Alfa Romeo
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Alfa Romeo
-
"-- skrytý --" 10.05.06 11:15
« Re: Re: Re: razeni zpatecky
Nevim jak to presne funguje, ale ty svetla by mel spinat spinac umistenej v prevodovce. Takze spis obracene - kdyz se nerozsviti, tak ta zpatecka neni zarazena v prevodovce na 100%. Myslim tim, ze nedoslo k pohybu hridele, ktera by sepla ten spinac. A v tom pripade to muzou byt ty lanka nebo tahla. Ale cert vi jak je to v tech prevodkach delany...
Takhle mi prijde ze vlastne ani nevis jestli v ty prevodovce za neco tahas. -
« Bez nadpisu
magic...vidim ze sa vyznas...este mi porad ci je mozne kluku vymenit aj bez uplneho rozobrania motora?
vraj za istych okolnosti to ide aj s motorom v aute...nejak zboku to rozobrat, vytiahnut a dat novu kluku?
cas na rozobranie a spatne zlozenie motora (uplne rozobranie pri vymene kluky) sa pohybuje okolo 18 hodin?...je to spravny udaj? -
"-- skrytý --" 10.05.06 10:48
« Re: razeni zpatecky
Co tem autum proboha porad delas? ;-)
Je to divny, kdyz ti fofrklacek zapadne a je tam neutral... Rozsviti se pri tom couvacky? Spinac couvacek by mel byt v prevodovce, ne na fofrklacku. Podle toho by si moh poznat jestli je problem s tahlama/lanovodama nebo prevodovkou... -
« razeni zpatecky
.mam AR 156 2.4 JTD a mam problem se zpateckou......nejak mi nejde zaradit...nejdriv to bylo jen obcas myslel jsem ze je to nahoda ale ted je to cimdaltim casteji....proste tam dam zpatecku a mam tam neutral...nedela to zadnj divnej zvuk ani nic jineho....jen tam poste neni vsechny ostatni rychlosti jdou radit vpohode....nevite cim by to mohlo byt? -
"-- skrytý --" 10.05.06 09:30
« Olej
Dnes sem menil olej na 155 2.0 16V TS. kdyz byl motor bez oleje, tak sem si vzpomnel, ze vyzkousim cidlo hladiny oleje. Nevim jak to pan Bosch dela, ani me to neprekvapilo, ale podle AlfaControlu bylo vse OK. :*)
Takze :!:
Kontrolujte olej na merce a nezapomente, ze kontrolka je pouze doplnkova informace. Pak ty motory nemaj vypadat, kdyz lidi cekaj na doliti oleje az se jim rozsviti kontrolka... >:-[] -
"-- skrytý --" 09.05.06 23:35
« Bez nadpisu
Brousitelnost kliky je daná: 1. její tvrdostí 2. materiálem 3. předsepsanými úchylkami a dodávanými pánvemi. Klika je na zadřeném TS 16v prakticky vždycky zkroucená a míře vydření neodpovídá ani rozměr dodávané pánve (uložení by bylo moc tenké). Fiat dodává zlevněnou náhradu, cena opravy motoru potom vychází kolem 50.000 Kč. Výrobce zkrátka s touto možností nepočítal (protože na TS 8v se to nikdy nikomu nestalo).
Vysokootáčkový motor TwinSpark s podčtvercovou charakteristikou je stavěný s ohledem na minimalizaci momentu setrvačnosti a proto je jeho klikový mechanismus výrazně lehčí než třeba na těch Lanciích (nadčtvercové silové motory s velkým momentem v nižším a středním pásmu otáček). Tím pádem má vyšší měrný výkon při nižší měrné spotřebě paliva, ale nevýhodou je menší robustnost konstrukce (s TwinSparkem odejdou 2 lidé, s Lanciáckým čtyřválcem nehnou 4). Spousta motorů je ještě mnohem víc odlehčena právě kvůli výkonu (Cosworth, M-Power, AMG, atd.). Takové motory se nezřídka ani nedožijí 100.000 km.
Je vidět, že ten člověk nemá s těmito auty asi moc zkušeností - ta klika je za cca 36.000 Kč jako zlevněná náhrada. Mám pocit, že původní cena byla kolem 50.000. Mimochodem - na tu Lancii turbo 16v stojí 72.000 Kč.... -
« Bez nadpisu
magic tu spominal ze na TS nejde kluku vybrusit...
o tej kluke som pisal par stranok dozadu ja
ako to je mozne ze nejde vybrusit?...ten typek vo fiate vravel ze za istych okolnosti by sla...pokial som na tom dlho nesiel...od casu ked to "prdlo"...
samozrejme schematicky viem ako motor pracuje, no odbornik nie som...objasnite mi termin "vybrusit kluku" a co sa vlastne s klukou stalo ked ju treba vymenit resp. vybrusit?
tu cenu novej kluky mi odhadol na zhruba 25 000 Sk...tu sa spomina 35 ale Kc,
Vy co sa do toho vyznate...neviete o nejakej kluke z nejakej buranej alfy ktora by ma vysla nie tolko vela prachov? -
-
« AR 156
Zdravim priaznivcov AR
Mam trochu problem s prednou napravou, pri prejazde cez nejaku jamu alebo nerovnost sa mi ozýva nepríjemný buchot
Vymenili mi silenbloky a tycky stabilizatora a ten hnusny zvuk sa ozyva stale. Ze treba vymenit aj gumy stabilizatora.
v servise mi tvrdia ze gumy stabilizatora sa daju menit len s celym stabilizatorom. Je to tak ?
Comi moze este sposobovat ten zvuk ?
Dakujem -
« to magic
no auto po prudkem pridani plynu poradne kouri....o motor zabira na plno jen obcas...slapnu na plyn a pomalu to leze nahoru a najednou to zabere ale jen na chvilku,pak to zase jede utlumene....a pak to treba zase zabere.....je to jako kdyby turbo spinalo proste jen kdyz se mu zachce.... -
"-- skrytý --" 24.04.06 23:21
« Re:
Richie-HK: záleží na tom, jestli to, že turbo jede na 1/3 výkonu znamená snížený tlak v celém rosahu otáček nebo jen někdy? Tady mi nějak není jasné, zda jde o problém na EGR = nastavování lopatek na těle kompresoru nebo o absolutně nízký plnicí tlak za všech podmínek. Závada na EGR se prjevuje tím, že motor v určitých (buď vyšších nebo nižších - podle toho v jaké poloze to zaroste) otáčkách netáhne a při přechodu cuká a kouří. Pokud má turbo ale nízký plnicí tlak v celém rozsahu ptáček, tak to s EGR nesouvisí, je to věc buď regulace (utíká vzduch) nebo turba. Nejjednodušší je všechno ucpat, taky veškerou regulaci (vyhodit třeba i BOV a zaslepit) a napojit téčkem (klidně od akvárka) silikonovou (jiná shoří) hadičkou do sání tlakoměr (stačí do 1 baru = 100 kPa). Klidně ho veď otevřeným oknem dovnitř auta, protože tlak turbo produkuje jen při prudkém přidání na plný plyn. Pokud bude tlak nízký i tak, napoj tu hadičku přímo na výstup na WasteGate na komoře kompresoru. Pokud i tam je tlak stejný = nízký, vyndej hadičku s tím tlakoměrem (sání zase vra't do původní polohy) a přes to téčko napoj na hadičku, která jde k WasteGate ventilu. Pak vezmi obyčejnou pumpičku na kolo a tu připevni na volný konec hadičky a stlačuj. Na cca 0,6 baru by se měla začít tyčka WasteGate ventilu hýbat. Pokud ano, tak bude problém v turbu. Pokud ne, je to problém ventilu, který se ale sám o sobě neprodává (nicméně ti pak napíšu, kde ho dostaneš). -
« Bez nadpisu
Tak panove...prave jsem prijel od Bosche z diagnostiky....1) byla ucpana hadice ktera otevira AGR ventil...pry vubec nesel...musel to provrtat vrtackou Smile takze to ted jede mnohem lepe.... 2) vaha vzduchu co jsem koupil neni sice uplne ta prava ale funguje spravne...a za 3) uz mene pozitivni zprava-turbo jede na 1/3 vykonu....je tam tlakova trubicka ktera otevira ventil ktery pousti ten natlakovany vzduch do sani a ten ventil je asi prirezlej a neotevira naplno...takze musim pry sundat turbo a rozhybat ten ventil a bude pokoj...ale jeste mi rikal ze je potreba abych koupil ten intercooler....ze pry ta hadicka co vede k tomu ventilu je napajena z intercooleru a ten kdyz je asi deravej nebo co tak nevyvyji dostatecnej tlak na to tahlo u turba...takze rozhybu tahlo a bude to raketa..... -
"-- skrytý --" 20.04.06 21:37
« Re: Re: Re: Re:
tomy: jo, na Lančkách se brousí i několikrát a je to bez problémů a dodávají se i kvanta sad pánví. Ale na TS bohužel ne :-( Ale to je dneska normální u většiny aut. Taky proto mají Lančky tak velikej moment setrvačnosti, protože je všechno jak z traktoru...
hgt: záleží na úhlu pohledu. Barchetta má velký plus = cena a cena dílů ( + jejich dostupnost). Jinak je to spíš takový pouťový zboží, ale laciný a spolehlivý. Alfa má plus v podvozku a motoru, byť bude servisně ze všech suverénně nejnáročnější. Takže vlastně ani nevím, proč bych kupoval Miatu. Je asi nejlíp udělaná, fakt solidně a dobře, ale za dvojnásobek proti Barchettě podle mě nestojí a to i přes to, že mám Mazdy celkem rád a považuju je za velice spolehlivá a dobrá auta. Vždyť je o cca 15% lacinější než ten Spider - a to je prostě nesrovnatelný auto! Byl jsem na srazu MX-5kařů a psal jsem o tom nějaký vejšplechty, bylo to príma a je to strašně sympatický auto, ale za tu cenu nezajímavý. V turbu bych ji věřil, ale v životě jsem ji ani neviděl, natož abych s tím jel.
A Celicu (teď nevím jestli jsi myslel ST 185 nebo ST 205) s GTV/Spiderem nemůžeš srovnávat, to je fakt zase úplně jiná kategorie. Na to zase Alfice rozhodně nemá (tak Delta Integrale). -
« Re: Re: Re:
Magic: Klika je nebrousitelna? Nevim, jak je to na Alfe, ale vim o vybrousenych klikach na Lancii Dedru 1.8 a 2.0 a nejaka dalsi auta a bez problemu. Pokud se zadrena klika odchytne uz ze zacatku, tak vetsinou ohnuta neni, nebo jen velmi malo, ze se jeste do vybrusu vleze. -
"-- skrytý --" 20.04.06 13:53
« Re:
teda magicu ... ja si myslel, ze vychvalis miatu ... ale toto ..
musim rict, ze gtv tb at uz spider nebo coupe je absolutne (prominte mi ten vyraz) pornooooo auto ... to je proste auto jedna vasen (ne basen)
kazdy sice nadava, jak odchazi turbo a co 20 tis. km se musi stelovat ventily ... ale ta jizda musi byt uplne pornooooo
jel jsem v 250 konove celice 4x4 a to bylo taky maso .. jen jsem cekal trosku vic od rizeni .... bylo takove tupejsi nez napr v alfe ale jinak pekne svezeni
proc to pisu, protoze TB ma podobny vykon, ale je to alfa !!!! porno alfa !!!
viz treba zde: [odkaz] -
"-- skrytý --" 20.04.06 12:25
« Bez nadpisu
Předpokládám, že řešíme ojetinu. Pokud ne a jedná se o nový auto, jednoznačně bych preferovat Spidera.
Miata mě dost zklamala. Hlavně cenou a jízdou. Chtěli jsme ji nafotit v přetáčivým smyku, ale to bylo na asfaltu vylopučný, byla nedotáčivá jak prase a to i přes to, že tam je vzadu TorSen s cca 25% svorností. Jinak je příjemně tuhá, naprosto nenáročná a spolehlivá, výborně udělaná a pořád letí. Ale motoricky celkem slabá já osobně jsem neměl ten pravý pocit z jízdy. Možná varianta z USA s motorem 1.8 turbo místo Evropské 1.8 atmosféra by zásadně změnilo můj pohled na věc. Samozřejmě cena dílů je hodně vysoká a skladem v ČR není nic moc.
Barchetta je za poloviční peníze v principu velmi podobné auto, ačkoliv má jen přední pohon a je to taková laciná cetka, moc důvodů proč je za poloviční cenu proti Miatě jsem teda nechytil. Ale nejsem háklivej na nějaký interiérový věci, atd. Protože jsem jezdil jen s novou, neměl jsem možnost posoudit nějaký pazvuky z interiéru, který ale asi přijdou.
Spider je úplně jiný kafe a jiná třída - je podstatně větší (ovšem ne vevnitř nebo v kufru). Podvozkově to je o pár generací jinde, na rozbitý silnice ale vytlučzub a prdelolízačka. Výborná zadní náprava je ale náchylná k vůlím a ty potom dělají divadlo. Osobně bych preferoval V6 turbo kvůli motoru nebo 3.0 24v kvůli brzdám (čtyřpístky Brembo, TB má jen jednopístky Girling). Jako obrovský mínus je tam větrání - strašně se potí skla u první generace, ale fakt teda příšerně. Od tý doby, co začali dělat 1.8 TS a šestikvalty je tam ale jiná ventilační soustava (nevím ale přesně rok). S tou jsem ale neměl tu čest. U variant TS platí to samý jako u 156 = riziko při nákupu ojetiny a samozřejmě to není žádný závoďák. U nový je místo toho JTS, což je vynikající motor s výkonem srovnatelným s TS, ale podstatně nižší spotřebou a spolehlivý. V6 TB má slabší nástup krouťáku na spodku - zabírá od 3500/min, ale zase při dlouhodobějším držení pod 3500/min jezdí s hodně rozumnou spotřebou. Jinak samozřejmě chlastá víc jak ty 1.8 v Miatě a Barchettě, ale taky setsakramenstsky jinak jede, jinak zatáčí a celkově reaguje. 3.0 24v teda už chlastá jak duha a má na 3200-4000/min výkonovou díru jako každej 24v po 164 (zkrácený sání a zůženej výfuk si vybírají daň v podobě zhoršení průběhu momentu a zvýšení spotřeby, ale jen za tuto cenu se jim to vejde pod ty nízký kapoty). Ještě existovala v provedení 3.0 V6 12v, což bylo solidní svezení za dobrou spotřebu, ale V6 TB jede velmi podobně při nižším ručení. -
« Alfa 166
Nedavno sa tu preberala tema 166 3.0 V6 vs 166 2.0 V6 TB no a ja som si vyhliadol teraz jeden dvojliter s turbom a potreboval by som vediet na co si dat najvyse pozor a co vsetko by som mal dostal k autu (myslim kluce (kolko kusov), ake papiere, k imobilizeru, k alarmu atd. atd. Za kazdu info rmaciu dik moc -
"-- skrytý --" 18.04.06 22:57
« Re: Re:
Zdarec chlapi! několik postřehů:
Peter1: ta klika je NEBROUSITELNÁ. Jakmile začne klepat, tak se zkroutí. Pokud chceš udělat podvod, zbrousit ji a obratem auto prodat, pak jo, ale jinak je to nedobrá cesta. Nejlepší cesta je náhrada od Fiatu, ale musím tě zklamat, vychází asi na 34.000 Kč. Bohužel se nejedná jen o chybu majitele, ale o chybu v podstatě konstrukční. Protože se jedná o velmi rozšířenou závadu, nemá ani moc smysl pokoušet se koupit celej motor. Bohužel.
RichieHK: debimetr by měl mít vždy stejné číslo. Nevím, která sekretářka ti tu informaci dala, ale ta váha se objednává na základě čísla, nikoliv roku výroby vozu. To ostatně platí o všech komponentech Bosch (u Marelli je jiné číslování). Jinak debimetr se dá osciloskopicky detekovat několika způsoby, ale těžko se určuje na výpisu závad. Na značkový servis zapomeň, tam ti jen vypíšou paměť závad, za což je 500,- Kč podle mne dost peněz. Už jsem tu jednou ten kontakt dával - zkus se pobrátit na registrovaného člena diagnostického fóra Ivana Mikova (autoopravna-MADI), Račanská 212, Přelouč, mail: ivan.mikov@seznam.cz. Jinak malá vychytávka: udělej si z tvrdého kartonu polepeného alobalem kolečko, do kterého vystřihni díru přesně na rozměr aktivního členu debimetru. Upevni jej v sání těsně před debimetr tak, aby veškerý vzduch debimetrem procházející šel jenom tím malým otvorem přímo na ten aktivní člen. V tu chvíli by měl debimetr pracovat správně, ale po odstranění tohoto stínítka se zase začne chovat divně. Pokud to tak je, je závada v debimetru. Může být ale taky úplně někde jinde (zanesený vstřikovač, porucha vstřikovače - u CR celkem běžná závada, zanesené sítko paliva, vadný snímač škrticí klapky, vadný okruh regulace plnicího tlaku, vadná erpom, atd.)
Jinak s výšivkama jsem na vás nezapomněl, jen má ten kámoš teď dost fofr. Příští týden by měly být vzorky. Opět je problém s barvou, žádné červené triko se mi nezdá správně červené... :? -
« Bez nadpisu
mam prosbu...mam AR 156 2.4 JTD r.v.97 a chtel bych poprosit vas co toto auto mate jestli by jste byli tak hodni a mohli se podivat jake mate cislo na vaze vzduchu a poslat mi toto cislo na r.vagner@centrum.cz ....dekuju moc....ani v autorizavenim servise mi to nebyl nikdo schopen rici :( -
« Diagnostika
Připojení k počítači na zjištění závad u vozů Fiat a Alfa Romeo stojí v Havířově v Nordexu cca 500 Kč. Nutno se předem domluvit na termínu přistavení vozu. Vždy mi vyšli vstříc a vymohl jsem si přitomnost u vozu během diagnostiky. Myslím si, že cena bude stejná ve všech servisech Fiat. :) -
"-- skrytý --" 17.04.06 20:22
« Re: Re:
To richieHK
prvni vec je navsteva diagnostiky!!!!!!!
minuly tyden mi prestala jet ropna O2 - duvod - RJ prepinala do nouzoveho stavu po prekroceni cca 2500 ot. Oprava v zaruce - nějakej hlodavec mi prehryzal hadicku za "5"Kc nekde u turba. Vypadalo to jako mrtva vaha vzduchu, ale u temer novyho auta....celkem nepravdepodobne.
Takze nejprve na diagnostiku, jinak povymenujes pul auta nez se trefis... -
"-- skrytý --" 17.04.06 16:32
« Re:
uz jsem ti to radil jednou . dojed si na diagnostiku ... je to relativne ranec, ale vidis, ze jsi vahu kupoval uplne zbytecne ... nakonec bude jen nekde zoxidovany kontakt na cidle trebas teploty motoru a budes do toho cpat prasule uplne zbytecne. ;-) -
« Bez nadpisu
tak jsem vymenil vahu vzduchu a je to stale uplen stejne...auto v vubec nejede...jako kdybych jezdil s vlekem...nevite jestli se musi nechat neco nastavit na diagnostice nebo neco ,kdyz date novou vahu vzduchu?....jsem z toho uplne nestastnej...penize v prd... a auto jede stejen ...ne-li hure :-( prosim pomozte...uvitam kazdou pomoc....hlavni ztrata vykonu je v otackach nad 3500 -
« Bez nadpisu
jo jeste jednu vec....uz jsem to tady psal...brumlal mi intercooler....tak jsme ho vyndali ven a na boku mel diru velikosti petikoruny....diru jsme zalepili a nasledne vyzkouseli tlakem 8 atmosfer jestli drzi....nikde neutikal....zamontovali jsme ho zpet a stale brumla....netusite nekdo cim by to mohly byt.....jeden kolega kamosovi rikal ze je mozny je se jedna z prepazek uvolnila a vzduch uz nechodi presne tudy kudy ma ale jde vic naprimo a tak to brumla... -
« Bez nadpisu
mam otazecku ...koukal jsem na to oznaceni te vahy vzduchu co tam mam...je tam BOSCH02810021990 a na netu jsem nasel jeste jednu ktera ma oznaceni BOSCH0280218019 ...volal jsem do Bosche a tammi rekli ze je to asi jedno kterou tam dam...ze jsou obe pro ALfu 2.4 jtd z 97 ....jaky na to mate nazor? nevit nekdo jaka tam ma byt z vyroby? -
"-- skrytý --" 12.04.06 12:17
« Re:
Otazka prave je, jestli ti neco reknou. Ja mam pocit, ze kdyz to jen staticky pripojis a koukas na seznam zavad, tak se vaha vzduchu ukazat nemusi... Aby si nejancil co s tim je a ono to stejne bylo tou vahou... Ja bych to urcite zkusil vycistit, pak musi bejt nejakej rozdil poznat. Nestoji to nic a kdyz budes opatrnej, tak ji ani neublizis... Ty ceny novejch sou ted dobry, ale pred par rokama byla jen Bosch za 11 litru. 8-s :? -
« Bez nadpisu
dik...juknu na to jestli je nejak zasvinena nebo neco....za 2450 kc muzu mit novou...ne teda BOSCH a le nejakou nahrazku... z auto.klucka.cz ...tam maj toho bosche za 5600...ale myslim ze bude stacit za 2450 :-) jen nevim jestli to mam vubec rozdelavat dokud nezajedu na tu diagnostiku....nejspis pockam co mi reknou na diagnostice a pak se uvidi... -
"-- skrytý --" 12.04.06 11:23
« Re:
Ta vaha vzduchu to byt muze. Vic ti rekne diagnostika, ale opravdu diagnostika. Jestli ta vaha ukazuje bludy, tak pouhy pripojeni a precteni z chybovyho registru stacit nebude.
Ted ji nekdo nabizi na Alfa klubu za 2300,- novou. Ja se na ni taky chystam, i kdyz ted sem spokojenej. Zkus mu zavolat odkud je a kdyz by to nebylo pres celou republiku, tak tam zajed a zkus ji vymenit. Kdyz to pomuze, das mu 2300 a hura domu. Nebo ji zkus vycistit, muze to pomoct, nebo ji pri neopatrny manipulaci zkurvis uplne a stejne budes muset koupit novou... Postup cisteni u 2.0 16V TS mam na webu, na 2.4 JTD by mela byt stejna. Kazdopadne kdyz to pomuze, vis na cem ses.
[odkaz] -
"-- skrytý --" 11.04.06 20:33
« Re: pomoc :(
a co to takhle zavest na diagnostiku ... dedru jsi asi mohl zaplatovat .. tady budes hledat a vztekat se a pritom staci vysolit par stovek a hned bues vedet, co s tim je ... pokud budes setrit ... nakonec propalis mnohem vic .. jo .. prudky pokles ma za nasledej vetsinou spatne cidlo vahy vzduchu ... ale trebas to nebude ono . vymenis to a bum . zbytecna investice .. kazdopadne .. urcite ho majitel neprodaval, kdyz by bylo OK, ne? ;-) na to je potreba pamatovat -
« pomoc :(
uz se asi pujdu objesit :(
nedelam si srandu...uz fakt nemuzu..co jsem komu udelal ze se mi auto porad sere....diru na intercooleru zalepil a uz na 100% nikde neuchazi...prepazka v nem zrejme taky nerachta ,ale brumlavej zvuk se ozyva stale....!!!!!!!!!!!!! svody a sani je take v poradku.....ale co je nejhorsi ze vykonove "diry" tam jsou stale....proste to zacne vyborne zrychlovat a kdyz se to dostane do 3500-4500 tak tam to uplne ztraci vykon....pokazde jinde....jako kdyby jste lehce pousteli plyn.....nevite cim to muze byt?.....rikal neco o vaze vzduchu....myslite ze bo to mohlo todle delat ? pprosim pomozte....ja uz nemam silu porad neco shanet a opravovat...to jsem si mohl nechat dedru -
"-- skrytý --" 09.04.06 15:21
« Re: Re: Re: Re: Re: AR 156 SW
Kdyz oddelas plastovy kryt u zamku dostanes se na machanizmus otevirani patych dveri, je tam elektromagnet, ktery je propojen tahlem k zamku. Vetsinou byva ulomeno prave to propojeni (plastova spojka) mezi elektromagnetem a tahlem. Bez rozdelavani to muzes zkontrolovat tak, ze zmacknes ovladac na klici a jestli uslysis odskocit elektromagnet, jedna se o prasklou plastovou spojku. -
« COC
Chlapi neviete ako je to so zhananim COC na alfy 164 ci vobec sa da na taketo alfy zohnat COC a ak ano na ake roky vyroby pripadne ake motory rad by som si doviest 164 (motor este neviem ale favoritom je Q4) bez COC mi ju nedovolia prihlasit a taketo po slovensku nejazdia. Momentalne jazdim 164 2.5 TD -
« Re: Re: Re: AR 156 1.9 JTD 85 kW combi
No asi to nechat nekomu zkusenejsimu, jak pise Richie.
Ja to udelam tak, ze nejdriv vymontuju ramena z auta, proverim cep (jestli nema vuli, mozna sundam i prachovku jestli to pujde a mrknu, jestli neni vyrezlej) a pak teprve koupim bud silentbloky nebo cela nova ramena. -
« Re: AR 156 1.9 JTD 85 kW combi
Projdi si diskuzi ARC, resilo se to tam mockrat. Silentbloky by mely jit vymenit na hornim i spodnim ramenu. Maji je napr. v Autokelly. Zrovna se chystam, ze je tam koupim a pustim se do vymeny. Nicmene bez lisu je to pry dost blba prace... A jeste zkontroluj, jestli mas v poradku cepy, jinak se meni cele rameno. -
« Re: Re: LPG predsudky
Tak to mas dobry, me prezouvani na motokaru jeste ceka - gumy budu mit pristi tyden...
S tim LPG si myslim, ze jedinej skutecnej problem je v tech zaklepavajicich (a nasledne podpalujicich) se ventilech. Zrejme dost zalezi na materialu sedel, protoze u nekterych aut tento problem vubec neni, u jinych zase urcite je (nemam ted na mysli Schade 1xx), akorat se o nem moc nemluvi. Nevim, do ktere skupiny patri Alfa, ale treba kamos s tim ma problemy u Lancie Dedry. Ted dava Flashlube, tak jsem zvedav, jestli se to zlepsi... -
"-- skrytý --" 06.04.06 15:53
« Re: LPG predsudky
dnes jsem byl prezouvat kola (letni motokara :-) a kluk co to delal se ptal jak mi odchazeji svicky s tim plynem, pry se to kvuli tomu vubec nedoporucuje. ja zatim nevim, sice jsem menil, ale nevim kolik na nich bylo najeto a stavajici jsou zatim ok. -
« LPG predsudky
Co mate proti LPG? Pokud by to byly pripominky ohledne spolehlivosti, problemu se zaklepavanim ventilu, atd. tak to pochopim. Ale vykonove je to urcite lepsi volba nez treba JTD! Sekvecni vstrik plynu ma temer stejny vykon jako benzin a naklady na km jsou neoddiskutovatelne. -
"-- skrytý --" 06.04.06 00:56
« Re: 156
tady se o lpg moc nezminuj :-) mam 2.0ts na lpg sekvencni vstrik. oproti benzinu je samo poznat trochu mensi vykon, ale asi tak ze kdyz do toho sedne nekdo druhy tak to nepozna. problem byl kdyz jsem mel v haji svicky, na benzin ok ale na plyn to pri plnem plynu stavkovalo, typicky pri predjizdeni. ted uz ok. nejake strileni atd neznam. je to zastavba do noveho auta, uz ve dvou servisech nepoznali ze je to na lpg i kdyz se hrabali v motorovem prostoru :-) spotrebu nevim, dlouho jsem jezdil se jednim vadnym cidlem takze motor nejel optimalne a sledovat spotrebu by bylo nefer :-) ale urcite o neco vetsi nez benzin (i kdyz u tohoto systemu by to mel byt rozdil maly- udava se tak litr). plyn jsem puvodne nechtel, ale po tomhle uz z toho strach nemam. asi nejvic vadi nadrz v kufru, a mozna vic ta hmotnost nez velikost. -
« 156
Zdarec chlapy, potřeboval bych poradit,měl jsem nabídku na 156 1.8 na lpg, byl to rok 98 v plné palbě za 135 000,- Bylo to z německa, Mate nekdo skušenosti se 156 na lpg??
Vubec tady ty auta neznam, tak nevím jake jsou naklady na nahradni dily a poruchovost,jaka je spolehlivost a spokojenost uzivatele??,Díky za odpovedi
HAROUS: hele, a zkusil jsi jestli je opravdu závada jenom v tom spínači nebo někde cestou? jestli jde k těm budíkům proud? Co když je vada u Borlettiho a ne u Bosche? Co když je v tom to čidlo nevinně (máš už druhý, ne?) Já dělal podobnej pokus se dvěma 155 2.0 16v TS a obě okamžitě signalizovaly správně (při nákupu upustíme litřík oleje a hned se vidí; pokus za 350 ,- Kč, akorát se člověk trochu zasere).
Jedna akorát už rok tvrdí, že je debimetr někde a pořád jezdí jakoby nic... A pak se v tom vyznej!