Alfa Romeo
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Alfa Romeo
-
« Re: AR 147 to Alex
No, nerad bych urazil vase designerske citeni, ale podobnost s 206kou? No to nevadi. A k Honde. Nedivil bych se, kdyby ti nic nerikal design Hondy. Oni se nejak ne a ne najit, ale zlepsuje se to. Cloveku se asi libi proto, ze je ma rad, ostatni moc neoslovuji. Ale divim se, ze ti nic nerika vesobecne. Je to totiz stejne jako Alfa a BMW znacka se sportovnim image a to bys mel brat v uvahu, kdyz hledas konkurenty k alfe (samozrejme technicky, protoze tobe asi zase prijdou nejkrasnejsi alfy - me v posledni dobe taky:-)). ne nadarmo se ji rika japonske BMW. A pokud bys rad vedel neco o technice, zkus se prekonat a navstivit dealera a vyzvednout si technicke tabulky. Motory jsou vzdy lehce vykonove nadprumerne, s vyjimkou vozu s pridomkem VTI a Type R. Pro zajimavost - civic s motorem 1,6 dava 118 kW, s 1,8 ma 124 kW a japonska verze TypeR ma z 1,6 l dokonce 138 kW a je to co do litroveho vykonu druhy nejvykonnejsi motor sveta. Po BMW M3 ctvrty nejvykonnejsi se nachazi ve voze Integra Type R a z 1,8 l ma 140 kW. A nejvykonnejsi motor sveta najdes v novince, ktera by se ti mela libit i designove - roadster Honda S2000 - 2,0 l/177 kW s zadnim nahonem. Bez urazky - o tom se muze alfam jen zdat. Jinak maji Hondy velice dobre podvozy a u zminenych sportovnich verzi vynikajici. -
« Re: AR 147 to Alex
Petousi, jeste neco: Bravo/Brava uz faceliftem prosly (velmi decentnim) loni. Na rok 2001 se pripravuji nastupci (resp. jeden nastupce ktery bude mit udajne jedno jmeno). Predpokladam ze 1,9 JTD ze 147 se v nem objevi, mozna bude mit snizeny vykon vzhledem k image Fiatu. Kingu: to jsem nevedel ze je to Honda. Me na ni osobne nic moc neimponuje, ale to je muj mazor. Ba ne, do HRV bych sel, zatim spise do 3 dverove. Hezky auticko. -
« Re: AR 147 to Alex
Jo, zadek je dosti podobnej 206ce (a udajne jeste vice pripravovane 207icce, RSD videl zrejme v AutoBildu skici). Jak jsem jiz rikal, fotky mam od Tomase. MatuSi: Alfa 147 by mela byt pristi tyden tady na auto.cz. Doufam ze budou znamy i blizsi technicke udaje, to co se objevilo na autonews byl preklad dokumentu ktery mi Tomas poslal a tam toho vic opravdu nebylo.... Na ceny si musime pockat nejmene do rijna, pokud se nepletu AR 145 zacinala nekde na 400 tisicich, 147 se zakladnim 1.6 motorem bych tipoval na nejakych 450 tisic Kc. Ale to jsou jen odhady.... -
-
« Re: AR 147 to Alex
Jen jeste trochu buricska poznamka: Alfa 145 byla diky svym ostrym hranam a klinovitemu tvaru mozna vice svebytna, kdezto soucasne trendy uz 147cku donutili zaoblit a tudiz nechat vice spolynout s davem. Ted nemam pochopitelne na mysli pohled zepredu, nebo z vetsi blizkosti, ale spise v situaci, kdy sledujes treba z 50m prazskou magistralu. Ale o to ani moc nejde, dulezite je, ze tu 147 je a ze rozhodne nebude spatna. -
« Re: AR 147 to Alex
Omyl Alexi - moje znacka je Honda, velke sympatie ale chovam i k Alfe (s jistymi vyhradami ohledne kvality) a posledni dobou take k Seatu (facelift ibizy a leon jsou velice dobra auta, image Alfy zatim nemaji, ale to prijde, kdyz dostano uvolnou ruku od Piecha) - z praktickeho hlediska - nejsem si jisty, zda si pri cenach benzinu budu moct dovolit Hondu, musim se tedy podivat po naftove konkurenci:-)). Ten "vopruz" a 156 byl jen recnicky obrat, abych vyjadril, jak moc se povedla 147cka. Nema jedine hluche misto a dela cest italskemu designu. (Zkus porovnat treba s Puntem - vsimni si, jake hruzne tvary se pred tebou postupne objevuji, kdyz ji predjizdis - brrrr)- a to se mi zprvu tridverak libil. Na zadi 147 je patrna mirna inspirace Bravem, ale vic vypiplana, zaroven to je ale na prvni pohled Alfa. Predek nema chybu, je to super styl, moc se nepovedl jen u 166 - tam je mirna disproporce mezi velikosti pride a prtavouckymi svetlomety (ale da se nad tim prihmourit ocicko, mozna i obe:-)). Profil zatim posoudit nemohu, fotka cisteho boku zatim neexistuje, nebo se ke mne nedostala. A interier je podstatne elegantnejsi evoluce toho u 156, jen se mi podle fotek zda volant nejaky uzky. Pokud chcete videt nejaky fotky, tak uz je 147 v novem Auto Motor a Sportu a behem par dni ji bude asi mit i Automobil Revue a rozhodne tydenik Svet Motoru a urcite i Auto Tip. -
« Re: AR 147
tomu rikate nadhera? Tak to teda fakt nevim. Designeri se na tom mozna vyradili, ale pekny to auto opravdu neni. Mozna ze zadu, ale ten predek je hnusnej. Podobne jako u 156. Ta se me prvni rok strasne libila, ale casem se to okouka a dneska bych si takovy auto uz nekoupil. -
"-- skrytý --" 06.06.00 18:00
« Re: to Pvel KR_5
Protoze ten motor proste treba vzhledem k Nemeckym motorum cerpadlo/tryska neni konkurenceschopny. Je hlucny, ma nevyrovnany chod, nizky vykon a vysokou mernou spotrebu paliva. Navic jsou s nim problemy (kozlik, zavazicka na zdvihatkach, atd....). Nemohu s cistym svedomim doporucit. Verim, ze muzes mit s timto motorem ty nejlepsi zkusenosti, ja mam ale spise ty opane. 2.0 TwinSpark zere jen o neco vic a je perfektni. Sice s tim autem taky moc necvici, ale pro pohodovou jizdu to staci. Alespon podle mne. -
« Re: AR 147
Kingu, sice nevim k jake znacce mas naklonnost, (nejspis asi nejake nemecke?) ale souhlasim s Tebou ze 147 je nadhera! Prave jsem od Tomase z auto.cz dostal sest fotecek a world preview. S tim ze je 156ka vopruz ja jako fanousek tehle znacky (krome nekolika anglickych a svedskych) samozrejme nemohu souhlasit.... Ale za Tvuj nazor Te bit nebudu :-)))) -
"-- skrytý --" 31.05.00 17:45
« Re: Servis Vavřinec
No, nevim, ale na kastli mas stitek s kodem karoserie, motoru a ricambi. Podle toho Ricambi se opravdu [alespon v jednom pripade se tak stalo] dal objednat klic i s kodem. Ale my jsme to tehdy domlouvali primo s Italii, ne s Cechama. V tom bude mozna ten podstatny rozdil. -
"-- skrytý --" 31.05.00 16:42
« Potrebuji radu
Chtel bych si na podzim koupit ALFU:bud 33 1,7 16V SW QW z 93., 94. nebo jednu z poslednich 75 s TD, jake jsou prijatelne ceny pro 75 v dobr. stavu, nejsou ty motory neco jako diesel u 33? Tedy ze nedrzej? Jsou to krasna auta, ale mam strach, ze by to byl zdroj mych nasl. fin probl., uvazuju tedy i o VOLVU. Sice v tehle cenove relaci nejedou, ale me se taky dost libej. -
"-- skrytý --" 27.04.00 08:47
« Re: Alfa Romeo 164, V6 3.0, rv 90
Kup ale model s ovladanim klimatizace zvrchu (cerna tlacitka s dulky] a ne s ovl. klima zpredu (stribrne prouzky). Tohle provedeni se delalo od r. 1992 vcetne, ma cocky (ale jdou dat i na stary model) a dva displeje. Hlavni zmeny jsou ale v predni naprave, brzdach a elektroinstalaci (jsou tam ale i silnejsi synchrony, jine silentbloky, atd). Provedeni 2.0 TS, 2.0 V6 TB, 3.0 V6, 3.0 V6 24V, 2.5 TD. Provedeni Super ma lepsi vybavu, hladke boky, udrzovani sv. vysky a chromovane listy. Nedoporucuji automat! Existuje i provedeni Q4 s propracovanym pohonem vsech kol, ale zere 17 litru. Je-li koupena v dobrem stavu, je celkem o.k. Stare modely (do 1992) mely problemy s prednimi rameny, brzdami a elektroinstalaci... -
« Pro RP
Zkouąel jsem tu 5ku a při 5900ot.kolem 200km, potom ąla dále a při 6500ot. 220km,dál uľ provoz nedovolil,myslím ľe by ąla na 6800.Moje max.byla tachometrově 235 s větrem v zádech.
Se spotřebou jsem na tom naprosto stejně jako ty,
průměr mám 12l.Při cestě na dovolenou do Chorvat minulý rok jsem mněl prům.8,3 ,ale takovou spotřebu uľ asi nikdy neuvidím - jel jsem se známým, který má Cordobu a jezdí aľ moc v klídku. Při měř. spotřeby taky trochu záleľí na gumách - já mám 205/55/16.
Taky mám dotaz na Tebe-po kolika km ti v zimě začíná topit ventilace? -
« Bez nadpisu
V tomhle případě mi prodali pevně naprogramovaný klíč s komentářem, že ho po vybroušení teprve naprogramují na auto. Ve skutečnosti ale chtěli naopak pomocí muster klíče naprogramovat počítač auta na ten nový klíč. A můj klíč, protože je červený považovali za muster klíč. Že to je to je normální klíč s zjistili až když měli auto v díloně a chtěli ho "programovat". To už byl ale nový klíč vybroušen. -
"-- skrytý --" 25.04.00 09:05
« Re: Servis Vavřinec
To museli vedet dopredu. Alfa-Code je závisly na císlech uvedenych na stítku karoserie: Vyr. cislo karoserie + motoru + ricambi (dily). Po zaslani techto tri cisel vyrobci +overeni totoznosti vyrobce zasle klic i s immobilizerem (tvrdi ze do 14 dnu, ale jsou to Italove....). Cela ta legrace stavala asi 4tis + DPH. Tato ibnformace je z roku 1997, mozna se neco zmenilo (hlavne treba cena, atd...). Vyridi na Fiatu Ing. Jindra nebo ing. Jirsa, tel.02/248 06 266. -
« Servis Vavřinec
Nepochválím servis auto Vavřinec na Alfu.
Koupil jsem ojetou 155 jen s jedním klíčem. V klíči je čip na imobilizér. U Vavřince si prohlídli auto i klíč a ujistili mě, že do 2000 kč mi udělají kopii vč. čipu. Fungovalo to tak,že mi za 1800 kč prodali klíč s nenaprogramovanym čipem a poslali mě si to nechat vybrousit. Ještě jsem se ujistil, že to potom naprogramují - prý bez problému. Přivezl jsem vybroušený klíč. Oni zajeli s autem do dílny a za 5 min mi řekli, že to naprogramovat nejde,ale peníze mi nevrátí. Prý si můžu nechat ten klíč třeba na odemykání kufru,nastartovat to nepůjde. Od té doby už jsem jim poslal 3 dopisy, ale bez výsledku, chystám se dát článek do novin. MARSA@seznam.cz -
"-- skrytý --" 20.04.00 10:32
« Re: ALFA 164 problem?
Nejspis by to mohlo byt drhnutim vidlicky o zubovou spojku. Vpredu je nad prevodovkou moznost jednoduse (ucko a dve matky) tahlo prodlouzit nebo zkratit (to zjistis podle toho, jestli to prestane pri lehkem pohybu vpred ci vzad). Pokud ani to nepomuze, zavada je jinde a radeji nebrat. -
« ALFA 164 problem?
Mam vytipovanu jednu 164-ku. Ma jednu "vadu", z prevodovky sa slabo ozyva taky suchavy zvuk, kovove trenie. Akonahle chytim do ruky rychlostnu paku, zmizne to. Chlapik hovoril, ze mu to robi odkedy si dal nastavit kulisu. Moze to byt nieco vazne, alebo je to len nejaka kravina? -
"-- skrytý --" 18.04.00 13:58
« Re: ALFA 156 2.0
Opet causa zadreny motor: Vcera se odehrala navsteva v servisu Imofa. Servis tvrdi, ze za nic nemuze, ze gufero prasklo a vylital olej po mesici, co tam bylo kvuli houpajicimu se motoru je pry nahoda. Ze nesvitila kontrolka je pry normalni! Ze houpani na volnobehu neodstranili za 1/2 roku pry nema na havarii motoru vliv. Stanovili cenu opravy na radove 100 000 Kc, nebot tato klika uz se brousit neda, nova stoji 70tis + ojnice + panev. Doporuculi nam obratit se na Fiat na ing. Jindru, aby Fiat rozhodl, zda se v ramci "komercni zaruky" bude podilet alespon castecne na nakladech opravy. Jiz uvedenim typu 156 mne Alfa Romeo presvedcila, ze se svoji drivejsi filozofii a identitou nema mnoho spolecneho, ale tato zalezitost mne utvrdila v nazoru, ze ALFA ROMEO JIZ NEEXISTUJE! -
« Re: ALFA 156 2.0
Kupoval jsem ji jako použitou (6měsíců)ale je jak nová, zatím vše drží dobře,jediné co se mi nezdá je právě výkon při vyšších otáčkách na 5stupni - na to jak alfa reaguje na 1-4, tak mi 5-ka připadá dost líná směrem nahoru,v papírech je maximálka 216,ale prý se s tím dá v pohodě 230,mně ne.Jinak zpracování na italský auto je velmi dobrý/jen o cca 2mm nepasujou levý dveře/,brzdy výborný,sedí to na silnici jak přilepený,zatím ani nic nevrže a elektrika funguje jak má,jen ten výkon na pátým stupni-mám podezření na to,že to škrtí elektronika.Nesetkal se s tím někdo u 156/2.0 l? -
JTF 18.04.00 10:09
« Re: ALFA 156 2.0
Já jezdím při normální jízdě kolem 10,5 l/100km, Při max. využívání motoru kolem 16 l/100km, zkoušel jsem i max. rychlost 240 km/h(samozřejmě krátkodobě), myslím, že by to šlo ještě více, ale provoz to nedovoloval Praha - Brno. Možná v Německu by to šlo rychleji. Jinak já mám 2,5 V6. Jak jsi jinak spokojen? Kvalita zpracování, apod. Kupoval jsi jí jako novou? -
« Re: ALFA 156 2.0
Magicu dík, katalogy znám, zajímala mne spíš praktická zkušenost - mám 156 2l 1/2roku starou a spotřebu mám při dynamické jízdě tak kolem těch 12-13l,při normálné jízdě tak kolem 10l,uvádí se že bere i pod 9l tak mne zajímalo jestli to někomu bere tak málo a při jakým stylu jízdy. Rychlost kolem 200-210 mám tak při 5900 otáčkách ale pak to začne lenivět a otáčkám se nahoru nechce /alespoň ta moje/ tak mne zajímala zkušenost ostatních.Jinak moje brzy jsou super. -
"-- skrytý --" 18.04.00 08:49
« Re: ALFA 156 2.0
Alfa 156 1.8 TwinSpark: 144 koni 0-100 za 8.83 s, max. 210 km/h pri 6300/min,. AR 156 2.0 TS: 154 koni, 0-100 za 7,91 s, max 219 km/h pri 6300/min. AR 156 2.5 V6 24V: 191,8 koni, 0-100 za 7,28 s, max 233,6 km/h pri 6400/min. Zdroj: Automobilismo. Podle AMS umi 1.8 TS pri 7000/min utikat temer 240 km/h - nikdy jsem to nezazil, mozna s vetrem v zadech a z velkyho kopce. Ale moc tomu neverim. Fakt ale je, za 7000/min nedela tomu motoru nejmensi problemy. Spotreba u 2.0 TS se pohybuje mezi 8,5 az 14 l/100 km. zalezi mnohem vice na akceleraci, nez na absolutni rychlosti. Ma to asi nejlepsi jizdni vlastnosti ve sve tride, asi nejmensi kufr, prumerne brzdy a mizerny servis. -
JTF 14.04.00 11:08
« Re: Mrtva rubrika?
No to je síla, mám 156 ku asi měsíc a nevím kam s ní do servisu(teda až bude potřeba na garančku),Imofu zavrhuju, také jsem přemýšlel o Vavřinci, ale chtělo by to nějaké reference. Známý z jedné firmy poblíž před 14 dny kupoval 146 ku s motorem 1,9 JTD u Imofy a s jejich jednáním byl velmi spokojen, ale ještě nepotřeboval nic opravit. zatím jsem neslyšel jedinou pochvalu na Imofu. -
"-- skrytý --" 14.04.00 08:54
« Mrtva rubrika?
Tak koukam, ze BMW uz maji asi pet rubrik a priznivci AR jednu a ta jeste pomalu odumira. To je teda ostuda! Alespon tedy prispevek: poprve v zivote jsem vcera videl motor 2.0 TwinSpark, kterej byl v * uz po 60tis km! To auto jiz tri mesice nedrzelo volnobeh a "houpalo" se. Jinak to ale makalo dobre. Majitel to dal jiz po nekolikate do servisu Imofa Praha, aby zavadu odstranili, vymenili olej a udelali dalsi veci. Vyzvedl si tam to auto po deseti dnech a po necelem mesici motor zacal tlouct jako krava na klice. Panev v *, rikal jsem si. Dal to zase do Imofy a tam mu rekli, ze v * je nejen panev, ale cela klika a ze v motoru bylo jen 0,5 litru oleje. Ze teklo Gufero a tak olej vytekl a buhvi jak dlouho to jezdilo na zbytek!!! Po mesici, kdy to auto tam bylo kvuli motoru!!! A ted mi reknete: ma smysl kupovat Alfu Romeo, kdyz vam ji znackovy servis zkurvi? Nyni nastava debata, kdo opravu zaplati, ale jedno je fakt: budu-li ted delat statistiku poruchovosti, vyjde mi tahle Alfa jako peknej krumpl. A pritom to auto je v tom vlastne nevinne. Bude-li zajem, budu i nadale informovat, jak se situace vyviji. P.S. nemate nekdo nahodou zkusenosti s Vavrincem? -
"-- skrytý --" 31.03.00 12:22
« Re: Alfa Romeo 156
Mám zkušenosti se 155 V, když jezdíš normálně tak za 9, dálnice trvale 160 km/h za 10. Kdzž jsem s ní jezdil měl jsem pocit, že je jedno jak s ní jedeš, ale žere pořád 9 - 11 l na 100 km/h. Jinak svezení to je paráádní (měla Sport kit - tzn. černý 205/45 16' kola, spoiler, prahy. No škoda, že už s ní nejezdim...
-
« Alfa Romeo 156
Nazdar Jarouši, Tvůj e-mail už nefunguje. Můžeš mi prozradit kolik Tě stála ta "kráska" ???
Nemáte někdo na prodej "starší" AR 156 s motorem 1,6, nebo 1,8 ???
Já vím, určitě nejsem jediný, kdo by ji chtěl.
...třeba se někdo najde..., díky za případnou informaci. -
JTF 24.03.00 15:08
« 156
Konečně přišli peníze od pojišťovny a tak jsem včera koupil od jednoho místního podnikatele 156ku s motorem 2,5V6, je 1,5 roku stará a má najeto 48t.km. Za celou dobu měl prý jen jednu závadu a to hned v počátku, kdy při určitých otáčkách škubal motor - jednalo se o drobnost v elektronice, ale servis to dokázal odstranit až na potřetí. Zatím jsem plný dojmů, je to dělo, manželka to málem nepřežila(pojistka,spotřeba), ale po zkušební jízdě přestala hudrovat. Akorát nevím kam budu jezdit do servisu, myslel jsem, že IMOFA je dobrá, ale po tom co mi řekl, bych tam auto asi nedal, tak snad Vavřinec. -
« Vsem
Netankujte 30. dubna 2000 ! ! !
Přečtěte si prosím tuto zprávu a předejte ji dále, mohla by se z ní stát geniální akce, pokud budou všichni spolupracovat!
Toto je protestní akce proti stále stoupajícím cenám pohonných hmot!
Neustále stoupající ceny pohonných hmot, získávají pomalu zastrašující rozměry.
Je nejvyšší čas na reakci postižených.
Celosvětově stoupají ceny pohonných hmot neakceptovatelným způsobem, I když jsou miliony barelů v zásobě. Nyní se rozhodli ropní producenti snížit svou produkci o dva miliony barelů denně, aby vyhnali ceny uměle nahoru.
Všichni postižení jsou nutně vyzváni k protitahu.
Rozhodující den je 30. dubna 2000.
Pokud tento dne nebude nikde tankováno, nemůže si trh této skutečnosti nepovšimnout.
Musíme si povšimnout toho, že máme moc; měli bysme ji jen použít. Dnešní moderní komunikační prostředky umožňují informovat o této akci ve velice krátké době obrovské množství lidí.
Tankujte před, nebo po 30. dubnu 2000, ale:
NETANKUJTE 30. DUBNA 2000 ŽÁDNÉ POHONNÉ HMOTY!!!
Tato akce je nutná proto, aby pár miliónů lidí ukázalo ropným multimiliardářům, že se jím přejídá neustálé placení čím dál více peněz za pohonné hmoty a mají toho tak akorát po krk.
Spolupracujte!!! Předávejte tuto zprávu dále!!! Pošlete tuto informaci svým přátelům a známým. Pomožte udělat z 30. dubna 2000 nezapomenutelný den!
Děkuji
----------------------------------------… /> Originál této zprávy byl doručen z Německa, kde se plánuje úplně stejná akce ve stejný den. (a určitě nezůstane jenom u Německa...)
---
Příchozí zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno antivirovým systémem AVG ([odkaz]
Verze: 6.0.121 / Virová báze: 58 - datum vydání: 31.1.2000
----------------------------------------… />