Alfa Romeo
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Alfa Romeo
-
« Re: Oživení tématu
Právě jsem se to dočetl na webu, sic asi se zpožděním, ale přeci. Mám z toho opravdu velkou radost, AR zase zabodovala... Čím to asi bude, že se tak neumístí třeba BMW? Že by nebylo zas tak super???????????????????????????????????… /> Už se fakt těším, až si budu moct vítězku prohlídnout v reálu... V Regio Autu v HK 147 zatím nemaj :-(. -
« Oživení tématu
No, to je fakt paradox. AR147 získá "Car of the Year" a tady vzápětí naprosto usne téma "Alfa Romeo". Buď jsou z toho všichni alfisti v šoku nebo nevím.
Vítězství ve výše zmíněné anketě mě dost překvapilo, vždyť AR147 nepřináší skoro nic novýho. Zkrácený podvozek z AR156, víceméně stejné motory jako v AR156 (zvýšení výkonu u 1.9JTD z 77 na pouhých 81 kW je na dnešní dobu slabota), robotizovaná převodovka "Select Speed" z AR156 atd. Navíc designově se mi líbí víc sedan AR156 (pro mě stále nejhezčí auto na světě), ale je fakt, že 147ku jsem na živo ještě neviděl.
-
« Re: To 164 TB
to je mi jasne a proto chci nejaky kontakt mimo internet, aby se s tebou mohl primo domluvit na tom, co chce a kolik ho to bude stat. kamos se jmenuje vlasta a ma tel 0602215695, kdyztak mu zavolej a dej mu cislo, on se pak s tebou dohodne na konkretnich vecech. diky huml. -
"-- skrytý --" 20.11.00 08:55
« Re: geometria
Stejny problem se jiz jednou resil s vozy Opel Omega v opravarenskem vzdelavacim centru SPSS v Rychnove n. Kn. Pokud si vzpominam, jednalo se o chybne nastaveni paprskovych center primo v servisu (Mach, Praha 10). Pokud pro tebe nejsou Vychodni cechy az tak daleko, zkus na telefonu +420-445-21 750 kontaktovat Ing. Bohumira Novaka a on ti bud poradi, nebo tu geometrii udelaji oni. -
"-- skrytý --" 20.11.00 08:48
« Re: To 164 TB
reznicek@magicseven.cz. Pokud budes chtit ty dily - neni problem, ale volat desetkrat do Italie jen proto, aby nekdo rekl ze si to promysli a uz nikdy neprisel, se mi fakt nechce. Snad chapes proc....Nezivim se tim, takze pripadne ceny uvedu + moje naklady, bez rabatu. Obcas tam ja nebo nekdo z mych znamych jezdime, takze ani dovoz neni neresitelny problem. Ale jak jsem jiz psal - Italove maji jine predstavy o cene tuningu, nez my. -
"-- skrytý --" 15.11.00 19:31
« Re: To MAGIC
Vsechny uvedene tuningove dily by se musely nakoupit prostrednictvim naseho italskeho partnera Auto Zatti. Mimo Italii se totiz prakticky nevyskytuji. Jedna se o prodejni a servisni firmu, ktera ma dlouholete zkusenosti take s automobilovymi zavody, a kde je mozno videt i velice zajimave exemplare starsich - zejmena okruhovych aut. Pokud by byl zajem o tuning zavazny, neni problem uvest konkretni vyrobce, ale ja jsem je zatim nezjistoval - pouze jsem se zeptal na radovou cenu. WasteGate je system, ktery ma za ukol zabranovat hromadeni vyfukovych plynu mezi skrtici klapkou a rotorem kompresoru. Jedna se o membranu a ventil, ktery prepousti tyto plyny po dosazeni stanoveneho tlaku castecne do sani a do vyfuku, coz ma za nasledek nadherne pecky do vyfuku. Ten ale musi byt nerezovy, aby to vydrzel. Sekundarnim jevem tohoto systemu je pulsace membrany v ustalenem rezimu otacek, kdy tato membrana vyluzuje zvuky podobne meluzine a jeste ke vsemu po ubrani plynu syci. Vyhodou je vsak vyrazne omezeni turboefektu; ten vznika pri jizde po uplnem ubrani plynu a naslednemu pridani. Motor v tom okamziku neni schopen disponovat jakymkoliv momentem, nebot nahromadene plyny behem decelerace zabrzdily rotor kompresoru, ktery potom potrebuje urcity cas ke znovuroztoceni. -
"-- skrytý --" 13.11.00 17:21
« Re: To MAGIC
Aha, psal jsem to a nekde to zmizlo:
u standardnich vyrobcu (OMP, Supersprint) neni vyfuk na V6 TB vubec v nabidce, tzn. musi se zvolit nejaky jiny, ktery bude ale drahy. Muj odhad je kolem 1500 az 2000 DM (bez svodu - ty nebudou k dispozici vubec, protoze by to bylo u tohoto motoru hodne slozity), ale je to jen odhad. Kamarad natahl v puvodni delce pouze trubku a nechal puvodni zadni tlumic a bylo to v pohode. Turba nejsou na vyfuky tak citliva. Sani k dispozici je, stoji kolem 4.000,- Kc bez filtru. S vackama je to taky nic moc, ale nechaly by se udelat po 1200,- DM/kus (x2). Tesneni pod hlavou Spesso je v pohode. CPU jsou k mani zatim 2 druhy po cca 1.000 DM za kus. Celkovy vykonovy narust je samozrejme zavisly na stavu motoru ale melo by to byt neco kolem 20-25 koni pri puvodnim pretlaku. Pokud by se sehnal i vyfuk, az kolem 30-35 koni. Hlavni je ale narust toc. momentu v nizkych a strednich otackach, ktery je normalne u V6 TB dost mizerny kvuli emisim. U tohoto motoru je ale prvotni uprava napinaku a udelal bych i waste-gate na odvod plynu, protoze turboefekt je u tohoto motoru citelnejsi nez u 4R TB. Samozrejme nikdy potom neprojde emisema. Lestenou kliku jsem na tenhle motor nikdy nevidel, ale vim, kdo by ji udelal. Totez plati o pistech a ojnicich, je to ale hodne mastny. Uprava RJ se musi delat v Italii, Nemecku nebo Rakousku, protoze nove CPU najde jen velky Fiatacky tester a ten tu nikdo nema. Celkove neni tento model pro tuning zrovna nejvhodnejsi. -
"-- skrytý --" 13.11.00 11:38
« Re: Motl
Jako byvaly redaktor AutoTipu ti musim dat za pravdu v otazce skepse vetsiny ceskych redaktoru vuci italskym vozum (s vyjimkou Romana Polacka v SM - ten je zase mozna az moc velkym zastancem), ale zaroven ti oponovat: podle mne neni znamkou dobreho auta, jestli mu vrze nebo nevrze pristrojovka. To je podle mne na aute to nejmin podstatne. O tom, jestli 147 prevysuje 156ku podle mne rozhodnou brzdy a elektrika - bolesti 156. Spatny servis a neflexibilni zastoupeni Fiatu ale asi zustane jednou z nejvetsich nevyhod znacky Alfa Romeo. -
JTF 13.11.00 09:18
« Re: Motl
Zatím, co jsem měl možnost si přečíst první velký test v italském Quattroruote(mimochodem AR147 tam pro ně testoval Schumi), tak by to měla být bomba ve své třídě. Kvalita zpracování dle šéftechnika Alfy má být minimálně o třídu lepší než je tomu u 156ky. Podvozek téměř shodný se 156kou,prvotřídní materiály v interiéru a v základu přední,boční a okenní airbagy, spolu s ABS/EBD a za cenu cca 530t.Kč. V AutoTipu a ve Světě motorů jsem četl první jízdní dojmy a všichni se shodují v tom, že ve třídě kam 147ka patří(Golf, Astra...) nemá konkurenci co se týká jízdních vlastností. Také tam ale jízlivě dodávají, že pokud se italům podaří udržet kvalitu na úrovni předváděcích vozů, potom to skutečně bude "nářez". Také jsem četl test posledního Ska od Mercedesu, kde uváděli, že to je super auto, ale jakoby mimochodem jim vrzla pravá část přístrojové desky, což u auta za téměř 3.5 mil. Kč je vlastně nepodstatné. Kdyby to bylo u Alfy, napsali by to samozřejmě ve stylu "zlepšili se, ale stále mají co dohánět...". Úplně mě rozhodil test nového AUDI A2 také zveřejněný v AutoTipu, kde se zmiňují o různém drnčení, vrzání a skřípání, nehledě na nutnou opravu elektroniky motoru při jednom tisíci km!!!!!! Za cenu přes 600t.km - to se opravdu "vyplatí". -
"-- skrytý --" 10.11.00 09:11
« Re: AR 164
A co by si pod tim pojmem kamos predstavoval? Elektroniku + sani + vyfuk? Neni problem.Ceny priznive, ale dodaci lhuty delsi - jsou to preci jen Italove, ze? Ale ja bych zacal brzdama, nejsou nic moc a je otazka, ktery je to model, kolik ma nabehano, atd. U starsiho modelu uz budou v haji ramena i loziska. Nekdy je lepsi to vymenit i se silentblokama. Odkud je? -
matuS 31.10.00 21:39
« 166tka
otcova 166 prave pred tyzdnom oslavila svoj rok, a teda koniec zarucnej lehoty. na rozlucku sme teda dali vymenit ovladanie manualneho radenia rychlosti u automatu, nejaku cast serva a zkorovany vyfuk.
kedze je cca polka elektroniky auta vymenena, dufame, ze uz to nieco vydrzi.
PS: neslo nam zadne okno, spravili to a povedali, ze to preto, lebo ho nepouzivame -
« Re: chladenie/kurenie 164
2Lord: jasne, tie motorceky su Bosch. Aj vypinace, ktore stale opravujem su Bosch :-)/p
To cidlo si pochopil spravne. Vnutorne spatne zrkadlo, svetielka, mriezka. Ide lahko vylupnut. Inac by tusim este jedno cidlo malo byt niekde pod palubkou, ale to sa mi len tak zda./p
To Brno znie zaujimavo, aj by som sa prisiel pozriet. Kedy to je presne, pripadne nejake URL. BTW, ty si spominal, ze mas nejaku dokumentaciu. Vedeli by sme sa dohodnut na okopirovani? Popripade vidensky@hotmail.com Bye.
-
« Re: Jarous
hehe dívaj. Svědčí to přinejmenším o tom, že ani po třech letech 156ka ještě není "okoukaná" a to jsem rád. Já mám horní i spodní spoiler na zadku, to atraktivitě ještě přidává. A ty kola jsou taky super - prostě i vzhledově je to úžasný auto.V týhle cenový kategorii nevím o hezčím autě.
Doufám, že nástupce 156ky bude minimálně taky tak zajímavá ! BTW Jarouši kde se pohybuješ ? (já po Praze a okolí) -
JTF 06.10.00 09:58
« Re: RE : Motl
Tak to jo, já byl přesvědčenej, že sport. paket obsahuje i zadní křídlo. Bohužel žádný fotky jsem ještě nepořídil, ale napravím to. Včera jsem svezl kolegu z firmy, který nemá moc rád italy. Sám vlastní Octavii 2.0SLX. Řeknu Ti, při akceleraci se držel stropního madla, asi nečekal, že Alfa umí takhle "vyrazit". Jeho syn totiž vlastnil nějaký starý model Alfy 33 - takže jeho názor na Alfy byl poněkud zcestný. Taky se Ti stává, že hodně řidičů(a nejen řidičů) na Tebe/Alfu koukají? -
« Re: chladenie/kurenie 164
Mc Stinger, dekuji Ti mockrat. Jak je videt dobry clovek jeste zije. Pokusim se na to podivat podle Tve rady. Jestli jsou ty servomotorky od Bosche, tak se vubec nedivim. Muj nazor nezmenim. Muzou za to Germani, pokud je elektrika od Magn.Marelli, je vse O.K. Doufam, ze jsem pochopil dobre umisteni cidla- je to nad zrdcatkem u svetel? Pokusim se to spravit. Pokud prijedes na sraz Alfa Romeo do Brna 28.10. na Masarykuv okruh rad Te uvidim a podekuji osobne. Lord -
« Re: RE : Jarous
Jak se to da jinak pocitat. Natankujes plnou nadrz a pri dalsim tankovani vis, kolik si najel km a kolik si musel dotankovat zase do plna. Tyhlety vypocty spotreby na jednu nadrz muzou byt zatizeny urcitou chybou jako cerpani u jineho stojanu, nestejne dotankovani "doplna". V dlohodobejsim meritku jsem ale na 7936 km potreboval 503.82 l N95. Prumer na 100 km je 6.35 /100 km. Kdyz k tomu pripocitam, ze stojany davaji spise mene o par procent, nez kolik ukazuji nacerpanych litru, skutecna spotreba bude jeste mensi. -
« RE : Jarous
Ja jsem ale ve sport paketu zadní křídlo neměl.Byly tam postranní spodní spoilery,snížený sport podvozek, kožený volant,přístrojovka kevlar,sportovní sedadla,kola 16",příprava na radio a anténa mobil ... možná ještě další věci, už si nepamatuju :(
Zimní pneu jsem mněl první rok a musím říct, že jsem byl velmi překvapen rozdílem, došlo mi, že to nejsou vyhozené peníze. Jake gumy jsou nejlepši těžko říct, jeden test chválí a druhý zase haní. S Goodyeary jsem spokojen, i když jak říkám, neměl jsem možnost porovnat. Máš někde fotku tvý alfičky ? Já se chystám něco naskenovat, dám sem potom link.
TO mfilip : prosím tě jak počítáš tu spotřebu. Pořád mi to připadá neuvěřitelný . ? -
« Bez nadpisu
Jak slimak asi ne, ale je fakt, ze kdyz vidim v zdaleka cervenou tak k ni zrovna nejedu na plny plyn. Myslim si, ale ze na spotrebe ma fakt lvi podil prave ten motor 1.8 83 kW, v rubrice o Brave, je taky nekdo s timhletim motorem, ktery taky nemuze spotrebu kolem 7 l vynachvalit. Kdyz jsem jezdil pred svatbou se spotrebou 6.45 /100 km zpusobem, ktery mel vest ke spotrebe kolem 9-10 l/100 km, bylo to super. Ted po svatbe jezdim zpusobem, ktery mi drive bral kolem 6l /100 km, ale spotreba je furt kolem 6,5 l/100 km. Zajimave. -
« RE: Jarous
promin dlouho jsem tu nebyl
-jak jinak, IMOFA. Ale servis si u nas nevyberes.
S nekterou zavadou jsem tam byl i 3x nez je odstranili.
Hlavne mam vzdycky strach jestli opravdu kontroluji a serizuji to co je potreba (treba pri garancce).
S dilenskym zpracovanim jsem spokojen take.
A kdyz se podivam napr. na kvalitu a zpracovani ostatnich evropskych vyrobcu, myslim ze alfa ma v tomhle i navrch.
Spotrebu uz jsem tu kdysi zminoval -
staly prumer 11 l, pri delsi ceste napr.nemecko 9-10.Kdyz jsem jel se znamym minuly rok do chorvatska tak to jsem mnel rekord neco kolem 8 l.
Ale rychlost sneku.
Zadni kridlo mam to nizsi,zaoblene ne original-vypada lip.
To RP:co myslis too vyssi teplotou/kolik ji mas?
-
« PÓMÓC
Lidi akutně scháním hlavu na motor boxer 1,7 16V, prasknul mi rozvoďák a potkali se mi ventily, a nebo alespoň jakž takž běžící celý motor, bez dokladu na číslech mi nezáleží, hlavně to potřebuju co nejrychlejš zprovoznit, a taky co nejlevnějš, díky mailujte mi na petrasmartin@volny.cz nebo volejte na 0608172522 p5edem díky je to 33tka z 91 roku -
« Re: RP
To ano. Jsem rad, ze mi moje 1.8 83 kW umi jezdit i za 5.8 l. Kdyz jsem pred tydnem rozvazel kolace, pujcoval saty, shanel myrtu, atd. No zkratka jsem najezdil 684 km stylem rozvazeni kolacu, asi 60 zastavek a popojizdeni po Havirove, Karvine, Ceskem Tesine. Pro kolace jsem domu jezdil 7 km usek 160 km/h. 4 krat. V Polsku jsem do plna dotankoval 44,4 l. Prumer vychazel kolem 6,45 l/100. Sam jsem byl hodne prekvapeny. -
« Re: RP
Když už si někdo koupí Alfu tak musí počítat s tím, že sportovní auto se sportovním stylem jízdy bere víc.Taky by se mi líbilo aby to jezdilo jako drak a pilo vodu,ale to jen tak nepůjde.Myslím že do těch cca 12l/100 a dynamické jízdě je to OK.Jinak mám takový zajimavý poznatek - ta moje se dlouhodobě nesnese s V-POWER od Shell, nejdřív se zdá zlepšení výkonu a spotřeby,ale po delší době roste spotřeba při stejném způsobu jízdy.Nesetkal se s tím někdo u 156/2.0? -
« Re: RP
Problémy byly s elektrikou - vysoká teplota a spotřeba,vysazování výkonu,žralo to i 17l/100 při klidné jízdě.Po několika opravách elektriky je současný stav docela slušný - kolem 12l/100.(Samozřejmě záleží na stylu jízdy).Co bych ale doporučil všem - dal jsem tam sportovní výfuk NOVITEC - je to vše v nerezu už od katalyzátoru,zvuk perfektní a výrazně se zlepšila dynamika auta.Výfuk montovali v IMOFA,v současné době mají sortiment od NOVITEC k dispozici.Další drobné problémy jsou s vrzáním palubky a bylo pár malých drobností s osvětlením palubky.Zatím zůstal problém s vrzáním palubky a ještě se trochu doladí ta ŘJ.Jinak jsem s autem spokojený.
Docela by mně zajímala spotřeba u ostatních 156 2.0 a kam až kosílá teplota. Co názor ostatních na sportovní filtry? Díky za info. -
« chladenie/kurenie 164
Ktosi sa tu pytal, ze mu nekuri 164. Mal som rovnaky problem, podla vsetkeho je to u 164 klasika. Pokazeny servomotor (alebo vydrate jeho prevody) ovladania miesacej klapky. Ked je pokazeny, zostane to odvisnute na chladeni. Ked otvoris kastlik pred spolujazdcom a das dolu ten maly cierny deklik, tak uvidis konektor motorcekov aj motorceky. Jeden ovlada rozvod vzduchu a druhy kurenie/chladenie. Malo by byt vidiet, ci sa hybu alebo nie. * je, ze tie motorceky vidis, ale pre vymenu musis rozobrat celu palubku :-) Pol dna prace. Inac ja mam na mojej 164/92 cidlo teploty interieru pod tou mriezkou pri osvetleni interieru. -
JTF 21.09.00 08:07
« Re: RP
Zajímalo by mne , jaké problémy si se svojí 2.0 měl? Moje 156 měla za cca 59t.km tyto závady: při ncca 5t.km škubal při určitých otáčkách motor - něco v elektronice - oprava se povedla na třetí pokus, 2x prasklá žárovka, vrzání řidičova sedadla, praskání v levém předním reproduktoru. Musím ještě vyzdvihnout dílenské zpracování - zatím vše drží a kupodivu nic nevrže, teda občas mimo rádia. Byl jsem se podívat v úterý u Vavřince a byl jsem přejkvapen tím, že dělají sportovní úpravy na Alfy, včetně zvyšování výkonu motorů. -
« Re: Motl
Ahoj Jarousi, asi vsechny prekvapim, ale ja jsem s IMOFA spokojenej a ne ze bych nemel problemy se svoji milou Alfa Romeo 156 2.0, par jich bylo ale nakonec se vse vyresilo a resi.Myslim, ze nez preletavat ze servisu do servisu je lepsi si vybrat jeden a pokud tam neudelaji nejaky fatal tak tam jezdit porad. Takze ja doporuciji IMOFA! Pokud by Te zajimalo neco podrobnejsiho,jsem k dispozici. -
« Připravované motory pro Alfu
V Automobilu 9/2000 je docela dobrej článek o připravovaných novinkách ve Fiat Auto. Nejvíc mě "chytla" avizovaná Alfa 156 s motorem 1.9JTD Multijet s 105 kW a 280 Nm. To by bylo něco - přece jen 2.4JTD je na AR156 dost těžkej motor, lepší by bylo mít obdobný výkon z 1.9JTD. -
"-- skrytý --" 11.09.00 08:56
« Alfa vs. Bosch
Nejsem si jist, jestli Bosch dela schvalne chyby v RJ pro AR. Myslim si, ze asi ne. Ale je pravda, ze treba Lancia, ktera pouziva elektroniku Magneti-Marelli, podobne problemy nema. Navic srovnanim ridicich jednotek, ktere jsou alternativni pro jednotlive vozy [ted mam na mysli napr. Deltu Integrale Kat] vychazi jednoznacny zaver> Bosch je na urovni o jednu az dve generace niz nez MM pri zhruba srovnatelne cene. MM sice postupne odkupuje podil fy Robert Bosch a v CR ma dokonce vzniknout prvni spolecny zavod MM + RB, konkretni vysledky teto integrace vsak budou k dispozici az za par let. Nyni nezbyva majitelum AR nic jineho, nez bombardovat neschopne zastoupeni Fiatu pro CR a vyzadovat odstraneni vzniklych vyrobnich zavad. Skutecnost, ze autorizovany servis nepovazuje kolisani otacek a "vysazovani" motoru za jizdy za problem je prinejmensim - zvlastni. Pokud nic nepomuze, doporucuji obratit se primo na Alfu Romeo. -
« Re: Alfa 155 2.0TS
U mně je to motor 2.0 TS 1992. Ptal jsem se technika v Imofě, ten mi řekl že kolísání otáček není na závadu, pokud auto nežere nadměrně např. 13 l. Protože já jezdím po Praze tak do 10 l, tak prý si toho nemusím všímat, že to není žádný velký problém. O bezplatné opravě se nezmínil. Mně to ovšem vadí, protože to není normální. Taky se mi už několikrát stalo, že mi motor při klidné jízdě tak 120-130 km začal na okamžiky vysazovat, jako když bych vypnul zapalování. Když jsem vyhodil kvalt, ve volnoběhu motor šel bez škytání. Nevím co si mám o tom myslet. Jestli tu třeba není spojitost s kolísáním otáček - vadou ŘJ. -
« To Magic
Magicu, dekuji, doufam, ze se neco dozvim. K probihajici diskusi ohledne kolisani otacek mam jeden poznatek. Dle zkusenosti mych a lidi, kteri se kolem aut toci, lze rici, ze obecne maji AR stale potize s elektrikou a elektronikou. Je to sice primitivni vysvetleni, ale vinu nesou Germani. Boschove to snad delaji schvalne. Kdyz je v AR elektrika od Magnetti Marrelli, je to O.K. Mozna, ze Germani chteji temi svymi popelnicemi zaplavit cely svet a zarli na lepsi. Ahoj, Lord -
« Re: Alfa 155 2.0TS
Ahoj Magicu, nechci tady rozvirit nejakou osobni diskusi na tema spolehlivosti soucasnych motoru AR, ale ty tady jiz po nekolikate zminujes pripad pana S. Pokud vim tak se jedna o jediny vyskyt teto zavady. Trosku mne mrzi, ze tuto zalezitost generalizujes a snazis se z ni udelat beznou zavadu. A znovu opakuji, ze kolisani otacek u dvoulitru je problem RJ. -
"-- skrytý --" 06.09.00 11:18
« Re: Alfa 155 2.0TS
Pokud tobe nebo nekomu jinemu 2.0 TS kolisa na volnobehu, tak bacha! Je to tedz zrejme auto z roku 1997 a tam se jeste stava jedna hruzna vec> praskaji Gufera na klice. Tato auta mela byt stazena, ale uz driv jsem tu psal o pripadu, kdy to prdlo a motor sel do haje. U 1.6 a 1.8 TS slo o normalni nestalost behu naprazno, kterou odstranila pouha vymena RJ. U 2.0 TS nikoliv. S tim neslo nic delat a potom prdlo to Gufero. Je potreba ho vzmenit a zkontrolovat i vanu, jestli nema uz trhlinku. Jinak majitele pozdravuje cca sto litru za novou kliku. -
« Re: Alfa 155 2.0TS
Cau Magicu, mozna mas nejaky lepsi zdroj informaci nez vsichni ostatni, ale tyto problemy se projevovaly predevsim u dvoulitru, u ostatnich motoru TS se vyskytovaly pomerne ojedinele. Ale jinak mas pravdu, ze se jedna o problemy elektroniky Bosch, a ze jsou odstranovany bezplatne -
« To Magic
Ahoj Magic. Nejprve díky, za to že do rubriky a vůbec píšeš. Ne vždy s Tebou mohu souhlasit, ale na nic moc lepšího jsem nenarazil. Takže mnoho štěstí. Já mám jednu prosbu. Můžeš mi, nebo někdo jiný poradit co dělat s ventilací u AR 164, 3,0 V6 r.92? Klimatizace chladí, sice to není úplná lednice, ale jde. Naproti tomu vůbec netopí. Ani ťuk. Blíží se zima a tak bych s tím docela rád něco udělal. Jinak je Alfička výborná, jede jako drak. Podle dílenské příručky jsem hledal snímač teploty interieru, ale nenašel. Na místě, kde má být ( vpravo od volantu) není. U jiných Alf ano. Poraďte prosím. Do servisu u nás se mi moc nechce, mám špatnou zkušenost. Snad zkusím nějaký v Itálii. Ahoj Lord -
« Re: GUS poraď mi
Díky, já jsem asi udělal pěknou kravinu když jsem si nechal opravit startér u kamaráda a ten si za to řekl 3500,- s tím že materiál stál 3000,- , prý, kupovali uhlíky, cívku, a rotor, tak nevím, ale ještě jednou díky za ten tip na ty elektrikáře, já jim to tam hodim a ať se třeba zblázněj, já se v tom už nehodlám dál babrat, něco tam uděláš a vyse.. se ti tam další věc, fakt jenom odborníkům a těm když se stane něco vedlejšího tak je to jejich problém, je to tak, ne? -
"-- skrytý --" 04.09.00 09:40
« Re:ti King
Vis, Kingu, bohuzel to zacina tak byt. Ja jsem se snazil hovadiny nepsat, ale casto clovek vychazi z informaci zprostredkovanych a nema cas se zabyvat jejich faktickou skutecnosti. To neni omluva, jen vysvetleni. Za dobu, kterou jsem v AutoTIPu stravil, tam byla urcita pravidla, ktera nyni evidentne neplati. Navic tam zcela chybi alespon jediny clovek s praktickymi zkusenostmi a opravdovou teoretickou znalosti problematiky konstrukce mot. vozidel. To se potom projevilo treba na clanku o motorech Saab s variabilnim kompresnim pomerem. Ackoliv si myslim, ze Michael Kudela je fakt skvely novinar, ktery umi pracovat s informacemi tim spravnym zpusobem, nema vzdelani v oblasti motoru a napsal tak nechutne hovadiny, ze kdo o motorech vi alespon minimum, tak musel zvracet. A pritom on urcite jen prelozil Press-kit, pricemz temer brilantne ovlada anglictinu a italstinu, tzn. ty kravoviny musel napsat nekdo jiny, a on na to jenom neprisel. Totez plati o tech Alfach - vychazi se z udaju uvadenych Eurotaxem a jen prakticka zkusenost ti muze prozradit, ze skutecnost je jina. Ale to cele je o necem jinem, nez o Alfe. Nemohl jsem byt hrdy na vysledky sve prace, nebyl jsem stejna krevni skupina se svymi nadrizenymi a navic jsem velmi mizerny novinar, tak jsem sel do haje. Nechci Automedii nijak hanet, ale nemam z jeji cinnosti dobry pocit. Zda se mi, ze jsou to casopisy pro snobaky, kde se jen popisuji obrazky a nic noveho se z nich nikdy nedozvim. Mozna mas jiny nazor a ja jej respektuji.