SUBARU
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
"-- skrytý --" 23.11.01 08:33
« Re: Upravy
ALK - cital som, ze to meni len negative camber. Powerflex to celel len spevni a hodnoty nemeni. VOz sa ale pri akceleracii nedvyhne tak lahko a aj pri nerovnostiach lepsie drzi, nez guma. External DV: vsak o to ide, Hp gain=0, ale ECU nedostane spatnu info o back off a 1s bezi v too rich fueling mode, cim sa do turbiny a vyf. systemu dostane vela nedopalkov a bafne to tam. Neviem, ci toto je cesta optimalneho setrenia vozu... zober radsej half recilkulating. Na www.autospeed.com bol clanok specialne o DV na Imprezy. Skus si ho najst.
To vazne bude len 2,5" trubka bez akehokolvek tlmica? Tka to ta budeme pocut az tu u nas :))) Zujimalo by ma, ci vies o niekom, kto spravi tu sprostu centre section bez katu za ludske peniaze. Nie som ochotny vysolit take peniaze za kus rury, ako si pytaju v UK.
Wspray je fakt jednoduchy, radia pouzit 2ks motorcekov v serii, aby sa tlak zysil. -
« Re: Impreza GT
Tak chlapy a ted s pravdou ven :-))
rikate sani a vyfuk......je nutne kupovat ladene vzfuky v UK a podobne nebo je mozne koupit nejaky dobre ladeny za dobre penize u nas? A je nutne aby ladeny vyfuk byl hlucny? pak je cesta brno-praha utrpenim :-((
tlak 1.2 tam mam pomoci toho mechanickeho oblbovatka!
Zaujal me vas rozhovor o pretacivosti ci nedotacivosi. To MY98 je nedotacive, clovek si proto vyblbnuti vice zajezdi s pretacivym vozem, stacej opravdu ty tlaky v pneu, nebo jsou lesi ty stabilizatory? -
"-- skrytý --" 22.11.01 16:59
« Upravy
Vyfuk delam jenom 76mm rouru bez tlumicu. ALK podle meho zkoumani nemeni odklon ale vypada jakoby zaklon rejdoveho cepu. Protoze neni castor a camber to same. Dumvalve nekupuju kvuli vykonu ale setrim motor. To prime sani KN mas vyzkousene? nesaje to teplej vzduch od motoru? Na iwoc je navod jak ten ostrik zmaknout bez pouziti drahejch komponentu. Fakt by asi stacilo nejakej beznej ostrikovac predniho skla. -
"-- skrytý --" 22.11.01 16:37
« Re: Upravy
Tlak 1,15Bar, pri 1,2 to ECU blokne samo, pokial tam nie je fuel cut defender. Vraj to este nedetonuje pri 98 benzine.
FC - dovoluje nastavit ine hodnoty davkovania zmesy, nez by chcelo ECU.
Kukni si dnesny scoobynet, je tam otazka okolo dump valve. Strucne povedane do 350Hp to nerobi nic, okrem 10-15% narastu spotreby a plamenov vo vyfuku. Ak chces ten zvuk, kup si K&N 57i kit, to staci na ozvucenie povodnym DV. Aby si nestracal vykon teplym vzduchom, mozes si bud objednat heat shield od MRT, alebo si ho spravit sam s plechu. Je to robota tak na 1 hod. aj s prisposobovanim. Velmi efektivne.
ALK nemam, pouzivam tie powerflexy na predku. Efekt je min. rovnaky, len to nemeni odklon kolesa.
Winjection myslis auqamist? Vraj je to dobre, ale od jedneho hanatika menom Magic /alesi, urcite ho poznas z fora/ som sa dozvedel, ze sa to ma pouzivat v kombinacii s liehom a potom to dlhodobe vydria len titanove piesty.
FMIC ma naozaj vacsi lag vdaka dlhsiemu potrubiu. Navyse sa skoro u vsetkych musia vyhodit hmlovky, aby sa to zmestilo.
Wspray je udajne na bezny engine rovnako ucinny, ako injection. Uz rok nad nim spekulujem, mam ja pumpu, len neviem zohnat kvalitne trysky /potrebujeme hmlu na co najlepsie odovzdanie energie/ a posielat si STi z MRT je trosku luxus.
Dalsi detail je splitter, je to predel na sani /ten krasny hrb na kapote/ na IC. Rozdeluje ho na prednu a zadnu cast, vraj to nuti prudit vduch efektivnejsie cez IC a narast vykonu je citit od cca. 160Km/h. Mozno si to cvicne spravim cez zimu z ABS plastu a vyskusam.
Chces si spravit radost, objednaj si full Scoobysport exhaust system, alebo od PE. Na ten prvy sa mozes postavit :-) a zvuk ma ako Ducati. Vrele odporucam. -
"-- skrytý --" 22.11.01 16:05
« Upravy
Takze opet diky. Nicmene tlak stejne nema cenu davat vic jak 1.2 a tak ani Apexi boost controler nepomuze protoze jak si sam rikal elektronika se s tim nevyrovna. Ten fuelcontroller nevim co dela. No podle me je stejne nejdulezitejsi podvozek a na ten se soustredim. Chci si k vanocum udelat radost a budu objednavat neco v Anglii. Otazka zni jestli jsem vybral pro zacatek dobre - dump valve Blitz (prej je dobrej) a antilift kit (doufam ze mi to neco prinese), v CZ potom filtr KN. Na jare toho bude vic. Mate nekdo anti lift kit? Jak se sanim nekdo rika za jenom vlozku ze to otevreny sani je na nic protoze saje teplej vzduch k motoru, drzi zase opak. Add vykon: co vstrikovani vody nebo alespon ostrik intercooleru (to se da udelat s obycejnym ostrikovacem z vrakace). A front intercooler pry dela vetsi turbo diru (a taky je docela drahej). Tak ja zase nevim co driv........
Brzdy az na jare (mozna budu muset koupit Tiltona aby to nebylo prebrzdeny na predek).
A ten riditelnej diferak z Sti asi jen tak nesezenu (i ostatni diferaky byly v STi prej prepracovany). A delaly se STI ve verzi LHD? -
"-- skrytý --" 22.11.01 12:36
« Re: GT
No na scoobynete maju iny nazor. STI ma lepsie peisty, ale na serioznu upravu si rovno objednaj Jun sport alebo BPM 2,2l conersion, alebo kup piesty s coswortha. Inak seriak GT ide s AVC-R na 280Hp bez ujmy na zdravi + front intercooler a fuelcontroller 320Hp. A ak chces viac Hp, rovno si daj poslat z MRT prevodovku, pretoze ta vic nevydrzi...
[odkaz]
Rarita to je, mne staci mat interier palubovky a sedadla+predny naraznik....ked mas stastie a narazis na zavodnika, ktory to vyhadzuje. Btw: sedany su citelne lepsie nez GT. Nastavovatelny difak si vies kupit,...ale chapem ta, mat peniaze, jezdim na STi :))) Teraz cakam, ci spominany kamos kupi EU STi a o 3-4 roky ho odkupim. -
"-- skrytý --" 22.11.01 10:29
« Re: GT
Do Thornu jsem volal, na zavodaka to nebylo moc slozite, kupovali to jako nahr. dily.... Me na STI laka hlavne ten elektr. rizena svornost diferencialu a to ze ten motor se da lehce dale ladit (ma kovane pisty a jinou hlavu, vetsi turbo atd.) proto se nerozpadne jako ty z GT kdyz se vic natlakujou (obrazne) ale v Thornu mi rikali ze cipovany imprezy odchazej....... A hlavne STi je raritka ne? Jinak palubku a rizeni sezenu, stejne tak sloupek rizeni i s packama to nebude problem. Ale furt taky nevim, viz ten test ve Speedu...... -
"-- skrytý --" 22.11.01 08:43
« Re: GT
Doprava z AU je o cosi lacnejsia.
K STI vs EU GT: 100% ze budes zhanat papiere, ich znacenie morov je ine a vidno to aj na VIN. Asi by som brnkol do Thorn.cz ako to riesili. Tym sa dostavam k podstate. Mam dostatocne solventneho kamosa, fanatika do Scooby, ktory si velmi zistoval moznosti STi u nas, ale nakoniec si kupil GT. Prestavba by ho vysla na 300 000,-Sk. Matus spravne poznamenal, vymiena sa cela palubovka, riadenie a brd. valec je na druhej strane nad turbom /dovod preco v UK maju take problemy s brzdovou kvalaplinou/. Podvozok ma nieco do seba, skratene prevody tiez, ale mimo zavodnikov som nevidel nikoho jazdit "civila" len tak. Ak do toho zapocitam probs s ECU diagnostikou a dostupnostou suciastok, mozem to kaslat... Vykon dokazem kompenzovat napr. s Apexi EVC-R za 1000,-AUD, prevodovka a pohon je problem, tam sa moc neporiesi. Podvozok je podla uvahy bud na cesty Eibach/koni, ci Bilstein - pisal som im mail, maju tlmice v online cenniku, alebo si zozenies sialenstvo na okruhy. Brzdy aj tak ides riesit a silentbloky menis tiez... -
"-- skrytý --" 21.11.01 16:01
« Re: GT
Diky za nazor na Powerflex. Je bourana a je v Anglii - dovoz z JAP. Musel bych to spravit sam. Neni to ale hrozny, predni levej podbeh. To co me odrazuje je slozitost jestli se to povede provezt, proclit a prihlasit. Pakarna bude prestavba na levostranne rizeni. Jestli to prihlasej, jestli neni z VIN kodu patrna homologace a rizeni, jestli budu muset schanet papiry z GT atd. atd. Zase rizena svornost diferaku, jina prevodovka, jina streva v motoru, jinej podvozek a hlinikovy ramena proste to me laka. V poslednim Speedu vysel test Imprez proti Cosworthum a dopadlo to takhle: krome toho ze Cosw. pohoreli tak u Imprez (trochu vytunena
(vyfuk, sani) norm. impreza jezdila jako Sti (0-100) na okruhu dokonce lepe). Takze si vyber. Z tohodle pohledu se mi jevi investice do STi zbytecna........... -
"-- skrytý --" 21.11.01 11:27
« Re: GT
Zabudol som na 11 - robi to aj Whiteline, dokonca s pevnym zapuzdrenim urcenym len na track. Asi by som bral Powerflex, mohlo by to zlepsit reakciu zadku na plyn. ta, co si si vybral nebola nahodou burana? Aibagy + cidla stoja statocnych 200 000,-Sk takze radi to riesia podvodom. Kasna sa hrozne tazko vytahuje, ale geometria to okamzite ukaze. -
"-- skrytý --" 21.11.01 11:23
« Re: GT
Powerflex napisem podla obrazku na ich stranke: (1,2 ano) (3 MRT or Whiteline) (4 ano) (5 MRT cely diel aj s nastavenim ak setris, tak Power) (6-8 ano) (9,10 MRT/Wh...)Len spravit ten zadok je robota od rana do vecera, rozoberies celu zadnu napravu a momo track ta asi aj tak moc neucitis.
STi za 600k CZ myslis vazne? Nie je to buda, alebo tazka havaria? Kolko km?.... Motor je mapovany na 100oct benzin, ale v casoch VpowerRC je to v pohode, zvysok je podstatne kvalitnejsi. -
"-- skrytý --" 21.11.01 10:37
« Re: GT
Scoobynet znam. Ty kola jsem chtel nejaky levny, treba i pouzity, mam original zimni plechace Subaru ale nelibej se mi. Nabizi mi chlapik kola 18 vcetne novych gum za 40.000 ale nechce se mi do toho. Myslim ze 17" je O.K. U BMW zadni ulozeni stabilizatoru - O.K. jednoduchy tvar. Ty predni mi vyrabel soustruznik dost dlouho. Premyslim ktere ulozeni udelat sam a co koupit od powerflex a jestli se to vyplati. Ptal jsem se tu i na STI, myslity ze se za 600.000 vyplati? -
"-- skrytý --" 21.11.01 09:57
« Re: GT
Synchro je notoricky problem, pred casom sme tu so Subaristom mali odlisny nazor na oleje. On preferuje jeden druh Shell, ja zase Castrol /furt zabudam meno/ ktory je popularny aj v UK.
Ako zapina to turbo? 98 UZ vraj mali mnesie a s regulaciou pln. tlaku, takze nema tak razantny nabeh. -
"-- skrytý --" 21.11.01 09:54
« Re: GT
Ako ma vyriesene ulozenie BMW? Na Scooby je urcite silon lepsi, naj je kovove zapuzdrenie bez vole. To reaguje okamzite, len sa rychlo optrebuje, ale spolocne so silonom ma vacsiu tendenciu ohnut stabilizator. Voz naozaj velmi reaguje na zmenu tlaku zadku. Pri nastaveni, ako mam je mimoriadne vyvazeny, len ked chcem odhodim zadok /kontrolovane/ Nedocavost je neznamy pojem. Kola ti neporadim, chces ich na zimu? Asi by som bral Speedline Sahara, su nenormalne pevne a jazdili ich aj na rally Safari. Dostat ich v zlatej farbe. Ak chodis do USA, mozem ti dat link na stranku, kde su 16" OE disky po cca.120-130USD. www.scoobynet.co.uk poznas?
2. Aky typ oblbovatka pouzivas?
3. Vyfuky sa najdu aj v CZ. Skus Subaristu bude vediet najviac. V UK je to kultovy voz, takze tam s Imprezy tlacia prve a posledne, ako to robi Nvidia s ovladacmi :-) Rozdiel medzi UK vyfukom a nasim bude v tom ze to druhe je zavodnikmi okopcena replika okopcena pravdepodobne z nejakeho Prodrive kitu. Dalej v UK ti nikto nekupi vyfuk, ktory nema Dynotesty s viditelnym narastom.
4. Ak sa chces vyhnut hluku, skus spravit toto: Z dielu, ktory je hned za turbom /main kat, downpipe, frontpipe, vsetko to oznacuje to iste/odstranit restrikivne pripojenie. Ak to das dole uvidis, ze turbo ma vedla hlavneho vystupu este jeden malicky, kadial waste gate vypusta prebytocne plyny. Origos downpipe ma na tom mieste zaslepku a plyny musia spravit 90st. otacku, co robi neplechu v prudeni plynov. Ak tam spravis premostenie, dosiahnes lepsie prudenie a voz bude lepsie zaberat /mensi lag/. Katy tam nechaj, sice znizuju vykon, ale voz je tichsi. Koncak mozes kupit bud Remus, ktory je pomaly viac nahovno, nez seriak, alebo Sebring a dostanes zvuk decentneho Porsche. Pripadne Supersprint, ale o nom nemam presne informacie /ich dp je nanic!/. Ak chces vidiet obrazky opisovaneho dp, kukni sa na www.scoobysport.co.uk