SUBARU
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
"-- skrytý --" 30.11.01 17:12
« Re: Plugin ECU Link
Ty myslis ze tim ECU Linkem modifikujes stavajici Eprom? Ja myslel ze je to nahrazka. Ja si treba nejsem jistej jestli ta moje uprava je jenom v Eprom nebo jestli tam je cela jednotka, nebo neco navic pridelane k te jednotce. Fakt nevim. Jinak by nebyl prece problem skopirovat i ten muj chip ne? Nekde jsem cetl, ze ECU ma ochranu na rezim pri razeni z I. na II. -
"-- skrytý --" 30.11.01 13:03
« Re: Plugin ECU Link
Link je celkom unosny - cenove. Ak si voz chces chvilu nechat, oplati sa /potom ho daj skopcit a kupim repliku :)/. STi ma ine turbo, inak si tie rozdiely popisal celkom dobre. Podvozok si nie som isty. kukni sa www.eibach.com a ak su na vsetko rovnake pruziny, bude to rovnake. Minimalne predok sa zhoduje. Sti ma navyse lepsie predne spodne ramena a zadok je nastavovatelny/ta tyc s uchytom na stabilizator/. Moj nazor je, ze ten voz si kupil velmi dobre. Zacni prerabanim podvozku a brzd a uvidis, ci budes potrebovat vacsi vykon. STi ma prevodovku s inym pomerom, mala by byt silnejsie, nechavaju ju vo vozoch do 350Hp. V podstate je pre nu najtazsi okamih start pri 5-6000rpm a potom preradenie z I na II. Komplexne Sti bude vzdy trosku lepsie, ale GT lahsie a lacnejsie dokazes prisposobit na ucel, aky potrebujes. No a pri monster tuningu je rozdiel len v tom, ze STi ma aj kasnu R a RA, ktora je 2dverova, zvysok sa meni na oboch vozoch...Btw: na scoobynete padla oazka, co treba, aby sa GT vyrovnalo EVOam na track days. Udajne len brzdy a s kvalitnym podvozkom je aj rychlejsia. -
"-- skrytý --" 30.11.01 11:33
« Re: Plugin ECU Link
A STi prevodovka by to mela prezit? Tu z MRT jaksi kvuli cene asi ne? Mam nabidku na bouraneho kombika STI V (na zadek) za cca 4000GPB.
Nebo dily takoveto: Motor, prevodovka, sani, turbo STI V -Ł2900, diferak 200GPB, AP 4-pot 950GPB. Byly diferaky krome toho ze maj jinej stalej prevod i jinak modifikovane? Ma kombi stejne podvozkove skupiny? (ramena, pruziny, tlumice jako GT?
Ad Link: stoji asi 33 tisic Kc. Umi to i turbo. Prave ze rozdil mezi Apexi se standard ECU a jenom Linkem je dost velky jak v hodnotach tak i v prubehu. Je to vse na Mrt. Furt nevim co a jak. V podstate mi zacina byt blizsi nazor ze mezi STi motory a GT je rozdil jen v pistech (material) klikovce (material) a vackach. Mozna maj i lepsi turbo. Tak ma teda cenu cpat Sti veci do GT nebo je lepsi koupit jenom nejaky dobry podvozek (bilstein) + bushes a antilift a vyuzivat sveho slusneho cipu (to vse za pomerne malo penez oproti takove konverzi na Sti). MOzna ze za malo penez jde z GT udelat lepsi auto nez STi. A co potom dalsi ladeni STi to musi byt uz dost slozite... -
"-- skrytý --" 30.11.01 09:34
« Re: Plugin ECU Link
CraigH :))) Ten manik dal na mokrom 0-100 za 3,7 so svojim Sti :)))! No motor+ turboa a ECU je velmi zaujimave. S tym by si mohol zrusit vsetky N-kove Imprezy v republike. Videl si, co chce za vsetko? 20K GBP :(.
Kolko stoji ten link, urcite dosiahnes lepsie vysledky, nez pri pouzit len EVC-R, mozes totiz zmenit aj mnozsto paliva ,.... -
"-- skrytý --" 30.11.01 08:27
« Re: Plugin ECU Link
No, tak stahnul jsem si manual a tlak turba to umi. Poslou ti to se zakladnim programem (kterej vyvinuli na brzde po intenzivnim testovani a kterej by v 90% pripadu mel bohate stacit). Kdyz mas zmeny napr. vacky, mel bys modifikovat program. Ten selftuning je kdyz zapnes closed loop lambda. Mas i nejake dalsi moznosti jako ze ti posouva predstih pri nejake urovni knock atd. ([odkaz] + tam jsou manualy atd. Cely to vypada dost jednoduse. Proste prectes hodnoty CO a knock a podle toho upravis hodnoty vstriku a predstihu, nebo zapojis jinej system, napr. water injection. Kdyz se drzis doporuceni (dole trochu bohatsi, uprostred chudsi) tak bys to nemel pokazit. Jenom by me zajimalo jestli to nebude treba horsi nez muj Digit-power chip, cert vi. Maj tam na grafech i srovnani tohle ver. boost controler se standard ECU a tohle vychazi o dost lip. Nebo jestli neinvestovat spis jinym smerem. Ted na scoobynetu jeden manik nabizi zajimavy veci ([odkaz]
-
"-- skrytý --" 29.11.01 16:29
« Re: Plugin ECU Link
Kde si o nom cital, na mrt? Musim si to prestudovat, nezda sa mi, ze by to bolo tak jednoduche. Aj tak by som zacal s Apexi, pripadne trochu laboroval s fuelcontrollerom, v Uk to davaju na 290Hp a nie je to zariadenie urcene len pre jeden voz, takze sa ho lahsie zbavis. -
"-- skrytý --" 29.11.01 11:25
« Plugin ECU Link
Tak jsem se zahloubal do studi ECU link. Pisou ze ma v sobe nejakou logiku ze spoustu parametru umi nastavovat sam. Neznate nekoho kdo ma s timto ECU Link zkusenosti. Umi to kdeco ale tlak turba ne. To je pak potreba asi Apexi. Predstavuju si to tak ze mu zadam kolik by mela byt lambda v ruznych rezimech a on dopocita davky a bude hejbat s predstihem skoro az na uroven detonace. Jeste predtim bych asi vymenil pisty, mozna i kliku za STi (neni tak draha). Pak bych mel par programu optimalizovanych na jine podminky a ty bych si pak prehazoval jak by se mi zrovna chtelo. -
"-- skrytý --" 28.11.01 16:16
« Re: Impreza na prodej
Existuje aj varianta zvana nejako ako closed deck, pricom stale presne neviem, co to je. Udajne ide o blok + /hlava???/, ktory je zakladom na sutazne vozy. Ma v pohode vydrzat 600Hp.
Osobne si myslim, ze odlisnosti v engine bude viac, min. metalic gasket na halve, vacky. Nova STi ma dokonca sacie ventily dute a vyf. plnene Na. Prevodovka by mala vydrzat viac, ale vsade citam, ze +350Hp vozy s upraded clutch aj tak nevydrzi. Jap. podvozok je o dost tvrdsi, nez Eu, maju tak radi, skus sa kuknut na www.bilstein.de a online shop :)) Navyse startuju s PSS9 kompl. podvozkom s nastav. vyskou, silou pruzenia tlmica pri stlaceni a spatnom chode. -
"-- skrytý --" 28.11.01 14:20
« Re: Impreza na prodej
Jo precet jsem si to. Musim souhlasit s tim, ze jestli se motory lisej jenom v pistech (muzu si je nechat udelat) a v klikovce, tak je to jenom otazka elektroniky popr. vetsiho turba a muzes dosahnout takrka to same. Otazkou je prevodovka, to nevim uz jsem jich videl dost rozbitejch (jestli je Sti lepsi to nevim). Vymazlim podvozek a teoreticky to muze byt lepsi nez Sti (prej ma dost tvrdej). Vrta mi hlavou ale ta zminka, ze STi jsou vynikajici pro dalsi ladeni. To pak ale musis koupit ECU Link nebo Motec protoze cipy na STi tady v CZ ani nikde jinde ve stare dobre Evrope asi moc nesezenes. -
"-- skrytý --" 28.11.01 12:31
« Re: Impreza na prodej
Ak myslis na vymenu vnutornosti, neviem, neviem... STi ma aj ine pruzenie, spodne ramena, vlastne by si musel vykuchat vsetko, aby to bolo rovnocenne. Navyse ma na zadnom skle stierac /v Jap. si myslia, ze v EU tak neprsi :)/. Btw: na scoobynete je prave polemika okolo 350Hp STi vs 350Hp EU GT. -
"-- skrytý --" 28.11.01 09:37
« Re: Impreza na prodej
No abych rekl celou pravdu, to auto spadlo do příkopu předtím než jsem ho koupil. Měnil jsem střechu...... Ale rozsah poskozeni podvozku a zbytku karoserie nebyl zadny.....
Nebo bych prodal motor (laděno na 255k/370Nm)+převodovku+všechny diff+ecu atd. za 200k Kc. -
"-- skrytý --" 27.11.01 16:47
« Impreza na prodej
No protoze pokukuju po Sti a opravdu bych ji moc chtel, tak by byla na prodej i moje Impreza:
neco blizsiho - r.v. 2000, najeto 27.000km, tmave modra metaliza, uprava digit-power 255k, 370N.m, short shift kit, nizsi pruziny s homologaci, WRC zadni kridlo. Ted jsem akorat koupil Blitz dump valve (280Liber), muzou u toho byt 18 i 17 kola, + sada novych zimnich 16 Pirelli vcetne orig disku Sub. Planuju ostrik intercooleru. Je k tomu orig. servisni knizka i navody. Cena by byla nekde kolem 670.000 Kc. -
« Re: Jste taky blazni do Subaru!!!!
to lbc: Jo jo souhlas. A u mě to jednou skončilo i koupí řetězů. Což samo o sobě není moc běžná věc u Subaru. Teda v normálních podmínkách. A pak jsem mohl jezdit nahoru a dolu k chatě po červené turistické značce už OK. Bez řetězů se to dolu skoro nedalo ubrzdit. A nahoru to docela šlo.