SUBARU
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« spotreba GT!
verte neverte, jizni cechy, pohodova jizda, obcas razantni predjizdeni, po dalnici z najezdu u benesova do prahy 210km/h a celo to bylo 518 km a stacila jedna nadrz s dotankovanim 50,4 tzn. spotreba cca. 9,7l PROSTE SKVELY !! a to po zvetsenym tlaku na turbu a uprave ridici jednotky!!
jen utrhnout imprezu pri rozjezdu na suchu za tepla z asfaltu do smyku je problem (a jak ty gumy mizej :-))), drzi jak pribita :-)) za to na vlhku a nezpevnenem podkladu to je pohadka. -
« Bez nadpisu
Absolutně hůř, ale vzhledem k tomu, že to má v 1000 ot./min. točák 240 Nm!, tak to úžasně tahá od spodu. Staré turba (tak do 96) mají proti tomu hroznou nevýhodu, že se dlouho nafukují. Navíc to má naprosto stejný měnič (tedy setrvačník), jako čtyřválce, takže se úžasně rozbíhá do otáček. A co mě nejvíc překvapilo na mokru, že se to líp * do zatáčky, než manuál(i než ostatní aotomaty). Protože to cpe 65% (to nevím úplně přesně) do zadu a ještě to má opravdový mezinápr. diferenciál, tak to funguje krásně. Já to mám tak trochu do sbírky, protože otec má GT, takže když si chci zařádit, tak můžu dál. -
« Re: zadni kridlo!
za to kridlo obcas chytnu, ale jen susakem a ten se da zvednout, jinak lak na nem je stale super.
Jinak, kdyby ste tu mou nekdo chtel, je k mani za 400,000 Kc,- 97 rok s mnoha doplnky v super stavu, koup. v CR a vykon 240 ps.... zn.nevyuzita... za posledni 3 mesice 1000 km -
"-- skrytý --" 12.07.01 10:14
« 2 Subarista
Uz som spat /bozuzial/, predstav si, ze pri odchode bolo vsetko OK, ale ked som sa vratil,cakalo ma prekvapenie. Vsetko slapalo, len starter netocil, v servise zistili, ze su to zaseknute uhliky. Nechapem, ako sa to mohlo stat, ked ani raz pocas 3 rokov nezavahalo.
Ten olej ma zacina zaujimat,asi ho skusim.