SUBARU
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: GT
Ano, mam 97, spojku dam novou az odejde, je tam asi puvodni...130t km... prevodovka OK, snad jen synchrony,jinak 99%, podvozek serie s 15" zalezi jak sou nafoukle, jednou uz sem chtel menit tlumice za nove a pak sem zjistil, ze na 1 zadnim kole mam 0.5, dal sem to na [standartnich] 2.4 a je to tvrdy jako trakar, jinak to auto nijak nenicim, pravidelne servisuju tak je OK a jede!!!Az po case zjistuju, ze kazdej konik navic je znat, no 40-50 urcite... -
"-- skrytý --" 20.11.01 15:09
« GT
Tak to mas docela zmaknuty. Ja to resim teoreticky, jezdit zacinam zacatkem prosince. Ten link na stabilizator vypada ale dost pekelne. Ulozeni stabilizatoru jsem si nechaval delat na BMW u soustruznika ze silonu a fungovalo to. Rikas ze tlak v pneu tak zasedne ovlivni pretacivost/nedotacivost? Jo mam 4-pistky ale na zimu je tam budu muset zase davat nazpet. Nevis o nejakych 16" zlatych orig diskach? -
"-- skrytý --" 20.11.01 13:17
« Re: Podvozek
Co sa tyka uchytenia podvozku,... vsetko co MRT ponuka je povodom od Whiteline. Uchytenie stabil. by som bral skor od nich, ako od powerflexu. Predsa len solid link je solid a po vymene prednych spodnych silblokov za powerflex mi mechanici povedali, ze ma uz nechcu vidiet, lebo sa nadreli ako kone:) Tiez som pri tom vahal, ale na nase cesty je podla mna lepsie mat 2x polyur v ramenach, nez 1x ALK od MRT. Zatial sa to velmi osvedcilo. Potom som si nahodil /v pohode sam v jame/ MRT solid linky predok aj zadok + poly ulozenie stabilizatorov a voz reaguje zase o cosi lepsie. Zadna naprava je v AU ponukana skor v style STi, co sa prejavuje aj na cene, takze cakam, kym sa zacne rozpadavat a potom dokupim zvysok od Powerflexu. Na diely od MRT nemam a vymena opotrebovanych sil blokov za poky bude pristupnejsia, nez kupa celeho dielu u dealera.
Brzdy - ty mas 4 piesty? Ak ich budes vyhadzovat, jeden kos je u mna:) Hadicky si vymen za vystuzene, velmi to citit /i ked AP je spolu v kite/. Ohladom uchytu brzdoveho valca som si s nimi uz dopisoval, este ked nemali na LHD cars. jedine, co ma brzdi je ta cena za kus zeleza. Spekulujem si to dat vyrobit u nas. Dalsia vec, co tam daj su rozperne tyce, predna je Sparco, zadok mam robeny.
Geometria je nastavena co najblizsie k Prodrive , ale odklon som sa bal dat na 0,5 stupna, uz aj tak to hobluje okraje a gumy nieco stoja. Tlak mam 2,3 a 2,0 skusal som vsetko mozne. Pri 1,9 na zadku je to mrtve, pri 2,2 je to zadnokolka. -
"-- skrytý --" 20.11.01 12:03
« Podvozek GT
No ale vyznej se v tom co je dobry a co ne. Na Suba nabizej podvozky snad 15 vyrobcu. Nevim ze by u nas mel nekdo vyraznejsi zkusenost. Asi budu prukopnik., jako kdyz jsem si v 93 koupil M3 E30. Taky ji nikdo nemel a sehnat na to jakoukoliv info neslo. -
"-- skrytý --" 20.11.01 12:00
« Re: Impreza GT
Jo na mrt toho maj docela dost. Mozna kdybychom objednali vic veci a podelili se o postovne...? Pry maj partnera v Madarsku. Podvozek je uplne nejdulezitejsi vec, natoz na Subakovi ne? Premyslim o nejakych coil over stelovatelne vyskove i tuhostne. Dost veci se o podvozcich doctes na www.whiteline nebo tak nejak. Maj tam i dost teorie v takovejch brozurkach. Dal jsem si praci s tim to precist a porozumet tomu.
Planuju taky par veci z powerflexu (silentbloky prednich i zadnich ramen, uchyceni stabilizatoru) pak lepsi brzdy (AP - 6pistky) nebo alespon lepsi kapalinu a desticky a hadicky. Taky ten drzak posilovace. Nejlepsi podvozek je proflex (70t Kc) -
"-- skrytý --" 20.11.01 11:41
« Re: Impreza GT
Ja som mal viziu www.powerflex.co.uk na predne spodne ramena + eibachy + Koni + monroe sroby na nastavenie odklonu, ale Subarista ma varoval, ze tie tlmice uz vytahoval z kapoty na par Imprezach. Tak som ju zmenil na teoreticky HP /som zatial pri kroku Eibach/ a to si pre zmenu zrusil ty :-( Budem plakat... Samo, ze najradsej by som tam dal Bilsteiny, no 470,-GBP + Vat = cc.550,-GBP je trosku vela na bezne jzadenie, takze asi nakoniec na jar kupim funglace na rocnik 99, ktore su tvrdsie. A velmi pokukujem po spevnovacej tyci v tvare H. Najdes ju na www.mrtrally.com.au -
"-- skrytý --" 20.11.01 11:12
« Re: Impreza GT
A co spojka a prevodovka, este ziju? :))) Ked uz ta tak spytujem, namas nahodou HP kit, zaujimalo by ma, o kolko je tvrdsi oproti seriaku? Ten MBC ma prekvapil predovsetkym cenou, za tie peniaze horko tazko v UK dostanes len bleed valve, co na xxx. -
"-- skrytý --" 20.11.01 10:25
« Re: Impreza GT
Dik za info. Upravu mam v ecu. Ty budiky by bylo dobre aby byly alespon bile jako ty na palubce. Ad. lambda link: nevik kolik Voltu znamena jakou bohatost, navic bych mel problem najit v dratech kam to zapojit. Jinak je to samozrejme zajimave vedet kolik je tam CO na lambde jenze to nakonec asi stejne nejsi schopen ovlivnit ze, jo.... -
"-- skrytý --" 20.11.01 09:58
« Re: Impreza GT
Tiez som tuzil po stredovych budikoch, ale vsetko som nasiel len v UK a tam ceny idu od 300,-GBP :-( Tak som nasiel na www.conrad.at alebo com tlakomer do auta za 700,-ATS a nahodil ho. Funguje uz vyse roka a som uplne spokojny. Teraz s kamosom spekulujeme ako vyrobit Lambda link alias AFM, ktory je aj na dawesdev. stranke. Uz viem c. integraca, zapojenie je primtivne: logicky obvod, ktory vyhodnocuje napatie na vstupe a podla toho to pusta von na jednotlive kontakty. Na vhodnu hodnotu sa zapoji LED a je to. Za tych 50,-USD + clo to nestoji. Potom by ostaval uz len ukazovatel tlaku oleja/teploty, ktory je tiez dostat u conrada. Na samotnu konzolu sa skus spytat Subaristu, ak dokaze vyrobit WRC kridlo, tak toto bude pre neho malickost.
Ak mas vymenenu elektroniku ECU, moc sa spekulovat neda, ale potesim ta. 95% uprav je na principe mech. zmeny tlaku do cca. 1,2Bar, co je hranica, ktory ECU dokaze samo kompenzovat. Ak mas pri turbe ine hadicky, ako sive, pripadne srobovatelny ventil + nejaku skrinku za meracom prietoku vzduchu je to len mechanika bez vymeny sady instrukcii. -
"-- skrytý --" 20.11.01 09:41
« Re: Impreza GT
Zajimave s tim boostcontrolerem.... Mam maly dotaz: Koupil jsem GT ve Svycarsku. Uz je tam nejaka uprava od digitechu /pry/. Nejdrive planuju ze si poridim instrumenty (ty tri co se davaj na palubku - nevite kde je sehnat a jeste lepe kde je sehnat levne?) abych se podival, kolik vlastne turbo dava. Jenze dalsi zvysovani boostcontr. bude asi uz dost problematicke protoze seriova elektronika a program asi zvyseni tlaku pozna, ale upraveny program uz vubec nepocita s tim ze by turbo plnilo vice nez je definovane v ECU. Jaky na to mas nazor?? Dik -
"-- skrytý --" 20.11.01 08:58
« Re: Impreza GT
Power is nothing without controll! Pirelli :-) inym slovom fyzika je fyzika a ak nemas trakciu, je jedno cim vsetkym je to vybavene.
Olane: Chces ho dostat ;)? Vyfuk a sanie je zaklad. Potom si objednaj na [odkaz] boost controller za tazkych 38,-USD :))))))) a nastav si to na 1,2Bar max. Vyhodou oproti vychylovaniu osy aktuatora je, ze vsetko mozes za 2 min vratit do povodneho stavu + mozes menit tlak podla uvazenia napr. ak natankujes horsi benzin + oproti bleed valve ti drzi rovnaky tlak bez ohladu na okolitu teplotu zima/leto + wastegate na Impreze zarucence nezacne otvarat skor ako pri 0,7bar, takze turbo ti nabehne na plny vykon skor. Osobne by som bral race version, kde je tlak ustalenejsi. -
« Re: Impreza GT
To Olan:
Na tu moji nemas, jede fakt jako krava, jedine Subarista a novej vejfuk Ti pomuze.Jinak ten teren s GT jsem zkousel take a se zimakama projedes dvakrat tolik.Kdysi jsem porovnaval fwd se zimakama a imprezu s letnima, impreza propadla.
Krasne to jede na zmrzlem snehu do 15 cm, nejhorsi je louka s tajicim snehem a teplota cca 7C, proste obleva, na tom se neda delat nic...
Subaru Zdar -
« Jste taky blazni do Subaru!!!!
je mi jasne ze jste a tak dam k dobru jeden prispevek, svedci o tom jak jsem se nechal Subaru unest a zapomel na bezne veci. Mam Imprezu od zacatku leta a tak jsem se tesil na prvni snih az si to opravdu vychutnam.......snih napadl minuly tyden na Spicaku. byl jsem tam na nejake akci a tak me napadlo, ze bych si mohl zkusit vyjet na Spicak, kdyz mam to nejlepsi 4x4, prihlouple poznamky lidi v hotelu me jeste vice vyprovokovaly a tak jsem vyrazil.......krasne jsme si to sinul nahoru a kdyz uz jsem byl cca. 50 metru od lanovky, videl jsem pred sebou posledni, ale fakt prudky stoupani tak se to stalo, na lehke pridani plynu auto reagovalo protacejicima kolama a kdyz jsem byl asi v pulce, zacaly hrabat vsechny ctyri kola......hmmmm slapl jsem na brzdu a auto jako sane pokracovalo, ale smerem z kopce dolu.....premlouval jsem ho, prosil a tak....az jsme se zastavili, pak jsem dlouho premyslel jak to otocit na te lesni ceste, abych to moc neodrel.....sel jsem si projit teren a hned jak jsem vystoupil, podjeli mi obe nohy, pod snehem byl led......nakonec se to povedlo otocit bez skrabance, ale ponauceni je: " Subaru vas nezachrani, kdyz mate sjete letni gumy a jste stejny magori " :-))). Se zimakam tam jedu znova....SUBARU ZDAR