SUBARU
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: Dotázek ..
to ES: já jsem si ho chtel taky koupit. Je to super vozidlo o tom neni pochyb. Jenže mě se zdá 730 000 docela dost na to, že to nemá klima, pal počítač a nic. Jinak je to kára. Škoda, že to moc nejede /pokud tam je 2,0i / a relativně chlastá. Za 10l by mohla jezdit. Nejlevnější model bych asi nevzal. Prostě za Subaru musis platit. Ale je super - zrovna třeba ta světle modrá barva. At ho veme a uvidí. Jo a to Hyundai je taky moc hezký. Posrat se muže jakýkoliv sebedražší auto. -
« Dotázek ..
Nazdar lidi ..
Mám prosbičku .. máti chce koupit nějaké SUV a zamilovala se do Hyundaye SantaFe, hlavně kvůli úložnému prostoru. Nicméně se mi ji podařilo dostat k dealerovi Subaru a projeli jsme se ve Foresteru. A teď ..
Pro další lámací akci potřebuju nějaký zkušenosti, pokud někdo má, poznatky a rady a dojmy a vůbec všechno. Hlavně pak o 2.0 NEturbo verzi :-).
A ještě dotaz .. prodejce nám spočítal cenu (klima +70K, zámek na šaltpáku +7K) a nedal nám vůbec žádnou slevu. Myslíte, že za základní cenu můžeme chtít klimošku zdarma? Nebo aspoň za polovic? Když už to stojí těch 730K? (to je otázka máti, já bych to klidně zaplatil, kdybych na to měl :-) :-)
Díky předem za odpovědi, snad v garáži neskončí Hyundai, jakkoli vůči němu nemám žádný předsudky :-). -
"-- skrytý --" 26.09.02 12:10
« Re: swrt vs. 555
555=Lucky Strike. Mali s nimi uspesnu spolupracu, ktora skoncila pred tusim 3 rokmi a odvtedy to tahali sami, preto to logo SWRT na bokoch aut... Kedze D. Lampworth sa stal velkym sefom v F1 a ma co hovorit aj do tv prav rally WR, vyuzil to a "pomohol" svojemu oblubenemu teamu ziskat spat sponzora.
Malboru by nebolo tak zle, ako si ludia mysleli, stare Subaru (este Legacy) malo cerveneho sponzora :)), ale PGT boli tentoraz uspesnejsi a tak modro/zlata ide delej.
FHI je obrovska firma, no do Subaru moc neinvestuje. Pre nich je naj program leptectvo, co je vidno aj v tom, ze nechalo GM, aby sa stala spolupodielnikom v Subaru.
Mpowerman: som out do 7 -
« swrt vs. 555
555: No nemyslím, že FHI bere peníze na závodění prodejem aut. Možná částečně, ale taky to musejí dotovat z jiných aktivit, přece jenom dělají hlavně kolejová vozidla, motory Robbin, letecká technika. To jim nese víc, než auta. Vývoj aut ale musí jít vpřed, určitě mají špičkový vývojový tým a jeho provoz musí stát hromadu peněz. Subaru se totiž svou velikostí vymyká ostatním značkám, co působí v WRC. Peugeot, Citroen a VW (Škoda) jsou polostátní podniky (dotace, daňové výhody apod), Ford je obrovský automobilový kolos, Hyundai dělá kde co ve strojírenství, jenom FHI to má jak třešničku na dortu. To je myslím docela úspěch a obrovská reklama, která podporuje prodej Subaru. No a teď k titulu příspěvku. Jistě jste si všimli, že na bocích WRC je místo SWRT a hvězd nápis 555. No na internetu na 555.com je nějaká poradensko reklamní firma působíci ve stavebnictví a architektuře. Je to tatáž společnost? Jak úzce spolupracuje se SWRT? Někdy minulý rok zde proběhla diskuse o tom, že Marlboro vstoupilo do SWRT a byla obava, že auta budou červená a ne modrá. To se nestalo. Ale po firmě 555 se taky slehla zem. A teď jsou tady zase. Má někdo z vás o tom přehled? -
"-- skrytý --" 25.09.02 13:33
« Re: Subaru na naftu?
O porsche/FHI sa hovori uz 2 roky a nikto to oficialne nedementoval, ani nepotvrdil. Ja byt na ich mieste, tiez sa spojim s Porsche, kedze len oni robia v sucasnosti boxery.
Dalsim problemom nie je prijattie trhu, to, ze USA su na benzin, je velmi specificke, pri tej cene za galon by som bol aj a a presne tak je to aj v Jap, tam maju 100oct benzin... a ine emisne predpisy, aj ked posledna novelizacia zrusila Skyline :(
Skor ide o to, ze divizia FHI, Subaru je maicka automobilka, ktora ako Ferrari, cerpa zdroje pre zavodenie, predajom seriovych aut. Tato limitacia sa prejavuje na rovnakej koncepcii podvozku, pohonu, motora pre vsetky I, Leg a Forest.. Je to stale vlastne jeden voz a prapovod, Impreza je od zaciatku vyvijana, ako seriovy zaklad, pre special.
Motor nevynimajuc a teda, kym sa bude dat tazit z beninu, bude to len benzin. Vyvoj ale ide dopredu a au dnes je kazdemu jasne, ze vo velmi kratkej dobe diesle dozenu benziny a to maju podla odbornikov este peknych par rokov vyvoja k dobru. Ford sam potvrdil spray, ze pracuje na diesle, ktory ma byt konkurencieschopny a planuje ho nasadit na 12hod Nurburgring.
To, ze na FHI/Porsche nieco bude naznacuje aj spolupraca v zoskaredovani ala Blitzen, tak verim aj tomu vyvoju.
Sam sa velmi tesim, nakolko som fanatik do boxera a nerad by som koli spotrebe okolo 24-27l pri rychlej jazde prechadal k inej znacke. Taky boxer TDi s cca 240-260Hp a tocakom cez 400Nm by ma velmi potesil. Najma, ak by sa dal vytacat cez 6 000rpm :)))
-
Kolík80 24.09.02 10:45
« to trojka
Jaký je to rok co jsi přivezl?? Marně se snažím sehnat slušné Subaru kombi 94-96 do 180 tis. Pár jsem jich videl, ale byla to býda. Legacy byly většinou více či méně orezlé... Což bych u pozinkovaného auta po 6-8 letech nečekal...
a Impreza 1.6 je línější než 1.3 felda a 1.8, 2.0 na tom diky těžkému zpřevodování jsou skoro stejně :o((. Vypada to ze budu muset jeste nejaky rok pockat nez nasetrim na Forestera, nebo Legacy (posledni model), ty uz na tom snad budou lepe... -
« Re: Subaru na naftu?
Před měsícem jsem si nechal dovézt Legacy, protože od dubna nebylo u nás nic slušného naprodej (naivně si myslím, že jsem nejchytřejší, haha..).
Stabilita:
Moje staré (1989)sedělo skvěle.
Nové - kombi - sedí ještě lépe. A je vyšší !!
Já se nemíním zabývat technickým rozborem ani potřebou, ale neznám lepší auto než Legacy. Zdar! -
"-- skrytý --" 23.09.02 11:18
« Re: Subaru na naftu?
Verim, ze u Subaru nejsou stejne pitomi jako u Fiatu, ktery v roce 1992 vyclenil Lancii jine misto pod sluncem a dneska se strasne divi obrovske ztrate prestize znacky. Hlavne, ze Agnelliove usetrili...na bankrot! V devadesatych letech byl Fiat jednim z celnich koncernu v oblasti pohonu vsech kol. Skoro kazdy auto melo svuj model 4x4. Dneska? Ani jeden jediny kus!!! A prodejni vysledky? Od 10 k 5!!!! Pokud Subaru prestane z ekonomickych duvodu delat ctyrkolky, muze radeji skoncit hned. Dieselu bych se tolik nebal, jde jen o jejich uroven. Ztraty boxeru bych neprisuzoval ztratu auteticnosti, mozna by tim naopak ziskali (treba Alfa Romeo si likvidaci svych oblibenych boxeru hodne pomohla). -
« Re: Subaru na naftu?
wawrik-jistě, ztráta image, to by byla těžká rána. Chce to asi nějaký market - specialisty, kteří by zjistili, jaká by byla odezva na uvedení Subaru diesel. V Saabu to taky udělali, dlužno dodat, že jsou už v područí GM. Nebo BMW taky opatrně nabízeli diesel motory do 7 řady. Sám nevím, jestli by to Subaru poškodilo, nebo ne. Otázky jízních vlastností(těžiště, ovladatelnost apod) to je fakt námět na dobrou akademickou diskusi. -
« Re: Subaru na naftu?
to wawrik: Já si myslím, že tuhle značku by to položilo. Stopnout účast v rally, přestat dělat boxery, za rok potom přidat do programu i nějaké dvoukolky a ta auta přestanou být zajímavá pro naprostou většinu potencionálních kupců a fandů. Je to jako by Ferrari chtělo začít vyrábět čtyřválce.