Zajímave auto
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Veteráni
-
"-- skrytý --" 12.06.01 11:09
« Re: 130 RS
Renovoval si pro závody historiků??? Z toho už se asi auto nepostaví. Jestli máš 13" kola(loukotě-kopretiny) ty bych potřeboval. Nebo na kolik přijde ta stavebnice (skelet, motor, skříň, AL plechařinu)??? Buď sem nebo na 1000mbx@centrum.cz
Rado -
« 130 RS
Nové témátko, konečně něco pořádnýho. Trošku navážu na starší diskusi: před několika lety jsem se zabýval renovací Škodovek a zbylo mi doma spousta dílů. Jedná se hlavně o věci na 130 RS, jde o původní skelet, motor, skříň, AL plechařinu, kola, spousty drobností, sedačky, originál světla a volant. Všechno je buď nové, motor po GO. Zájem? Nechte tady vzkaz. -
"-- skrytý --" 19.04.00 18:45
« Re: Wolseley Six
Odhad asi 58 rok plus minus 5 let, dost rarita. Vim o dalsi rarite ale nemam UZ TO KAM DAVAT - Austin tzv. Landcrab, 1800 v kůži, jezdila na anglickém velvyslanectví do 1986 asi. Cena smesna, do 30 tis. ale znamena to do toho tak 150 tis. skočit. Což je dost.
Jednu ze svych raritek asi taky prodam - Austin Princess 1.8 + 2.0 motor OHC Leyland cena jednaní, stav hodně dobrý. -
-
« Re: Ruceni
Tak je to u vsech pojistoven, jenom to neni 1/12 ale 3/12. 1/12 je u aut na veteranskych cislech. Coz je samozrejme pekna svinarna, protoze mesic Ti tech par jizd na eventuelni srazy (proc tam jezdit - muzu se chtit projet jen tak, sam) stejne neda.
A vzhledem k tomu, ze na tyhle kduby byla norma jeden eSTBak na deset lidi, tak Ti v tom pripadnem klubu nejaky idiot prihlaseni auta na ty znacky tak znechuti, ze je lepsi se na to ***. -
« Re: Ruceni
Zakon uz je schvalen davno. Policajti nic nevedi, protoze je to normalni statni instituce, kde nikdo nevi nic a kdo vi, nepovi, protoze je to tajny.
Problem je v tom, ze v prubehu prvnich osmi dnu pristiho roku musis ty znacky odevzdat (protoze to pujde prave az od 1.1.2000 a 8 nebo kolik dnu mas na nahlaseni zmeny), jinak Te policajti zastreli, protoze nemas uzavrenou na to auto smlouvu s pojistovnou.
Vzhledem k tomu, ze ale policajti maji v evidenci sami bordel, vyblejou data pro pojistovny az za unor (tj. v breznu), a do te doby budou prijimat znacky bez buzerace (kde je pojistka).
Tj. do konce unora se musi ta znacka odevzdat, nebo do konce roku zaplatit. Ale vzhledem k tomu, ze podle zakona je to do 8., tak tezko rict, jestli budou mit dost odvahy porusovat zakon a prehlizet prestupky. -
« Ruceni
Zakon o tom bude schvalen az 1.1. 2000, policajti nic nevedi, odevzdas SPZ a technicak, za 10Kc kolek a nejezdis, az budes chtit jezdit, tak ti to vsechno za 10Kc kolek vratej, zaplatis castecne povinne ruceni a jezdis, xpetrovi stoji spartak na spalkach, takze to vyuzije, ja mam peraka r.v.49, takze platim 1/4 ze 406Kc, tudis to pro mne nema cenu. -
« Re: Skoda 1000 MBX nebo 130 RS
Vyborne, to je rec (cloveka, co nikdy nemel veterana a ma tudiz stupidni nazory deformovane drzou, sprostou a zavadejici kampani policie a pojistoven).
Takze - vyhody a nevyhody noveho zakona pro majitele starsiho auta, co s nim jede jednou za cas (z hlediska placeni pojisteni).
Nevyhody:
1. Vystat nekolikahodinovou frontu na DI
2. Zaplatit 10,- a odevzdat SPZ a OTP
3. Tim padem nemoznost parkovat na pozemnich komunikacich (bez SPZ)
4. Chodit do pojistovny neustale menit smlouvu
5. Clovek, co jezdi dejme tomu o prazdninach a behem roku auto opravuje (zkusebni jizdy po oprave) toho vubec nevyuzije
Vyhoda: Plati o neco min.
Z toho vyplyva, ze majitel auta do 1350 ccm se na to vysere a nad 1350 ccm auto radsi odhlasi. -
« Sedan
Skoda, ze nema papiry. Na vylozene sbirani aut nemam zatim prostor. S papirama bych s nim chvili jezdil, pak odhlasil a "udelal"...
Ta Octavka by ale urcite stala za to. Pristi rok si nejakou urcite poridim. Pocitam tak do 15 - 20ti tisic, kdyz nekapnu na nejakou takovouhle. -
« Re: Skoda 1000 MBX nebo 130 RS
Ještě jsem si vzpoměl : před dvěma lety jsem hodlal koupit Octavii, ale byl jsem v takovým svrabu, že jsem na ni neměl. Auto je po jednom původním majiteli. Posledních sedum let života strávil tím, že s autem sice nejezdil, ale pouze ho jednou za čtrnáct dní natočil, naleštil, namazal a vše zkontroloval. Pán zemřel před asi 5 lety. Vdova po něm auto pouze občas očistí a každý den ve čtyři hodiny odpoledne otevře stodolu a stáhne u něj okénka, aby se vyvětralo a aby v něm nebylo vlhko. Je to Octavia Super, rok tušímže 60, barvy zelené v totálně super původním stavu. Auto má pouze na straně řidiče malinkou drbu 1 x 6 cm na prolisu v blatníku. Bohužel jsem auto dva roky neviděl, tudíž může být už kaput. Tenkrát za něj chtěli asi deset tisíc... Co ten sedan, máte někdo zájem ? Prý by byl k mání asi za desítku.