SUBARU
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
"-- skrytý --" 13.12.01 12:32
« Re: Brzdy
Za pomerne slusne penize doporucuju lepsi opletene hadice, lepsi desky (ty co brzdej lip jsou mekci vic spinej a jsou drazsi a min vydrzej - me na M3 vzdy tak 3500-5000 km) lepsi kotouce ze sk N, dobrou brzdovku (Castrol SRF 1100 Kc/l) ktera teda zere starsi typy hadic. No takovej kit AP se da novej kolem 85000, starsi napr. na Scoobynetu za 50.000. Je to darda ale v kitu jsou i hadice, kotouce, desky a brzdovka, takze to ve vysledku zase takovy cenovy rozdil neni. Trosku bych se bal prebrzdeneho predku, takze jeste regulator Tilton. MYslim ze na bezne cesty je prvni varianta dostacujici, na okruhy to chce Kit. Ale jak casto clovek jezdi po okruhu. Krome toho spravnym brzdenim lze dobre brzdit i s puvodnima brzdama. Ne jako kdyz nekdo v Brne svisti z kopce a zacne si v puli uz pro jistotu pribrzdovat........... -
"-- skrytý --" 13.12.01 10:12
« Re: WRC
WRC to na 99,99% nebola, tam ma motor repasovany po kazdych 1000kam a prevodovku po 2000km,...cena tohto rocniku je niekde na urovni 10-15mil. Realnejsia je 22B, co je v hexadecim. 555 a vyrobenych bolo 400ks + tri s oznacenim 000/400, D. Lampwort, C. McRae a N. Girst su ich majitelmi. Voz mal 2,2l/280Hp a kapotaz identicku s WRC. Cena pri predaji bola 38000,-GBP, ale vysplhala sa na 50 000,-GBP. Dnes sa velmi zriedkavo objavi za 40-42000,-GBP. Ostatne MY98 deklarovane ako WRC su len oblbovaky, je to max. STi + kozmetika. -
"-- skrytý --" 12.12.01 10:23
« Re: Brzdy
Mne to vychadza tak, ze na fast road use sa oplati dat lepsie disky a oblozenie, ale kde chce clovek nieco viac, kaslat na rozne "zarucene" upgrade od vyrobcu a pod, ale zainvestovat raz a riadne do AP, ci Brembo/Movit, kde je zaruka 100% vykonu a moznost prehodit ich aj na dalsi voz. Takze ked vyhram v Sportke, posielam objednavku na keramiky :))) -
« Re: Brzdy
Myslim, ze nic lepsiho nez MOVIT pro silnicni pouziti neni. Nekolik lidi si tam nechalo udelat brzdy na AUDI RS4 a jsou v sedmem nebi. Neni zadnej problem brzdit stale za sebou z 250 na nulu. To ty slavny seriovy jsem utavil hned, pak jsem koupil specialni od QUATTRO a ty taky nic moc. Takze setrim na MOVIT (samozrejmne jsou dost drahy). -
"-- skrytý --" 06.12.01 12:16
« Re: STi
Predava sa, beru len objednavky. U nas, prvy kus na homologizaciu pride vo februari, takze marec je realny na zaciatok dodavok. Cserhalmi bere STi Prodrive style a vyzera to na dalsie 3 kusy. Cena je stale len velmi orientacna, skor by som nasobl KC*1,2. Ak nepocitam vzhlad, STi Bugzilla vyzera velmi slubne, skoda, ze nestoji 700 000,-Sk. EVO VII malo byt okolo 30 000,-GBP takze riadna paleta, no 1 biele som videl na navese v BA! -
"-- skrytý --" 04.12.01 12:44
« Re: Zarovky
Je, pred tyzdnom som si dokupil nahradnu sadu H-47, tie superplasma som este neskusal. Bojim sa, ze su uz tak na hrane, ze to vecne poskakovanie na nasich necestach by nezvladali rok, ako PlasmaFX. Jedine, kde som sa oksalal boli parkovacky. Mal som pravedodobne supr white, ktrore podvecer svietili ako stretavacky /nie v noci :)/ a ziadny policajt ma nezastavil, ze nemam rozsvietene park. Teraz mam tie naj a som sklamany. Svetlo je vyrazne modre, ale cez den to ani nevidno a vecer ich presvietia plasmaFX. kedze je zima a jazdim riadne osvetleny, nechavam ich tam a na leto vratim spat tie SW. Do hmloviek by som rad dal zlte / tusim Plasma/ion /, pockam, kym odidu stare Narvy. -
« Re: Unichip
Spomenuli ste tu motorky - ja mam z BA jeden pekny zazitok. V jeden vecer som sa uz potme vracal domov z prace, bolo leto a motorkari sa vytesovali v sprintoch na semaforoch. Na Trnavskom smerom ku Stajnu stali dve motorky a turovali a cakali na zelenu. Vyrazili za strasneho revu a race zacal. Jeden z nich mal evidentne silnejsiu masinu a toho druheho nechal vzadu. Aky vsak bol sok toho pomalsieho, ked zbadal v spatnom zrkadle na jeho zadne koleso nalepenu Imprezu. Dokonca asi neveril vlastnym ociam, lebo aj otocil hlavu aby sa obzrel :-) Race trval iba kratko, lebo pri Steine chytili zase cervenu, ale sok motorkarov bol neuveritelny a lahky polousmev majitela Imprezy ma presvedecil, ze toto auto chcem! Alebo Mysak Evo 6 (7!). -
"-- skrytý --" 03.12.01 14:11
« Re: Unichip
Presnejsie je to na [odkaz] . S tym vykonom suhlasim. Je to sposobene predstavou laika, vykon je pre 90% ludi to najpodstatnejsie. Sam som obetou, az havaria ma vratila na zem a zacal si uvedomovat hodnotu kvaltineho podvozku a brzd. Srdce mi stale pisti za EVC-R a 280Hp, ale peniaze a rozum hovoria, ze dalsie peniaze sa setria na Bilstein tlmice a vystuhu prednej napravy. Co sa tyka motoru, myslim, ze vsetky restrikcie som uz ostranil /mimo central kat/ a tych cca.240-250Hp na vozenie sa po meste staci :-) Suvisi stym aj moj apredch. otazka k M3. Totiz min. rok v lete /cca 27C v tieni/ som bol na BMW open day a chlapik tam jazdil s predvadzacou M5 400HP. Jazdit vedel priam zavodne, ale stvalo ma, ako sa tvaril. Tak som ho "nahovoril" :-) na 0-100kmh sprint, bola tam jedna idealna opustena cesta. Velmi ma prekvapilo, ked za tak tepleho pocasia som pri 100 bol o nieco viac, nez 1 dlzku bozu vpredu a dotiahol sa az pri 140, kedze v dialke sa vynorili cyklisti a cukol som. Realne by som ho udrzal do 160, ono tych 400HP+tocak sa neda donekonecna prekonavat. Keby bolo chladnejsie, dostal by este viac :), ale ked som sa za nim potom rutil, vsimol som si, ze ten voz mal o dost lepsie jazdne vlastnosti /50% prisudzujem vyske profilu gumy 35 oproti mojim 50 a sirke, ktoru neviem/ Zvysnych 50% bolo v podvozku, co som citil hlavne, ked ma previezol. Ja som mapoval vsetky mince na ceste a on sa vznasal, ako nic. Takze ten vykon som uzavrel s tym, ze jediny rozumny dovod preco ho zvysovat je mat dostatok tocaku na vyvolanie pretocenia kolies a tym riadeneho smyku pri akychkolvek unosnych rychlostiach, co vlastne zase suvisi s ovladanim vozu. Navyse by hrozili problemy s prevodovkou a po tom teda vobec netuzim. Z krizovatky nepoznam mimo moteriek nic, co by ma zahambilo a aj u nich sa mi 2x stalo ze som do nic odzadu skoro narazil :-) Mozno ma aj Radek podobne skusenosti... -
"-- skrytý --" 03.12.01 11:19
« Unichip
Koukal jsem se na to. Maji to popsane dost obecne, ale asi to bude neco jako Possum Link. Prestavam si byt jisty i smyslem uprav na vetsi vykon protoze podle Speedu jeden manik s lehce upravenou GT (vyfuk, sani) udelal STI V. Totez se stalo s moji M3. Na okruhu me porazil jeden muj kamarad s 3.0 (ja mel 3.2). Jemu stacilo mit lepsi (nizsi) podvozek vepredu. Dneska uz zastavam nazor ze nejlepsi bude to auto udelat tak aby bylo: storpocentne riditelne a predvidatelne i v meznich situacich, s lehce neutralni charakteristikou, dobre brzdici.... Pak lehce dostanes daleko silnejsi auta kterym to mozna jede rovne dobre ale v prvni zatacce jsou uz mimo, kdezto ty to tam posles treba v krasnym smyku. -
"-- skrytý --" 03.12.01 09:49
« Re: Plugin ECU Link
Tak ty rozdily: je to dost slozite protoze M3 jsem mel 3 verze (E30 - 2.3l, E36 - 3.0 a 3.2) Uz ty M3 se dost lisily. Stara E30 to byla specialitka - 2.3 16V (215k) obracene razeni, hbite a lehke auto. E36 3.0 (286k) navzdory tomu co se o ni pise (tezke nevyrazne auto) byla super. Jeste lepsi byla 3.2 (321k, 6rychlosti) jeste vylepsene skoro dokonale auto. Na peknych silnicich skoro nedostizne auto. Krasne to slo za plynem, vynikajici podvozek a motor byl opravdu super. Co se tyka primeho srovnani s I tak je to opravdu tezke: I. chybi samozrejme kvalita zpracovani a uroven komfortu. Jizdne je to opravdu neco jineho (ne horsi, ne lepsi, proste jine...) Kdyz bych vzal v uvahu podminky provozu cely rok a kvalitu komunikaci je impreza jednoznacne rychlejsi a rozhodne obratnejsi. Na okruhu bych se ale M3 radsi vyhnul. (mluvime o seriovych verzich) Ale kolik silnic je podobnych kvalitou a tvarem okruhu? Taktez cestovani napr. po dalnici bylo s M3 lepsi. Jak I tak M3 maji svoje kouzlo. Rovnez ladeni je u M3 takrka nemozne s I je to zabava. Je to blby porovnavat a jeste blbejsi dalt nejakej jasnej vysledek. Az se nekde potkame tak ti to popisu lepe (je to opravdu na dlouho.....) (jo a jeste jsem mel M5 E34) -
"-- skrytý --" 03.12.01 08:58
« Re: Plugin ECU Link
Obavam sa, ze Link by sa musel spravit cely. Oproti beznemu chiptuningju je to uplne nova ECU, kym chipt. je len vymena eprom, alebo nadpojeny piggyback modul, ktory sa prebera kontrolu a vysiela do ECU svoje instrukcie. Btw: hovori ti nieco Unichip? Robia to aj v D a cena je cca. 2500,-DEM.
ECU ma ochranu, dokonca aj Prodrive verzie. Ma to fungovat tak, ze pri preradeni z I na II ti par s. nepusti plny boost, ale len nejakych 0,7, aby si nezlikvidoval prevodovku.
Kedze patris k malej skupine ludi, ktori maju skusenosti aj s M3, mohol by si prosim strucne zhrnut rozdiely medzi I a M3? -
« Re: Jste taky blazni do Subaru!!!!
to PeKa: Díky za radu! Nikdy jsem si nemyslel, že si na Subaru budu muset koupit řetězy. Na jízdu s kopce ale asi jsou občas potřeba. To budou Němci v Jizerkách koukat, až je budu na kopci nasazovat (oni s nimi totiž jezdí do kopce a většinou i na rovině - umělci! - ale s kopce jsem je tak ještě neviděl).