Alfa Romeo

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Alfa Romeo

  • 00 Reagovat !

    foto

    04.12.06  09:20

    « Bez nadpisu

    nevim zkusim na to servo mrknout,ale myslim ze na 90%je to od remenu...kdyz jsem tam mel starej remen a striknul jsem to olejem,tak to stichlo ny chvili a pak to zase zacalo....a pokud se pustila klima,tak to jeste zesililo
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.12.06  09:15

    « Re: hlucny remen?

    Richie - a není to spíš od serva?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.12.06  09:03

    « Bez nadpisu

    Tak to mas pravdu, interier je oblozeny drevom, je svetly, su tem RECARO sedacky ( asi original montovane do alf ) a je tam este MOMO volan, asi tiez original montovany pre alfu. Na motore asi nebudu ziadne rozdiely.... Podvozok sa mi prave zda byt dost tvrdy. Jazdu sprevadza klasicke vrzganie v interieri, skoda, ze v oznaceni SUPER sa to alfe nepodarilo odstranit.
  • 00 Reagovat !

    foto

    04.12.06  08:54

    « Bez nadpisu

    Detaily už Ti neřeknu, ale nijak zlé to určitě nebude! Jde o to, že po faceliftu začala Alfa rozlišovat řadu 155 (resp. její silnější verze 2.0 a 2.5 V6) na "sportovní" a "luxusní" provedení, přičemž "sportovní" měla tvrdší podvozek a další věci jako tmavý vnitřek, sportovní sedadla, černé disky litých kol atd., zatímco Super by měla mít uvnitř dřevo, často světlé barvy vnitřku, luxusní výbavu a podvozek řekněme "normální" Alfa. Rozhodně se neboj, že by byl přehnaně měkký, to by si Alfa nikdy nedovolila.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.12.06  08:26

    « Bez nadpisu

    Dakujem Beaumont, ja mam na mysli konkretne rozdiely v modelovom oznaceni ALFA 155, pretoze sam mam 155-ku oznacenu ako SUPER. Je to s tym podvozkom az tak zle?
  • 00 Reagovat !

    foto

    04.12.06  08:20

    « Alfa Super

    Pokud si vzpomínám, označení Super se používalo u luxusně vybavených verzí Alfy 155 a 164 s méně "ostrým" naladěním podvozku. V obou zmiňovaných případech přišlo až po faceliftu daného modelu. A samozřejmě se označení Super používalo i na některých dřívějších typech (např. Giulia), kde spíš znamenalo modernizovaný typ, ale to už jsme asi někde jinde...
    Magic mě možná opraví / doplní.
    Jinak jsou ovšem všechny Alfy Romeo super! :P :P
  • 00 Reagovat !

    foto

    04.12.06  07:57

    « hlucny remen?

    mam dotaz na 2.4 JTDckare...
    mam problem s hlucnym klinovym(drazkovanym) remenem....napinaci kladka(ta s pruzinou) je fungl nova...remen je taky novy ..kladky jsme odmastili...a asi 5 dni po vymene to bylo dobre ale ted uz se zase ten zvuk zacina ozyvat....pokud na neutral na miste otacim volantem,tak je slyset drnceni ktere dela remen....dela vam to taky nekomu?...je pravda ze se na ten zvuk clovek musi pomerne dost soustredit aby to slysel,ale ja jsem takovej trochu puntickar a stve me to...za jizdy to samozrejme slyset neni a pokud se motor ohreje,tak uz je to taky lepsi,ale za studena je to slyset nejvic.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.12.06  07:42

    « Bez nadpisu

    Potreboval by som poradit, aky rozdiel je medzi modelovym oznacenim alf SUPER, a tych, ktore niesu takto oznacene. Dik...
  • « 00 Reagovat !

    foto gtv6

    gtv6 03.12.06  11:37

    « Re: spotřeba oleje AR147

    Mám doma to stejný, ale máti jezdí tak do 3000 ot/min, spotřeba je kolem 2 dcl ale má najeto jen 88 tkm. Jinak spotřeba oleje u TS do 1l/1000 km je obvyklý stav. Pokud tě už to dolívání nebude bavit, tak pístní kroužky, vodítka ventilů, klidně i hydrostavy potom když budeš u toho tak i ložiska ojnic a kliky. Ve 150 tkm bude i spojka zralá na výměnu.
    Takže co s tím ? Nic s tím teď nedělej, používej olej 20K ( můžeš zkusit 10w/60 ) a pomalu spoř.
  • 00 Reagovat !

    foto Mr-Murphy-

    Mr.Murphy_ 02.12.06  22:34

    « spotřeba oleje AR147

    chlapi, prosím o pomoc. Matinka jezdí s AR 147 1.6 88kW a po necelých 110tkm se jí spotřeba oleje (Selenia 20K AR) vyšplhala na 0,4l/1000km. To už mi přijde jako neúnosně moc a rád bych to nějak pořešil.... Máte někdo nějaký tip, jak z toho???? (auto je pravidelně servisované, jezdí se s ním slušně, žádné sportovní blbnutí....). Díky moc,K.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.11.06  22:48

    « Re: Re: Re: Re: Eper

    V Safari taky problém, Opera o.k. Platforma Mac.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.11.06  23:42

    « Re: Re: Re: Eper

    ono to nejede z Firefoxu, ale jenom z Exploreru, už jsem to pochopil. Já si vystačím sám, vůbec si mě nevšímejte :D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.11.06  22:48

    « Re: Re: Eper

    Magic: v tom odkazu [odkaz] je taky DVD rel. 20 a dělá mi to. Takže by byl problém mezi židlí a klávesnicí?
    Když najedeš na Fiat \ BRAVA \ 1V BRAVA BZ/DS (1995-1998) \ 705 VNITŘNÍ PLASTY A PŘÍSLUŠENSTVÍ \ 70502/00 PŘÍSTROJOVÁ DESKA A PŘISLUŠENSTVÍ, tak se proklikneš na schéma 3/5 ??
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.11.06  22:41

    « Re: Eper

    Mám DVD 20 a ta nedělá žádný problémy.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.11.06  22:27

    « Eper

    Otázka k ovládání Eperu: ([odkaz]
    Kdyz si rozbalite treba pristrojovou desku, kde je vice schematickych obrazku vedle sebe, tak se vzdy rozbalí pouze první a pokud se snazite prekliknout na jiny, vrati se Eper na zacatek. Dela mi to jak z DVDcka, tak z webu. Je to tim, ze to neni oficialni verze? Ma to nekdo komplet?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.11.06  21:52

    « Re: Alfa Romeo33 1.7ie benzin

    V podstatě dá,m když navaříš pár sržáků, vyměníš motor, spojku, převodovku, poloosy, elektriku...v životě se ti ty náklady nevrátí ani z poloviny. Ale proti gustu...
  • 00 Reagovat !

    foto

    26.11.06  17:27

    « Alfa Romeo33 1.7ie benzin

    Dá se udělat přestavba u 33ie 1.7 91rok 8V na Diesl?
    Díky
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.11.06  23:04

    « Re: To: HAROUS

    155 2,0 Já si myslím, že problém nebude v ?J. Jako první bych zkusil odpojit ?idlo v chladi?i. Pokud se ventilátor to?it p?estane, je v háji ten spína? v chladi?i (cca 200 K?). Pokud spínat bude, je to záležitost klimatizace. Ta m?že mít 2 základní závady - bu? je v háji spojka ?emenice a potom b?ží i bez regulace "ob?as" a nebo je v háji n?jaký regula?ní prvek (tam bych zase pro zm?nu vytahoval dráty od kompresoru klima?ky).
    Harouš: já jednozna?n? Lybru. Z mých zkušeností jsou Lancie spolehliv?jší než Alfy, jsou líp ud?laný a hlavn? - Lybra je prostorn?jší a komfortn?ji vybavená než 156. V pr?m?ru každá druhá má navigaci, je tam dvouzónová klima a další vyfikundace. Mají ale divnou motorovou politiku, takže 2.4 JTD d?lali jen 134 a pak 150 koní (170 nebyla nikdy). Ješt? tam byla 1.9 JTD 105 a 140 koní. U benzinu tam byla spolehlivá 1.6 i 1.8 VVT, potom trochu haprující p?tiválec 2.0 a nelogicky tam nikdy nebyla 2.4 20v (podle m? by byla ideální). Lybra je ale citeln? lín?jší než 156, má trochu mén? ostré ?ízení (i když dobré) a chová se malinko jinak (má úpln? jiný podvozek). Je taky m?kk?í. Bohužel na rozdíl od líbivý 156 je Lybra vysloven? designový nepoda?enec a na trhu ojetin je o n?co dražší. P?i p?edstavování tam m?li i verzi Integrale v kombíku 2.4 JTD, kterou jsem od tý doby nikdy nevid?l...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.11.06  15:02

    « To: HAROUS

    Takze ked ta dobre chapem, tak klima najprv vzduch vymrazi, cize vykondenzuje na vymeniku teploty a potom ho zase zohreje na radiatre kurenia? To by potom davalo zmysel, ze sa zapina ventylator aj pri uplne studenom motore. Akurat neviem, cim je regulovana vlhkost, pretoze ja si nemozem nastavit pozadovanu vlhkost, cize musi byt nastavena na pevno.
    To: rradik
    Ja by som ramena menil vtedy, keby boli ohnute, inac, nejdu tam prelisovat silonbloky? ( ak chces menit iba silonbloky a capy ) Mozno by to bolo lacnejsie.
  • 00 Reagovat !

    foto

    21.11.06  10:21

    « Bez nadpisu

    harous: zajimava diskuse
    ..no a jak si na tom ty?
    ja bych kompenzoval mensi kufr alfy stresnim boxem (uz ho doma mam)..
    mam dve deti,hezkou zenu a casto cestujem nalozeny..ale presto u me alfa zatim vitezi i kdyz neni tak prakticka.otazka co ten podvozek..
    btw.co se bude ridit lip moji zene?neni nejzkusenejsi ridicka..
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.11.06  09:01

    « Re:

    volil bys alfu nebo lybru s timto motorem a proc?
    >:-[] >:-[] >:-[]
    Zrejme nejsem sam kdo taky vaha... :P
    [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto

    21.11.06  08:56

    « Bez nadpisu

    richie:diky,takze chapu dobre ze material je za 5000?kdyz ty ramena budou potreba vsechny tak kolik kc celkem? jo a jeste jedna otazka..volil bys alfu nebo lybru s timto motorem a proc?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.11.06  08:50

    « Re: rozvody 2.4 JTD

    no rozvody ve Fiatu te prijdou na 12-15 tisic...kdyz si to budes delat sam tak na cca 5000 ....ramena na predek...jsou horni a spodni....spodni pocitej tak cca 4000 za kus a horni tak cca 2000
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.11.06  08:32

    « Re:

    Kompresor bezi tusim od 4 stupnu venkovni teploty. Klima ma mimo chlazeni taky funkci vysouseni vzduchu. Takze s automatickou klimou pocitej s tim, ze kompresor pobezi dokud to vnejsi teplota umoznuje...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.11.06  08:04

    « Bez nadpisu

    To sa mi nejak moc nezda, myslis, ze kompresor bezi aj ked nepotrebujem chladit? V tom pripade by ho ale stale vypinalo minimalne tlakove cidlo. Ja myslim, pokial nieje vonku prilis teplo, ( priklad: vonku je 15 stupnov, ja chcem mat v aute 25 stupnov, momentalne je tam 27, bude mi namiesavat vzduch z vonku, pokial mi neklesne teplota na 25 stupnov, ak by nie, potom zapne chladenie ), nema dovod spustat klimu, hlavne ked chces kurit na polohe HI, aj v automatickom rezime. Ale je mozne, ze sa mylim....
  • 00 Reagovat !

    foto

    21.11.06  07:56

    « rozvody 2.4 JTD

    zdarec panove,prosim kolik cca stoji vymena rozvodu u teto motorizace? plus cena prednich ramen,diky
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.11.06  22:16

    « Re:

    No nevím to teď jistě, ale poloha HI je pouze topení na maximum. Ale pokud to neblokuje vnější teplota nebo tlakový čidlo, tak kompresor klimy běží pořád. Vypnout jde tlačítkem ECON. Je to trochu vidět i na zakolísání otáček... Tím samozřejmě netvrdím že nemáš v háji něco u ventilátoru, jen aby jsme vyjasnily funkci tý klimy...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.11.06  16:09

    « Bez nadpisu

    Dik za radu, ale mne ten ventylator bezi, aj ked mam poziadavku na kurenie " HI ", cize na mximum kurenia, takze nevidim dovod, preco by sa mal spinat ventylator. Jedine, ze by mala ta klimatizacia takzvany REVERS, cize vonku by chladila a do vnutra kurila. Nemyslim si zeby moje auto malo takuto klimatizaciu. Alebo sa mylim.....?
    Mna skor trapi to spinacie cidlo na chladici, hlave to, ci riadiaca jednotka vie o tom, ze je zopnute. Vysvetlovalo by to chybove hlasenie riadiacej jednotky. Skor som rozmyslal, ze az by si riadiaca jednotka porovnavala teplotu z cidla na termostate a s cidla na chladici, bolo by jej nejasne, preco pri studenom motore bezi ventylator.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.11.06  10:25

    « Re:

    Ventilator na chladici taky spina klimatizace...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.11.06  07:51

    « Bez nadpisu

    Potreboval by som poradit. Ma nieco spolocne spinacie cidlo ventylatora na chladici s riadiacou jednotkou? Respektive, moze riadica jednotka hlasit jeho chybu? Cidlo na termostate uz mam vymenene, takze nemal by v nom byt problem. Stava sa mi, ze pri studenom motore samo zapina ventylator. Sem tam mi preblikuje kontrolka, riadiaca jednotka hlasi poruchu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    15.11.06  09:50

    « Bez nadpisu

    tak jsem to uz vyresil....dam tam sellenii turbodiesel 10w-40 a pristi vymena bude za selenii wr diesel 5w-40...a pak uz jen ta....jinak jsem volal do HK do fiatu a rikam chci olej do 2.4 JTD ..a on povida sellenia racing...ja povidam do dieselu?? a on ...jo to je diesel??...no a mel jsem jasno ohledne kvalifikace tohoto technika
  • 00 Reagovat !

    foto

    14.11.06  15:58

    « olej do 2.4 JTD

    vim ze to tady uz urcite bylo...ale....
    je tohle dobrej olej do 2.4 JTD ?
    [odkaz]
    ted tam mam Valvoline Durablend 10w-40
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.11.06  07:36

    « Bez nadpisu

    Pokial viem, tak do niektorych aut sa v serii montoval snimac nadmorskej vysky. Ja som ho mal na svojom BMW 324 Td a ked som ho mal v poruche, riadiaca jednotka mi hlasila chybu motora a prepla sa do nudzoveho rezimu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.11.06  09:53

    « Bez nadpisu

    1552,0: V návodu na motor Honda mám napsáno: Při provozování v nízké nadmořské výšce je nutno provést jiné nastavení karburátoru. Při trvalém provozu v nadmořské výšce vyšší než 1200 m n. m. je nutno provést přetryskování karburátoru, aby nenastal pokles výkonu. A to je jednoválec OHC na sekačce na trávu......
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.11.06  09:53

    « Re:

    Ja som sa na skole ucil ze diesel ma najlepsiu ucinnost v nasich podmienkach ked je hmla. To nam prednasal jeden stary borec co sa venoval cely zivot motorom.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.11.06  08:17

    « Bez nadpisu

    Ja si kazdopadne myslim, ze pri mori bude o hodne vlhci vzduch. Ja by som to cele asi typoval na tu nadmorsku vysku kde sa hodne meni tlak vzduchu. Kdezto my ako osoby zmenu tlaku nejak vyraznejsie nepocitujeme, je mozne ze na vykon motora to ma vpliv.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.11.06  20:04

    « Bez nadpisu

    Ten valivej odpor, to je rozumná věc. V It jsou slinice jedna báseň, narozdíl od germanofilní části evropy, kde je dobrejch jen pár dálnic a silnice v bavorsku.
    Ale nezdá se mi to s tou vlhkostí. Nevím, otázka je, jestli na jihu evropy je vzduch vlhčí, a nebo díky přímořskému klimatu ( jih itálie je znatelně ovlivňován subsaharsky, z afriky) nebo sušší. ( ikdyž alpy, to je jasná, jenže tam zas člověk těžko může porovnávat vzhledem k rovinkám u nás)
    Záhada no ;o)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.11.06  16:33

    « Bez nadpisu

    Ono to bude urcite viac faktorov. Ale som presveceny, ze jeden sa tam bude podielat v ovela vecsom mnozstve, ako tie ostatne. Mna tato tema zaujima koli tomu, ze uz som to pocul od viacerych ludi, takze to
    nepovazujem za vymysel.
    Ked tak nad tym rozmyslam, ja mam moznost menit frekvencnym menicom aj tlak privadzaneho vzduchu do sania, takze az ho zvysim z 500 Pa, na 1000 Pa, urcite by sa to malo prejavit na vykone motora. ( to je ten spominany efekt turba ) Aspon vidim ako pravdive su informacie o vykone na vystupnej kontrle. Skoda, ze nikoho z kompetentnych to nejak moc netrapi....
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.11.06  16:00

    « Bez nadpisu

    Nemuze se na spotrebe podilet i jiny slozeni asfaltu - mensi valivy odpor pneumatikam? Ono to podle me bude vic faktoru najednou...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.11.06  15:28

    « Re:

    Možná vlhkost a složení. Vlčí vzduch je těžší. Nebude to asi zásadní hodnota pro turbo (ve smyslu brzdění lopatkového kola kompresoru), ale bude bohatší na kyslík a tím pádem bude líp hořet a bude se vytvářet i víc páry, která nejnže odvede nějakou práci, ale lépe ochladí spalovací prostor. Navíc vlhký vzduch bude díky zhoršenému přestupu tepla líp ochlazovat intercooler, takže teplota vzduchu vstupujícího do sání bude asi paradoxně nižší, i když je klima teplejší.
    Mně ani tolik nezarazil fakt, že to auto chlastá míň (při stejný jízdě) jako spíš o kolik. Ten rozdíl mi přijde hrozně velikej. Na rovinu říkám - kdyby to tu někdo napsal, vysmál bych se mu. U jiných verzí jsem si toho tolik nevšiml. Ani třeba u Dedry s turbínou jsem si toho nikdy nějak extra nevšiml, ale možná jen proto, že jsem tu spotřebu prostě neměřil. Ale jak člověk stárne, dělá spoustu pitomostí a apk jen kroutí hlavou...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.11.06  17:00

    « Bez nadpisu

    to je jasnyý, ale podle principu chladnější vzduch v sání - menší objem - více vzduchu při spalování by naopak na jihu evropy měli jezdit stejné motory hůře a s vyšší spotřebou než u nás. Ale ono je to naopak...
    Možná by na to mohl mít vliv atmosferický tlak...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.11.06  16:32

    « Bez nadpisu

    Magic: Takze podla chyboveho hlasenia riadicej jednotky je to cidlo teploty vody.
    Inak dik moc za to telefonne cislo, ale asi bude ozaj lacnejsie vymenit ho za nove. Inac kontrolka poruchy motora svieti len pri urcitej teplote vody, cca 30-40 stupnou. Ak je teplota vysia, alebo nizsia, kontrolka zhasne.
    Este davnejsie sme sa bavili o " spotrebe v zahranici a u nas ". Kedze mam moznost podielat sa na testovani novych motorov ( okrajovo ), zisti som este jednu vec. Zaistujem stalu teplotu pre motor, priamo do sania ( motor je na testovacej stolici, takze je nutne dodavat mu vzduch zo vzduchotechniky), pozadovana teplota je 20 stupnov. Pri kolisani teploty od 13-30 stupnov celzia je rozdiel vo vykone 4-5 PS na 120PS motore.
  • 00 Reagovat !

    foto

    02.11.06  13:54

    « Bez nadpisu

    a to znamena ze jsou kvalitni?
  • 00 Reagovat !

    foto backer

    backer 02.11.06  12:37

    « Jurid

    Znám Jurid jako brzdové destičky do prvovýroby
  • 00 Reagovat !

    foto

    02.11.06  10:03

    « Bez nadpisu

    Dostal jsem nabidku za super cenu na kotouce znacky JURID ...znaze nekdo tuto znacku?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.11.06  09:47

    « Re:

    Máš asi na mysli čidlo teploty vody, protože čislo teploty vzduchu tam není. Určitě se dá osciloskopem zjistit napětí toho čidla, to není problém. Je otázka, zda nákup nového není lacinější, ale je pravda, že závada nemusí být primárně v čidle (kontakty, vodiče, atd.). Pokud bys chtěl osciloskopickou diagnostiku, zavolej na číslo 377 931 096 a domluv se na termínu. Pokud ti ale svítí kontrolka vstřiku, může být závada i jinde.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.11.06  09:07

    « Bez nadpisu

    Magic: Dik za radu. Takze az su chyby merania u TS beznou vecou, je mozne, ze prave koli tomu mi riadiaca jednotka vyhadzuje chybu motora? Teda na dignostike mi to naslo chybu, ze teplota od cidla nieje jasna pre riadiacu jednotku. Akurat neviem, ci to je tym cidlom samotnym, alebo sa signal straca kdesi po ceste k riadiacej jadnotke. Je nejaka zarucena metoda ( myslim tym meranie ), ktora mi pomoze zistit, ci je cidlo vadne? Nemyslim tym vymenit cidlo za nove, skor nejaky odpor.... Je to to cidlo, ktore je pri termostate? Je tam len jedno. Dik za radu.
  • 00 Reagovat !

    foto backer

    backer 02.11.06  07:25

    « kontrolka motoru

    Tak už to mám v cajku.Byl jsem na examineru.Byla tam chyba překročené množství nasávaného vzduchu.Po vymazání O.K.Mechanik říkal jestli tam nemám sportovní filtr.To nemám a že si to cuclo víc vzduchu , tak nevím , ale je fakt že jsem před tím jel zrovna trochu dravěji.Jinak je to Sportwagon 2004,najeto 25 000 km,mám ho asi půl roku a potřebuju ho prodat. >:D :D
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.11.06  20:01

    « bak

    Když 2,4JTDm, tak předpokládám nový auto. Že? Kolik máš rok a ujetých km. Může to být jen hláška ke garanční prohlídce. Kámoš má na 2.0JTS to samé. Prostě to má auto nahrané v ECU a po ujetých km a nebo době se ozve. A nebo je to vážné. Ale to by hlásilo ihned do servisu. To měl ten kámoš v háji jednu z lambd. Jedině Examiner nebo jím podobný ti řeknou víc.
  • 00 Reagovat !

    foto

    01.11.06  15:00

    « Bez nadpisu

    tak to ti nikdo asi nerekne....jedine ten poctitac...to muze byt milion veci
  • 00 Reagovat !

    foto backer

    backer 01.11.06  14:58

    « Bez nadpisu

    Rozsvítila se mi kontrolka motoru u 2,4 JTDM,hlásí to návštěvu servisu.Poraďte čím to asi tak může být? :-( :-(
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 31.10.06  14:03

    « Re:

    1552,0: tak paradoxně pomalá jízda může motor zahřívat víc než rychlá, ale to nezáleží na otáčkách jako spíš na tom, jestli se kapalina chladí náporově. Takže v zácpách, kdy víc auto stojí než jede a proud vzduchu je takřka nulový (spíš horký výfukový plyny) by těch 98 bylo normálních. 130 ale rozhodně ne, to by byl asi problém buď ve špatný recilkulaci nebo v měřících systémech. Protože teploměr chl. kap. jde přes ŘJ, nesrovnalosti nejsou u TS 16v nic mimořádného.
  • 00 Reagovat !

    foto

    31.10.06  10:25

    « toceni dieselu

    mam 2.4 JTD a chci se zeptat jestli motoru hodne ublizuju kdyz ho obcas prozenu do cerveneho....maximalku radsi nezkousim protoze mam zkraceny staly prevod a tak mi to toci vic nez by melo....takze kdyz jedu 200km/h tak jsem uz v cervenym....
  • 00 Reagovat !

    foto Mr-Murphy-

    Mr.Murphy_ 31.10.06  09:15

    « k té 147 1.6 TS

    no, ono to s ní snad nebude tak zlé... Máti to auto má a po najetí 105tkm neměla žádný vážný problém. Pravda je, že olej žere (2,5dcl/1tkm) a variátor je už slyšet, takže v dohledné době nás čeká jeho výměna. Mimochodem už delší dobu jsem se chtěl zeptat, jestli variátor, který způsobuje, že auto celou dobu (tedy nejen po nastartování) zní trošku jako diesel, je problém čistě "estetický", nebo může způsobit něco horšího?? Rozvodový řemen se měnil v 80tkm (a mám známého, který tuhle výměnu neudělal a v 85tkm mu prasknul). Jinak kromě jedné výměny dálkového ovladače centrálu to auto nebylo ani jednou v servisu, kromě pravidelných prohlídek... tož asi tak...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 31.10.06  08:18

    « Bez nadpisu

    Magic: Uz davnejsie som sa chcel opytat na tu teplotu motora, ktoru si tu spomenul. Mne to ukazuje troska cez 90, cca 95-98, na budiku. Teplomerom priamo v nadobke som to este nemeral. Je mozne ze je vadny ukazovatel teploty? Viem, ze trebars u starych audi 80, to bol bezny jav, ktory nahanal majitelom hrozu. V lete pri velkych upaloch to ide kludne pomaly az ku 130 !!! Najhorsie na tom je to, ze pred mesiacom mi odpalilo poistku na saharu, a motor sa mi zvaril. Zavada bola na pridavnom vykonovom odpore namontovanom na chladici. Ked som ho vyradil, zas to funguje spravne. Hned na to som kompletne vycistil chladice na klimu a na vodu. Stale sa mi ale zda divne, ze pri 15 stupnoch okolitej teploty, nie pri prilis razantnej jazde ( max 4000 rpm ), sa mi pocas jazdy spusta ventylator.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.10.06  22:24

    « Bez nadpisu

    huml76: co se týká motorů TwinSpark 16v tak je to opravdu horší než strašný. Kromě závad elektroniky Bosch - ŘJ, debimetry, lambdy, rezistory škrt. klapek jsou u modelů od r. 2000 navíc problémy se servomotorkem plynu a jeho řízení, antiprokluzem, atd. Dejme tomu, že to je Bosch a je pravda, že na Audi, BMW nebo MB to je spíš ještě horší než u AR, ale na druhý straně třeba na Lanciích jsou ty stejný problémy minimální (!?) Průser je ale v tom, že se často vyskytují závady na uložení kliky (v průměru každý 3. auto!!!), závady variátoru, skočený vačky, přehřívání, atd. = závady konstrukčně-mechanické. A to nikdy nebylo!
    Píšu to pořád dokola a nerad, protože AR 75 s tehdy revolučním motorem 2.0 TwinSpark (8v DOHC) představovala jedno z nejpokrokovějších a konstrukčně nejzajímavějších aut své doby (1986). Jako dneska si pamatuju, jak jsem se učili ve škole, že se něco dělává tak a tak a výjimkou je Alfa Romeo, protože ta už je v budoucnosti, dělá se tam vývoj pořádně a vyrábí bez ohledu na výrobní náklady (taky vzápětí AR vyhlásila bankrot). Sám jsem to auto po letech měl a ten motor byl výborný - výkonný, moc nežral, s lehkou 75 docela lítal a byl snad nezničitelný. Pravda, kardan, hydraulika a občas i převodovka měly svý mouchy, ale člověk za tu přeci jen trochu větší péči taky něco dostal. TwinSpark 16v je ostuda označovat nálepkou Alfa Romeo a krom výbornýho podvozku a vynikajícího řízení 156 2.0 TS 16v nic moc nenabízí. Pravda, není to málo, ale bývalo podstatně líp...
  • « 00 Reagovat !

    foto gtv6

    gtv6 30.10.06  21:58

    « Re:

    jo 147 120cv, mám stále tu zkušenost, mám ji v rodině 6 rok, v 56.000 km stržený zuby na rozvodovým řemenu - no warranty, prej byla 30x v omezovači. Jinak standartní neduhy, jako nabouraná na LP jako většina, asi tlustej A sloupek. Variator v 70 tis, jezdí s ní máti a i tak si vezme 2 deci na 1000 km. 5 x vybitá baterka při zamčeným autě. najeto 85 tkm.
    to mag: díky za nápovědu, zatím předělám to miniaturní sání, asi tam půjde ze 24V.
  • 00 Reagovat !

    foto Ted

    Ted 30.10.06  20:31

    « Bez nadpisu

    ty voe magicu, ted desis i me... to je to fakt tak drsny??
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.10.06  17:15

    « Re: Re:

    V Brně se obrať na firmu Autogamma, Úvoz 5. Vozí auta z Itálie a zatím jsou všichni, které znám a koupili tam, spokojeni.
    Ale důrazně t varuji před problémy motorů TwinSpark 16v (všechny benzinový 147).
    gtv6: Myslím si, že by to chtělo vyndat ten hliníkovej odlitek a zvětšit (vykutat) maximálně jeho vniřní objem nebo přímo svařit novej, větší, a dát i průměrově větší trubky k ventilům + vybrousit kanály.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.10.06  12:52

    « Re:

    Já tomu stejně nerozumím...takže by mi to moc nepomohlo. Navíc fotky taky něco řeknou a ten člověk co to dováží tomu rozumí a je to z rodiny tak mě snad nepodělá...
  • 00 Reagovat !

    foto Ted

    Ted 30.10.06  12:40

    « Bez nadpisu

    takze vysolis prachy za auto, ktery si nevidel na vlastni bulvy?? no to potes...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.10.06  11:10

    « Re: Re: Re:

    Jenže u těch dealeru není to co chci..tak jsem nakonec zvolil ten dovoz z Itálie a myslím, že ty alfy tam jsou když už né levnější tak alespon v lepším stavu.... Nicméně od eurokáru to není:-)
  • « 00 Reagovat !

    foto gtv6

    gtv6 30.10.06  09:38

    « Re: Re:

    komu není rady, tomu ........ Pak dej vědět jak si pořídil. Nedomluvil sis v tom eurokáru snad dovoz z venku ? Si to užij.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.10.06  22:13

    « Re:

    Dík, nakonec jsem si domluvil dovoz z ITA..:-)
  • 00 Reagovat !

    foto Ted

    Ted 29.10.06  17:40

    « Bez nadpisu

    dealer se vetsinou nemuze chovat jako naprostej gauner :)
    v bazaru na tebe poslou velky hochy, ktery ti vysvetli, ze na to, co mas s autem zaruka neplati
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.10.06  10:13

    « Re: Re: Alfa 147, roční záruka od eurocar

    Díky za radu..už jsem něco našel:-) Jaký je hlavní výhoda koupě ojetiny od dealera na rozdíl od bazaru?
  • « 00 Reagovat !

    foto gtv6

    gtv6 29.10.06  10:06

    « Re: Alfa 147, roční záruka od eurocar

    Prosím tě, proč uvažuješ o koupi auta z bazaru, když projdeš stránky dealerů AR a určitě tam něco najdeš a věřím že na to auto bude spolehnutí, rozhodně větší než z bazaru i se zárukou. Nejmenovaný dealer na pankráci nabízí cca 5 ks 147 od 200-360. Tak proč ten blbej bazar, jo a technická, záruka se vztahuje jako na co ? na tapecírung? určitě nebude na ty spotřební věci, který odchází.
  • 00 Reagovat !

    foto

    29.10.06  09:14

    « Alfa 147, roční záruka od eurocar

    Zdravím,
    dal jsem si tu práci a prošel všech 114 stran této diskuze. Zabralo to docela dost hodin:-) Důvodem byla a stále je koupě ojeté AR 147 kolem cca 300tis..
    Zjistil jsem, že nejlepší volbou je dovoz ze zahraničí. Nicméně jsem narazil na Brněnskou firmu EuroCar a začal jsem o ní uvažovat jelikož nabízí roční záruku na vůz. Máte s ní někdo zkušenosti? Má nyní v nabídce 3 AR 147 ale jelikož autům moc nerozumím a technika jenž by bazar se mnou navštívil nemám byl bych rád za jakékoliv hodnocení těch vozu. Nejlépe samozřejmě byl-li se na ně někdo podívat nebo pokud někdo má kontakt na mechanika (nejlépe z Brna) jenž by byl ochoten (za uplatu) auto v bazaru ohodotit budu štastný:-). Díky...
  • 00 Reagovat !

    foto Ted

    Ted 28.10.06  19:06

    « Bez nadpisu

    auta mistru sveta!!! >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.10.06  14:39

    « Bez nadpisu

    Není to ta značka, co dvakrát po sobě vyhrála F1 ? :P
  • « 00 Reagovat !

    foto gtv6

    gtv6 28.10.06  00:55

    « Re: Problém se vstřkováním nafty

    Co to je Renault ?
  • 00 Reagovat !

    foto

    27.10.06  19:26

    « Problém se vstřkováním nafty

    Zdravim,
    mam takovy problem.Mam Renault Laguna r.v.2001 s motorem 1,9 dCi 88kW/121k.Kdyz jedu za dva a plynule zvyšuji otáčky od 1000/min s plynem asi ve 1/4 své dráhy začne najednou v 1900/min cukat a toto trvá skoro až do 3000/min. Když ovšem otáčky zvyšuji rychle, třeba i pod plným plynem, necukne. Projevuje se to při všech rychlostbích stupních ale při dvojce nejvíc.Četl jsem o tom v různých testech bazarových aut, je to prý častý problém. Jestli víte co s tím, prosím poraďte. Děkuji všem za odpověď.
    Petr P.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.10.06  19:01

    « 1552,0

    Doporučuji lít do Alfy, co jí patří. Tedy Selenia Parafla. V létě jsem ji dával. Mimochodem je tmavě zelená.
  • « 00 Reagovat !

    foto gtv6

    gtv6 27.10.06  14:39

    « Re:

    Do chladící kapaliny jsou přimíchány barviva aby byl vidět únik ze soustavy. Nemají žádný hlubší smysl, myslím. My musíme používat chladící kapalinu pro celohliníkové motory.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.10.06  07:46

    « Bez nadpisu

    gtv6: Myslis, ze ruzova, alebo cervena chladiaca kvapalina, G 12, ma nejaky hlbsi vyznam prave pre alfy? Dostal som odporucanie, ze je nutne davat do alf prave takuto chladiacku. Neviem vsak koli comu. Napadlo ma, ze by to mohlo byt koli hlave, alebo vodnej pumpe....
  • 00 Reagovat !

    foto

    26.10.06  16:44

    « Bez nadpisu

    gtv6-dik 8)
  • « 00 Reagovat !

    foto gtv6

    gtv6 26.10.06  16:35

    « Re:

    Nádržka chladící kapaliny je pouze vyrovnávací a doplňovací místo pro chladící soustavu vozu. 156 má myslím kolem 8 litrů chladící kapaliny, napsáno to máš v knížce o údržbě. Vypouštění soustavy má svoje úskalí. Nikdy nevyustíš všechnu vždy někde něco zbyde, typicky 10-20% celkového objemu. Vypouštění je následovné, odmontuješ hadici na spodní přírubě chadiče, vytáhneš hadici a vodu vyleješ nejlíp do potoka se pstruhama ;o), odděláš víko nádržky, odšroubuješ zkřehlý a rádo se lámající odvzdušňovací plastový šroub u vstupu do topení ( měl by být před stěnou mot. prostoru a kabinu ) možná je ještě šroub na termostatu, až všechno vyteče, tak to horší tě čeká. Opačný postup je při plnění typycky 1 díl chladící směsi na 1 díly vody tj typycky kolem -30 C, prostě 3 litry na 3 litry, postupně nalejváš a ucpáváš zátky, jakmile z nich začne vytíkat voda, no jakmile máš vodu i v expanzce tak ti většinou zbyde, nastartuješ motor zapneš topení naplno a budeš čekat než se to ohřeje a vyžene bubliny, no a někdy to bubliny samo nevyžene a různejma grifama je musíš po hadicích nahánět, no ale lepší by to měl dělat kdo to už aspoň párkrát dělal.
    No teď z jineho sudu: Po honbě za vyšším výkonem jsem si pořídil na to moje GTV klapku váhy vzduchu ze BMW633, která je o 50 % větší než původní a mám s tím takovej malinkej problémek. Na volnoběh je klapka zavřená díky pružině která ji tlačí, po přidání plynu na plnej se klapka otevře na 75% a dává málo benzínu - nejede to, no a když pružinu povolím, tak na volnoběh je klapka otevřená na 20% a na plnej plyn jde do maxima a auto valí na plnej kotel, ale po přidání plynu mám díru, něco jako 1 sec. lag u turbíny. Je nějaký řešení kromě zvýšení objemu motoru ? Mám zvednout tlak benzínu ? nebo mám nějak ošálit ŘJ. Dík za radu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    26.10.06  14:52

    « Bez nadpisu

    pokial je toto tvoja rada ako si sam vymenit chladiacu kvapalinu tak si ju nechaj pre tvoju staru mamu, ok? Nie som zvedavy na tvoje blbe reci.
  • 00 Reagovat !

    foto Ted

    Ted 26.10.06  14:44

    « Bez nadpisu

    no tak promin... myslet si, ze je veskera chladici kapalina v ty nadrzce...
    to se bere i v autoskole.
  • 00 Reagovat !

    foto

    26.10.06  14:00

    « Bez nadpisu

    huml76 - teba museli uz raz pasovat za majstra sveta ;-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…