SUBARU
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re:
Subaru Opava nabízí "vlastní" ochranné produkty. Když jsem se díval na fotky, tak funkčnost je asi dobrá, ale vzhled a zpracování, no nevím.
Tata to má na foresteru a je s tim spokojený, nedávno jsem byl na jedné lesní cestě fakt moc rád, že tam ten 3mm plech je. Nevím kolik lidí si prohlíží podvozek, ale já si myslím, že na vzhledu v tomto případě moc nezáleží. -
"-- skrytý --" 17.11.06 14:23
« Bez nadpisu
Uz tyzden sa pokusam skonaktovat s clovekom, ktory ma D2- Je tu este jedna moznost, nedaleko Kosic je jedna firma, ktora robi vlastne a technikky lepsie ako HP. K tlmicom dodava Eibac ERS a cena je cca 1600euro za kit. S Hrubagom jazdime www.leda.com Za jedinu nevyhodu povazujem ich zavodnu orientaciu a zakaznik musi vediet specifikovat, co presne chce. Spolocne sme uz vyskusali 4 sady pruzin a stale to nie je ideal na nase cesty. -
"-- skrytý --" 17.11.06 11:09
« Tlumice na Imprezu
už před časem sem se informoval na KW i HR a tady nebyla možnost dodat tlumiče které by zachovali světlou výšku u auta . D2 Racing - nikde jsem nenašel konktrétní hodnoty tlumičů - snížení podvozku ... , tak jediné tlumiče které jsem našel jsou české H/P SPORTING . -
"-- skrytý --" 15.11.06 20:07
« Re:
Děkuji - tedy moje chyba . Protože moc netuším kolik stojí adekvátní tlumiče tak prosím návrh na doporučené k možnostem auta - nechci zbytečně drahé ani naopak zbytečně šetřit (odhaduji to na cca 60k kč - uvidím o kolik jsem se seknul :-) ).Nechtěl bych snižovat pod 15cm a pokud možno zachovat světlou výšku 15,5cm . -
"-- skrytý --" 15.11.06 19:36
« Bez nadpisu
Zdenek, opisujes normalne spravanie 4x4. Ak stratis grip a si v zakrute, tak sa auto stoci zdalivo podla stredu. To preto, lebo nemas jednu hnanu napravu, ktora ta bud taha, alebo tlaci.
Tlmice v akej cenovej skupine? U nas teraz prisiel novy hit D2, inak jazdia KW a s Hrubagom mame rucnu pracu z UK, pravda v inej cenovej skupine a preto seconhand s tovarenskym repasom :) -
"-- skrytý --" 15.11.06 18:41
« Impreza II
škoda že nikdo neodpověděl ale protože v tomto počasí(mokro) se krásně jezdí (smyk nežere gumy - no aspoň ne jak na suchu) , tak jsem zjistil že ten problém se dostavuje jen na suchu - předpokládám že prostě přední kola mají v tom okamžiku tak velký grip a zadní tak malí že ty přední utrhnou předek(díky samosvoru ho utrhnou směrem do zatáčky - tedy do přetáčivosti ). - Protože dojde k utržení předku předpokládám že je to chyba řidiče tedy moje . - Neměl by někdo tip na tlumiče na Imprezu WRX 2005 ? Nevím proč :-) ale od výměny diferenciálů nějak nestíhají zbytek auta.
-------------------------
Impreza WRX 2005 //změny od serie - odklon v předu i zadu -1"30 , přední a zadní lamelový samosvor , prodrive kit na 265 koní . -
"-- skrytý --" 14.11.06 23:23
« Re: STI vs EVO
Kačer Donald: tohleto je hrozně těžký a myslím si, že si musíš vybrat sám. Navíc u Suba strašně záleží na modelu, protože ty rozdíly jsou někdy enormní, kdežto Lancer je v chování tak nějak kontinuální. U Lancera je největší přelom asi VII, protože se to auto dost uklidnilo proti divoký šestce (která ale v sérii uměla být rychlejší než VII nebo VIII). Ale principiálně to je zase to samý - je to chování většiny soutěžáků: na vjezdu pod brzdou přetáčivý, na výjezdu pod plynem bočně nedotáčivý. Jenže tady strašně záleží na tom, co kdo preferuje a jaký má styl jízdy. V tom hraje taky roli, na co je člověkl zvyklý z minula. Já osobně jsem sice víc fandou Myšáků, pro jejich vyšší spolehlivost (tu už ale Subo snad dohnalo) a kontinuitu v chování, který mi je blízký z Lancií. Subara jsou ale v pestřejších modelových provedeních, nějakou 22B, RA nebo Type-R, který tu popisuje hrubágo, jsem ani v životě neviděl, natož, abych mohl tušit, jak to jezdí.
Takže pokud máš tu možnost, tak jedině vyzkoušet. Všechno ostatní jsou jenom kecy. Mně něco bude absolutně vyhovovat a ty se pak můžeš divit, co na tom vidím, když to druhý ti přijde nesrovnatelně lepší. -
"-- skrytý --" 14.11.06 12:28
« lyžina pod motor na Legacy/OUTBACK MY 06
Zdravíčko,
chtěl bych se Vás subaristů zeptat, zda máte někdo vyrobenou lyžinu chránící motor a olejovou vanu. Mám v úmyslu něco takového nechat zhotovit a říkal jsem si, že kdyby měl někdo zájem na jeho LEGACY/OUTBACKa taky nechat vyrobit, tak že by to mohl být i levnější, kdyby se jich nechalo vyrobit víc.
Tak se když tak hlaste -
"-- skrytý --" 13.11.06 21:28
« Impreza
Pokud auto přivedu do stavu že už začne v zatáčce "ujíždět" zadek tak se občas stane že místo aby přední kola držela "stopu" a zadek šel do smyku tak auto jakoby se začalo stáčet kolem středu - tj. jakoby střed otáčení byl pod středem auta a předek na moment ztratí přilnavost a "postočí" cca o 20-30 cm . Je to chyba moje a špatně jsem najel do zatáčky ? Nebo je to v pořádku ? případně problem s geometrií podvozku nebo tlumiči ?
-----------
Impreza WRX 2005 //změny od serie - odklon v předu i zadu -1"30 , přední a zadní lamelový samosvor , prodrive kit na 265 koní . -
"-- skrytý --" 11.11.06 00:20
« Bez nadpisu
Kacer, prave naopak, STi ti zozere vsetky prachy a EVO nie. Na EVO mas sklad dielov v Zline a za par korun.
STi bez DCCD su pretacave pod plynom a dost. Predovsetkym ak islo o medel bez lsd na predku. To si specifikoval importer, takze u nas v SR sa tie prve predavali bez a novsie s nim. Rozdiel na snehu bol citelny, aj ked ten torsenlike na nom moc nefunguje.
Ono sa hovori, ze ked vies jazdit dobre so starym Suba, tak s EVO si Boh -
kostey 10.11.06 15:49
« Re: Re: Re: Re:
pucmeloud: no vidis ja to precet cely. porad jsem doufal, ze tam bude alespon nejaka pasaz, ktera bude stat za to. ale aspon neco zajimavyho jsem se dozvedel: jen co se pokusite s cosw ostre rozjet tak si znicite spojku, protoze ty auta uz jsou proste stary... >:D