SUBARU
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
"-- skrytý --" 20.03.02 10:50
« Re: Jak věci pracují
Tak jsem na ten link koukal, je to moc pěkně udělané, jako do dětské encyklopedie :o) Ale až na pár drobných hloupostí je to zajímavé, holt tak, aby to pochopil i průměrně hloupý američan (přišlo mi to jako ve stylu jejich jazykových učebnic: "chinese for dummies in 14 days"...apod.) . -
"-- skrytý --" 18.03.02 08:34
« Re: EU STi vs WRX vs GT
Prodrive bol povereny FHI navrhnut redesign WRX/STi. Termin bol stanoveny tak, aby mohol byt uplatneny na modeli MY03. Na druhej strane FHI trav na tom, ze min. 3 roky redesign nebude. Skus uhadnut, co bude pravda? A ked uz hadas, tipni si, ci je pravdou aj to, ze FHI + Porsche pracuji na spolocnom diesli??? -
"-- skrytý --" 18.03.02 08:05
« Re: EU STi vs WRX vs GT
Vies, ze som fanda GT, ale nema na nu :(. GT je na tom podobne, ak do nej investujes par 100 000,-Sk a stale ti tam budu vyskakovat problemy s prevodovkou. STi je na tej istej urovni od vyroby, so zarukou. No a ak vymenis sviecky, sanie a vyfuk, 300Hp je istych. -
"-- skrytý --" 15.03.02 09:05
« EU STi vs WRX vs GT
tak pani, vcera mi manzelka vybavila jazdu na EU STi s Cserhalmim (pre laikov je to majster SK a zony rally v N...)Jazdu nema zmysle komenovat, treba zazit.
Ale voz!!!, ten stoji za to. V prvom rade je tam vsetko vychytane, interier je ako Saab, nic neklepe, ... dvere netreba s nimi mlatit ako v GT.
Brzdy su neuveritelne, no fading. Podvozok je prekvapivo komfortny, ale sedi, ako prilepeny. Kasna je nenormalne, NENORMALNE pevna.
Motor je kvalitne odhlucneny, zatah je fakt asi na urovni upravenej GT (ako pisal AlesK), prevodovka je chirurgicky presna a pevna. Zvuk je plny, koli nemu vyfuk menit nebudete.
Zadny difak sa pri rucke odpaja!!!
Bohuzial nem cas moc sa rozpisovat, tkaz elen srucen moj nazor: WRX si kupi, len tenk to chce novy voz a nema na STi, inak bere ojazdnu GT. Kto chce na 10 rokov zabudnut na problemy, bere STi. Ten voz je neporovnatelny s WRX a na mile vzdialeny spracovanim inerieru GT. Kedze som sa vozil aj s M5 a zodpovedujicm jazdcom, mozme prehlasit, ze sa mu vyrovna aj na dobrom suchom asfalte. Myslim, ze mi je dost jasne, aky voz si kupim o 2-3 roky :) -
« Re: Impreza vs. Alfa 156
Pravda je, že poslední Alfa se sportovnějším laděním byla asi 75ka (transaxle), ale to je už 10 let. Takový průjezdy bokem jako v 75ce se čtyřkolkou amatér jako já nepředvede.V jednom starším Subaru Legacy sem už jel (dobrý auto) a když sem ho utrh tak už se nedalo nic moc dělat(možná to chce cvik). Alfu vždycky srovnám a plynule pokračuju. Pravda je, že to Subaru nemělo moc velkej výkon. -
"-- skrytý --" 13.03.02 20:44
« Re: Dabelska jizda!
Na tom letišti jsem zatim nic nespálil :o), jen jsem tam byl asi dvakrát v zimě blbnout a pak nějak v létě měřit akceleraci (i když je to prd rovinka). A Dolák tam prý v zimě, když je sníh, tak většinou v sobotu jednou za cca 14dní dělá takové "dny jízdy zručnosti", což může být docela sranda, akorát jsem ho tam nikdy nezastih a letos už asi ani nezastihnu :o)
Já své RZ dělám spíš v okolí Příbrami směrem na Dobříš, tam je to taky pěkné a většinou žádný provoz. A na to čím jezdím i lepší silnice (nerad bych v nějaké díře urval kolo či ohobloval podvozek). O Příbramské rally jsem se jim sice párkrát dostal do závodu, ale pořád stejně nevím, kudy se to jezdí.