SUBARU

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse

  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.10.01  21:47

    « Re: rychlejsi Forester 2.O

    Nejdriv k tomu Xedosu ... sel za 250t. a to ze je fakt sakramentsky tichey muzu potvrdit. A ted k Foresteru ... neni novy, je dva roky stary,v plne zaruce a v perfektni kondici.Zatim jsem vymenil svicky a vzduchac a citelne to pomohlo. Ted bych rad pokrocil, mam k dispozici docela kvalitni techniky a spekulujeme co podniknem dal. Nechci z toho auticka za kazdou cenu udelat nepouzitelnej tryskac, jen bych rad zkusil trochu zaexperimentovat.Ty mas taky Forestera - ace2 ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.10.01  16:57

    « Re: rychlejsi Forester 2.O

    Se svíčkama bych si moc nehral, jestli to je nové auto, tak tam jsou urcite ty nejlepsi pro motor. Vzduchovej filtr ti pomuze spis kosmeticky, Chtelo by to s nim vymenit i cele sani, ale nevim jestli se dela. Tam uz by nejaky efekt mohl byt. na chip bych se ted vykaslal, auto je v zabehu a hlavne v zaruce. Potom muzes vymenit komplet cele vyfukove potrubi, od svodů az po tlumic, coz je investice par desitek tisic, kdyz to bude treba od Remusu :-) Tim zase dostanes nejaky ten konik navic. Potom uz ten chip, podivat se na vačku, pridat nejake to turbo s mezichladičem a budes spokojenej :))))) Ale to asi od praktickeho auta neocekavas.... :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.10.01  16:51

    « Re: rychlejsi Forester 2.O

    Zakolik jsi ten Xedos prodal ? Zamýšlím, že bych koupil Mazdu 626 nebo Xedos nejlepe 6, 9 se mi uz moc nelibila. Chci to jako druhe auto, takze nemam moc vysoke naroky a vybavu. Jenom aby to bylo spolehlive v rámci moznosti. Koukal jsem, že se 626 da koupit v dobrem stavu tak za 150-160 kKC rok 95, coz by me vyhovovalo. Nebo ten Xedos coz bylo pry nejtissi auto na trhu. Tak za kolik jsi ho prodal ? A kolik to ma koniku ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.10.01  16:12

    « Re: rychlejsi Forester 2.O

    :) přesný odhad situace, před tím jsem měl Xedos V6, a to je typově hmotnostně i všelijak jinak prostě jiné auto, Forester je pro mě za dané situace o 100 procent užitečnější a jsem s ním fakt maximálně spokojený, takže jen sonduju co všechno se s ním dá motoricky vylepšit, jinak díky za odpověď, kdyby tě náhodou ještě nějaký fígl napadl, jsem k dispozici i na ps@esmedia.cz
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.10.01  20:11

    « Re: rychlejsi Forester 2.O

    vyndej katalyzátor(y) a hnedle máš nějakých 7-15 koníků navíc...

    Jestli si chtěl závodit tak sis neměl kupovat 2.0. To je pro klídek pohodu jízdu. Jinak bych IMHO řekl, že když se dá tak i ten 2.0 jede slušně. Ale pokud si před ním měl V6, tak ti asi moc nepomůžeme :o)
  • 00 Reagovat !

    foto

    10.10.01  19:30

    « rychlejsi Forester 2.O

    Zdravim vsechny subaristy,
    nedavno jsem si koupil Forester 2.0 a jsem s nim moc spokojeny, jedine co me trapi je jeho mala "akceschopnost" pri rozjezdech. Ja vim neni to turbo model, ale nevedel by nekdo jak by se dalo trosku pridat na akceleraci? nejaky chip nebo neco podobneho? Svicky i vzduchovy filtr jsem uz vymenil. Predem diky!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.10.01  10:08

    « Re: ?

    A akekolvek info o akomkolvek Subaru Pickup najdem kde?
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.10.01  20:48

    « ?

    Nevi nekdo zda se bude vyrabet subaru pick up s motorem 2.0T? Nekde byl obrazek, ale nic vic nepsali...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.09.01  11:54

    « Re: STi/ P1/EVO 7

    Jo, vypadá krásně, však taky upravili předek a světla.Určitě vypadá líp než EVO 7.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.09.01  08:28

    « Re: STi/ P1/EVO 7

    No jo, nie je tam. Kukni si toto: [odkaz]
    Mam pocit, ze EVO to bude mat dost tazke :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.09.01  21:49

    « Re: STi/ P1/EVO 7

    To555:Asi není zrovna dobrá doba na příspěvek, když vidím co se děje v USA, přesto - o EVO 7 psali v Auto motor a sport, číslo 9/2001.Článek se mi zdá takový nemastný neslaný. Asi budeš zklamanej.Jejich stránka je www.auto-motor-a-sport.cz. Nevím ale jakou má úroveň, neboť jsem se na ni ještě nedíval.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.09.01  08:50

    « Re: STi/ P1/EVO 7

    VOY: S STi ani ja :-( , EVO bolo V. Rad by som si precital, co pisu, nemaju web? Vacsinou su to totiz dobre chu**oviny. Nikto z nich si neuvedomuje, ze /cest UK novinarom/ priama konkurencia EVO je STi, nie GT a teraz WRX. No a kym EVO pochadza od Rallyart.co.uk a 280Hp je mapovanych na nas ubohy benzin, STi je priamo divizia FHI v J a je mapovane na "ubohy" japonsky 100 oktan! Takze v EU je to dobrych 20Hp dole z vykonu. EVO ma celu koncepciu ponatu zavodne, silonove siletbloky na stabilizatoroch, liate prvky napravy, prevodovka ala nakladak,... STi je ponata, ako priprava pre Prodrive, tiez su vsetky komponenty tuhsie a lepsie, ale napr. zadna naprava je neodskriepitelne horsia. Stale im ide o zachovanie charakteru rodinneho vozu strednej triedy /ktory riadne prezenie aj vozy o 100 000,-DEM drahsie :)))/. Pre sport je seria RA. Pri porovnavani vychadza lepsie EVO, koli motoru, nekompromisnemu takmer zavodnemu podvozku a zavodnym brzdam od vyroby/neplati pre posledne STi/, ale ma vyssiu spotrebu, mensiu nadrz a ked vezmes do uvahy vykonovy deficit STi, tych 0,05-0,1s na 100km/h straty je smiesnych na beznej ceste.
    Link je [odkaz] tu najdes vsetko :))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.09.01  08:23

    « Re: STi/ P1/EVO 7

    Blizis sa pravde. jedina krajina EU, kde ja dostatocna kupna sila a zaroven aj pocet entuziastov, ktori to ocenia je UK. Pre nic vznikla P1 a UK300...
    Bugzilla je designove cielena na USA market, kde plati cim hroznejsie, tym lepsie /stara GT nemohla byt dovazana koli emiskam, dodavali tam 2,5RS/
    Mitsu sa zjavne poucilo od FHI. Vezmi si, kolko EVO jazdi pocestach a kolko GT? Asi tak 1:4, mozno este viac? Jedna vec je mat najuspesnejsi voz "N" na svete a druha predat x tisic do beznej siete. Preto pristupila ku komercnejsiemu ponatiu. Stve ma len, ze FHI ide tou istou cestou dalej a designove zacina produkovat bezpohlavne prisery, ktore lepsie zapadnu medzi masu radobysportov a veziemsazAdoB a tak si ich kupi viac ludi. Stare boli lepsie, siec menej pohodlne a toelrantne k chybam, ale brali za srdce.
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 09.09.01  21:40

    « Re: STi/ P1/EVO 7

    europsky zakaznik mozno pozaduje vlka v barancom ruchu...
    europania su konzervativci, mozno preto.
  • 00 Reagovat !

    foto

    09.09.01  21:28

    « STi/ P1/EVO 7

    To555:Dík za případný link. Divím se např., že v EVO je 5ti kvalt, ale v AMS to chváli, že jde líp než u STi. Jenže těžko soudit, ani v STi nebo EVO 7 jsem nejel. Kritizuje se design nové Imprezy, není tak dravý jak dřív, no ale EVO taky nevypadá vůbec tak našlapaně. Nevím co je to za politiku, buď vyrábím stíhačku a to se vším všudy, nebo jen ostřejšího civila. STi nebo EVO jsou výjmečné modely a proto by měly být dravé i na pohled.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.09.01  23:02

    « Re: STi

    WRX ber ako zaklad. STi je principialne iny voz. V motore su pouzite ine piesty, suciastky su s mensou toleranciu,... ma iny intercooler, turbo. Podvozok je postaveny z inych tlmicov a pruzin, pouzite su tvrdsie siletbloky, medzinapr. diferencial je nastavovatelny. Posledne STi ma navyse brzdy Brembo. P1 je postavena na baze starej Imprezy. Motoricky je totozna s STi, aj kasna. Zmeneny je mangement, aby emisky vyhovovali, kozmeticke zmeny su interier/exter. brzdy su Prdrive/Alcon a ma velmi, velmi tvrdy podvozok, ktory je robi najrychlejsou na beznych cestach. Ked chces, mam linky na rozne stranky, kde sa postupne docitas o vsetkych rozdieloch a ziatis, ze EU verzie su asi na urovni S105L oproti S135 speed :))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.09.01  22:52

    « Re: STi

    Taky se divím, že nikdo nepíše o STi. V AMS je článek o EVO 7, nabízí se srovnání. EVO je sice dražší, ale stojí to za si připlatit? Jaké jsou hlavní rozdíly mezi WRX/STi/P1 ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.08.01  07:54

    « Re: upravy Impreza

    Podvozok, skus www.hpsporting.cz
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.08.01  17:49

    « upravy Impreza

    Rikakl mi jeden clovek, ze v Plzni by meli byt nejaky sikulove co fakt rozumej SUbarkum a umej ledacos (prevodovka STi, turba, vyfuky, elektronika, podvozky) za dobre ceny. Nemate nekdo kontakt (THORN to neni). Mate nekdo vlastni zkusenosti s upravama? Melo by to bejt k Impreza 99 GT. Dik
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.08.01  13:22

    « Re: STi

    ve Speedu byl na to téma dost zajímavý text
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…