SUBARU
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
"-- skrytý --" 17.01.02 13:05
« Re: Jo a jeste historka:
+ sa ti nestava to, co pri stand. systeme. Ked nabieha turbo, pri urcitom tlaku waste gate trosku vibruje a stracas vykon. Preto rozmyslam, ze sa nastvem a zoberem od www.dawesdevices.com ich race controller za 80,-USD, zapojim ho medzi aktuator a t spojku pri povodnom tlaku. Vyhnem sa tym vykyvom tlaku a elektronika bude stale presne vediet, aky tlak tam je. Na predvadzanie to mozem zodvihnut vyssie. Efekt je lepsi, nez pri bl valve (nereaguje na zimu/leto) a superchips, cena zanedbatelne smiesna a nehrozi, ze zrusim motor. Apexi EVC-R by bol lepsi, ale nie su peniaze. -
« Re: Jo a jeste historka:
DSBC dela to samy jako bl.valve. Proste uposti vzduch pred actuatorem turba. Narozdil od mechanickyho ventilku "mysli" a kdyz prekrocis nastaveny tlak tak prestane upoustet a nebo to dovoli tenom chvilku (overboost), kdyz to tak chces. +par dalsich hovadin jako peek tlaku, atd. Podle KnockLinku chci zjistit, pri jakym tlaku dojde k detonacnimu spalovani a kam az muzu vlastne jit. Puvodne jsem to chtel zjistit LambdaLinkem, ale bohatost smesi neni u me minimalne do 1.4bar limitem. -
"-- skrytý --" 17.01.02 12:08
« Re: Jo a jeste historka:
Poste tuning si predstavuju tak ze nekam dorazim, tam mi daji ECU kde je mozny nastavit vse udelaji mi tak 2 programy, vysvetlej ze mam hlidat to a to (napr. knock nebo CO) a pak delat to a to. Na co muzu sahnout a jak a na co at nesmatam.
Ten solenoid dela co? (ze podle nej chces menit predstih (k cemu jinak KnockLink?)
Tak prej BRD to s Possumem docela umi......
Nebo nekomu z Vas prodam svuj DigitPower a pujdu do Motecu nebo ja nevim. -
"-- skrytý --" 17.01.02 12:03
« Re: Jo a jeste historka:
Takze MOTEC: nejlepsi pocitac. Problem instalace a odladeni. Zkouseli v Plzni vykon dobrej ale nedalo se s tim jezdit. Proste jim to ten manik nejak spatne udelal. Mimochodem cena komplet 90.000 Kc. Stahnete si ale demo je to bomba jde tam vsechno. Muj kamos to mel na Lancerovi EVO VI a chodilo to perfekt akorat pri nejakym rezimu to bylo chudy a tak 4x menil motor. Pak to prodal a ten novej manik si to nechal preprogramovat a menil taky 4x. Lepsi je v tomto pripade original (o 5% mensi vykon zato naveky). MRT nabizi Possum Link. Daj vyladenej program a ty si ho muzes menit. Jenze jak kdyz nemas brzdu a nerozumis tomu. Pak ten PECTEL. Kdybys rozumel linku a ECU tak si udelas tlak na cokoliv a podle toho si to i namapujes. Muzes i na ruzne benziny i ruzne rezimy pouzivani. Maj jeste rally verzi ta umi i ALS a ridit vstrik vody. Fakt ani v lete neni poznat ostrik IC? Az nainstalujete to ECU dejte vedet, ale rozhodne zmerte vykon pred a potom. Taky bych si to koupil ale moc neverim, ze to bude fungovat (nebo alespon ne lepe nez DigitPower). Koukal jsem do DynoScooby a nektery vysledky po instalaci ECU jsou dobre.....
Ten FMIC me taky furt laka. V EVO7 se doufam projedu tenhle vikend. Jo umel bych ho sehnat za 1.3M, samozrejme nove........ -
"-- skrytý --" 17.01.02 10:46
« Re: Jo a jeste historka:
Ten chlapik ma STi, takze piesty mu vydrzia 1,4Bar. Tiez som hladal firmu na mapovanie, na Sk je jedna, co take vraj robi, ale ked som im zavolal, nemali valce a o Impreze nevedia vobec nic. V CZ mate motordesign.cz, ale tam sa posiela cely motor = nezaplatitelne. Ostava Dastek Unichip, najblizise je Budapest, smola, nemalu valce na 4x4 a nerisknu si mapovat Imprezu, odporucili mi Superchip (bl. valve + fuelcut ala Ales) tak som im podakoval, ze motor si viem tymto sposobom znicit sam za 20,-GBP. Ostava vylet do UK a vysolit 600,-GBP, alebo Nurburgring a vysolit cca. 2000,-DEM. Zarabat tolko mesacne, isiel by som do toho. Blbe je, ze sa to spravi tak precizne, ze ti ostava moznost tankovat len to iste palivo a ak na motore nieco zmenis, mal by si mapovat znovu.
TarOx - moje brzdia, ako sialene, bude to oblozenim. Tie ausiie so nasiel dva typy mussbro22ff - lahko drazkovane a mussbro22a dierovane a drazkovane. Budem im musiet napisat, ktore sa viac hodi ku Mintexom.
Y mi spolu s prislusenstvom vychadza na 208,-AUD, len ma otazku: Staci mi vymenit na MY98 len toto, alebo je brutalnemu tlaku vystavena aj ina cast? Kratka hadica k saniu je urcite ok, ale moj BOV je k IC napajany tenkostennou hadicou a neviem, ci je tato ok.
Kym si objednas FMIC, kukni sa na scoobynet, vcera tam pisali v Drivetrain o UK firme, ktora za cc. 350,-GBP predava top IC o 30% ucinnejsi, nez STi, co je cool a nemas lag, ako hovado.
Este som zacal spekulovat nad ext/plumpback bov za cca. 208,-AUD. Ma to ale naozaj vyznam, ked nemienim zvysovat tlak??? -
« Re: Jo a jeste historka:
Byl jsem hodne zvedavej na nove EVO a STi. Evo7 jsem videl jenom staticky, protoze na predvadecce nam prodejce Denzela prozradil, ze to neridil ani on sam:-) A navic 1759kkc je trosku mimo. Sti ma celkem dobrou cenu a bude urcite technicky super, ale je skoro o ctvrt tuny tezsi nez moje GT. A to se bude tezko dohanet. Mam tedy rozhodnuto zustat u GT, prestat se zabyvat casto drahyma prumernyma upravama a stejny penize vynalozit do nekolika opravdu zajimavych veci od renomovanych vyrobcu.
BTW Ten Blitz stal taky skoro polovinu ECU. -
« Re: Jo a jeste historka:
Nevim presne jak to dela DigitPower, ale ja dal 40kKc za odstraneni overboostu a mechanickej ventilek. Dneska bych radeji dal stejny penize za ECU (myslim ze to je Motec).
V MRT chceme krome par blbosti jeste front IC pro me a prave ECU pro meho spolecnika.
BTW Koupil jsem si Lambda Link a do 1.4 baru (vic jsem ho nikdy nepustil) je bohatost smesi na nejvyssi hodnote. Ted k tomu pridam jeste KnockLink a dle nej seridim Blitze. Zatim jednim do 1.2 baru a na trojku delam 80-150 za 5,3.
Koupil jsem taky original ostriky IC a krome dolejvani vody jsem zadnou vyraznou zmenu nezaznamenal.
-
« Re: Jo a jeste historka:
Sory, moc se sem nedostanu. Mam v zime vzdycky hodne prace a kdyz uz si najdu cas, tak jsem ukrutne linej tukat do klavesnice.
EBC mam Blitze DualSelenoid. Taroxy jsem mel i Taroxama destickama a bylo to spatny. Nejlepsi s cim jsem jel zatim to co nabizi MRT. Vyrabi to nejaka australska firma. Nereznou, neubejvaj a brzdej. Navic stojej 150 AUD za kus (krat asi 25CZK i se vsema poplatkama), coz je asi jako ocelovy originaly u Freyu.. Jako desticky ma MRT Pagidy, jsou dost drahy, ale tady je nemuzu sehnat, takze ke me holt musej putovat dvakrat pres more. To Y vyjde u MRT myslim asi na 7.500 Kc coz uz neni az tak velkej rozdil proti originalnimu PVC. -
"-- skrytý --" 16.01.02 16:43
« Re: Jo a jeste historka:
O tech svodech budu premyslet protoze se mi v nejblizsi dobe bude delat vyfuk a tak uz by se to rozebralo komplet. Spis nechapu jak to ten manik zmaknul ze mu to dava 321k. Pravda je ze jestli chce jet na 1,35bar musi uz chladit. Obcas premyslim ze by se vyplatilo nechat to namapovat primo na tvuj motor jenze nevim kdo by to zmaknul tady. Pry LinkECU prijde s naladenym programem a ty si ho muzes jeste modifikovat. Nebo najit nekoho, kdo ti to bude schopnej naprogramovat. Taky nevim jakej narust vykonu mi to prinese proti moji uprave digit power. Ale je taky mozny ze to muze dopadnout i hur. Proste najit nekoho kdo tomu rozumi a vi co dela tady v CZ nebo SK
Taky jsem patral po upravach rid. jednotkach hitachi a prej 99% uprav je jenom oblbovatko pred ECU a jednotka potom dava treba vetsi tlak. Tak nevim jak ten clovek premapovaval svoji ECU na tlak. Prej jednotka umi do 1.2bar. Ale na MRT rikaj ze pouhe zvednuti tlaku ti pomuze ale lepsi jeste upravit davky i predstih. -
"-- skrytý --" 16.01.02 08:52
« Re: Jo a jeste historka:
Prave sa snazim ziskat najlepsiu cenu z UK na Samco hoses. Zatial je to okolo 56,-GBP + postovne. Spekuloval som aj nad Y z hlinku od MRT (Prodrive a STi maju podobne), ale cez 1,15Bar urcite nikdy nepojdem a to v pohode urdzi aj Samco. Co hovorite na spodnu rozpernu tyc od MRT/Whiteline? Je priblizne v tvare H a uchytava sa na spodne ramena.
AlesK: Keby tak tie ceny boli v ATS, nie € :(. Tusim si spominal, ze si jazdil TarOx 40grooved a nebol si spokojny. Ake oblozenie si mal? Rozmyslam, ze si doobjednam zadne (uz koncia). Moje skusenosti su zatial dobre s Mintexami 1155 predok drzi uz rok a kedze track days nejazim, opotrebovanie je zanedbatelne.
Aky EBC pouzivas?
All: Kamos zhana jazdenu Imprezu za ludsku cenu (takze asi MY96-98) neviete o nieco takom? -
« Movit
Offer
Ihre Zeichen , Ihre Nachricht vom Unsere Zeichen, Unsere Nachricht vom Datum
Mail 12.12.01 WUW 121201 03 29.12.01
mov’it brake system for
Subaru Impreza GT, 2,0 Turbo from 2000
Dear Mr. Ales,
thank you very much for your enquiry. We appreciate your interest in our equipment and
are pleased to submit the following quotation for your “Subaru Impreza ”:
front-axle:
for 15/16“ rims with min. 345 mm inner diameter
movit 4s2 4-piston-aluminium calipers, 36/44 mm piston dia.
rotors, 304 x 32 mm vented and cast-in holes
genuie pad set for street use ( 62,5 cm˛ )
custom adapters for a.m. calipers, CNC machined from highest grade steel alloy
customer brake bells for a.m. rotors, CNC machined from highest grade aluminium alloy
custom stainless steel coated PTFE lines for front & rear
price: complete kit including all needed parts € 2050,00 net + tax + shipping
for 16/17“ rims with min. 365 mm inner diameter
movit 4s3 4-piston-aluminium calipers, 36/44 mm piston dia.
rotors, 322 x 32 mm vented and cast-in holes
genuie pad set for street use ( 75,5 cm˛ )
custom adapters for a.m. calipers, CNC machined from highest grade steel alloy
customer brake bells for a.m. rotors, CNC machined from highest grade aluminium alloy
custom stainless steel coated PTFE lines for front & rear
price: complete kit including all needed parts: € 2300,00 net + tax + shipping
front-axle:
for 16/17“ rims with min. 375 mm inner diameter
movit 4m6 4-piston-aluminium MONOBLOC calipers 36/44 mm piston dia.
rotors, 330 x 34 mm vented and cast-in holes
genuie pad set for street use ( 78,5 cm˛ )
custom adapters for a.m. calipers, CNC machined from highest grade steel alloy
custom stainless steel coated PTFE lines for front & rear
price: complete kit including all needed parts: € 2300,00 net + tax + shipping
We recommend our new brake system
for 16/17“ rims with min. 370 mm inner diameter
movit 4m5 4-piston-aluminium MONOBLOC calipers 36/40 mm piston dia.
rotors, 322 x 32 mm vented and cast-in holes
genuie pad set for street use ( 72,5 cm˛ )
custom adapters for a.m. calipers, CNC machined from highest grade steel alloy
customer brake bells for a.m. rotors, CNC machined from highest grade aluminium alloy
custom stainless steel coated PTFE lines for front & rear
price: complete kit including all needed parts: € 2000,00 net + tax + shipping
For the rear-axle we can not offer an brake system, but do install our brake system into the front
is more than enough
!!! Important !!! Please measure !!!
If you want to order you have to measure the inner diameter of the rims and the place between
the rim-star. You need a place of 65 mm, if you don`t have this place you need spacers;
for one axle € 160,00 net + tax
Calipers in red with scripting “mov´it” free of charge
Custom caliper scripting for one kit (e.g. Subaru) €130,00 net + tax
Changing the calipers calour and scripting € 200,00 net + tax
Shipping to your home place Czech Republic about € 65,00 for one brake system.
In Germany you need TÜV-separate, in your Land we don’t know something about the law.
Iinstallation you can do also by yourself or an working station, you need between 4 - 5 hours
for one axle. The kits are preassembelde to make installation easier. The parking brake works
as before.
4-piston- aluminium calipers guarantee extreme braking force since they are developed for heavy street cars, not light race cars. The unsprung weight is reduced by using highest grade aluminium alloy.
A unique ventilation system with a surface nearly twice as big as a normal disc guarantees
absolut fading free operation, also under extreme conditions on the track or for heavy security
cars.
Our brake kits offer highest quality with maximum braking force and highest fading resistance.
The lifetime of the wear items is by far higher then any other product on the market. It is nearly unpossible to bring these brake kits to the limit. Absolute no fading !!
All items are produced on our modern in-house CNC working stations, using highest grade
steel or aluminium alloy, under water- ultra sound tested and coated to prevent corrosion.
If you have further questions do not hesitate to contact us !
Best regards
mov’it
Gabi Wolf
-
« Re: Jo a jeste historka:
Cerna vlnita trubka pod IC? Po D8 z kopce pred sjezdem na Doksany jsem na EBC vypnul wastegate uplne a rucicka rychlomeru sla dost za cejchovany hodnoty, kdyz v tom rana :-))) Zkus se podivat do MRT, maj to ze litiny a asi za 7kkc. Chtel bych tak do mesice objednavat docela dost veci, tak pokud by jste meli zajem, muzeme se podelit o postovne. Jestli to nevyhodi nejakou chybu, jako ze je toho moc, tak sem zkusim hodit dopis od Movit. -
"-- skrytý --" 15.01.02 09:34
« Jo a jeste historka:
Byl jsem tam v nedeli (opet)potrenovat. Tentokrat na letisti. Na poradu dne byl trening jezdeni dokola v neustalem smyku (takova to kolecko vitezu - musim byt pripravenej az to prijde............). Kdyz jsem jel asi osme kolo ozvala se rana a od te doby to prestalo jet. Respektive bylo slyset jak turbo zoufale fuci nekdudy jinudy nez ma a jelo to jako s hnojem. Doma jsem zjistil ze praskla plastova!!! trubka. Protoze potrebny dil nebyl k dispozici poslouzila jako docasna spojka trubka ze sani u trabanta. Zatim to drzi....... -
"-- skrytý --" 15.01.02 08:53
« Re: Souhlas at koupi 98 na tuning
Suhlas, na suchu potrebujes mat blizko k 300Hp, pri nizsich rychlostiach to este ide, ale od III. stupna uz nema taku silu. 22B je tusim jedna cestna Impreza, do ktorej montovali quick steering rack za nejakych 1600,-GBP. S tym silnejsim stabilizatorm neviem, nikde som sa nedocital jednoznacnu odpoved, ale principialne to robi voz nachylnejsim k pretacavosti, najma na klzkesom terene. -
"-- skrytý --" 14.01.02 17:10
« Re: Souhlas at koupi 98 na tuning
Jo jenze 22B ma taky asi uplne jinej pomer v rizeni a dalsi vychytavky. Na asfaltu se smykama moc nepocitam, myslim ze tam neni tolik sily. To je asi lepsi nainvestovat do podvozku aby to lip sedelo. Antilift kit, geometrie, tuzsi zadni stabilizator, ulozeni. Pak si vychutnavat jizdu jako po kolejich. -
"-- skrytý --" 14.01.02 15:55
« Re: Souhlas at koupi 98 na tuning
Chcelo by to par nerovnosti a sotolinovu pasaz :))). V Budapesti vraj robia prestavbu za 300 000,-SK, ale aj tak sa cudujem, ze ak mal na 22B, musel mat aj tych par chectakov navyse.
Jo, ten strach poznam, ak idem na istotu, ten sprosty voz sa nechce smykat! Ak idem rychlostou dostatocnou na rozhodenie, mam predinfarktovu situaciu... Napadlo mi, ze sideways musia sakrametsky minat dezen na gumach. Pri poslednom osiali som dotocil 300 stupnov na ceste pri cca. 120. najazd do zakruty bol nad 140. Na gumach mi doslova ohoreli boky, cesta vyzerala dost zaujimavo (krasna kresba), skoda, ze som nemal fotak. Odvtedy jazdim velmi rozvazne a mam predstavu, kolko vydrzia gumy pri plnom nasadeni.