SUBARU
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« odpočet DPH-jak to chodí...
Kámoš si kupoval v prosinci 2001 do firmy Renault Laguna II kombíka a Scénic. Zcela bez známostí to má tak, že NEMÁ žádné úpravy a odpočet si udělal. Papírově má Lagunu zapsanou jako M1, ale NIC s ní neudělali. Na DI NEMÁ známosti a jezdí v pohodě. Zdá se mi, že někteří výrobci to mají "lépe" obšlápnuté. Někteří montují přepážky "na tvrdo", jiní ndělají nic a výsledek je stejný - odpočet DPH. -
"-- skrytý --" 29.04.02 10:23
« Re: impreza WRX van :-)
Problem je, ze na Subaru to takto mali schvalene odjakziva. Preto idu von zadne sedadla a montuje sa priecka. Podla spravnosti by mali zaliat aj diery na sroby. Myslim, ze ich postup je spravny. Uzitkovy voz by nemal byt rovnaky, ako osobny :)
Kto chce, moze si to dat namontovat spat, na vlastnu zodpovednost. A poznam aj ludi, ktori maju na to mali technicak s oznacnymi 5 miestami na sedenie... hold znamosti na DI.
Mimochodom, uz ste sa niekedy zamysleli, ako as vam ta investicia vrati, ked sa stanete ucastnikmi havarie a na zadnom sedadle budete mat pasaziera? -
« Šéfdesignér od Alfy Romeo přešel k Subaru
Zpráva z Auto motor a sport 5/2002. "Bývalý šéfdesignér Alfy Romeo Andreas Zapatinas přešel k japonskému Subaru". Když vyšlo WRX mnozí si stěžovali na design. Je fakt, že proti GT je WRX designově hodně odlišná. Možná tedy, že italský design a japonská technika půjdou k sobě... -
"-- skrytý --" 26.04.02 17:46
« WRX vs. VW Golf :o)))
Včera jsem viděl takové dva blbečky u pumpy, co porovnávali, jestli je lepší Golf II se "supr ťůningem" nebo sériová Impreza WRX... lezli kolem aut, hledali turbo, hádali se kdo má lepší gumy a pak snad dávali dokonce drag race :o))) to už jsem ale neviděl, jen slyšel toho Golfa a cítil spálené gumy mizející Imprezy. No, nevím k jakému závěru dospěli :o) -
« Re: impreza WRX van :-)
u Subaru sem byl v patek a DPH jde odepsat jenom na Forestera /kat. N1/, na Legacy kombi a Outbacka /oba M1/ na Imprezu prej nejde, ale kazdej dealer umi neco jinyho, takze mozny je vsechno. U vsech je za zadnima sedackama prepazka.
Mam to u nejakejch aut a s jednim jezdim /ihned jsem ji vymontoval ven a policajti nikdy nic nerekli - nikdy zadnej problem a 150 000 doma -
« impreza WRX van :-)
Chlapi, nejako sa menili zakony ohladom prestavby osobneho vozu na uzitkovy? Mam na mysli tie finty s predajom cohokolvek kombi s odpoctom DPH s tym, ze sa za zadne sedadla fukla "nedoddelitelna" priecka. Teraz som bol v Subaru a tam ponukaju priecku uz za prednymi sedadlami, v technicaku su zapisane iba dve miesta. Menilo sa to alebo to je odjakziva takto? -
« Re: DOTAZ
P.S. Řetězy jsem nikdy nepoužil. Jednou jsem ale jel z kopce a silnice byla jako sklo. Sjíždím krokem, ani ABS se nechytalo, prostě krásná skluzavka. Najednou vyjelo zespodu auto (Ford Granada) a v jakémsi šíleném smyku, při němž se mu zadek smýkal od krajnice ke krajnici jel proti mě. Dole pod skluzavkou bylo totiž trochu štěrku a tak se vyjet pokoušelo pár odvážlivců. Začal jsem uhýbat ke krajnici a modlil se ať to do mě nenasolí. Najednou šup a už jsem byl ve škarpě, kde bylo mraky sněhu. Měl jsem pravé přední a zadní kolo v hlubokém sněhu a levé přední a zadní na čistém ledu. Navíc auto se hodně naklonilo, příkop byl dost hluboký. Mít jen dvoukolku, vytáhnou mě tak s traktorem, takhle mě popostrčili a auto se vyhrabalo. Poprvé za čtyři roky mě museli nějací lidi pomoct abych vyjel... -
« Re: DOTAZ
to Stavros:Souhlasím, je to tak, jak uvedl PeKa - STÁLÉ jízdní vlastnosti to je velká výhoda, já mám např. na léto 205/50/16 a i když je Legacy kombi vpodstatě velká krabice a není na závodění, drží to jak přilepený, proti většině aut super, dobře snáší náhlé změny směru (vběhlí chodci, děti, apod). Samozřejmě prosím nesrovnávat s Imprezou WRX, GT, STi, to je jiná liga, obecně čtyřkolka a dvojkolka to je znatelný rozdíl. -
« Re: DOTAZ
Mám Legacy 2.0 115 koníků manuál. Což není na dnešní poměry moc. Táhne však dobře. Ty nový Legacy mají 125 k. Pokud budeš závodit s Oktávií 1.8T, tak je to zcela jasný. Pokud se budeš srovnávat s 1.9 TDI (červený) tak je to tak tak. Do kopce ti ujede, v zatáčkách ho zase dohoníš ty. To co jsem řekl doposud platí převážně v létě. Ale popravdě řečeno toto mě nikdy moc nevadilo. Stačí aby přišla zima, třeba trochu zapršelo a se subikem jedeš vpodstatě furt stejnou rychlostí aniž bys pozoroval nějaký zásadní rozdíl. A zbytek, tím nemyslím jen Octavie, docela viditelně zvolní. Holt jim nic jiného nezbývá. Jinak vycestujou mimo do pole. Docela dobře však sekunduje Octavia 4x4. Pokud je sněhu maximálně tak, že se ti vejde akorát pod auto , tj. do cca 15 cm, tak krom spotřeby tě to taky víceméně nezajímá. Předpokládám ale pořádný zimní obutí a ne nějaký 8 let starý galusky. Pokud je ho víc tak je to již zajímavější, ale stejně časem dojedeš někoho, kdo zapadl a přeskočit ho nemůžeš. Řetězy jsem na Legacy potřeboval jen jednou. To když jsem sjížděl v zimě od jedné chaty po červené turistické značce. Bylo to kvůli brždění s kopce. Bez řetězů to jelo jako sáně. Nahoru to vyjelo i bez řetězů, ale člověk nesměl zastavit. Jezdili jsme tam jen dva. Legacy a Lada Niva. Lada měla řetězy na všech 4 kolech a patřila majiteli chaty, kde jsme bydleli. Takže ten věděl své, co je potřeba a co ne. A tam jsem taky poprvé uvázl. Prostě si to keclo na spodek a kola byla víceméně bez záběru. Vyřešila to lopata. Krom vyšší spotřeby(za těch 6 let to je cca 10 litrů/100 km) Legacy nemůžu vytknout nic. V jízdě se ovšem vůbec neomezuji. Pokud budeš jezdit po "normálních" komunikacích a cestách (prostě kam se vejdeš hlavně kvůli spodku a nájezdovým úhlům), tak si dovolím tvrdit, že tě nic nezastaví. A porovnávat v provozu na horách takový ty off-roady na univerzálních pneu s Legacy, tak to vůbec nemá smysl. Spoustu jsem jich viděl zapadlých a nepomohly jim ani všechny ty uzávěrky difáků a pod. A taky jsou většinou těžký jako kráva a na dálnici se stejně serou, že je předjede i fabie. Jsou i vyjímky, ale to jsme úplně u jiných peněz. -
« Re: DOTAZ
chlapi dik, jenom jeste jak je to v terenu /na snehu atp./ s tim Legacy? Ne Outback - koupil bych totiz normalni Kombi - tech aut musim platit trochu vic a cena za Outbacka neco pres milion je na me trochu moc. Jednou jsem tady zahlidl fotky jak s Legacy nekdo projel potok - bylo to husty. Ja si taky myslim, ze cim vetsi tim lepsi, ale Forester ma vyrovnavani nivelity je vyssi a tak.Takze jeste vaham. Jo a jinak v tom Liberci neni problem domluvit slevu radove okolo 50 000,- na vuz. Co to Legacy jak jezdi? Ten 2,0 l? Nebudou me moc predjizdet Oktávky? To bych asi neprezil :-). Ja moc rodinu nemam, ale stavim barak / a velkyho psa / no i kdyz decko mozna taky planujem. Tak co myslite? Forester bude zase uplne novej model. -
« Re: DOTAZ
Záleží, jak moc preferuješ místo v autě. Forester je na podvozku Imprezy, rozvor je stejný (2525mm),pokud se ti zdá Impreza malá,pak bych šel do Legacy.Forester je sice prostornější, než Impreza, protože je vyšší a když jsem v něm jel, bylo místa dost. Jenže Legacy je o dost větší nejen rozvorem (2650mm), ale i prakticky (kufr, místo vzadu apod).Pokud seš kus chlapa a máš děti, šel bych do Legacy. Já mám Legacy kombi a jsem spokojenej.Pokud ale chceš mít nutně turbo,pak budeš muset zvolit Forester, neboť novou Legacy v turbu tady těžko koupíš. Určitý kompromis je koupit starší Legacy a nechat si tam namontovat turbo motor. Ale to už je záležitost např. subaristy, který se tím zabývá. Když bych já uvažoval o novým autě, zvolil bych si Legacy Outback jako rodinné auto + STi pro radost a staré Legacy na práci ve firmě. Mimochodem, pokud jsi plátce DPH, pak bych si ji určitě uplatníl, jde to u Forestera i u Legacy/Outback. -
« DOTAZ
Cau chlapi, v patek jsem byl u prodejce SUBARU vyzkouset Forester 2,0 Turbo- 180 PS. Jezdil jsem asi pul hodiny po Liberci a musim rict je to super. A te mi poradte mam si koupit Forestera nebo Lagacy nebo novyho Forestera? /pockat na nej_/. Bohuzel na Imprezu nemam a nepotrebuju ji ani. /je trochu mala/ Kdo ma zkusenosti: Mimochodem ten kluk v tom Liberci byl super dalo se s nim domluvit skoro vsechno jo a modra STi stala na krame trosku jsem si v ni posedel ale na 800 000,- slevit nechtel :-),