SUBARU
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
"-- skrytý --" 14.01.02 11:09
« Re: Souhlas at koupi 98 na tuning
To myslis vazne, ze M3 je o tolko lepsie na kvalitnej ceste?
Vylety do prirody boli pri malej rychlosti? Ze je 4x4 obcas velmi zakerny previt (nedotacavy) ;-)
AD MY98, zabudol som spomenut aj jednu zaujimavu verziu tohto rocnika STi 22B :))))))))))))))))) -
"-- skrytý --" 14.01.02 09:43
« Souhlas at koupi 98 na tuning
Taky uz jsem byl dvakrat mimo silnici ve snehu. Po prepocitani skod jsem zjistil ze to dohromady odneslo par plastiku a prichytek jinak o.k. To SUBARU bude fakt asi drzak. Kamarad si ted koupil novou M3. Lakam ho do Mostu na okruh, zatim neuspesne. Doufam ze az bude zase tuning sraz, tak bude alespon prset aby me nesmaznul jako malyho kluka. -
"-- skrytý --" 14.01.02 09:25
« Re: kolik za GT
Ber MY98. Ma sice "male" brzdy 275 oproti 295 a 2piesty, ale po vymene za lepsie kotuce/oblozenie na jazdu po verejnych cestach stacia. Na okruhy nestacia ani origos 4piesty vid Hrubago. Kolesa su uz 16", interier je uz prakticky rovnaky od MY98-00, lisi sa len detailami (MY99+ ma nastavovatelnu vysku vodicovho sedadla a drziak na pohare na pristrojovej doske). Motor je sice len phase I, ale ma vacsie turbo, nez MY99+ phase II. Prevodovka je rovnako slaba, takze problem radenia z I na II. ostava. Tlmice su trosku maksie, nez MY99+. Ak chces vysoku hodnotu za malo penazi je to MY98, ak si radsej doplatis a nechces moc veci menit, ber MY99+, ale na tuning by som bral MY98. -
"-- skrytý --" 14.01.02 09:16
« Re: kolik za GT
No nevim tak 350-400. Bacha tenhle rocnik ma jeste male brzdy, mene robustni prevodovku, horsi interier, sedacky a par drobnosti. Soustredil bych se na model rok 99,00. Za moji 00 chci 650. sorry. Ale jsou to super investovane penize...... -
"-- skrytý --" 10.01.02 10:29
« pop off
Nekde na scoobynetu jsem se docet ze pop off jsou dost na *. Pry v okamziku vypusteni zblbne elektronika a mysli ze ma vic vzduchu a dava neumerne mnoho paliva. To vede k dost velke spotrebe. Nehlede teda na ne moc dobry vliv na turbo atd. kdyz to tam hori. Pravda je ale ze to bude pomahat jevum jako je ohen z vyfuku a rany. Taky tam nekdo rozvadel ze nektere ventily jsou lepsi, nektere horsi. Ja mam Blitz. -
"-- skrytý --" 09.01.02 13:46
« Re: Impreza STi
Viem, co je ALS. U Imprezy WRC sa pri pusteni plynu ozyva spredu taky zvlastny piskot, ktory si povodne ludia interpretovali ako BOV. Mike Wood z Prodrive ich vsak na scoobynete vyviedol z omylu, kde im vysvetlil, ze je to ALS, ktore nejakym sposobom nahradzuje aj BOV. Hold WRC je predsa len ine, nez A. Preto ta otazka. Mas pravdu s tym R, RA verzii je tam o dost viac. Naozaj to chces kupit? Mas aj vlastnu rafineriu :)? S tym stalym prevodom a vobec celou skrinou to musi zrat a zrat. Zavidim ti, ja rozmyslam, ako naskrabat peniaze na Bilsteiny, ty ako kupit STi. Asi zmenim zamestnanie a zacnem konecne zarabat. -
"-- skrytý --" 09.01.02 12:17
« Re: Impreza STi
Jinak STI se do anglie dostavaj taky neoficialne. Maj taky provblemy s prihlasenim (konverze tachometru atd.). Nekde sem cetl ze dvoudver nejde v UK prihlasit ale nejake tam jsou takze nevim. Kazdopadne Type R lze i v UK pocitat na kusy. Me by mozna vyhovovalo vic 4 dver RA. Ma delsi kvalty a je o neco vic civilnejsi i kdyz si zachovava pomerne slusnou hmotnost. -
"-- skrytý --" 09.01.02 12:09
« Re: Impreza STi
Jo je to na CZ znackach. Prej to byl porod to prihlasit. Az si to poradne srovnam v hlave napisu vic. Mozna to koupim......
Ale ALS je strikani smesi do vyfukoveho potr. tam boucha a drzi turbo furt roztoceny. To je takove to pekelne prdeni kdyz brzdej pred zatackou a maj nohu z plynu. -
"-- skrytý --" 09.01.02 10:18
« Re: Impreza STi
A teraz si predstav, ze taketo vozy v UK jazdia ako cilvilne vozitka blaznivych majitelov... Inak R bolo od pociatku myslene a konstruovane na nasadenie na zavody, nie na cesty. Zavidim ti ten zazitok. Na jednej strane by som plakal od stastia mat ho doma, na druhej po zvezeni sa z Gargulakom viem, ze moje schopnosti stacia na max50-60% vyuzitie moznosti terajsieho vozu. Kde si sa k tomu dostal, jazdi na cz znackach? Aky zvuk ma ten motor, piska ako ALS vo WRC? Je akceleracia vyrazne lepsia, nez pri GT? Napis, co sa len da pleas. -
"-- skrytý --" 09.01.02 08:45
« Impreza STi
Tak jsem se byl podivat vcera na Subaru Impreza STi VI Type R. (starsi maska)
Jednim slovem hardcore.
Zrychleni perfekt. Riditelna svornost centr. diferaku perfekt. Extremne
kratke prevody.
Tak jak je to auto v serii, tak v podstate bez uprav jezdilo v rally CZ a
bylo schopno porazet Lancery. Na mokru nejrychlejsi auto co znam. Na asfaltu
je to preci jenom jeste Lancer.
Kdo by si to chtel koupit tak: je to exot. K nam se nedovazely a prihlasit
to bylo takrka nemozne. Musi pocitat s tim ze s tim neni mozne denne jezdit
do zamestnani, na nakupy atd. Kdyz se cokoliv stane tak dily z STi nesezene
nebo jen tezko a draho a bude to trvat dlouho (treba 2 mesice). Auto huci a
kvili jako WRC, kdyz se cokoliv udela s plynem ozve se rana z diferaku, pri
razeni to vypada ze to chodi pres zuby na primo. Spatne se s tim zataci diky
100kg speram a musi se s tim jezdit jako s motokarou. Kdo tuhle techniku
zvladne tak ma v ruce smrtici neprekonatelnej nastroj. (ja to ale neumim)
Mit jedno civilni tak nevaham, takhle je to peklo. NEdovedu si predstavit ze
by me s tim autem byl schopnej nekdo porazit i kdyz vsechno je v ridici ze
jo.............
No v noci se mi o tom furt zdalo....................
Dan
-
"-- skrytý --" 08.01.02 15:09
« Re: Car winter cup
Ja sem to auto mel dost rad. Bohuzel po kradezi - naslo se dost rychle diky tomu ze bylo vedle jeste jedno ukradene s Lo-Jackem. Vyndali mi z toho Hi-Fi vcetne napajecich kabelu takze derave plato, vytrhane kabely, zaslepky, koberce, tapecirunk atd. Asi to nikdo nechtel moc koupit jako corku protoze je to asi risk a blbe se to prodava neb je jich malo. No kdyz jsem to videl chtelo se mi brecet. Vsude bordel, popel z cigaret, orvane elektrony jak to asi natahovali od obrubniku na odtahovku.
22B - muj kamos ji mel objednanou, dal na ni zalohu ale tovarna ji nechtela prestavit, snad nekdo v Polsku ale prej za 500 tisic tak z toho seslo. Vylety mimo trat jsem mel pomerne v male rychlosti. Problem u ctyrkoly je ten ze to auto musi byt ve smyku jeste nez je v zatacce, jinak nez se to preklopi a staci zabrat tak si venku. Ale taky do ty zatacky musis videt. A tak to chce sirsi silnici protoze jet bokem jeste pred zatackou je problem. A kdyz to zkombinujes s vrozenym strachem a zatim malou sikovnosti, je to spatna kombinace. Ale trenuju. Ted v sobotu jsou zavody amateru do vrchu, tak se zucastnim. Uvidime, snad to nebude uklouzane. Je to prvni zavod tak to asi nedopadne dobre.