. V piatok som menil a skusil som Castrol RS 10w60. -
« Re: BRNO !?!?
To Olan a Subarista: No, tak jsem se moc nepredvedl :-) Ale ta Impreza jela v Sobotu jako jeste nikdy, to jen ja jsem "Matej"Jednou chrapu, podruhe me spojka nepusti a jeste zajedu cas skoro o 1 sec lepsi nez loni na suchu. Ale na tu AUDINU bych mel, prestoze mela 300ps a udajne asi 500 nm!Rozhodne GT sedi v zatacce lepe, videli jste jak dostal hodiny hned v prvni zatacce a skoncil ve skarpe...Jinak v Sobotu jsem tam mel V Power 99+ Racing, vcera jsem tam dal zase normalni N95 a rozdil je znacny, chce se mi rict, ze i cena snad odpovida 34kacek za litr....Jede opravdu znacne lepe.Musim si nekdy dojet zmerit vykon...Mel jsem cas 13.1 a urcite jsem promrhal 0.5sec ne vsak vic nez 1 sec. Potom musim Imprezu pochvalit, ze i pres me selhani byla jen o 1.8 pomalejsi nez prvni v poradi, kdo to byl nevim, vysledky byly dle SPZ.Subaristovi se to mazna nebude zdat, ale v sobotu bych se vsadil, ze mam min 250PS, ale dnes tak 230 :-)
Tak nekdy zase na zavodni draze.....(nebo v provozu?? :-) -
"-- skrytý --" 26.03.01 07:47
« Re:
Vsak o to ide. Podla anglanov chybove hlasenie znamenaju maximum, po ktore ECU ide. Ked ich vymazes, zacina odznovu a v pripade, ze si mal pre tym nanic benzin, pouziva lepsie hodnoty a tym aj vyuzitelny vykon rastie. Reset na diagnostike je lepsi a rychlejsi, ale kto ju ma doma okrem teba? Je mi jasne, ze nove instrukcie si nevymysli, ale strop sa posunie vyssie. Skus natankovat 91 a potom tam dat 98 a uvidis, ze ta to nepusti na stary vykon, kym ho neresetnes, alebo nenajazdis kopec km. -
« Bez nadpisu
1) No on se Radek totiž neumí rozjíždět. S tlakem 1.35 a sériovou spojkou se nesmí vytočit 7000 ot. ale tak max 3500 a pak pouštět 2) To s tou jednotlou je naprostá pitomost. Těch 20 min. bez baterky je jen polovina postupu při resetování ECU (stačí i 5 min) a navíc se jedná jen o reset chybových hlášení. Uložené křivky jsou uložené jednou provždy. Samozřejmě, že umí měnit hodnoty např. předstihu podle potřeby, proto je to ECU! Nicméně si nic nezapamatovává. Třeba čidlo klepání by teoreticky mělo něco poznat při lepším benzínu, ale už jsem zažil, že ani s 95 nehlásilo nic. Klidně to můžu předvést se zapojenou diagnostikou. Jasně, že se dá doporučit používat víceoktanový benzín pro přefouknutá auta, protože méně detonační spalování je rozhodně přínos pro životnost motoru. -
« BRNO !?!?
tak doufam, ze kdo byl v brne tak se mnou bude souhlasit, ze organizace zase stala za ......,
takovej zmatek jsem uz dlouho nezazil, kamarad se prihlasil do souteze tuningu a nez zjistil kdo auto hodnoti, kde, v kolik a jaky je vysledek, tak tim ztravil asi hodinu......
TO Radek: skoda ze tam nebyla jina impreza, ale te audinam (S4) asi neujedes :-))