Alfa Romeo
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Alfa Romeo
-
« Re: GUS poraď mi
No můžu ti jen doporučit dílnu v ulici Na Bělidle na Smíchově, je to ulice přímo proti východu z Metra, tam jak jsou tramvajové ostrůvky. Je tam úzký průjezd do dvora, nad průjezdem je cedule. Ve zlatých stránkách najdeš telefon - Autoelektrikáři Na Bělidle. Nejsou drahý a mimo startérů u Alfy a Sierry mi taky spravovali u Sierry centrál, byl jsem spokojen. -
« GUS poraď mi
ahoj chlape, prosím tě níže ve článku jsem viděl že píšeš o nějakých elektrikářích v ulici na Bělidle je to v Praze? já mám v * elektriku celého interiéru u mojí 33, najde mi centrál, osvětlení int. hodiny a všechno co souvisí s osvětlením interiéru, a tak potřebuju pomoc, díky Martin -
« Re: Alfa 155 2.0TS
Ten motor je jiný než u 156 já mám 8 ventil a u novějších 155 a 156 je 16V. Mám taky rozvodový řetěz místo řemenu, který je u novějších Alf. Zajedu s těmi otáčkami do servisu, už mě tam budou pomalu znát (Imofa). Minulý týden jsem tam byl s hlučnou přední nápravou, měnili mi přední rameno. Ptám se technika, který dělal zkušební jízdu : je podle vás všechno v pořádku ? Jistě. Pak jsem nasedl a odjel. Hned na pár metrech jsem zjistil, že mi na nerovnostech taky něco klepe vzadu, dřív jsem to neslyšel, protože to splývalo s rámusem toho ramena. Tak se musím znovu objednat. Já jsem jenom chtěl, aby dali podvozek do pořádku, to je asi na ně moc práce najednou. -
"-- skrytý --" 30.08.00 17:05
« Re: Alfa 155 2.0TS
Ten motor, resp. elektronika je uplne jina. Navic - opet je videt, ze cokoliv Automedia napise, je spatne. Tato zavada se projevovala u modelu 1.6 TS a 1.8 TS a bezplatne ji odstrani kazdy znackovy servis [chyba opet v elekrtonice Bosch]. -
« Alfa 155
Tak jsem dopadl, že to přestalo úplně startovat. Dal jsem to k autoelektrikářům v ulici Na Bělidle, mám s nimi dobré zkušenosti, za 1200 Kč startér opravili včetně demontáže a montáže, ještě mi kontrolovali nabíjení, ale to bylo v pořádku. Jinde to dělají asi za 3000 Kč. V té dílně mi už jednou generálkovali startér k Ford Sierra před nějakým rokem, stálo to 1500 i s opravou centrálu, na počkání (za 2 hodiny).
Magic, když budu potřebovat nějakou informaci k motoru, tak tě poprosím o kopii, díky za nabídku. -
"-- skrytý --" 17.08.00 09:14
« Re: cardisc
Za 1.500,- jsem ho koupil v JPH v Praze - krizovatka Spojovaci a Novovysocanske. Pokud jde o motorove zalezitosti, mam servisak k 75, kde byl motor obdobny. Jsou tam ale i vyrazne odlisnosti (ridici jednotka, vodni pumpa, sani, atd.), nevim, zda by ti to pomohlo. To nejdulezitejsi - system napinaku, kde vecne tece olej - je ale shodne. -
« Re: Co po Theme?
Včera jsem si tu mou 155 dal na zvedák, protože mi tam pořád neco na předku klepe a jak jsem zjistil budou to asi vytlučené takové krátká svislé čepy, spodek je v silentbloku a vršek má pouzdro asi na kulový čep, nebo by to mohly být silentbloky nápravnice, ale i když jsem za to bral, vůli jsem nezjistil, je na to potřeba asi větší síla. Nechám to vyměnit. Na ten rozvodový řetěz jsem přišel při kontrole oleje, pod víčkem je vidět. Už se mi dvakrát stalo ráno, že jsem nemohl nastartovat, prostě otočím klíčkem a nic, přitom všechno svítí, baterka je dobrá. Asi to bude buď spínací skřínka, nebo obvod startéru - je to spínané přes relátko, nebo přímo klíčkem? Po několika pokusech to najednou jde. Přes den startuji normálně. To CD s manuálem bych taky bral. -
« cardisc
Na www.cardisc.com su inzerovane CDcka s manualmi a inou technickou dokumentaciou k Alfam. Chcel som si objednat a nejak mi neodpovedaju na maily. Nevie niekto, ci to este zije, alebo ci sa tie CDcka nedaju zohnat niekde inde? Myslim, ze by to nemuselo zaujimat len mna. -
"-- skrytý --" 15.08.00 09:21
« Re: Co po Theme?
Co se tech motorovych vad tyka, ty uz byly po roce 1987 jenom zalezitosti boxeru. Az u 156 2.0 TS 16V do I.Q/1998 dochazelo obcas k prasknuti gufera na klice. Jine motorove zavady jsem nezaznamenal. Na sestivalcich 12V je jen potreba davat pozor na rozvodovy remen, pri prekroceni max. otacek totiz elektronika prestane davkovat benzin, coz se projevi debilnim trhnutim a stary zaolejovany rozvodak muze prdnout. Jinak vice chyb je na elektrice. To je porad dokola. Je legracni, ze ma-li treba BMW stejnou elektrickou vybavu jako AR, ma i stejne chyby. Bohuzel - nejhorsi Alfacke zavady jsou na brzdach, coz je pruser. Brzdy jsou podle mne nejvetsi soucasnou slabinou AR. -
"-- skrytý --" 14.08.00 09:49
« Re: Co po Theme?
Jen pro informaci, tvuj TS jeste nema rozvodovy remen , anobrz retez, tzn. ze pokud neni zavada na mazani, tak by mel vydrzet celou zivotnost motoru. Remeny maji az novy motory TS 16V z Pratolla Sera, ktery byly prvne dany do Spideru/Gtv v dvoulitru a potom az do objemu 1.4 l do 145/146 , dale do 156 .... dale do 166 (jen 2.0 l)atd :-)
Octan -
« Re: Co po Theme?
Tak jsem s tou AR155 najel nějakou stovku km, a musím říci, že je to dobré auto. Má trochu tvrdší pérování než Thema a je menší, ale chová se dobře. Vadí mi jen příšerný rachot přístrojové desky, když se jede po kostkách. S tím budu muset něco udělat. Taky mi na podvozku něco klepe při nerovnostech, asi nějaký silentblok. Řízení nemá vůli. V autobazaru jsem si to nechal zvednout, ale měli jen hydrulickou plošinu, takže jsem nemohl zkontrolovat zavěšení kol. Spodek je ošetřený a bez koroze, výfuk vypadá že by mohl nějakou dobu vydržet. Příští týden nechám zkontrolovat podvozek v servisu. Trochu jsem naleštil zkorodovaný lak a teď se blýská jako nová. Původně jsem chtěl koupit zelenou metalizu, ale AR má být červená, je to pěkné auto.
Na středním panelu je široké tlačítko asi mlhovek a vedle je asi 5 mm tenký červený cuplík, asi spinač, ale nezjistil jsem jeho účel. Víte někdo co to je ? -
« Re: Co po Theme?
Máte asi pravdu, ptal jsem se dnes v Imofě jednoho mechanika a potvrdil že to je riziko a nemají s boxery dobré zkušenosti.
Tak dnes jsem koupil slušnou červenou 155 2.0 TS. Je to stará kára mod. 1992 v provozu od 1993 ale u slušného čecha, který se o ni staral. Najeto 87000 a v dobrém stavu, všechna elektrika funguje mimo alarmu. Šel jsem autobazarem DAVO na Argentinské a vidím chlapíka jak přemalovává cenu z 129 na 109000, tak jsem to hned koupil. Za ty peníze to udělá ještě službu. Není to sice takový dělo jako Thema turbo, ale jezdí to velmi slušně a asi to nebude tak háklivé na těsnění pod hlavou. Není k tomu ale vůbec žádný manuál. Dá se někde něco sehnat ? Na co si mám dát při údržbě pozor ? Ten majitel do toho lil Total olej, já jsem byl zvyklý do Themy používat olej Alfa Romeo 2000 v červené piksle - syntetiku z obchodu na Novovysočanské. Kolik km na výměnu ? 10000 ? Kolik vydrží rozvodový řemen, neměl bych ho nechat preventivně vyměnit nebo zkontrolovat ?
Budu rád když mi poradíte, díky. -
"-- skrytý --" 11.08.00 13:57
« Re: Co po Theme?
NIKDY AR 145/146 S BOXEREM!!! Praskaji krouzky, odchazi na vackach a dokonce i na klikach. Proste vsechny mozny zavady, na ktery si clovek vzpomene tam jsou. Navic - chlasta to jako formule a nejede to, zvlast v nizkych otackach. Tuhle typovou radu vyhradne s motorem TwinSpark. V prvni generaci byl i 2.0 TS pod ozn. QV (145) a Ti(146). Ten take ale radeji nebrat - potize s airbagy, elektroinstalaci, licovanim karoserie, zamky, ulozenim naprav a lakem. Az druha generace s novou predni maskou a motory TwinSpark je solidni. Netrpi nikterak velkym poctem detskych nemoci (i kdyz ty klasicke - elektricke a gumove - tam stale jsou) a nabizi slusnou uzitnou hodnotu (interier je prostornejsi nez treba u Octavie, ale ta ma zase obrovsky kufr), rozhodne mnohem vetsi nez 156. Motory jsou vecne, prevodovky presne a slusne odstupnovane, podvozek na urovni stand. 155 (mimo Q4). Mohlo by to lepe brzdit. Milovniky koncernu VW jiste potesi vrzajici interierove plasty (do r. 1999). S 1.8 TS 16V a 2.0 TS 16V to jede celkem slusne, jizdni vlastnosti ve tride nadprumerne, tvrdsi odpruzeni. Rozhodne je to min. o generaci lepsi nez stejne stary VW Golf GTi, Honda Civic, Mazda 323 GT, apod. Samozrejme jizdni dynamika je proti Theme s turbinou spise "hodne vlacna". -
« Re: Co po Theme?
Díky za osvětlení situace. Má stará Thema už na přestavbu není, protože shodou okolností mi končí papíry koncem měsíce a také není čas se o to starat. Zřejmě asi půjdu cestou buď novější Themy turbo nebo Dedry, ale teď jsem o žádnou nezavadil, nebo přesedlám na AR 155 2.0TS. Dnes jsem v jednom bazaru narazil na krásnou AR 145 1,4i z roku 1995 s motorem boxer. Stála 159000,-. Jenom pro zajímavost, někde jsem slyšel že motory boxer nejsou dobré a novější AR 145 už mají řadový čtyřválec, víš o tom něco ?
-
"-- skrytý --" 10.08.00 08:46
« Re: Co po Theme?
to Gus - pokud jiz nechces absolvovat znovu Themu Turbo, tak mas asi smulu a ten tlak v zadech si uz jen tak nevychutnas, zvlaste pokud jsi mel 16V. Tesneni pod hlavou jsi menil proto, ze bud ty nebo predchozi majitel toho auta prislapoval plynovy pedal i v pripade, ze auto bylo studene a olej jeste nebyl zahraty na provozni teplotu (80°C). Chyba obsluhy - ne motoru. V tom pripade ale prvni vznikaji vule na turbu, ktere potom mene fouka. Thema byla postavena na podlaze shodne s AR 164, Cromou a obdobna se Saabem 9000. Krome Cromy ti mohu doporucit jak AR s motorem 3.0 V6 tak i s motorem 2.0 V6 turbo. Rozhodne neni spatna ani volba na Saaba s turbinou, je lepe udelany nez ta Alfa, spolehlivejsi, hur vsak zataci a brzdi. Prodava se ale za uplne jiny ceny. Mensi AR 155 je do roku 1994 vcetne shodna podlaha s Temprou a Dedrou, od r. 1995 ale ma vlastni vyrazne zpevnenou karoserii. 2.0 TS je lina potvora, ale ma velkou uzitnou hodnotu, slusny podvozek a moc nezere. V6 nejede o moc vic, ale chlasta jako zavodak. Zato ma vetsinou solidni vybavu (klima ABS, elektriku vsude, atd.) Super svezeni je s verzi 155 Q4 (s motorem Lancia 16V turbo a pohonem vsech kol a-la Delta Integrale), ale ty ceny (jiz od 15.000 CHF) i provozni naklady jsou hrozivy. Dobre svezeni je s Dedrou turbo (ale ta hrabe i na petku) nebo s Dedrou Integrale. Ta se da jen u nas koupit uz od 100.000,- (jinak kolem 10.000 CHF), ma trvaly pohon vsech kol (56% predek, 44% zadek), osmiventilovy turbomotor z Themy (jen 169 koni - neni problem pridat), slusnou uzitnou hodnotu (velky kufr se sklapecimi zadnimi sedadly - AR nema) a obvykle i solidni vybavu (digitalni topeni, casto klimacku, kuzi, ABS, vyhrivana sedadla, elektriku vsude, atd).Vyssi spotreba paliva je samozrejme dani za 294 Nm. Za vice penez - kolem 180.000,- - se da v tyhle podivny zemi koupit i Delta Nuova HF s 16V turbem 190 koni. Ta sice porad hrabe, ale umi kilometr za 27.5s a brzdi hodne slusne. Lancie vubec lepe brzdi, nez Alfy. Jsou i neitalska auta, ale ta jsou zpravidla dost draha, nezataci a ta Nemecka nijak vyrazne spolehlivejsi nebyvaji. Mozna zamereni na Japonce (Galant VR-4, Nissan Pulsar, Almera GT, Subaru Legacy) neni zla volba, ale servis a nahradni dily jsou preci jen dost drahe. Zato se jedna o mnohem spolehlivejsi auta. Kazdopadne ti preji stastnou ruku - u italskeho auta zvlast! -
« Alfa
Potřeboval bych poradit od zkušenějších. jezdím už dva roky s Lancií Thema 2.0 turbo, ale nedávno mi ji nějaký dobrák ze Slovenska, který zapoměl brzdit, na dálnici skoro zrušil. Takže půjde na vrakoviště. Protože jsem si zvykl na ten tlak v zádech při sešlápnutí plynu, který dobře znáte, rád bych koupil nějakou podobnou šunku. Šunku proto, protože nejsem moc při penězích. Viděl jsem u ESA AR 155 2.0TS z roku 1993 asi za 135000, vypadá bez koroze, ale o tom typu auta nic nevím a ani jsem na webech nic nenašel. Je tam také 155 2,5 V6, ale to bude asi žrout a není to Twin Spark. Můžete mi někdo poradit nebo odkázat na nějaký link ? Na webu Alfy jsou jen novější typy.
Pak jsem ješte viděl v jednom bazaru Lancii Deltu 1.8i z r.1994, také vypadala slušně, jistě máte přehled jak je na tom s poruchovosti a se spotřebou.
Jinak s mojí Lancií jsem najel 60000 za dva roky, když jsem ji koupil měla na tachometru 100000 km, a za tu dobu jsem měnil př. tlumiče, silentbloky na zadní nápravě, brzdové disky, a těsnění pod hlavou. Mimo to se projevily různé závady na elektrice (topení, ostřikovače, kontrolní Led svítí i když závada není a pod.), což si myslím až na tu hlavu není tak strašný, jak se o italských autech traduje. Slyšel jsem, že AR 155 je dělaná z unifikovaných dílů koncernu Fiat, je to pravda ?
Díky za pomoc. -
wolff 04.08.00 14:42
« Bez nadpisu
Jo jo Magicu - o prstiž. Ono to třeba bylo 16%, ale z daleka menšího počtu prodaných aut než se prodává teď. Teď sem dojel z Chorvatska a po Puntech a Felicíí tam jezdí z daleka nejvíc Alf 156. A myslím, že kromě naší zemičky to tak vypadá všude - teda na jihu určitě. A o to de. Alfa byla v dost velkým srabu. vyráběla nabroušený auta, ale nikdo je nekupoval. V porovnání s VW vyrábí furt děla a už se začali i prodávat. A nabroušený verze přijdou. Možná ne už tak jako byla integrale, nebo stará Quadrofolio, ale přijde. Vyrábí se ještě 145 jako Q(bez 4?). VW má S 3. Snad to vyjde... -
"-- skrytý --" 31.07.00 11:23
« Re: to Jarous
156GTA mela byt uz v Zeneve 1999 (156 Q4 ve Frankfurtu 1999 a 166 Q4 na podzim 1999). Jiz to o ledacems svedci. A navic - 156 GTA stejne nema mit pohon vsech kol. Melo by se jednat o pohou designovou a interierovou upravu + drobne zmeny podvozku a brzd. Takze opet nic sportovniho. Se 155 Q4 GTA to nema mit nic spolecneho. Alespon podle vyjadreni Fiatu CR. -
JTF 28.07.00 09:46
« Re: Magic
Docela Tě nechápu s tou 156kou. Nejsem sice žádný závodní jezdec, ale pokud jsi se svezl s 2,5V6 a nebyl jsi spokojen, pak Tvoje nároky již musí být hóódně vysoké. Akcelerace 0-100km/h za 7,4 je více než slušná. Navíc příští rok Alfa představí ještě výkonější model 156GTA. -
"-- skrytý --" 27.07.00 13:28
« Re: to wolff
Ale kdy? A navic - s tim prodejem si nejsem tak jist, ze se u verzi Q4 jednalo jen o par kusu. Podle mych informaci to bylo od 7 do 16% celkove produkce v letech 1993 az 1996. To neni tak malo a mohlo byt vice, kdyby se do nich nemontovaly jenom "prozrane" motory. Ale hlavne, jde preci o prestiz automobilky, i kdyby to nemel koupit ani jeden clovek. Kolik lidi koupi Audi S4? Kolik proti treba Delte Integrale? -
« Alfasud
Pozdrav všem AR fans. I když s přibývajícím věkem jsem se přeorientoval na severské koráby, tak asi nikdy nezapomenu na Alfasuda, se kterým jsem drandil v polovině 80tých let. Byla to jen 1,2 l boxer a čtyřdveřák - ale 68 koní, 5ti kvalt, všechny brzdy kotouče od Lockheedů, malý (30 cm) kožený volant a anatom. sedadla. Hnila kastle i výfuk ale tak krásně jel, že mi to vůbec nevadilo. Ještě na 5ku v 110 km/h dokázal zrychlit jak na gumičku. Pak jsem litoval, že šel z domu ale už jsme nezvládali s kámošem opravy a tak si ho vzal nějaký zapálenec a dlouho mu sloužil. A pokud neumřeli, slouží dodnes... -
-
"-- skrytý --" 19.07.00 13:22
« Re: king a wollf
To o tech quattrech bych nebral vazne, to uz tady bylo nekolikrat. Pry revolucni pohon vsech kol. Prdlajz. Uz jim neverim ani slovo. A co se tyka toho vzhledu, na ten jim s..., kdyz se tam kvuli krase nevejde ani poradny vyfukovy potrubi. Navic se dovnitr nevejdu uz ani ja. Civic u me neni zadny sportovni auto a 156 na nej staci kdykoliv - to neni meritko. Kdo zna treba 155 Q4 GTA, tak vi, nad cim placu. A s odchodem Abartha se to uz asi nikdy nevrati. -
« Re: Imofa
Jak tak na to koukam, tak bych se mel začít bát o svoje auto! Do IMOFy jsem přešel od Vavřince a zatím jsem tam reklamoval pískající brzdy. Je fakt, že péče o zákazníka není nic moc, jsem ochoten jim poskytnou školení, včetně návrhů úprav interiéru. Ale to může bejt na druhou stranu krásný, že budu sedět v kožený sedačcce, srkat kafe, ale pokud bude servis stát za prd, tak mi to stejně nepomůže. Co musím ale pochválit jsou www stránky IMOFY, které jsou dokonalejší než oficiální stránky AR www.alfaromeo.cz. Ty vypadají, že si je někdo dělal jen tak na zkoušku. -
« Alfa Romeo 146, 1,6 TS
Tak si tady musim postezovat. Pred rokem jsem koupil vyse uvedenou Alfu (stale je v zaruce) a od te doby jsem skoro ob mesic v servisu - elektrika, central, brzdy, posledni "mensi" zavada byl prorezively cep u prednich dveri, ktery se odtrhl. Mate nekdo podobne zkusenosti???
Jinak jizdni vlastnosti jsou uzasne, pred tim jsem mel Golfa a neda se to srovnat (bohuzel jak po strance jizdni, tak po strance poruch). Pozitek z jizdy je fantasticky. -
« Re: Servis Vavřinec
Ze servisu Vavřinec jsem prchnul hned po prvnim setkani s jeho servisem. Rozbil se mi central a tak ho vymontovali a rekli mi, ze do tydne bude na sklade a ze se mi ozvou. Tak jsem po tydnu zavolal, ze ho jeste nemaji. TRVALO TO CELY MESIC!!! Tak jsem si stezoval na zastoupeni Fiat CR a odkazali mne na IMOFU -
« Perlicka
Tak som menil servomotor kurenia na svojej 164. Je to maly motorcek, ktory je vidiet cez dieru v odkladacej schranke, ale treba kvoli vymene rozobrat celu palubnu dosku. Vymenu sme s kamosom automechanikom robili 7 hodin. Niekde na alfa.digeste som sa docital o desiatich, takze sme boli dost rychli ;-) Uz si nepamatam vsetky kamosove nadavky na Talianov, kazdopadne vzdy ked sa nam nieco podarilo odmontovat, narazili sme na este horsi problem a vzdy smutne vyhlasil, ze konci sranda. A raz ked som videl trcat len nohy, tak sa niekde z oblasti stredoveho tunela ozvalo, ze Pininfarina je * ;-)) -
« Re: to King
No, koukam, ze te drapla melancholie. Doufam, ze podobny osud nepotka sportovni varianty Hondy:-)). Ale nebrec, 2,5 V6 u 156 je docela obstojny a stejne tak 147 bude s dvoulitrem docela litat. Na Hondy to sice stacit nebude, ale o to zas tak moc nejde. Cuore sportivo je nejen motor, ale i vzhled karoserie (kdybys videl noveho civica, vedel bys o cem mluvim, ten ma do sportovniho looku docela daleko - alespon podle spy fotek), ztvarneni interieru a image. A to alfy urcite splnuji. -
"-- skrytý --" 07.07.00 19:34
« Re: to King
Alfa 147 - dalsi velke zklamani. Alespon pro me. Alfa delala super auta - 75, 33 Q4, 155 Q4, 164 Q4. Do roku 1997. Potom presli na marketingovou filozofii a-la kralicek Duracell. Dneska AR nedela jediny poradny auto. Jeji vyrobni program bych oznacil za kyc. Slibovali 156 Q4 s trilitrem a quattrem, 166 s 2,5 biturbem a quattrem, 147 s 20V turbem a quattrem, a vysledek? Videl nekdo nejaky takovy auto? Cuore Sportivo - mozna, ale ne ve spojitosti s Alfou Romeo. Jsou to jen hezci Fiaty, nic vic! -
wolff 30.06.00 10:38
« Bez nadpisu
No s tím seatem - VW se snaží udělat ze seatu Alfu, což je opět marketingová fraška. Jo a k té Kappě - já sem myslel Coupé, které má zkrácený rozvor a přeci jenom ten podvozek snese i sportovní jízdu. Samozřejmě R-Type je ryzejší sportovní vůz. Nemohu však bohužel soudit, ani v jednom sem neseděl. -
« Re:
No kappa - to sice jo, ale vzhledem ke komfortnimu nastaveni podvozku je ji vykon na prd. TypeR spojuje vykon s podvozkem. ...... To VOSA - Sportwagon je pekne auto, nevim, co se ti na nem nelibi. Sedan je sice hezci, ale ne prakticky. A k Seatu - auta pro tebe to opravdu nejsou, jsou totiz ukrutne tvrda podvozkove i sedadly a maji tluste volanty. Me naprosto vyhovuji. -
wolff 28.06.00 08:50
« Bez nadpisu
No nevím jak si přišel na to, že Fiat není evropský, když patří Agnelimu. 20% má sice GM, ale jen ve Fiatu, Alfě a Lancii.
To je stejné jako by si tvrdil, že GM je Evropský, když Agneli má 5%
Hodnotově jsou 20% z Fiatu = 5% z GM.
Nazval bych to smlouvou o neutočení, která se však nevtahuje na asijský(zejména čínský) trh.
Jo jinak Kingu - to Acco R type není úplně špatný, ale výkonem 156 kW se mu vyrovná i Kappa(sice s turbem), nebo i blbá S3. Ale jinak fajn auto za přijatelnou cenu v porovnání s S3 -
« Re: AR 147 to King
No, jak "odchazeji" Hondy se muzes podivat do libovolnych statistik, rozhodne podstatne lepe, nez drtiva vetsina nizkootackovych evropskych motoru vcetne vasich Alf, takze spolehlivost nevim nevim, jestli by to byl zrovna argument proti Honde. Bohuzel ten design neni zrovna to prave orechove, s vyjimkou prave sportovnich verzi vsech modelu. Blbe je, ze tak dobre nevypadaji vsechny typy, jako u Alfy. U ni je jedno, jestli koupis 145/1,4, nebo 2,0. Stejne tak u 156. Vsechny jsou nadherne. Svuj vliv hraje jiste i euro-patriotismus, protoze lepsi si koupit Alfu, kdyz penize zustanou "doma", nez kdyz jdou do japonska. Ale ani koncern Fiat uz neni evropsky, tak je to skoro fuk. Vzhledem k tomu, ze podobne pocity mam i ja, hledam vztah i k evropskym sportovneji orientovanym znackam. Prestoze BMW je bohuzel nejlepsi (to tady ale neresme, nedokazal bych ho ucinne obhajovat prave proto, ze ho nemam rad), hledam jinde. Alfy se mi libily vzdy, odrazovaly me ale informace o kvalite. Ta ted jde nahoru, takze se muzu stat ctvrtinovym alfistou. O druhou ctvrtinu se deli nase Skodovka (patriotismus) se Seatem. Presto, ze nad nim budete ohrnovat nos, zacinaji delat fakt dobra auta, kuprikladu Leon mi asi BMW ovladanim a tuhosti perovani pripominal BMW nejvice. Poslednim duvodem proc prave tyto znacky je to, ze Honda nema TDI. jeste pred 1/2 rokem jsem byl fanaticky odpurce nafty, ted ale po zdrazeni moji oblibene stavy premyslim vice hlavou. Jezdit za 9-12 l benzinu, nebo nejvys za 7 nafty (pokud to vubec dlouhodobe jde tak honit) je dost rozdil. Takze me vitejte ve svych radach, budu ale trochu neverny. -
« Re: ND - vrakoviska
2matuS: klasicka 12V 164 3.0 V6, 8/92, sedocierna metaliza. Vymenil som ju za Favorita :-) Chlapik sa zadlzil, ale bez auta zostat nechcel. Jazdi dobre, par "drobnosti" je treba opravit. Napr. klimu. Mile auto. Kopa miesta, pohodlne. Nerozobratelne :-) Nepodarilo sa mi uplne dat dolu ani calunenie dveri. Neviem, co by som ti take o tom povedal, zorganizuj con a pridem ukazat. -
JTF 26.06.00 08:26
« Re:
Můj známý kupoval cca před 2 měsíci AR 146 1,9 JTD, v modré metalíze, má 4x Airbagy, ABS, vše v el. Zatím má najeto cca 4t.km a je nadmíru spokojen. Jeden bratranec v Itálii má 145 1,4 T.S. cca rok a také s ní nemá žádné problémy, prý je již "vychytaná". Já mám 156ku a zatím jsem také spokojen. Se servisem prozatím žádné zkušenosti nemám, takže v tomhle Ti nepomůžu. Pokud Tě bude zajímat něco konkrétnějšího, pokusím se odpovědět. -
« ND - vrakoviska
Mam problem :-) Potrebujem zohnat par drobnosti na moju 164. Zatial som bohuzial narazil len na nespolahlivych "dodavatelov". Neviete o niekom, kto vozi diely na Alfy, pripadne o dobrom vrakovisku? Idealne je okolie Bratislavy, vhodna aj Morava po Brno, pripadne Rakusko. -
« Re: AR 147 to King
Mily Kingu, vzhledem ze ctu pravidelne prakticky vsechen motoristicky tisk co u nas vychazi, tyto papirove udaje jsou mi znamy. Je to sice moc hezky, ty udaje o vykonech (nic proti, techniku ma Honda spickovou), ale co s tim? Cim je maloobjemovy motor vykonnejsi a slozitejsi, tim drive odchazi. Me japonsky vozy prilis neimponujou. Ano, Integra Type R asi neni spatny auto a Accord Type R taky ne.... ale proste mam radsi evropskou automobilovou produkci (Anglie, Svedsko, Italie). -
« Re: ALFA 164 problem?
Tech moznosti, proc to vibruje je vic. Chtelo by to lepsi specifikaci o jake vibrace jde. Ale moznost je, ze se jedna o utrhane silentbloky agregatu ( v tom pripade by se jednalo o bouchani do podlahy). Pokud jsou to pouze lehke vibrace a jsou vyraznejsi pri vyssim prevodovem stupni, tak by to mohlo byt lozisko na predlohove hrideli.