SUBARU
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
"-- skrytý --" 04.11.06 19:36
« Bez nadpisu
Pani, mam kamosv v www.orc.sk , takze viem o com hovorim :-) Samurai so slusnym naraznikom + navijak na 3x vaha auta a vyskou seria +18cm posobil na kazdej krizovatke tak, ze mal prednost, aj ked nemal. Normalne som zavidel ako ludia reflexivne spomaluju, bez pozretia na znacku.
Vysielackova story je scifi :))) Nepoznam taky pripad, mozno nejaka lestenka na to doplatila, ale poriadny voz nie.
Nespomenuli ste ine nebezpecenstvo. Konecne vdaka chamtivosti poistovi sa zacinaku zaoberat doplnkami. Oficialne vas policat oberie o TP lebo zabijete chodca, neoficialne, lebo poistivne nebavi preplacat skody sposobene mohutnym ramom, upevnenym na nosnu cast podvozku. -
"-- skrytý --" 04.11.06 16:14
« Re: Re: Re:
Mimochodom u nas min vnutra naplanoval na 2007 vybrat 576mil sk na pokutach.... tiez to speje k nejakemu hroznemhu offroadu a nech ma nahanaju v poli a lesoch...
Len tak na okraj, policajti sú strašný lenivci, naháňať Ťa v lese nebudú, zmagoria cez vysielačku svojich kolegov a potom Ťa buzerujú :)
A najmä offroady nie sú hrozné. Aj keď oproti outbacku je TLC 3.0D strašný traktor... -
"-- skrytý --" 04.11.06 12:39
« Re: Re:
Ked som robil vodicak, nerozumel som ucitelovi, ktory mi povedal, ze najvacsie umenie je jazdit s rychlym autom pomaly. Dnes, po nejakych 18r to uz chapem a okrem toho vy tam mate ten super bodovy system :-( Uvidime za kolko bodov bude Rally Sumava 07, snad bude husto snezit a nebudu merat....
Mimochodom u nas min vnutra naplanoval na 2007 vybrat 576mil sk na pokutach.... tiez to speje k nejakemu hroznemhu offroadu a nech ma nahanaju v poli a lesoch... -
« Re:
to huml: opet jsi mne presvedcil, ze o tom nic nevis. Promin.
Prevodovka poddimenzovana jednoznacne neni. Jeji jediny problem je v tom, ze panove ze Subaru nemeli do te doby s podobnym autem zkusenosti a nezajistili optimalni chlazeni ATF. Hlavni slabost te prevodovky neni v tom, ze by se do toho auta/motoru nehodila, ale ze se prehriva = rychla smrt. Ma to ale pomerne jednoduche reseni:
1. mala HW uprava - doporucena je firma Level 10 z USA
2. pouzit vysoce tepelne odolnou ATF, plnou syntetiku - doporuceny RedLine HighTemp ATF
3. pouzit dodatecny chladic ATF
Tyhle veci jdou v tovarne jednoduse udelat, ale nasi japonsti pratele to proste podcenili. Solo chladic ATF, dava vetsina vyrobcu vykonnych aut, ted jsem se snad docetl, ze to davaji i do evropske verze Tribecy.
Pro bezproblemove jezdeni ti staci pouzit body 2. a 3., coz jsou stokorunove polozky.
Samozrejme SVX neni auto na denni jezdeni po meste do prace, to je opravdu velky problem udrzet spotrebu kolem 15l a navic nemam to srdce trapit automat neustalym razenim.
Takze koncim diskuzi o SVX, protoze ty do ni nic noveho neprinasis:-)
Jinak souhlasim s 555, ty auta jsou jine, ale je to o preferencich. Ja uz se na GT nebo STi necitim (pro mne je jejich rizeni prilis pychicky narocne:-), zacinam preferovat auta typu SVX, BMW 850CXi atd. -
Ted 02.11.06 10:27
« Bez nadpisu
takovy reci mam rad. clovek si koupi rychly auto a pak by s nim mel jezdit zasadne pomalu... ta prevodovka je poddimenzovana, to je ten problem. proste je na ni ten vykon prilis. kdyz automaty v tahacich vydrzej milion km pri diametralne odlisnym zatizeni, tak se to asi navrhnout lip da.... -
"-- skrytý --" 01.11.06 21:54
« svx
Vidím to stejně jako nobody, když tvrdí, že automat většinou zlikviduje šofér, že se nevysype sám. Myslím, že je to i případ svx - automat je v podstatě standardní (to jsem poznal, když jsem ho dal repasovat, objednaly se naprosto běžné díly), ovšem jestli to auto někdo bral za čistokrevnej sporťák a jezdil permanentní kickdown, to se pak není co divit, že přišlo předčasné k.o. Ve Švýcarsku znám člověka, který má svx r. 1992, je prvním majitelem, a má najeto 340 tisíc km, automat původní. Údržba - jednou za rok, bez ohledu na ujeté km, nechá vyměnit ATF. -
"-- skrytý --" 01.11.06 20:12
« Re:
huml76: Netvrdil som, ze neuveritelne. Statistika veci priemeruje a nie je nic zle na tom, ked je niekto mimo priemer. Ja som len zobral vasu vetu, ze na kazdom aute zo signatury mate minimalne 60kkm. Takze v priemere to byva o stvrtinu viac = 75kkm. Pozrel som na tie auta a neboli to typicke firemne modely (ten forman tam nie je). Na nefiremne auto som zobral v priemere 25kkm rocne. Aut je 11 takze pocet najazdenych km dohromady 825000km.
Delene rocnym najazdom = 33 rokov. Ak ste zacali jazdit v 20-tich tak mi vyslo cca 53 rokov. A k takemu veku sa mi vas styl vyjadrovania nehodil.
To je vsetko. -
-
Ted 01.11.06 19:45
« Bez nadpisu
nobody: ja nechapu, co te zere? jediny negativum ktery mam k SVX, ktery se mi dodneska libi, je jeho problematicka prevodovka. to priznavas, vis o tom... ze to auto nejede na 200k je hlavne opet diky prevodovce a mozna hmotnosti. s legacy spec B bych to tak suverenne nesrovnaval. neprezentoval jsem jedinej nazor ala jedna pani povidala...
tak nevim co jsem udelal spatne.... -
"-- skrytý --" 01.11.06 19:15
« Bez nadpisu
Zacnem hned argumentom, ktory vela napovie. Manzelka niekolko rokov predavala Subaru na importe, ostatne tak sme sa aj zoznamili.
Kae dom sa pre 8 rokmi rozhodoval, co kupit, volba padla na GT a nie SVX z viacerych dovodov. Uvediem asi tie najdolezitejsie:
1. Spotreba v meste okolo 20l
2. Prevodovka, ktora sa bud chysta pokazit, alebo sa pokazila
3. Ta prevodovka je automat
4. 2miestny voz, v ktorom sa musi lezat :)
Ten posledny je trosku pre pobavenie. Bohuzial tieto auta v case uvedenia na trh boli navrhom a technikou na urovni supersportov, ale kedze to bolo SUBA a nie Lambo, nikto sa nevenoval auto s -+200PS, nech je to akokolvek pokrokove.
Jazda v tom aute mi stale pripominala DeLorean z Back to the future, islo zaujimavo a v tom case malo na nasom trhu Suba len tie podvizivene 1,8,2 a 2,5l atmostery + GT. Tym som sa dostal k jednoznacnej volbe, pretoze GT jadcovi dalo to, co SVX nema sancu.
Ale ak je niekto na SUBA a chce jedinecny voz, tak SVX je spravna volba pre pritahovanie zvedavych pohladov. Mozno by stalo za to preskumat, ci sa neda prehodit H6 a jeho pohon do tejto kasne? -
« Re:
:-) no mi v tom podpisu chybi jen oktavka tdi...
Sorry, delam si legraci, proste nemam rad lidi, kteri maji nejaky nazor typu jedna pani povidala, kamos meho kamose atd. SVX je GT, tj. auto na rychle premisteni z bodu A do bodu B s velmi originalnim (na Subaru) designem. Ma "stejny" motor jako vsechny Legacy 3.0 (samozrejme s drobnymi zmenami) a pouziva podobny typ automatu, akorat 4 rychlostni. Osobne jsem testoval na okruhu jak SVX tak Spec B a i kdyz je mezi temi auty rozdil 12 let, tak jizdnimi vlastnostmi SVX drzi krok a v nekterych situacich se mi ovladalo lepe. Na svou dobu do byl uzasny propadak, ale na Subaru v te dobe nevidany pocin, kvuli kteremu malem zkrachovali. Dedecek automobil v mem pojeti zacina na urovni Ford T. S automaty maji problemy i jine znacky, vcetne Mercedesu, Audi... Kazdy mechanik ve firme, ktera se repasem automatu zabyva ti rekne svoje. Ve vetsine pripadu to neni vina techniky, ale omezenosti lidi, kteri s tim jezdi (viz tragicky pocet mrtvych automatu u Audi A6 a A8).
BTW se Subaru mam najeto na Imprezach 130k KM a na SVX 40k KM:-)
Petr -
"-- skrytý --" 01.11.06 18:26
« Bez nadpisu
huml76: "auta, ktery mam v podpisu jsou auta, s nimiz mam dlouhodobou zkusenost (vic nez 60000km) a nebo jsem je vlastnil, ci vlastnim."
huml76, len pre zaujimavost, z toho co ste uviedol mi vychadza vas vek mezi 50-60 rokov (po statistickej aproximacii), ale styl vasich prispevkov sa mi k takemu veku nehodi. :| -
Ted 01.11.06 16:38
« Bez nadpisu
prosim te... jediny, co jsem o SVX rekl je, ze jsem ho chtel (takze se mi asi vzdy libilo) a ze ma zasadni problem s prevodovkou. dedecek je rokem vyroby, tim jsem to auto nijak neshazoval... SVX jsem jezdil a muzu k nemu jen rict, ze vysledny dojem nebyl tak dynamickej, jako design. ale je to krasny auto. bohuzel ma vzhledem k svymu veku uz patrne vetsi nachylnost k problemum a proto jej mit nemuzu a nechci. ;-) auta, ktery mam v podpisu jsou auta, s nimiz mam dlouhodobou zkusenost (vic nez 60000km) a nebo jsem je vlastnil, ci vlastnim. verim, ze to v diskuzich tady na foru zabrani lidem, kteri se tu dlouhodobe nepohybuji, osocovat me z toho, ze vim o tom ci onom aute prd a jezdim 105... ne vzdy to ale funguje ;-) -
« Re:
to Huml: Koukam podle tvyho podpisu, ze tys tech aut chtel vic, ze?
Oznacit SVX za dedecka muze jen clovek, ktery v nem nikdy nejel a nic o nem nevi. Pravdu mas v jedinem, prevodovka je opravdu nejslabsi clanek toho auta. Pokud jsi priznivec Subaru a budes v budoucnu hledat od teto znacky klasiku a cenene auto, tak SVX bude jediny model. Z vyrobenych 20 000 kusu jich uz po svete moc nejezdi, zvlaste v Evrope ne...
Petr
Takých scifi mám z vlastnej skúsenosti viac. Síce vždy som z toho vyšiel z čistým štítom (predsa len zablatené auto nemá čitateľnú značku) ale to zdržanie. Nehovoriac o všelijakých poľovníkoch a podobne.
Na to je jednoduchá rada ak sú homologizované nechať si ich zapísať do techničáku. Inej cesty niet. A zapísať sa dá všeličo.
Toto je svätá pravda, keď idem v TLC tak všetci inštinktívne stoja na vedľajšej aj keď som ďaleko, ako náhle sadnem do niečoho menšieho ľudia sa pichnúť aj do myšacej diery...