SUBARU
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
"-- skrytý --" 13.02.02 09:19
« Diff + převodovka
www.kaps.cz
S tim chlapíkem jsem mluvil.
Cenové relace: špéra do diff - 20-25.000. Prej díky tomu se neuvěřitelně zrychlím v zatáčkách. Umí udělat i central (tam je prej 10k špéra - možno na 20) a modifikovat zadek. Sportovní bezsynchroní převodovka s přímým řazením možno i sekvence, převodové poměry dle přání zákazníka - 65.000. SUbarista povídal že bude dělat v CZ dealera MRT, tak to je žůžo už se nemusíme skládat na poštovné. Jinak něco nového? -
"-- skrytý --" 11.02.02 00:00
« Kryt turba
Vypada ze asi souvisi. Mam stejnej problem. Ale ze by me to prasklo na letisti v -7 kdyz jsem tomu nakladal, to se mi taky nechce verit. No a kdyz si tam dam Samco, tak to snad neodejde. Kdyz jsem volal do Subaru tak rekli ááááááááááá, pán si zvýšil tlak................... (5700 Kč) -
"-- skrytý --" 07.02.02 13:26
« Re: Hadičky etc.
555: kam na to chodim.. no do školy přece :o) A neviděl jsem to, jen jsem o tom slyšel a prý to zní opravdu dobře (jako kdybys do toho mlátil pořádným kladivem, akorát když se to děje dlouho, tak pak holt má kompresor smůlu a může se dokonce poštěstit ho vidět, i když nemáš průhledný motor :o)) . Jinak ještě k tomu řízení turbodmychadla atp.: bohužel jaksi navýšení výkonu motoru turbodmychadla nezávisí jen na tlaku, který bude cpát kompresor, ale je to poměrně složitá termodynamická záležitost - jde vždy o to, aby turbina i kompresor a i motor pracovali v oblasti svých optimálních účinností (jsou na to takové pěkné grafy a výpočty - jestli se tím chceš trošku prohrabat, tak ti můžu jednu takovou "teoretickou přednášku" poslat). Tedy jen chci říct, že i když se vám třeba kupodivu podaří zvýšit výkon jiným nastavením turbodmychadla, je to za cenu menší účinnosti všech zařízení, tedy i nutnosti většího chlazení (nejen motoru), menší spolehlivosti, větší hlučnosti atp. -
"-- skrytý --" 07.02.02 09:06
« A dalsi a dalsi....
A máme tady další serii dotazů:
1) kryt turba ano ne? Někdo říká že když tam kryt je tak turbo dostává větší teplotní stres a když kryt neni tak zase topí do motoru. Snad se to prý ale stačí vyvětrat.
2) slyšel jsem že někdo odstraňuje ten uhlíkovej filtr paliva. Jaký máš názor. Může to pomoci? Na můj vkus tam jde ale nějak moc hadiček. Čekal bych 2
3) a co teda to turbo? jak ti pomuze kdyz ECU nezvlada vetsi tlaky a podle vseho seriove je schopne plnit pres 1.3?
Jinak jsem si objednal katalog isa racing a je tam spoustu dobrych veci. Je to jeste vic zavodni nez Sandtler. -
"-- skrytý --" 07.02.02 08:44
« Re: Subaru 1.8Leone-vibrace
To by chcelo Subaristu. Mne toto robil voz, ked som nahodil Brisk LGS (dodatocne sa mi ospravedlnil, ze spravili chybu v katalogu).
Alesi: Naraznik mam MY99, kym som si nespravil to nasavanie, tiez som mal oranz. srandy vonku. Bohuzial z konstrukcnych doovodov som ich musel dat spat, tlak vzduchu mi tu ruru deformoval. Jak tak citam, zistujem, ze skombinovanie naraznika so zvyskom MY98 mi spravilo lepsi privod vzduchu k brzdam, nez original MY99-00 :) -
« Subaru 1.8Leone-vibrace
Zdravím Vás Subaristi,
poradil by mi někdo, jak odstranit vibrace v autě, které vznikají při rychlosti nad 40km/h. Po navolení polohy D na automatu a po zařazení 2. stupně, mi začně vibrovat páka na převodovce, motor ztrácí tah, auto se celé začne třepat, že i ve zpětném zrcátku nic nevidím. Nejvíce to dělá při 2000 otáčkách, při 3000 otáčkách je to slabší, ale 4000 otáček vůbec nedosáhnu. Bylo mi řečeno, že mi asi motor jede na tři válce. již jsem vyměnil svíčky, kabely ke svíčkám. Již mne napadá : vyměnit rozdělovač, mrknout na vstřikování(ale jak), nebo ..... vyměnit auto. Je vůbec problém v motoru ? Nebo je to někde jinde ?
Bye
Charon
-
« 06-02-2002 v 19:00:03
Jo tak to uz mam hotovy. Jenom u MY00 nejsou vyrezy na vzduch k brzdam, jenom ta oranzova zaslepka, co vypada jako pruchozi, ale kdyz ji vydloubnes a podivas se z druhy strany, tak pruchozi neni. Ja jsem ji vyndal. Je to seredny, ale ucinny :-))) Jenom jsem musel dat bavlnenej filtr, protoze papirovej se za deste namacel a prestal propostet vzduch. Coz je u filtru celkem na zavadu... -
« Re: vyfuk!
Na jednicku se rozjedu tak na tricet a dam trojku. Pak uz jenom cekam a merim. Problem je v tom, že chvilku trvá než se roztočí turbínka a tak je 80-100 horší než by mohlo být. Kdybych jel osmdesat a slapl na plyn, tak by se mi k casu zase pricetl turbolag. Myslim, ze pro nejlepsi cas by bylo potreba rozjet auto tak aby se poradne roztocila turbina, pak tvrde na 60 a plnej a merit. Jenze to neudelam pokazdy stejne :-( -
« Re: Hadičky etc.
"Tahatko" actuatoru zasroubuj tak, aby se vysouvalo pozdeji. Vysunutim prepousti vyf.plyny do wastegate namisto turbiny. Pokud to prezenes, auto bude po seslapnuti plynu zivejsi vzdy jen par vterin a pak to bude horsi nez puvodne. Jestli nevis jakej tam mas tuning, tak doporucuju nedr merit tlak a pak stelovat. -
« Re: Hadičky etc.
Ta hadicka je tady: [odkaz] vepredu. Tak jak je to tady, jsem to mel v serii. Ta bila plastova odbocka vede k map senzoru a seriovymu ventilku. Tenhle ventilek dela to samy jako muj Blitz, pouze je to ovladany ECU. Coz je prave plne stavitelny programovatelnym ECU. BTW Daj se sem vkladat obrazky? -
« Re: Kopce na Male Skale
Me se stalo neco podobnyho, kdyz bylo Subu rok, tak se mi taky po trosku tvrdsi jizde propadl pedal brzdy. Nastesti jsem mel prostor a slapl znova a uz to bylo dobry. Hned mi Subarista vymenil brzdovku za 5.1 a od te doby se to nikdy neopakovalo. Je nutny pocitat pouze s tim, ze cim lepsi brzdovka, tim casteji se musi menit.