SUBARU
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Zo 16" na 17"
Zdravim znalcov a priaznivcov tejto znacky.
Chcem sa spitat: Aký rozmer pneu. treba dat na Forestra alebo Leg. ak pôvodne tam je 215/60-16 a chcem 17". Prepoctom by to bolo 215/55-17 ale taký rozmer tazko zohnat. (alebo??) Keby som tam dal 225/55-17? Zmestilo by sa to? (je to o 5mm vyssie na poloosi) Dakujem -
"-- skrytý --" 27.06.02 14:37
« Re: WRX
Subarista zavrhoval KONI a doporucoval tlumice od Huska. Sice si nejsem jistej, jestli nebudou moc tvrdy a nebudou kroutit kastli, ale zalezi na kazdym, at si vybere, co chce. Cislo na HP je: 0428-302 230 nebo 0428-302 024. Potom by mohli delat u Bilsteinu neco skousnutelnyho, mrkni se na www.bilstein.de a uvidis sam. Ale vazne bacha, at ti to neprojde hrncem! -
« WRX
Nazdra lidi!
Tak jsem vcera koupil WRX, bohuzel ne STI, ale presto jsem velice prijemne prekvapen a to vim co je to SUBARU.Snad az ted verim Subaristovi, ze ta moje GT mela min 250 PS, protoze WRX "vubec" nejede:-) Ale jde to... Snad jen tlumice bych radeji tvrdsi...Nevite nekdo o nejakych kvalitnich?! Subaristo, jake mas cislo?Nejak se Ti nemohu dovolat...Jinak prodavam tu GT, r.v. 97. Bude asi u Freye asi za 350, coz je velice rozumna cena, jede jako krava a ma novou spojku...
Jake mate zkusenosti s folii na skla, ci pokovenim?
Subaru zdar
RadekG -
« Sosnová
Mam domluvenu dalsi Sosnovou, tentokrat na utery 18.6. od 16.00 do 17.00 hodin, v pripade zajmu i dele. Zatim je nas pet. Tri z Usti a z Prahy Jirka Kotyk se svym spolecnikem. Pronajmuty jsou oba okruhy, tedy asfalt i sotolina. U sotolininy je potreba vzit v uvahu, ze zde o vikendu 14-16.6. probiha ME Rallycrossu (coz povazujte zaroven za pozvanku) a trat bude podle toho vypadat.
Cena za hodinu je cca 3.000, tedy pri optimalnim poctu ucastniku kolem deseti priblizne 300 na auto. V pripade zajmu me kontaktujte na aku@post.cz at vim kolik nas bude. Ales -
"-- skrytý --" 03.06.02 13:15
« Re: Smyky
No, s novinarema si to opravdu neberu, protoze to vetsinou jsou hovada, ktery sice umi hodiny zvanit o designu, ale o kinematice podvozku, funkci uzaverky diferencialu nebo casovani rozvodu nevi vetsinou vubec nic. Vydrzel jsem to 1/2 roku a nikdy jsem se necitil byt novinarem. Jinak - pokud Dunovsky porovnava Imprezu s Deltou nebo Lancerem, tak s nim v podstate souhlasim, ale pokud vynechame Porsche, Ferrari a podobny nezaplatitelny kary, tak proti ostatnim autakum je Impreza doslova zazrak. Je to otazka meritek. On dela skoro vyhradne soutezaky, takze ma meritka nastavena jinak nez vetsina lidi. Duvod, proc je ten diferak lacinejsi na Imprezu nez na Deltu bude asi v tom, ze tam je preci jen podstatne vic mista, nez u Delty [tam se musi patlat dva do sebe, u imprezy jdou asi dat normalne za sebe]. Na Deltu totiz stoji 40. -
"-- skrytý --" 31.05.02 15:42
« Re: Civic Type-R vs. Impreza WRX
néé, tak úplně zase ne. To jsou úplně jiné kategorie aut, nesrovnatelné. Civic - nepřeplňovaný, předohrab, víceméně maximum, co se dá z takového typu auta dostat. WRX - přeplňovaný, všechnotrh, dneska bych řekl, že je to špička mezi auty 4x4 pro použití na běžných silnicích - tedy mezi rodinnými 4kolkami. Jediný konkurent je Mitsubishi Lancer EVO - ovšem ty prý jsou podstatně poruchovější. Všechny tři bych řekl že nabízejí své ceně úměrné "divadlo". Já jsem sice převážně fanda Toyot, ale takhle bych viděl to "porovnání". -
"-- skrytý --" 30.05.02 11:07
« Re: Smyky
No jasne ze mluvili. Nahodicka. Ty rozdily jsem vztahoval na okruhy. Rallye snad ani E36 nejezdilo??? No tenkrat ta delta by byla fajn ale uz moc penez tak jsem koupil Subaru. Brzdy nakonec mozna namontuju do Imprezy, uvidime aby s tim nebylo vic prace a vysledek za ty penize k nicemu. Tomu clovekovi jsem volal. Skutecne cas nema ale ma jednu speru predni uz hotovou. ZA 26 tisic. Taky rikal ze seriova Impreza nezataci vubec. Tak nevim....... Tak si to s tema novinarema tak neber. Ja jen ze v Automagazinu (AMS) byl jenom jeden clovek co s tim umel fakt pekne jezdit - Petr Láska -
"-- skrytý --" 30.05.02 09:32
« Re: Smyky
Jasne, ze je to Ulman. Nemluvili jsme spolu nahodou telefonicky nejdriv o brzdach a potom o Integrale? Nenabizel jsem ti z Italie od Alexe Segaly jeho auto? Ja jsem ten blazen, co stavi tu Ackovou Deltu. Uz dlouho. A jak na to tak koukam, tak jeste dlouho budu. Jinak ty E36 byly rychlejsi jen tam, kde se jezdilo rovne. Na Korsice, v San Remu nebo na Catalunyi se uz nikomu nepodarilo zajet s BMW to, co s E 30. Ta posledni M3 je pry uz zase dobra, ale neridil jsem ji, protoze prisla az po tom, co jsem z AutoTipu odesel. Posledni moje testovany auto byl Lancer Evo VI. Pak uz nebylo nic, co by mi nas automobilovy trh mohl nabidnout. -
"-- skrytý --" 29.05.02 13:03
« Re: Smyky
Neni ten tvuj kamos nahodou Pavel Ulman? Ja jen ze ten motor v soucastkach jsem mu prodaval ja, pac jsem to chtel taky do sve jenze jsem to pak prodal. No myslim ze sportovni je urcite i ta nova. No a i ty E36 presto ze nebyly tak E30 porazely. No urcite tomu panovi brnknu