SUBARU
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« B9 Tribeca
Sice netuším jak moc je objektivní, jak přesné je zařazování jednotlivých typů automobilů do daných kategorií na SDA. Ale to, že (9 z 10) B9 Tribec se u nás prodalo v měsíci Listopadu mě prostě potěšilo. Chleba i Imprezy nejspíš levnější nebudou, ale to je šumák...
více na 3w.sda-cia.cz/home.php?lang=cz
PS:snad nebude nikomu nějak vadit, že příspěvek nereaguje na aktuální debatu. dík -
"-- skrytý --" 03.01.07 22:09
« Re: Tribeca
ta nádrž je opravdu malá, ale 400km je moc málo. Měl jsem ji půjčenou a trochu jsem ji prohnal na trase cca 20km, hodně rozjezdů a tak a výsledný průměr byl 15,6l. Takže s ní jde podle mě normálně jezdit za 12-13, tedy cca 500km dojezd. neni to tdi...
Je to dáno tím, že Tribeca sedí na podvozku Outbacku a nádrž bude zřejmě jeho součástí. Vzhledem k její "tělantosti" s ní nikdo nebude blbnout tak jako s Outbackem 3.0R, jeto SUV se vší SUVereénní neohrabaností (někdo tomu říká pocit bezpečí). -
Alessio1 03.01.07 19:19
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: turbo
Já jsem Carauto vždy rád četl, možná v naivním přesvědčení, že autoři jsou profesionálové. Pokud ale panu redaktorovi spotřeba třílitrového motoru při klidné jízdě 12,5 litrů nepřipadá nějaká divná (zvláště, když majitelé i "palivomonitory" ukazují zcela jiný výsledek), není chyba na našem přijímači...
PS: čekám stále na odpověď pana červenky...bylo by možné po majitelích 3.0R chtít nějaké krátké vyjádření o jejich spotřebě? Děkuji. -
"-- skrytý --" 03.01.07 19:04
« Re: Re: Re: Re: Re: turbo
Fyzika je svina a VW group ma sice velmi sofistikovany system setrenia paliva pri malej zatazi, no ked ten pravy pedal zacne pouzivat ako sa len da, zacne to zrat podla pravidiel. Motor ma urcitu ucinnost a aby dosiahol vykon, nieco sa tam musi dodat. Presne ako nove generacie TDi a pod motorov, maju vykon podobny benzinu, ale ked na to stupite, zere nie 4,6 ale 11 a viac ako nic. Staci nejaka pekna klukata trat, kde sa brzdi a pridava v jednom kuse.
Neviem, preco novinari tak zboznuju niektore znacky, ze im to az nici sudnost. Chapem, ze ritolezectvo je v tomto segmente kluc k predvadzackam a reklame, no netreba to az tak prehnat.
Asi ako toto:
[odkaz] -
"-- skrytý --" 03.01.07 18:24
« Re: Re: Re: Re: turbo
Pozoruhodné, není-liž pravda?"
konec citace. Ano, pane červenko, je to pozoruhodné. Já už nevím, co mu na tohle říct
To je škoda komentovať... Iba s láskou spomínam na borca na predvádzacích jazdách omega B2000, kde na motore 2.5DTI (áno motor bmw) sa mu podarilo urobiť spotrebu 16 na 100, zvyšok sveta mal 9 max a to to hnali ako zdutú kozu. Sú ľudia, ktorí vedia jazdiť a sú ľudia, ktorí nevedia, resp. nejaké auto im do ruky nesadne.
Ja p. červenkovi verím, že dosiahol na S350 oveľa nižšiu spotrebu ako Outbacku 3.0. Z toho pre mňa vyplýva, že ja by som to išiel minimálne ako on v S. Problém je iba v tom, že ja o tom nevypisujem články...
edit: a súdruh červenka neuvádza spotrebu napríklad C280 4matic na tej sitej trati? alebo 330xi? Alebo aspoň 530xi? Možno by sme chybu odhalili, pretože na tej istej trati ako som mal ja 10.8 s outbackom som mal s omegou 3.2 10.5 a menej (podľa toho či mi moc horelo pod * alebo menej). -
Alessio1 03.01.07 18:02
« Re: Re: Re: turbo
nevím, ale uvádí, že cituji
"Čas od času jezdím dlouhý okruh (cca 700 km). Při plynulé jízdě bez zbytečného brzdění a zrychlování a snaze o udržování „tachometrových“ rychlostí 55/100/140 km/h jsem na tomto okruhu orientačně naměřil mj. následující:
Mercedes-Benz S 350 9,1 l/100 km
BMW 750i 11,4 l/100 km
Subaru Outback 3.0 R 11,7 l/100 km
Pozoruhodné, není-liž pravda?"
konec citace. Ano, pane červenko, je to pozoruhodné. Já už nevím, co mu na tohle říct :roll: -
Alessio1 03.01.07 11:22
« Re: turbo
Ale nevím o žádném autě, kde by to takhle nastavovat šlo už z továrny (leda nějaké supersporty?)...přitom by to snižovalo spotřebu, když to turbo nepotřebuji.
PS: Již jsem dostal vyjádření pana Červenky, pokračuji v korespondenci (prý jel 55/100/140 okruh zhruba 700 km velmi klidně se spotřebou 11,7) -
« Re: spotřeba outbacku 3,0
Jo, potvrzuji adresu na www.spritmonitor.de, kde
sledují dva borci svou dlouhodobou spotřebu. Oba mají Outback r.v.2005.
První má 2,5i MT a má dlouhodobý průměr 9,98 l/100 km, ale umí i za 8,99 l/100 km.
Druhý borec má 3,0R H6 v automatu a jezdí dlouhodobý průměr za 11,15 l/100 km, ale umí to i za 10,07 l/100 km.
Miran -
« spotřeba outbacku 3,0
Ta spotřeba se mi vůbec nezdá. na www.spiritmonitor.de monitorují němci spotřeby jednotlivých aut. s outbackem tam jezdí za podstatně méně. Já sám mám outback 2,5 comfort v automatu. Za prvních 6,500 km mám dle palubního počítače dlouhodobou spotřebu 10,2 l. Momentálně jezdím za 9,7 l/100 km. Měřeno plná nádrž - plná nádrž.
Miran
P.s. Ještě se podívám, na přesné znění té www. adresy, achyb sem pověsil odkaz. -
Alessio1 02.01.07 21:05
« Re: Re: Re:
Z mého pohledu je to až skandál...carauto byl můj oblíbený časopis pro svojí nestannost, ale co předvedl pan Červinka, to poškodilo nejen čtenáře (podal naprosto zkreslenou informaci), ale také prodejce Subaru v čr. Na obrázcích okolo je Outback na německých značkách, těžko říct, zda to jen přeložil (pak by se jisté cílené likvidování neněmeckého konkurenta Allroadu dalo bohužel pochopit) nebo zda ten text nazvracel sám...Jedno je ale jisté - je to vrcholně neobjektivní test. -
"-- skrytý --" 02.01.07 20:57
« Re: Re:
Nejnižší dosažitelné minimum je 11 litrů, ani velmi klidný řidič nedokáže dlouhodobě jezdit s nižším průměrem než nějakých 12,5 l/100....
no ja nie som veľmi kľudný "řidič" a ak idem (ponáhľam sa) mimo mesto a skoro permanentne som v S# (vypínam iba keď nevidím nič pred sebou) tak idem za 10.8. Takže ten pán v tom aute buď nesedel alebo mal stále zaradenú 2ku.
K RS4 sa škoda vyjadrovať...
A koľko máš na tom najazdené? Ja napríklad na TLC 3.0D4 som mal zo začiatku tiež za 16 a teraz po 90tkm urobím cca 700km za 10.5 (a to tam je nejakých 500kg prílušenstva), síce nejazdím 140kmh (ono to vtedy papá) ale urobím to (veľký podiel má na tom addon box od steinbaueru, bez neho to pod 12.5 nešlo).