SUBARU
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
"-- skrytý --" 30.11.06 22:02
« Outback - dojazd
hm... zaregistroval som sa na subaru.co.cz, ale musi to potvrdit nejaky admin - tak sa spytam tutok: Nie je ten dojazd Outbacku na jednu nadrz dost kratky? Ludia v diskusii na tom fore hovorili vacsinou o cifrach do 600 km, co sa mi zda dost podpriemerne ... To budem musiet tankovat pomalz kazde 3 dni... -
« Přestavba
Přestavba z pravého na levé řízení se tuším dělá cca za 80-100k, třeba v AWD tuším to už párkrát dělali, to samý Komárek pro Eva. Vzhedem za ceny za jaký se to dá v japonsku koupit se to za dalších 40k otestuje ve výzkumáku a mělo by to být gut. Zamostřejmě se musí zaplatit dovozní daň.Nebo pokud někoho znáš, tak nemusíš ani nikam jezdit, jen si vzít pormonku :-))). Ale co jsem slyšel tak ty japonský verze jsou úplně nekde jinde... -
« Bez nadpisu
Hrubago:No zní to fakt hezky, ale dá se to u nás vůbec přihlásit, když to má volant vpravo? A dalo by se to přihlásit po přestavbě na levostranné řízení? Já si tím nejsem moc jistý - v Evropě jsou jiné normy než v Japonsku. Vím například, že se u nás dá pořídit nové sti spec. C včetně dílu na přestavbu nalevo za cenu mezi 800 a 900 tisíc Kč, ale nejde přihlásit na běžný provoz, jen jako soutěžák. Co s těma autama vlastně děláš Ty? -
"-- skrytý --" 28.11.06 23:01
« Kontajner z JAP je tu
Dnes jsme ho vyložili:
Wrx Sti RA Spec C MY04,
WRX Sti4 RA MY98 (WRC Limited 186/555),
WRX Sti6 RA MY00 (V-limited 1286/2000),
Legacy B4 3.0R MY05
to by mě zajímalo jestli ten B4 3.0R je ten samej motor co se dával do Legacy kombi 3,0 modelové roky 01, 02 (JAP Model). Jako typ motoru odpovida ale jestli to má stejnej výkon? (mám 3 takovýhle motory a nevím jestli se neliší) -
"-- skrytý --" 27.11.06 14:17
« Bez nadpisu
K podvozku D2. To co ma, je vraj 6 polohovy utlm, stelovatelne odklony a vyska.
Auto je Impreza GT. Ma ho nastaveny na min zadok a asi 2 polohy na predku. Problematicky je zadok, ktory je prilis tvrdy a musi byt na najslabsom nastaveni tlmica. Inak je dobry -
Alessio1 26.11.06 00:51
« Re:
tak ono subaru v USA vydáva imprezu kombi jako základní Outback, takže to je trochu guláš >:D . V japonsku je to vůbec takové podivné - ten třílitr tam mají,k tomu GT2.0,GT2.0 spec.B....prostě guláš a galimatyáš. Každopádně 2.0GT by byl docela motůrek...206 kW je prostě síla. PS: taky ale prodávají do legacy 2,0i (neplést s 2.0R (180kAT/190kMT) s výkonem polovičním (140k)...je to holt jiná země...kontinent...kultura :-( . Asi si myslí, že tu ještě lezeme po stromech a jezdíme v předražených, škaredých folkswágnech.... 8) -
« Bez nadpisu
jistěže 2,0R není náhrada 2,5i, spíš bych chtěl 2,5T z WRX, kteréžto se v USA a japonsku montuje....u nás ne...
To je poněkud diskutabilní. 2,0R je samozřejmě nástupcem 2,0i, ale v modelové řadě Legacy nahrazuje zároveň i 2,5ku. Morální náhrada to tedy není, faktická ano, protože to v nejbližší době na žádnou plnohodnotnou náhradu 2,5i nevypadá.
V Japonsku se do Legacy pokud vím 2,5T nemontuje, ale 2,0R 190k, 3,0R 250k a 2,0GT 280k.
V USA má sice legacy ve verzi GT právě 2,5T o výkonu 250 koní, ale tento model je na úrovni (co do segmentu/ceny) našeho legacy 3,0R, které v Americe nemají (mají jen outback 3,0R) -
« Bez nadpisu
Alessio : Pravda. Opravdu jsem nevěděl, že ho do A4 ještě montují, předpokládal jsem, že když zmizel z A6 a nebyl ani v A3, už ho vyřadili. >:D Ale jeho použití nemá takovou váhu jako u Subaru- u Subaru tvořily a tvoří 2,5ky poměrně velkou část prodejů, oproti tomu jaký relativní podíl má u Audi právě A4 2,0.
A právě u toho Subaru Legacy nevím, jestli náhrada 2.5ky motorem 2,0R bylo správné řešení, což je trochu krok zpět, ideální by asi byla modernizovaná 2,5ka s AVCS a výkonem okolo 200 koní i za cenu trochu vyšší ceny . Pokud bych měl volit základní verzi Legacy/Outbacku, tak bych zřejmě šel do Outbacku už jen pro 2.5ku.
Ale Subaru zřejmě cítilo potřebu modernizovat starý dvoulitr v impreze a Legacy, který se tak dotáhl výkonnostně na 2,5ku (jejíž modernizace zřejmě dostala červenou) a nabízet tyto dva motory souběžně by bylo asi zvláštní, takže stárnoucí 2,5ku vyřadili.
A diskusi o cenách audi bych snad ani nezačínal. :) -
« Bez nadpisu
Alessio : Já samozřejmě vím, že Audi kdysi mělo v nabídce 2.0 96kw. Ale opravdu nevím o tom, že by ho ještě dnes někam montovali (stejně jako stále montují 2,5ku do outbacku). Můžeš mi to prosím objasnit a zmínit současné modely, kde je tento motor k dostání ?
Já jsem ty svá tvrzení, že má 2,5 nízký výkon z litru nebral jako kritiku, ale spíše konstatování, protože jsem k tomu jasně dodal, že to neznamená, že je to špatný motor, spíš naopak oproti 2,0R.
Možná to tak vyznělo, ale to už vyplynulo z diskuse a ne z mé úvodní myšlenky a přesvědčení.
EDIT : Už jsem si to našel. A4 2.0. >:D Toť ale zřejmě vše. -
Alessio1 25.11.06 13:00
« Re:
dvoulitr od audi...prostě dvoulitr....starý motor, ale pořád ho montují (ne 2.0FSI,jen 2.0).
2,5 je na konci své životní cesty, proto je pochopitelné, že nové motory jsou výkonnější - 2,0R je toho důkazem. Ono ani ta 3,0R není kdovíjak mladý motor - má velmi podobné k/l jako 3.2 FSI - což není nějaký supermotor, každopádně je to jeden z těch lepších na trhu (např. 3,2 od alfy má tuším ca.76k/l)...
Co tím chci říct - příjde mi trochu zavádějící kritizovat 2,5i za to, že je výběhový a má 67 k/l...pořád má 168 koní.
Se shrnutím souhlasím - subaru nyní stojí před generační obměnou atm. motorů (resp je v půlce >:D )
Pokud chces mit sakra dojezd a spotreba paliva je pro tebe klicova, zapomen na Subaru a 4x4 a porid turbodehet