Alfa Romeo

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Alfa Romeo

  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.11.07  23:37

    « Alfa 156 kupa

    Caute ludia, chcem si kupit alfu 156 1.6 16V a chcel by som vediet ake mate s nou skusenosti, tj: nieco s cim ste nespokojny teda negativa ale aj cim vas zase toto auto nadchlo a cim je lepsie nez ostatne... tak skuste mi pomoct budem vam zaviazany, diky
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.06.07  15:21

    « Re: Zdechlo

    A co pak Te trapi?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.06.07  17:12

    « Zdechlo

    Zdechlo to tu brutalnym zdechnutim a ja si so svojou alfou zas neviem rady. ;-\ ;-\ ;-\ ;-\ ;-\
  • « 00 Reagovat !

    foto Richie-HK

    "-- skrytý --" 15.06.07  09:32

    « R.I.P.

    koukam ze tady to pekne zdechlo :)
  • 00 Reagovat !

    foto Richie-HK

    "-- skrytý --" 29.05.07  14:09

    « EGR ventil

    mam 156 2.4 JTD a zase mi zacala kourit a zrat...myslim ze na vine je opet EGR ventil,ktery nemaka jak ma...minule stacilo ho jen profouknout,ale obavam se ze tentokrat ho budu muset rozdelat....uz jste to nekdo delal?
  • 00 Reagovat !

    foto roubrt37

    roubrt37 28.05.07  21:44

    « Budějický srazík

    Dovoluji si vás pozvat na *1. Budějický sraz vozů Alfa Romeo* který se konná v sobotu 7. července.
    Program:
    15:00 příjezd na náměstí Přemysla Otakara II. (hlavní nám.) v Českých Budějovicích
    16:00 "Spanilá jízda" na zámek Hluboká
    (cca 15km)
    Asi tak od 18:00 posezení u piva. Pokuď by někteří chtěli přenocovat, prosím o kontaktování na email: robert37@centrum.cz, nebo tel.: 777612401
    Podle počtu účastníků bude určena "osvěžovna":
    za A) v případě menší účasti a bez zájmu o přenocování to bude "Budvarka" v Malém pivovaru
    [odkaz]
    za B) v případě velkého zájmu i s přenocováním restaurace "KUKI" v Hluboké nad Vltavou
    [odkaz]
    za variantu b bych se přimlouval jelikož je tam nádherné prostředí pod zámkem Hluboká a dá se sedět venku v nově otevřené a zastřešené zahradě
    V každém případě se prosím ozvěte na výše uvedené kontakty . Díky
  • 00 Reagovat !

    foto Richie-HK

    "-- skrytý --" 28.05.07  13:43

    « Alfa Romeo Torpedo a Alfa Romeo 20-30 HP ES-Sport

    shanim nejake info o techto vozech....prosim prosim..nevite nekdo?nenasel jsem prakticky nic :(
  • « 00 Reagovat !

    foto Richie-HK

    "-- skrytý --" 28.05.07  09:28

    « Re: Pokud vas zajimaji WTCC

    Dik....a je tam na konci jeste celej druhej zavod ke stazeni
  • « 00 Reagovat !

    foto roubrt37

    roubrt37 28.05.07  08:56

    « Re: Pokud vas zajimaji WTCC

    Dobrá práce :yes:
  • « 00 Reagovat !

    foto Richie-HK

    "-- skrytý --" 25.05.07  12:24

    « Pokud vas zajimaji WTCC

    vytvoril jsem par kratkch filmecku kdyby jste se chteli juknout :) [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto Richie-HK

    "-- skrytý --" 23.05.07  10:43

    « Re: Lui é malato :-(

    tak u ar 75 jsem tam pridal ty technicke odkazy jak jsi tam mel...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.05.07  00:04

    « yes

    Jo, za ty technický odkazy jak tam má Magic bych se přimluvil. Jak to sepsal o 155 je parádní.
    Vždyť přeci náskok díky technice ne? ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.05.07  20:00

    « Re: Lui é malato :-(

    Viděl a chystal jsem se ti napsat pár připomínek. Hlavně jde o to, že ty fotky nejsou rovnány v pořadí s textem. Chtělo by to zachovat posloupnost modelové řady, protože začínáš posledním modelem. Možná by to i chtělo víc popsat změny jedn. modelů (ne jen vizuální), ale ono to není snadné to nacpat do jednoho článku tak, aby to bylo čtivé. A hlavně mi tam chybí ty technický odkazy, ale to je věc individuální.Sám dost bojuju se strukturou takových stránek, chtěl bych dát dohromady slušný stránky pro starý Alfy a Lancie Integrale, ale jednak není moc času, pak není ta správná "webácká" rutina a za třetí - ještě jsem to nevymyslel tak, aby to dávalo smysl. Princip byl asi nejlepší u www.integrale.wz.cz, ale ta práce je děsná. Tak asi něco podobnýho, ale zjednodušeně. Zkus se na to, pls, třeba ve volný chvíli podívat a vyjádřit se.
    Jinak jsem strašně rád, že ty mý kecy taky někoho zajímají. Někdy si v týhle zemi připadám jako ufoun :)
  • « 00 Reagovat !

    foto Richie-HK

    "-- skrytý --" 22.05.07  13:43

    « Re: Lui é malato :-(

    to magic :
    no uz se mi podarilo uprosit admina aby nam pridal samostatnou sekci tak je to lepsi...
    mimochodem uz jsi videl svuj clanek na nasem webu ? :)
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto roubrt37

    roubrt37 22.05.07  13:19

    « Re: Lui é malato :-(

    Magicu díky, pokusím se to vše podle tvého postupu provést. Jsi fakt Mudr.AR :yes:
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.05.07  11:13

    « Re: Lui é malato :-(

    Zdravíčko,
    v diskusi se již moc nevyskytuju, protože mi přijde, že skoro není s kým a o čem diskutovat a připadala mi nepřehledná. Teď je to trochu lepší :)

    K tomu, co si značka zaslouží - upřímně, Alfa Romeo je prťavý trpaslík, její roční produkce nedosahuje ani poloviny naší Škody, takže bych její význam nepřeceňoval :) Pravda, byly doby, kdy byl význam z hlediska technických řešení obrovský, ale nyní není zase až tak významný (i když třeba v otázce motorů asi jo).

    K nemocnému JTS:
    to, co jsi tu napsal není tak důležité, jako spíš pokles signálu na lambdasondě po prudké akceleraci. Tady je podstatný, jaký průběh má pokles - hlavně jestli se křivka poklesu vychýlí pod nulu. Protože v tom případě je lambda netěsná (např. naprasklá keramika, atd.) dál bych se mrknul na průběh napětí jejího vyhřívání - je možné, že nefunguje dobře nebo vůbec. Je dobré jít jednu po druhý a ne brát jen osuhrnný signál ›. Potom by bylo dobré vzít absolutní hodnoty a porovnat je se servisním manuálem, zda napětí není někde ujetý (ale na všech lambdách by malo být podobný).
    Dále u toho debimetru doporučuju následující akci: vezmi čtvrtku papíru a vystřihni si z ní kolečko tak, aby přesně pasovalo do hadice před debimentrem. Kolem kolečka nesmí projít žádný vzduch, tzn. může být větší, ale nesmí být menší než vnitřní průměr hadice. Potom v něm vystřihni obdélník, jehož velikost co nejpřesněji odpovídá velikosti čidla toho debimetru. Pak to celý obal alobalem a vezmi zpátky na osciloskop. Nejprve udělejte test volný akcelerace s normálně "obnaženým" debimetrem a potom s tím kolečkem (takže vzduch jde jenom přesně na čidlo). Pokud v prvním případě budeš mít hodnotu napětí pod +4 V a ve druhém nad +4 V, je ten debimetr na výměnu. Pokud v obou případech bude hodnota pod + 4 V, je potřeba se podívat, zda si ŘJ vytvořila opravný koeficient, po jehož vynásobení se ve špičce na těch +4 V dostane (např. při špičce + 3,8 V a opravném koeficientu 1,1 je výsledná hodnota +4,18 V, což je o.k.).
    Dále se zkus soustředit na ten kouř - zda to spíš není kouř olejový. Při prudkém přidání plynu dej velkej papír pod výfuk a pokud bude ten papír mastný, spíš to vypadá na spalování oleje. Pak může být příčina v odlučovači, ve špatném odvětrání klikovky, v těsnění pod hlavou (není mastná chlad. kapalina?), v utěsnění olej., čerpadla nebo vlastní čerpadlo. Nejčastější bývá těsnení pod hlavou, takže za studena změř komprese na všech válcích. budou-li stejné, zkus vyměnit olučovač (stojí pár korun) a pokoukat, jestli někde není špatná hadice (není debimetr jen zanesený olejem?)
  • 00 Reagovat !

    foto roubrt37

    roubrt37 22.05.07  08:15

    «

    Hledá se doktor Magic :-)
  • 00 Reagovat !

    foto roubrt37

    roubrt37 22.05.07  08:14

    « Lui é malato :-(

    Pacient: 2,0 JTS 3roky stár
    Anamnéza: vyšší spotřeba oleje 0,3l na 1000 ; kouřivost chvíli po nastartování
    subjektivní obtíže: žádné, auto jezdí bezvadně
    Diagnóza: Zatím neurčena
    Po nastartování studeného motoru se po cca 90 začne valit z výfuku bílý vlhký dým. Po asi čtyřech minutách, po zahřátí, to rázem ustane a z výfuku jde jen horký suchý vzduch
    Byl jsem u Štěpána (Tepixj) na diagnostice + emise+ osciloskop lambdasond. Diagnostika vyhodila 2 chyby na váze vzduchu a škrtící klapce. To přičítám tomu, že jsem si jednou tu váhu (debimetr, hltnoměr,:-) ) cvičně odpojil. Na emisích byly docela divoký hodnoty na volnoběh. Především vysoký obsah kyslíku a vysoký poměr lambda. Při vyšších otáčkách (3t.o.) je pak vše v normálu. Při měření lambda sond osciloscopem to ukázalo drobet jiný průběh, než u T.S., ale Štěpán to připisoval právě přímému vstřiku u motoru JTS. Měření proběhlo při zahřátém motoru (nebyl čas nechat ho vychladnout).
    Přes veškeré vynaložené úsilí jsme se k k jednoznačnému závěru nedostali.
    Snad jen, že ta spotřeba 0,3l na 1000km je daná asi ostřejším stylem jízdy a rozstřikem oleje na dna válců, kde se může vypalovat.
    Níže přikládám ty hodnoty z emisí.
    Emisní analyzátor ukázal na volnoběh při provozni teplotě tyto podezřelé hodnoty: CO = 0,01 ; CO2 = 10,6 ; HC = 9 ; O2 = 5,31 ; Lambda 1,351. Výfuk je těsný. Ve zvýšených otáčkách je vše OK CO = 0,02 ; CO2 = 14,6 ; HC = 7 ; O2 = 0,02 ; Lambda 1,001. V paměti závad nejsou žádné chyby. V naměřených hodnotách diagnostiky lze zjisti u regulačních lambdasond pouze poměr lambda a ten odpovídá hodnotám z analyzatoru.
    Prosim o vaše názory. Děkuji
    _________________
  • « 00 Reagovat !

    foto Jirka

    Jirka 22.05.07  08:14

    « Re: Dotaz

    Pro založení nové diskuse je potřeba jít do fóra, kam bych ji rád přidal a tam se pod výpisem existujících diskusí v tom fóru nachází funkce "Založit novou diskusi v tomto fóru…".
  • « 00 Reagovat !

    foto Jirka

    Jirka 22.05.07  08:09

    « Re: Dotaz

    OK, ale tohle by možná mělo zůstat ve fóru "Ojetá auta" - ne?
    Jsou tam i jiné značky a byly asi založeny vědomě právě v tom fóru.
    (a klidně to můžou být celé odkazy a ne jen UID - je to jedno :-) )
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…