SUBARU
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
"-- skrytý --" 18.05.02 01:18
« Smyky
sem mi to posilejte: hruby@reproplus.cz smyky na letisti a skvarovem hristi nechte klidne na svym HDD.
Add rally auta. Nevim co je to paralelni rizeni ale fakt je ze ve skupine N jsou ty ctyrkoly tak slaby ze utrhnout je na asfaltu je temer nemozne. Kdyz jsou nekde prudke zatacky a vracaky, tak to vsichni hrnou pres predek (eva obzvlast). -
"-- skrytý --" 15.05.02 15:23
« Re: evo6
Tak jo, kam ti mam poslat fotky EVO VI ve smyku? Pripadne ti muzu poslat i mpeg s Audi S4. Bohuzel mpeg s tou EVO VI jsem nedopatrenim smazal i s M5...Jezdit dverma napred neni hrdinstvi, casto to jen zdrzuje. Roman Reznicek, byvaly redaktor AutoTipu (viz test Mistrovska zbran v AutoTipu). -
"-- skrytý --" 12.05.02 15:56
« GT versus EVO7
Trochu jsme s kamaradem otestovali jeho novou EVO7. EVO7 z tovarny jede motoricky o neco hure nez poladena GT. NO az tam da jinej vyfuk, ECU atd. tak to zase bude asi jinak. GT je podvozkove horsi. Jednak charakteristika tlumeni, torzni tuhost karoserie a taky i ze s evem jde furt zatacet i ve smyku a ostrych zatackach, kdezto impreza uz tlaci predkem ven. No nicmene celkove lze rict ze EVO je o max 10% rychlejsi. Zvuk tady jasne vede Subaru. Otazka je kde jsou hranice auta a kde hranice ridice. Osobne si myslim ze bych jel s obema autama stejne casy pac je hranice za kterou nejdu. Kdyz umis beze zbytku vyuzit schopnosti EVA a oduvodnis si cenu o 1,2 vyssi proti moji GT tak je to to prave auto pro tebe. Potvrzuje se tak muj nazor ze u aut teto kategorie jde o fandovstvi a pocit z jizdy vice nez o objektivni nazor a umet to auto vyuzit. Stejne ti pud sebezachovy nedovoli jet na hranici. Osobne bych misto EVO7 volil novou STi a kaslu na to jestli je EVO7 na okruhu o 0,5s lepsi. -
"-- skrytý --" 12.05.02 15:45
« Re: evo6
Uzáverky: u ruznych modelu jinak. Normalni GT ma viscospojky u vsech diferaku. Verze STi maj vetsinou silnejsi visca nektere maj mechanicke spery. Nevim jak je to s predpetim tech sper. Nektere verze maji riditelnou svoprnost mezinapravoveho difu. Ty diferaky je ale dost specialitka a jizdni vlastnosti a vyuzitelnost pozna fakt asi jen zavodnik. Castecne se nastavenim svornosti difu da eliminovat prirozena nedotacivost Imprezy, ale musis zmenit jizdni styl. Jinak mam digit power upravu + vyfuk, pop off ventil, short shift kit. No a oddelal jsem zatim jen cast prevodovky. Turbo se 100.000 km podle me neni problem zvlast kdyz repase turba prijde na cca 8.000 Kc. Ale asi jako normalne jako u ostatnich aut. Proste kus od kusu. -
« Re: evo6
Jak to máš "poladěný" ? Jak je to s uzávěrkou diferenciálů, sériovka asi nic podobnýho nemá, dá se to dodělat? No a ještě poslední dotázek °-)) Vplatí se, koupit auto s turbem se 100tis km?.Co jsi na týhle káře všechno oddělal? Až se budeš nudit, tak mi aspoň na něco odpověz :-))
Diky zdraví marabu:-) -
"-- skrytý --" 10.05.02 13:12
« Re: evo6
EVO 6 a 7 maj stejnej motor. Je fakt ze japonci jako EVO nebo STI jsou pro Jap naladeny na 100 okt, ale ecu by melo poznat a retardovat predstih a tlak. EVO 6 se nevyrabi mozna ze vzhledem k prodanym kusum v CZ nebo SL se jeste nekde najdou nove kusy. Hmmmm zajimave. A ted z jineho soudku. Mam Imprezu GT trochu postelovanou. V podstate jde o odvar pro evropu atd. pac sti nebo WRX (mluvim o old shape)jsou lepsi ale nedovazely se. Vcera jsme to byli projet proti E7. Tak a ted to hlavni: GT upravena jede motoricky lip jak nove EVO!!!!! Teda do te doby nez se zacne EVO upravovat, pak to bude asi o necem jinym. Slabina GT je v podvozku oproti EVU, jde dost pres predek ale jde doladit. EVO 7 je lepsi novejsi. Ale musis si oduvodnit proc platis o 1.000.000 vic a zdali umis vyuzit nabizene vlastnosti. Limity auta byvaji v tve hlave a umeni. -
matuS 10.05.02 01:59
« Re: evo6
hrubago> neutocis na mna, ze nie? ja som len opisal, co som cital :-)
to porovnanie je z australskeho casopisu.
ci je drsne zrovnavat rs4 a evo? mozno ano. ale zober to tak, ze obe su tu drahe, takze pre niekoho, kto chce supersportiak su prave tieto dve auta su alternativou.
co sa tyka testovania, tunajsi novinari su na tom asi lepsie ako ti doma :-)
kazde auto sa testuje aj na okruhu, maju okruhove merace, na meranie rychlosti maju laserovy merac... a tu je tych novinarov, co vedia poslat auto do smyku predsa len asi troska viacej :-)
chapem tvoje rozculenie, nasi novinari su zvacsa naozaj blbci.
a ako som napisal - ten novinar co pisal clanok napisal, ze jemu sadlo evo lepsie, lebo na sportovu jazdu mas v tom aute lepsi pocit, lepsie citil cestu.
evo6 sa tu asi stale predava, lebo evo 7 sa sem dovazat nebude kvoli nekvalite tunajsieho benzinu. -
"-- skrytý --" 09.05.02 10:25
« Re: evo6
To je dost drsny srovnavat evo6 a RS4. Uz jenom vzhledem k tomu ze jsou uplne jinak zamerene. Ale jestli to napsal nejakej novinarskej trouba tak je mozny vsechno. Kazdopadne evo vzdycky v testech vychazelo jako nejrychlejsi seriove auto. Dost me bavi kdyz novinari pisou neco v tom smyslu ze: na hranici prilnavosti se evo chova lehce nedotacive ale po pridani plynu udelate hezky smyk ktery si vychutnate. Uz vidim ty pisalky jak nekde posilaj do smyku EVO ve 120 km/h. To ti vubec nedovoli pud sebezachovy. V CZ je snad jeden dva novinari co to umej a zbytek jsou reci............ A pak porovnavej ze jo..... Natoz se podle tech blbosti jeste rozhoduj jaky auto si koupis. A taky jsem jeste nevidel ze by o nekterym aute napsali ¨ze je blby. PAk uz by jim dovozce nedal reklamu......... -
matuS 08.05.02 03:22
« evo6
minule som videl novu evo 6 (7 sa sem nedovaza) bolo to v tme. ale ajtak som videl ze bola uplne nova, pretoze ako som za nou svietil, tak sa jej este ligotali ramena naprav, vyfuk bol cisty atd. bola krasne nalestena, tie biele rafy boli prekrasne! manik, asi 50rocny s tym isiel uplne pomaly, takze som ho predbehol a pozrel si to aj z predu. naozaj krasne auto.
inac bolo tu v casaku porovnanie rs4 a evo6. povedali, ze rs4 je troska rychlejsia tak ako na rovine, tak aj v zakrutach. rs4 ma okolo 280kw, evo "iba" nieco nad 200kw (v prepocte vykon/kg vyhrava rs4). rs4 ma sirsie kolesa, takze lepsie brzdi. ale v evo ma vodic lepsi kontakt s cestou, je to plnokrvny sportovec, rs4 je moc civilna. prekvapila ich nekvalita rs4. 10.000km s novinarmi (co je sice zaberak) ale osuchany volant, a madla dveri, troska sedacky. zato evo vyzera zvnutra velmi zle. -
« odpocet DPH
Pravidla na odpocet DPH su v CR a SR rozne. V SR je mozny odpocet DPH len na auta kategorie N1. Upravene auta mozu mat odpocet DPH, len ak sa upravou zvacsi nakladna plocha tak, ze je vacsia ako plocha na prepravu osob. Preto montuju mriezku uz za predne sedadla a v technicaku su uvedene len 2 miesta. Ak si das sedadla naspat, tak mozes mat problemy pri kontrole policajtami, alebo nebodaj pri dopravnej nehode. -
"-- skrytý --" 03.05.02 08:57
« Re: aussie scooby
Ty si priamo u nich, ze?
Tato WRX je na www.autopseed.com
Co presne robia pri tvojej prerabke? Najjednoduchsi sposob je spravit medzikus medzi blokom a hlavou, ale napr. Magic by to odsudil. Motor sa bude horsie tocit do otacok a cela charakteristika pojde do kelu. K tomu musis dorobit ECU a potom sa modlit, aby ti neutrhlo spojku, ci nezlomilo prevodovku. Tych 300 Hp sa da bezpecnejsie nahnat VF23 turbom + predny intercooler a nemusis sa namahat ani s ECU, ak sa ti nechce.