Alfa Romeo

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Alfa Romeo

  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.12.00  13:22

    « Re: To MAGIC

    Byl to na stredni muj tridni a mel me na strojarinu i na tu diagnozu. Ale uz je to dost dlouho.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.12.00  13:02

    « To MAGIC

    Magicu, ty znáš Bóžu Nováka???? To je fakt pan Kapacita v oboru. Na VOSce mel mechaniku, a stroje a po odpolednách diagnostiku.
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.12.00  12:52

    « Bez nadpisu

  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.12.00  12:51

    « Re: Oživení tématu

    Právě jsem se to dočetl na webu, sic asi se zpožděním, ale přeci. Mám z toho opravdu velkou radost, AR zase zabodovala... Čím to asi bude, že se tak neumístí třeba BMW? Že by nebylo zas tak super???????????????????????????????????… /> Už se fakt těším, až si budu moct vítězku prohlídnout v reálu... V Regio Autu v HK 147 zatím nemaj :-(.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.12.00  12:04

    « Re: 147

    To Magic: Neviš náhodou jakej krouťák má mít ten novej 1.9JTD/81kW?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.12.00  08:56

    « Re: 147

    Ma ji v Praze Imofa na Francouzsky ulici nad Namestim miru. Muzes si ten "skvost" pro hlidnout v cerny barve. Je to fakt hezky, uplne nezajimavy auto. Ale jak vozy AR klesaji ke dnu technickeho zapomneni, zisky koncernu rostou.....
  • 00 Reagovat !

    foto

    07.12.00  12:32

    « Oživení tématu

    No, to je fakt paradox. AR147 získá "Car of the Year" a tady vzápětí naprosto usne téma "Alfa Romeo". Buď jsou z toho všichni alfisti v šoku nebo nevím.


    Vítězství ve výše zmíněné anketě mě dost překvapilo, vždyť AR147 nepřináší skoro nic novýho. Zkrácený podvozek z AR156, víceméně stejné motory jako v AR156 (zvýšení výkonu u 1.9JTD z 77 na pouhých 81 kW je na dnešní dobu slabota), robotizovaná převodovka "Select Speed" z AR156 atd. Navíc designově se mi líbí víc sedan AR156 (pro mě stále nejhezčí auto na světě), ale je fakt, že 147ku jsem na živo ještě neviděl.

  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.11.00  13:06

    « Re: To 164 TB

    to je mi jasne a proto chci nejaky kontakt mimo internet, aby se s tebou mohl primo domluvit na tom, co chce a kolik ho to bude stat. kamos se jmenuje vlasta a ma tel 0602215695, kdyztak mu zavolej a dej mu cislo, on se pak s tebou dohodne na konkretnich vecech. diky huml.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.11.00  08:55

    « Re: geometria

    Stejny problem se jiz jednou resil s vozy Opel Omega v opravarenskem vzdelavacim centru SPSS v Rychnove n. Kn. Pokud si vzpominam, jednalo se o chybne nastaveni paprskovych center primo v servisu (Mach, Praha 10). Pokud pro tebe nejsou Vychodni cechy az tak daleko, zkus na telefonu +420-445-21 750 kontaktovat Ing. Bohumira Novaka a on ti bud poradi, nebo tu geometrii udelaji oni.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.11.00  08:48

    « Re: To 164 TB

    reznicek@magicseven.cz. Pokud budes chtit ty dily - neni problem, ale volat desetkrat do Italie jen proto, aby nekdo rekl ze si to promysli a uz nikdy neprisel, se mi fakt nechce. Snad chapes proc....Nezivim se tim, takze pripadne ceny uvedu + moje naklady, bez rabatu. Obcas tam ja nebo nekdo z mych znamych jezdime, takze ani dovoz neni neresitelny problem. Ale jak jsem jiz psal - Italove maji jine predstavy o cene tuningu, nez my.
  • 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 18.11.00  21:52

    « geometria

    preco musim chodit kazdy mesiac robit na tej 166 geometriu?
    ja chapem, ze blava to je sama diera, ale ten jebnuty japonec to vydrzal lepsie, ako tento taliansky srot
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.11.00  13:36

    « Re: To MAGIC

    zajem je vazny!! posli mi prosim na sebe kontakt, pokud je mozne to pres tebe objednat.
    ted@post.cz
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.11.00  19:31

    « Re: To MAGIC

    Vsechny uvedene tuningove dily by se musely nakoupit prostrednictvim naseho italskeho partnera Auto Zatti. Mimo Italii se totiz prakticky nevyskytuji. Jedna se o prodejni a servisni firmu, ktera ma dlouholete zkusenosti take s automobilovymi zavody, a kde je mozno videt i velice zajimave exemplare starsich - zejmena okruhovych aut. Pokud by byl zajem o tuning zavazny, neni problem uvest konkretni vyrobce, ale ja jsem je zatim nezjistoval - pouze jsem se zeptal na radovou cenu. WasteGate je system, ktery ma za ukol zabranovat hromadeni vyfukovych plynu mezi skrtici klapkou a rotorem kompresoru. Jedna se o membranu a ventil, ktery prepousti tyto plyny po dosazeni stanoveneho tlaku castecne do sani a do vyfuku, coz ma za nasledek nadherne pecky do vyfuku. Ten ale musi byt nerezovy, aby to vydrzel. Sekundarnim jevem tohoto systemu je pulsace membrany v ustalenem rezimu otacek, kdy tato membrana vyluzuje zvuky podobne meluzine a jeste ke vsemu po ubrani plynu syci. Vyhodou je vsak vyrazne omezeni turboefektu; ten vznika pri jizde po uplnem ubrani plynu a naslednemu pridani. Motor v tom okamziku neni schopen disponovat jakymkoliv momentem, nebot nahromadene plyny behem decelerace zabrzdily rotor kompresoru, ktery potom potrebuje urcity cas ke znovuroztoceni.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.11.00  10:46

    « Re: To MAGIC

    kde je k mani to sani za cca 4000kc?? a ty vacky jsou od alfy nebo kde se daji koupit??a mohl bys, prosim objasnit pojem waste-gate na odvod plynu??
  • 00 Reagovat !

    foto

    15.11.00  08:19

    « Alfa 147 zvolena autem roku !

    Tak znovu:
    [odkaz] akce=zpravodajstvi &subakce=aktualne&id=35160
  • 00 Reagovat !

    foto

    15.11.00  08:17

    « Alfa 147 autem roku !

  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.11.00  11:33

    « Re: To MAGIC

    moc DEKUJI budu tlumocit a zase se ozvu!!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.11.00  17:21

    « Re: To MAGIC

    Aha, psal jsem to a nekde to zmizlo:
    u standardnich vyrobcu (OMP, Supersprint) neni vyfuk na V6 TB vubec v nabidce, tzn. musi se zvolit nejaky jiny, ktery bude ale drahy. Muj odhad je kolem 1500 az 2000 DM (bez svodu - ty nebudou k dispozici vubec, protoze by to bylo u tohoto motoru hodne slozity), ale je to jen odhad. Kamarad natahl v puvodni delce pouze trubku a nechal puvodni zadni tlumic a bylo to v pohode. Turba nejsou na vyfuky tak citliva. Sani k dispozici je, stoji kolem 4.000,- Kc bez filtru. S vackama je to taky nic moc, ale nechaly by se udelat po 1200,- DM/kus (x2). Tesneni pod hlavou Spesso je v pohode. CPU jsou k mani zatim 2 druhy po cca 1.000 DM za kus. Celkovy vykonovy narust je samozrejme zavisly na stavu motoru ale melo by to byt neco kolem 20-25 koni pri puvodnim pretlaku. Pokud by se sehnal i vyfuk, az kolem 30-35 koni. Hlavni je ale narust toc. momentu v nizkych a strednich otackach, ktery je normalne u V6 TB dost mizerny kvuli emisim. U tohoto motoru je ale prvotni uprava napinaku a udelal bych i waste-gate na odvod plynu, protoze turboefekt je u tohoto motoru citelnejsi nez u 4R TB. Samozrejme nikdy potom neprojde emisema. Lestenou kliku jsem na tenhle motor nikdy nevidel, ale vim, kdo by ji udelal. Totez plati o pistech a ojnicich, je to ale hodne mastny. Uprava RJ se musi delat v Italii, Nemecku nebo Rakousku, protoze nove CPU najde jen velky Fiatacky tester a ten tu nikdo nema. Celkove neni tento model pro tuning zrovna nejvhodnejsi.
  • 00 Reagovat !

    foto

    13.11.00  14:21

    « To MAGIC

    chci se pripomenout s tou 164, nevite neco o sportovnich vackach do V6T??? a konkretni moznosti dalsiho tuningu motoru a orientacni ceny ci kontakty???
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.11.00  11:38

    « Re: Motl

    Jako byvaly redaktor AutoTipu ti musim dat za pravdu v otazce skepse vetsiny ceskych redaktoru vuci italskym vozum (s vyjimkou Romana Polacka v SM - ten je zase mozna az moc velkym zastancem), ale zaroven ti oponovat: podle mne neni znamkou dobreho auta, jestli mu vrze nebo nevrze pristrojovka. To je podle mne na aute to nejmin podstatne. O tom, jestli 147 prevysuje 156ku podle mne rozhodnou brzdy a elektrika - bolesti 156. Spatny servis a neflexibilni zastoupeni Fiatu ale asi zustane jednou z nejvetsich nevyhod znacky Alfa Romeo.
  • « 00 Reagovat !

    foto JTF

    JTF 13.11.00  09:18

    « Re: Motl

    Zatím, co jsem měl možnost si přečíst první velký test v italském Quattroruote(mimochodem AR147 tam pro ně testoval Schumi), tak by to měla být bomba ve své třídě. Kvalita zpracování dle šéftechnika Alfy má být minimálně o třídu lepší než je tomu u 156ky. Podvozek téměř shodný se 156kou,prvotřídní materiály v interiéru a v základu přední,boční a okenní airbagy, spolu s ABS/EBD a za cenu cca 530t.Kč. V AutoTipu a ve Světě motorů jsem četl první jízdní dojmy a všichni se shodují v tom, že ve třídě kam 147ka patří(Golf, Astra...) nemá konkurenci co se týká jízdních vlastností. Také tam ale jízlivě dodávají, že pokud se italům podaří udržet kvalitu na úrovni předváděcích vozů, potom to skutečně bude "nářez". Také jsem četl test posledního Ska od Mercedesu, kde uváděli, že to je super auto, ale jakoby mimochodem jim vrzla pravá část přístrojové desky, což u auta za téměř 3.5 mil. Kč je vlastně nepodstatné. Kdyby to bylo u Alfy, napsali by to samozřejmě ve stylu "zlepšili se, ale stále mají co dohánět...". Úplně mě rozhodil test nového AUDI A2 také zveřejněný v AutoTipu, kde se zmiňují o různém drnčení, vrzání a skřípání, nehledě na nutnou opravu elektroniky motoru při jednom tisíci km!!!!!! Za cenu přes 600t.km - to se opravdu "vyplatí".
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.11.00  08:01

    « Re: Jarous

    cena na českém trhu cca 520 - 530.000,-Kč, recenzovaná je v novém AutoTipu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.11.00  14:59

    « Re: Jarous

    No 147 se mi moc líbí - chtěl bych ji jako druhý auto. Už se ví cena pro česko? Co sem četl tak o ceně zatím nepsali... A uvažuju o dieslu - jaký jsou ty naftový motory u alfy -myslím spolehlivost atd
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.11.00  12:12

    « Re: AR 164

    je od ceske lipy, podvozek ma komplet! novy, ted dela generalku motoru a bude kupovat vacky, ma cenu kupovat original, nebo jsou k dostani sportovni??
    co se tyce elektroniky, kolik by stal chip a kolik by pridal??
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.11.00  09:11

    « Re: AR 164

    A co by si pod tim pojmem kamos predstavoval? Elektroniku + sani + vyfuk? Neni problem.Ceny priznive, ale dodaci lhuty delsi - jsou to preci jen Italove, ze? Ale ja bych zacal brzdama, nejsou nic moc a je otazka, ktery je to model, kolik ma nabehano, atd. U starsiho modelu uz budou v haji ramena i loziska. Nekdy je lepsi to vymenit i se silentblokama. Odkud je?
  • 00 Reagovat !

    foto

    09.11.00  12:15

    « AR 164

    cau lidi, schanim nejakeho odbornika na AR (tedy vas vsechny) kamos vlastni AR 164 2.0T V6, rv.1990 a rad by se o tom aute dozvedel co nejvic....
    hlavne ho zajima cokoli o tuningu motoru.
    diky za zpravy!!
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 08.11.00  12:43

    « Bez nadpisu

    Ani konec 97? Jo je to možný, ale na tabulce měli napsáno JTD...
  • « 00 Reagovat !

    foto JTF

    JTF 07.11.00  11:09

    « upřesnění - 146

    Pokud to byl rok 97, nemohla to být verze s motorem JTD.
  • « 00 Reagovat !

    foto JTF

    JTF 07.11.00  11:06

    « Re: Motl

    Já se nejvíce pohybuji v okolí Děčína. Co říkáš na novou AR 147?
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 03.11.00  11:03

    « Bez nadpisu

    V Brně naproti nemocnice měli 146 JTD, modrou. 97 rok a něco kolem 300 000 tisíc. Ulice je to Jihlavská, jméno toho bazaru si teď hned nevybavím, ale měli ji tam.
  • 00 Reagovat !

    foto

    01.11.00  18:34

    « 146

    Chlapi, sháním AR 146 TD. Nevíte někdo o něčem ?
    Spěchá, jinak si zase budu muset koupit něco co se Alfě nevyrovná. Když tak mi napiště na radimbo@email.cz Díky
  • 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 31.10.00  21:39

    « 166tka

    otcova 166 prave pred tyzdnom oslavila svoj rok, a teda koniec zarucnej lehoty. na rozlucku sme teda dali vymenit ovladanie manualneho radenia rychlosti u automatu, nejaku cast serva a zkorovany vyfuk.
    kedze je cca polka elektroniky auta vymenena, dufame, ze uz to nieco vydrzi.
    PS: neslo nam zadne okno, spravili to a povedali, ze to preto, lebo ho nepouzivame
  • 00 Reagovat !

    foto

    31.10.00  21:23

    « alfa155

    Chci koupit AR 155 2.0 TS 8V rv 1993 má najeto 50000 km 4 roky nejezdila.Prosím Vás můžete mi někdo poradit na co si mám dát pozor a čeho vyvarovat.díky
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.10.00  10:52

    « Re: Sraz AR

    Ja na 95% pridem.
  • 00 Reagovat !

    foto

    23.10.00  16:43

    « Sraz AR

    Jedete na sraz A.R.S.C. do Brna ? _________www.alfa-romeo.cz
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.10.00  16:21

    « Re: chladenie/kurenie 164

    2Lord: jasne, tie motorceky su Bosch. Aj vypinace, ktore stale opravujem su Bosch :-)/p
    To cidlo si pochopil spravne. Vnutorne spatne zrkadlo, svetielka, mriezka. Ide lahko vylupnut. Inac by tusim este jedno cidlo malo byt niekde pod palubkou, ale to sa mi len tak zda./p
    To Brno znie zaujimavo, aj by som sa prisiel pozriet. Kedy to je presne, pripadne nejake URL. BTW, ty si spominal, ze mas nejaku dokumentaciu. Vedeli by sme sa dohodnut na okopirovani? Popripade vidensky@hotmail.com Bye.
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 09.10.00  14:13

    « Bez nadpisu

    Někde sem to četl,byl to článek o dalších plánech automobilky s ohledem na Q4 s tím,že všechny další auta po 156 a 147 budou podobně jako u subaru 4 kolky. Snad v SM, ale musel bych to hledat.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.10.00  12:35

    « Re:

    2wolff: s tou stvorkolkou to mas odkial?
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 09.10.00  11:51

    « Bez nadpisu

    Panobože, ty už čekáš na nástupce? To si teda počkáš... No, ale ten by měl být už sériově čtyřkolka, teda jestli dodrží co slíbili...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.10.00  20:23

    « Re: Jarous

    hehe dívaj. Svědčí to přinejmenším o tom, že ani po třech letech 156ka ještě není "okoukaná" a to jsem rád. Já mám horní i spodní spoiler na zadku, to atraktivitě ještě přidává. A ty kola jsou taky super - prostě i vzhledově je to úžasný auto.V týhle cenový kategorii nevím o hezčím autě.
    Doufám, že nástupce 156ky bude minimálně taky tak zajímavá ! BTW Jarouši kde se pohybuješ ? (já po Praze a okolí)
  • « 00 Reagovat !

    foto JTF

    JTF 06.10.00  09:58

    « Re: RE : Motl

    Tak to jo, já byl přesvědčenej, že sport. paket obsahuje i zadní křídlo. Bohužel žádný fotky jsem ještě nepořídil, ale napravím to. Včera jsem svezl kolegu z firmy, který nemá moc rád italy. Sám vlastní Octavii 2.0SLX. Řeknu Ti, při akceleraci se držel stropního madla, asi nečekal, že Alfa umí takhle "vyrazit". Jeho syn totiž vlastnil nějaký starý model Alfy 33 - takže jeho názor na Alfy byl poněkud zcestný. Taky se Ti stává, že hodně řidičů(a nejen řidičů) na Tebe/Alfu koukají?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.10.00  12:06

    « Re: RE : Jarous - spotreba

    viz nize, nebo "Spotreba paliva", nebo "Fiat Brava - zkusenosti".
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.10.00  10:33

    « Re: RE : Jarous - spotreba

    :-) clovece, jak to delas??? co tam mas za motor??
    me to cuclo v tech 7676 uz 878,1l :-(
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.10.00  21:46

    « Re: chladenie/kurenie 164

    Mc Stinger, dekuji Ti mockrat. Jak je videt dobry clovek jeste zije. Pokusim se na to podivat podle Tve rady. Jestli jsou ty servomotorky od Bosche, tak se vubec nedivim. Muj nazor nezmenim. Muzou za to Germani, pokud je elektrika od Magn.Marelli, je vse O.K. Doufam, ze jsem pochopil dobre umisteni cidla- je to nad zrdcatkem u svetel? Pokusim se to spravit. Pokud prijedes na sraz Alfa Romeo do Brna 28.10. na Masarykuv okruh rad Te uvidim a podekuji osobne. Lord
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.10.00  08:55

    « Re: RE : Jarous

    Jak se to da jinak pocitat. Natankujes plnou nadrz a pri dalsim tankovani vis, kolik si najel km a kolik si musel dotankovat zase do plna. Tyhlety vypocty spotreby na jednu nadrz muzou byt zatizeny urcitou chybou jako cerpani u jineho stojanu, nestejne dotankovani "doplna". V dlohodobejsim meritku jsem ale na 7936 km potreboval 503.82 l N95. Prumer na 100 km je 6.35 /100 km. Kdyz k tomu pripocitam, ze stojany davaji spise mene o par procent, nez kolik ukazuji nacerpanych litru, skutecna spotreba bude jeste mensi.
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.10.00  20:49

    « RE : Jarous

    Ja jsem ale ve sport paketu zadní křídlo neměl.Byly tam postranní spodní spoilery,snížený sport podvozek, kožený volant,přístrojovka kevlar,sportovní sedadla,kola 16",příprava na radio a anténa mobil ... možná ještě další věci, už si nepamatuju :(
    Zimní pneu jsem mněl první rok a musím říct, že jsem byl velmi překvapen rozdílem, došlo mi, že to nejsou vyhozené peníze. Jake gumy jsou nejlepši těžko říct, jeden test chválí a druhý zase haní. S Goodyeary jsem spokojen, i když jak říkám, neměl jsem možnost porovnat. Máš někde fotku tvý alfičky ? Já se chystám něco naskenovat, dám sem potom link.
    TO mfilip : prosím tě jak počítáš tu spotřebu. Pořád mi to připadá neuvěřitelný . ?
  • 00 Reagovat !

    foto

    02.10.00  08:23

    « Bez nadpisu

    Jak slimak asi ne, ale je fakt, ze kdyz vidim v zdaleka cervenou tak k ni zrovna nejedu na plny plyn. Myslim si, ale ze na spotrebe ma fakt lvi podil prave ten motor 1.8 83 kW, v rubrice o Brave, je taky nekdo s timhletim motorem, ktery taky nemuze spotrebu kolem 7 l vynachvalit. Kdyz jsem jezdil pred svatbou se spotrebou 6.45 /100 km zpusobem, ktery mel vest ke spotrebe kolem 9-10 l/100 km, bylo to super. Ted po svatbe jezdim zpusobem, ktery mi drive bral kolem 6l /100 km, ale spotreba je furt kolem 6,5 l/100 km. Zajimave.
  • « 00 Reagovat !

    foto JTF

    JTF 02.10.00  08:22

    « Re: Motl

    Já právě sportovní paket nemám. Proto si chci dodatečně nechat namontovat zadní křídlo. Jak jsi spokojen s zimními pneu? Musím ńějaké pořídit a vůbec nevím jaké(je takový výběr). Díky Jarous.
  • 00 Reagovat !

    foto

    01.10.00  14:10

    « RE: Jarous

    Ja vím, že ta spotřeba je u mně "vyšší", určitě se dá jezdit pod 10 l :-). Pneu mám jako ty - 16" 205, nyní obuto Firehawk SZ40, na zimu mám už z loňského roku Goodyear UltraGrip. --Jinak mám ten sportovní paket, ty taky?
  • 00 Reagovat !

    foto

    29.09.00  14:54

    « spotreba

    ahojky, ja si take trochu prisadim, mam AR145 1.6 T.S. a moje prumerna spotreba je 10,3 na ujetych 14000km jezdim tak 60% praha a zbytek dalnice.
  • « 00 Reagovat !

    foto JTF

    JTF 29.09.00  09:35

    « Re: RE: Motl

    Ta Tvoje průměrná spotřeba se mi zdá "poměrně vysoká". Mám doma několik dlouhodobých testů na 2.0 T.S. a tam se pohybuje spotřeba od nějakých 6,5 - 11 l/100km. Asi jezdí jak hlemýždi. Jaké máš pneu - 15" nebo 16"? Mám 16" 205.
  • 00 Reagovat !

    foto

    27.09.00  23:22

    « RE: Jarous

    promin dlouho jsem tu nebyl
    -jak jinak, IMOFA. Ale servis si u nas nevyberes.
    S nekterou zavadou jsem tam byl i 3x nez je odstranili.
    Hlavne mam vzdycky strach jestli opravdu kontroluji a serizuji to co je potreba (treba pri garancce).
    S dilenskym zpracovanim jsem spokojen take.
    A kdyz se podivam napr. na kvalitu a zpracovani ostatnich evropskych vyrobcu, myslim ze alfa ma v tomhle i navrch.
    Spotrebu uz jsem tu kdysi zminoval -
    staly prumer 11 l, pri delsi ceste napr.nemecko 9-10.Kdyz jsem jel se znamym minuly rok do chorvatska tak to jsem mnel rekord neco kolem 8 l.
    Ale rychlost sneku.
    Zadni kridlo mam to nizsi,zaoblene ne original-vypada lip.
    To RP:co myslis too vyssi teplotou/kolik ji mas?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.09.00  23:02

    « Re:mfilip

    tak nevim s tou spotrebou 6,45l na 1.8benzin
    -budto jsi to spatne spocital
    -anebo jezdis jak slimak
    hehe :o)
  • 00 Reagovat !

    foto

    22.09.00  21:57

    « PÓMÓC

    Lidi akutně scháním hlavu na motor boxer 1,7 16V, prasknul mi rozvoďák a potkali se mi ventily, a nebo alespoň jakž takž běžící celý motor, bez dokladu na číslech mi nezáleží, hlavně to potřebuju co nejrychlejš zprovoznit, a taky co nejlevnějš, díky mailujte mi na petrasmartin@volny.cz nebo volejte na 0608172522 p5edem díky je to 33tka z 91 roku
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 22.09.00  10:43

    « Bez nadpisu

    A STEJNĚ SE TĚŠÍM NA 147!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.09.00  12:30

    « Re: RP

    To ano. Jsem rad, ze mi moje 1.8 83 kW umi jezdit i za 5.8 l. Kdyz jsem pred tydnem rozvazel kolace, pujcoval saty, shanel myrtu, atd. No zkratka jsem najezdil 684 km stylem rozvazeni kolacu, asi 60 zastavek a popojizdeni po Havirove, Karvine, Ceskem Tesine. Pro kolace jsem domu jezdil 7 km usek 160 km/h. 4 krat. V Polsku jsem do plna dotankoval 44,4 l. Prumer vychazel kolem 6,45 l/100. Sam jsem byl hodne prekvapeny.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.09.00  11:45

    « Re: RP

    Když už si někdo koupí Alfu tak musí počítat s tím, že sportovní auto se sportovním stylem jízdy bere víc.Taky by se mi líbilo aby to jezdilo jako drak a pilo vodu,ale to jen tak nepůjde.Myslím že do těch cca 12l/100 a dynamické jízdě je to OK.Jinak mám takový zajimavý poznatek - ta moje se dlouhodobě nesnese s V-POWER od Shell, nejdřív se zdá zlepšení výkonu a spotřeby,ale po delší době roste spotřeba při stejném způsobu jízdy.Nesetkal se s tím někdo u 156/2.0?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.09.00  11:08

    « Re: RP

    Panove, mne by se z te spotreby tocila hlava. Uz dnes pri 6 litrove spotrebe platim mesicne 3500 Kc, a kdybych mel platit 7 000 mesicne jen na benzin, tak nevim.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.09.00  10:51

    « Re: RP

    Problémy byly s elektrikou - vysoká teplota a spotřeba,vysazování výkonu,žralo to i 17l/100 při klidné jízdě.Po několika opravách elektriky je současný stav docela slušný - kolem 12l/100.(Samozřejmě záleží na stylu jízdy).Co bych ale doporučil všem - dal jsem tam sportovní výfuk NOVITEC - je to vše v nerezu už od katalyzátoru,zvuk perfektní a výrazně se zlepšila dynamika auta.Výfuk montovali v IMOFA,v současné době mají sortiment od NOVITEC k dispozici.Další drobné problémy jsou s vrzáním palubky a bylo pár malých drobností s osvětlením palubky.Zatím zůstal problém s vrzáním palubky a ještě se trochu doladí ta ŘJ.Jinak jsem s autem spokojený.
    Docela by mně zajímala spotřeba u ostatních 156 2.0 a kam až kosílá teplota. Co názor ostatních na sportovní filtry? Díky za info.
  • 00 Reagovat !

    foto

    21.09.00  10:24

    « chladenie/kurenie 164

    Ktosi sa tu pytal, ze mu nekuri 164. Mal som rovnaky problem, podla vsetkeho je to u 164 klasika. Pokazeny servomotor (alebo vydrate jeho prevody) ovladania miesacej klapky. Ked je pokazeny, zostane to odvisnute na chladeni. Ked otvoris kastlik pred spolujazdcom a das dolu ten maly cierny deklik, tak uvidis konektor motorcekov aj motorceky. Jeden ovlada rozvod vzduchu a druhy kurenie/chladenie. Malo by byt vidiet, ci sa hybu alebo nie. * je, ze tie motorceky vidis, ale pre vymenu musis rozobrat celu palubku :-) Pol dna prace. Inac ja mam na mojej 164/92 cidlo teploty interieru pod tou mriezkou pri osvetleni interieru.
  • « 00 Reagovat !

    foto JTF

    JTF 21.09.00  08:12

    « Re: RP

    Jo ještě musím zmínit spotřebu, dlouhodobou mám kolem 10,5 l/100km, jinak se "dá" jet i za 8 l/100km, ale taky za 16 l/100km. Máš zadní křídlo, chtěl bych ho pořídit, ale více se mi líbí to menší.
  • « 00 Reagovat !

    foto JTF

    JTF 21.09.00  08:07

    « Re: RP

    Zajímalo by mne , jaké problémy si se svojí 2.0 měl? Moje 156 měla za cca 59t.km tyto závady: při ncca 5t.km škubal při určitých otáčkách motor - něco v elektronice - oprava se povedla na třetí pokus, 2x prasklá žárovka, vrzání řidičova sedadla, praskání v levém předním reproduktoru. Musím ještě vyzdvihnout dílenské zpracování - zatím vše drží a kupodivu nic nevrže, teda občas mimo rádia. Byl jsem se podívat v úterý u Vavřince a byl jsem přejkvapen tím, že dělají sportovní úpravy na Alfy, včetně zvyšování výkonu motorů.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.09.00  14:59

    « Re: Motl

    Ahoj Jarousi, asi vsechny prekvapim, ale ja jsem s IMOFA spokojenej a ne ze bych nemel problemy se svoji milou Alfa Romeo 156 2.0, par jich bylo ale nakonec se vse vyresilo a resi.Myslim, ze nez preletavat ze servisu do servisu je lepsi si vybrat jeden a pokud tam neudelaji nejaky fatal tak tam jezdit porad. Takze ja doporuciji IMOFA! Pokud by Te zajimalo neco podrobnejsiho,jsem k dispozici.
  • « 00 Reagovat !

    foto JTF

    JTF 19.09.00  08:31

    « Re: Motl

    Kam jezdíš na servis? Na Imofu každý nadává, Vavřinec je to samé....Stále nevím kam na garančku.
  • 00 Reagovat !

    foto

    18.09.00  17:28

    « Ještě něco

    Jo a taky je v onom čísle AMR (9/2000) článek o Alfě Sportwagon 2.0TS a především výsledky ankety "International Engine of the Year 2000", kde se motory AR umístily velice dobře. Takže neváhejte a kupte.
  • 00 Reagovat !

    foto

    18.09.00  17:25

    « Připravované motory pro Alfu

    V Automobilu 9/2000 je docela dobrej článek o připravovaných novinkách ve Fiat Auto. Nejvíc mě "chytla" avizovaná Alfa 156 s motorem 1.9JTD Multijet s 105 kW a 280 Nm. To by bylo něco - přece jen 2.4JTD je na AR156 dost těžkej motor, lepší by bylo mít obdobný výkon z 1.9JTD.
  • 00 Reagovat !

    foto

    14.09.00  20:06

    « kolisani otacek

    hmmm. Musim rict, ze to kolisani otacek mne zacina taky sr*t. Uz jsem byl na "serizeni" 3x. Mam 156 2.0, r.v.99, 40tis km. Je to skoda, protoze co se tyce spolehlivosti, jsem jinak s Alfou velmi spokojen.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.09.00  16:08

    « Re: Alfa 155 2.0TS

    Ahoj Gusi,
    v tvem pripade je potreba rozlisit problemy Ar 155
    a AR 156. U tveho auta bych nehledal spojitost mezi kolisanim volnobehu a problemem vynechavani ve vysich otackach.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.09.00  08:56

    « Alfa vs. Bosch

    Nejsem si jist, jestli Bosch dela schvalne chyby v RJ pro AR. Myslim si, ze asi ne. Ale je pravda, ze treba Lancia, ktera pouziva elektroniku Magneti-Marelli, podobne problemy nema. Navic srovnanim ridicich jednotek, ktere jsou alternativni pro jednotlive vozy [ted mam na mysli napr. Deltu Integrale Kat] vychazi jednoznacny zaver> Bosch je na urovni o jednu az dve generace niz nez MM pri zhruba srovnatelne cene. MM sice postupne odkupuje podil fy Robert Bosch a v CR ma dokonce vzniknout prvni spolecny zavod MM + RB, konkretni vysledky teto integrace vsak budou k dispozici az za par let. Nyni nezbyva majitelum AR nic jineho, nez bombardovat neschopne zastoupeni Fiatu pro CR a vyzadovat odstraneni vzniklych vyrobnich zavad. Skutecnost, ze autorizovany servis nepovazuje kolisani otacek a "vysazovani" motoru za jizdy za problem je prinejmensim - zvlastni. Pokud nic nepomuze, doporucuji obratit se primo na Alfu Romeo.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.09.00  15:24

    « Re: Alfa 155 2.0TS

    U mně je to motor 2.0 TS 1992. Ptal jsem se technika v Imofě, ten mi řekl že kolísání otáček není na závadu, pokud auto nežere nadměrně např. 13 l. Protože já jezdím po Praze tak do 10 l, tak prý si toho nemusím všímat, že to není žádný velký problém. O bezplatné opravě se nezmínil. Mně to ovšem vadí, protože to není normální. Taky se mi už několikrát stalo, že mi motor při klidné jízdě tak 120-130 km začal na okamžiky vysazovat, jako když bych vypnul zapalování. Když jsem vyhodil kvalt, ve volnoběhu motor šel bez škytání. Nevím co si mám o tom myslet. Jestli tu třeba není spojitost s kolísáním otáček - vadou ŘJ.
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.09.00  21:48

    « To Magic

    Magicu, dekuji, doufam, ze se neco dozvim. K probihajici diskusi ohledne kolisani otacek mam jeden poznatek. Dle zkusenosti mych a lidi, kteri se kolem aut toci, lze rici, ze obecne maji AR stale potize s elektrikou a elektronikou. Je to sice primitivni vysvetleni, ale vinu nesou Germani. Boschove to snad delaji schvalne. Kdyz je v AR elektrika od Magnetti Marrelli, je to O.K. Mozna, ze Germani chteji temi svymi popelnicemi zaplavit cely svet a zarli na lepsi. Ahoj, Lord
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.09.00  09:09

    « Re: Alfa 155 2.0TS

    Jak jasem dodatecne zjistil, neni to jenom pripad pana S. , ale i dalsich vozu. Zdroj> Automobilismo a servis v HK.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.09.00  14:14

    « Re: Alfa 155 2.0TS

    Ahoj Magicu, nechci tady rozvirit nejakou osobni diskusi na tema spolehlivosti soucasnych motoru AR, ale ty tady jiz po nekolikate zminujes pripad pana S. Pokud vim tak se jedna o jediny vyskyt teto zavady. Trosku mne mrzi, ze tuto zalezitost generalizujes a snazis se z ni udelat beznou zavadu. A znovu opakuji, ze kolisani otacek u dvoulitru je problem RJ.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.09.00  11:20

    « Re: To Lord

    Pokud na to nezapomenu, tak se ti na to zeptam.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.09.00  11:18

    « Re: Alfa 155 2.0TS

    Pokud tobe nebo nekomu jinemu 2.0 TS kolisa na volnobehu, tak bacha! Je to tedz zrejme auto z roku 1997 a tam se jeste stava jedna hruzna vec> praskaji Gufera na klice. Tato auta mela byt stazena, ale uz driv jsem tu psal o pripadu, kdy to prdlo a motor sel do haje. U 1.6 a 1.8 TS slo o normalni nestalost behu naprazno, kterou odstranila pouha vymena RJ. U 2.0 TS nikoliv. S tim neslo nic delat a potom prdlo to Gufero. Je potreba ho vzmenit a zkontrolovat i vanu, jestli nema uz trhlinku. Jinak majitele pozdravuje cca sto litru za novou kliku.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.09.00  19:30

    « Re: Alfa 155 2.0TS

    Cau Magicu, mozna mas nejaky lepsi zdroj informaci nez vsichni ostatni, ale tyto problemy se projevovaly predevsim u dvoulitru, u ostatnich motoru TS se vyskytovaly pomerne ojedinele. Ale jinak mas pravdu, ze se jedna o problemy elektroniky Bosch, a ze jsou odstranovany bezplatne
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.09.00  10:22

    « To Magic

    Ahoj Magic. Nejprve díky, za to že do rubriky a vůbec píšeš. Ne vždy s Tebou mohu souhlasit, ale na nic moc lepšího jsem nenarazil. Takže mnoho štěstí. Já mám jednu prosbu. Můžeš mi, nebo někdo jiný poradit co dělat s ventilací u AR 164, 3,0 V6 r.92? Klimatizace chladí, sice to není úplná lednice, ale jde. Naproti tomu vůbec netopí. Ani ťuk. Blíží se zima a tak bych s tím docela rád něco udělal. Jinak je Alfička výborná, jede jako drak. Podle dílenské příručky jsem hledal snímač teploty interieru, ale nenašel. Na místě, kde má být ( vpravo od volantu) není. U jiných Alf ano. Poraďte prosím. Do servisu u nás se mi moc nechce, mám špatnou zkušenost. Snad zkusím nějaký v Itálii. Ahoj Lord
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.09.00  19:46

    « Re: GUS poraď mi

    Díky, já jsem asi udělal pěknou kravinu když jsem si nechal opravit startér u kamaráda a ten si za to řekl 3500,- s tím že materiál stál 3000,- , prý, kupovali uhlíky, cívku, a rotor, tak nevím, ale ještě jednou díky za ten tip na ty elektrikáře, já jim to tam hodim a ať se třeba zblázněj, já se v tom už nehodlám dál babrat, něco tam uděláš a vyse.. se ti tam další věc, fakt jenom odborníkům a těm když se stane něco vedlejšího tak je to jejich problém, je to tak, ne?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.09.00  09:40

    « Re:ti King

    Vis, Kingu, bohuzel to zacina tak byt. Ja jsem se snazil hovadiny nepsat, ale casto clovek vychazi z informaci zprostredkovanych a nema cas se zabyvat jejich faktickou skutecnosti. To neni omluva, jen vysvetleni. Za dobu, kterou jsem v AutoTIPu stravil, tam byla urcita pravidla, ktera nyni evidentne neplati. Navic tam zcela chybi alespon jediny clovek s praktickymi zkusenostmi a opravdovou teoretickou znalosti problematiky konstrukce mot. vozidel. To se potom projevilo treba na clanku o motorech Saab s variabilnim kompresnim pomerem. Ackoliv si myslim, ze Michael Kudela je fakt skvely novinar, ktery umi pracovat s informacemi tim spravnym zpusobem, nema vzdelani v oblasti motoru a napsal tak nechutne hovadiny, ze kdo o motorech vi alespon minimum, tak musel zvracet. A pritom on urcite jen prelozil Press-kit, pricemz temer brilantne ovlada anglictinu a italstinu, tzn. ty kravoviny musel napsat nekdo jiny, a on na to jenom neprisel. Totez plati o tech Alfach - vychazi se z udaju uvadenych Eurotaxem a jen prakticka zkusenost ti muze prozradit, ze skutecnost je jina. Ale to cele je o necem jinem, nez o Alfe. Nemohl jsem byt hrdy na vysledky sve prace, nebyl jsem stejna krevni skupina se svymi nadrizenymi a navic jsem velmi mizerny novinar, tak jsem sel do haje. Nechci Automedii nijak hanet, ale nemam z jeji cinnosti dobry pocit. Zda se mi, ze jsou to casopisy pro snobaky, kde se jen popisuji obrazky a nic noveho se z nich nikdy nedozvim. Mozna mas jiny nazor a ja jej respektuji.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.09.00  23:39

    « Re: GUS poraď mi

    Jo promiň, to hlavní jsem nenapsal, je to v Praze, stanice metra U Anděla v Praze 5
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…