Alfa Romeo
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Alfa Romeo
-
"-- skrytý --" 08.02.01 13:23
« Problem. 166
MatuS muze mit pravdu v tom, ze jsou neustale problemy se servem, proc ne? Taky jsem to zazil, stale se varila kapalina a nakonec byla pricina ve vyhnute spojovacce (asi od skoku nebo hodne velke diry). Odpovidala by teto teorii i skutecnost, ze si matuS stezoval na geometrii. Oprava za hodinu az tri, dalsi problemy zadne. Hluk od zrcatka muze byt zpusobeny jeho spatnym zuhlovanim - bud je pootocene, nebo spatne tesni guma mezi krytem zrcatka a uchytem. Opet zadna vazna nemoc. Jizdni vlastnosti 166 povazuji za nejlepsi ve tride (s jednou poh. napravou) a pokud jsou spatne, svedci to o nejake vade podvozku (ramena jsou hakliva na ohybani - rychle se znici i na velkych dirach, ale vetsinou je to od rany). Cele je to v gumach, takze i tam muze byt problem, muze byt vyrvany stabilizator, atd. - je nutno to videt, neda se to takhle urcit, ale mam pocit, ze zavady jsou spise v servisu a predprodejni priprave, nez v aute. Jestli jsem to dobre pochopil, to auto stalo pod 1,3 mil. SK, a je to trilitr s automatem - ta cena je nejaka podezrele nizka! A pokud se delaji ryhy na prahovych listach, tak ty dvere blbe sedi, nebo je tam neco hobluje (ty listicky dole - nejsou spadly ci zkriveny?) protoze to normalne nedelaji. Se 166 jsou problemy hlavne s elektrikou, aut. prevodovkama a brzdama. Nepovazuji AR 166 za moc povedene auto, ale ani za extremne poruchove. Znam spise pripady nechutneho zachazeni s timhle autem (plny kotel za studena, atd.) a nepochopitelne odolnosti hlavne motoru. -
matuS 08.02.01 00:00
« Re:
vies wolf, nic nieje nemozne, samozrejme, ze je mozne ze sa mazal tachometer.
pochybujem ze sa dal laicky vymazat, ale predsa - su to technici, takze vsetko sa da.
ten aerodynamicky hluk - neviem ci by to mohla byt havaria, fucalo iba spetne zrkadlo.
no, podla mna 166tiek nieje predanych vela, takze ani po servisoch ich vela nebude.
a ver mi, ze by som velmi rad napisal, ze alfa166 je vyborne auto, ale nieje to
pravda.
je to len dizajnovo velmi vydarene auto a to je asi tak vsetko. ani jazdne
vlastnosti niesu take ake by som si predstavoval, hoci zle niesu.
jo a pokial viem
tak okrem mna a wawrika nikto nema intimny pristup k nejakej 166tke, tak co by sa stazovali.
-
matuS 08.02.01 00:00
« Re: Re:
a este jedna vec ma napadla, preco by to auto malo byt uplne nove a nebolo jazdene ani ako predvadzacka - totiz, tam su take veci ako chromovane prahy a podobne. bolo to strasne krasne, ked to bolo nove, ale vydrzalo to asi mesiac. prakticky kazde zatvorenie a otvorenie dveri urobi na tom chrome skaredu smuhu. takze bolo by vidno, keby to auto bolo pouzivane. napr staci ked sa pozries pod klucku dveri a je vidno vyskrabane, ked sa pouzivaju...podla mna to auto bola funglovka. -
wolff 07.02.01 21:51
« Bez nadpisu
No nikoho sem nevyhazoval, jen už mě nebaví tady číst to samý...Nevím, proč mi zase podsouváte něco co sem vůbec nenapsal. Já nepsal neotravuj a na to snad po ročním skuhrání nad 166 máím právo. Taky bych si chtěl přečíst něco jinýho, ale nic v jiným duchu, než Matušovo skuhrání tady není. Kdyby byl Matuš znalec, tak ví, že digitalní měřič najeté vzdálenosti se dá 1x vymazat.(Teda aspoň u Bravy tomu tak je). Tudíž by mě zajímalo jestli to před jeho otcem mazali nebo ne. Pokud ne tak se samozřejmě mohlo jednat o předváděčku a dle toho aerodinamického hluku bych to i typl na havárku...Wavriku, pak by mě hodně zajímálo, kde si přišel na to, že se 166 je větší problém, než s Puntem, nebo 156. To si vyčetl kde. Já se dost často stavuji u prodejců a mrkám v servise...no a 166 sem tam ještě neviděl(dokonce ani na garančce ne!) Tak laskavě tady neplácejte nesmysly... -
matuS 06.02.01 19:58
« Re:
wolf> diki ze ma vyhadzujes :-) nemam k tomu co povedat, len by som sa opakoval ako wawrik. proste to co pisem je objektivna realita.
co sa tyka predvadzacky - aj o tom sme sa uz bavili, otec to auto dostal, tak malo najazdene asi 50km, a to s nim mal pred kupou aj kratku skusobnu jazdu. (soferoval technik)
neda mi ale nespomenut este jednu vec - cca pri 170km/h a vyssie velmi razantne zacne rast aerodynamicky hluk v oblasti praveho spetneho zrkadla. pri 190km/h je to pekny rachot.
xedos9 pri 210 isiel ticho -
« 2wolf
Nezmylil si si konferu? Napriklad ja chcem citat, co sa na Alfach * a co nie. Ze Matusov foter chytil obzvlast vydareny kus je proste fakt. Ze sa 166-ky kazia o poznanie viac, ako 156-ky alebo Punta, je fakt tiez. S nasou firemnou 166-kou to sice tak hrozne nie je, ale bez promlemov tiez nie. 164-ka, co som mal predtym, bola medi inymi Alfami svetla vynimka, vacsina ostatnych sa mrvila jedna radost. Som sice Alfista, ale urcite nebudem posielat do pecka ludi, ktory netrafili ten spravny kus. Ludia ako ty nemaju na diskusnych forach co hladat. Ked diskutovat nechces, nerob to, predavaj ponozky. -
wolff 06.02.01 16:02
« Bez nadpisu
Mě nejde o nic. když je rezavej tak je rezavej. Jen je mi divný, že seš jedinej kdo si stěžuje...
A už mi to připadá divný...protože u nás, i když se někdy vyskytnou problémy...tak pokud vím, tak v servisec Fiat obecně nemají do čeho píchnout. Protože majitelé starších Fiatů nemají peníze na opravy ve zn. servisech a u nových to prostě až na vyjímky(daleko méně častější než u většiny evropské konkurence) není potřeba...Já nevím to auto mohlo být špatně převážené( i to se stává), nebo to byla předváděčka, na které se někdo zatraceně vyřádil. Mezi náma - u nás v republice je binec a popravdě u vás je to ještě 3 x horší. No prostě piš co chci, ale ta Alfa jako taková za ty problémy určitě nemůže...A už s tím tady neotravuj... -
matuS 06.02.01 14:59
« Re:
mfilip> nechapem, co mam stym TUV napisat? mam TUV za minuly rok a je tam aj statistika jednorocnych vozidiel, co mam k tomu viac napisat.
wolff> pocuj, o co ti ide? keby * ten vyfuk nebol zhrdzaveny, tak ho * asi zadarmo v ramci zaruky nevymenia?!? nie? alebo mam niekde chybu???
samozrejme ze ten vyfuk nebol taky, ze ked si sa o neho oprel, tak polovica odpadla, ale proste po polroku zacal troska hrdzaviet a ku koncu roka uz bolo krasne vidiet, ze hrdzavie! neviem ako ti to mam dokazat, lebo som to nefotil, ale asi kvoli takym ako si ty to zacnem.
zaujimave, ze na vlajkovej lodi mazdy sa servo za 3 roky ani raz neposralo.
ale to je nahoda, ze? -
wolff 06.02.01 13:05
« Bez nadpisu
No to, že po roce zrezavěl výfuk vykládej někomu jinýmu a někde jinde!!! Proboha co to zase plácáš za hovadiny...Výfuk nemůže zrezavět (kromě feliny) ani na 4 roky starým autě(a to třeba i korejským!) To, že se podělá servo - to není nic vyjímečnýho ani u jiných aut! Podívej se ta Alfa je jedno z nejkvalitnějších aut...(vzhledem k tomu, že se Punto, Brava drží na špici tak pochybuji o tom, že by Alfa byla méně kvalitní). Nezlob se, ale připadá mi, že píšeš větší a větší hovadiny...To je fakt zbytečný. Zrzavělej výfuk po roce!...ne to nemá smysl komentovat... -
matuS 05.02.01 21:09
« Re:
shogan:ved vw su minimalne rovnaki smejdaci ako alfa.
wolff: chyba servisu je, ked sa 3 krat za sebou posere servo, ked to tam stale vrzga a podobne.
ale nieje chyba servisu, ked sa posere servo prvy krat, pretoze sa po roku vobec nema co posrat! nieje chyba servisu, ze vlakovej lodi po roku zhrdzavie vyfuk! a nieje chyba servisu, ked sa poserie cidlo, ktore servis vymeni ako celok, neda sa co posrat, a potom sa to cidlo poserie zas! to nieje chyba servisu preboha.
a novy servis - neviem, mozno sa vyskusa. ale napr so servom sa stale jazdi este do stareho, pretoze to opravuju viacmenej v zaruke, len prkotinky okolo toho sa platia. (ako naposledy sa platil len olej, robota a tesnenia dali zdarma) -
wolff 05.02.01 11:21
« Bez nadpisu
Na ten TUV 2000 sem se nedíval a sám Matus dobre ví, že 166 není šmejd...spíš jde o neschopnost servisu...Hej zkuste v Bratislavě ten novej, co ho tedˇotvírali, ten vypadá na úrovni...Jo přesně tak, to záleží taky na prodaných číslech a na tom, co do statistiky započítají...pochybuji o tom, že TUV má přístup k jednoletým autům!!!Nevím jak je to v německu, ale dost pochybuji o tom, že na povinou tech. prohlídku se musí jít po roce....A jestli chceš opravdu zažít problémy s autem...tak zkus třeba 607...ta jestli se s tou elektronikou nebude *, tak jsem čínskej Bůh srandy...A mimojiné - i TOYOTY se serou když do nich narveš trochu víc elektroniky.... -
matuS 04.02.01 23:20
« Re: alfa smejdy
shoga> sere sa aj po zaruke, a nechapem, co slovo nepodarok ma znamenat. vlajkova lod akejkokolvek automobilky nema co poznat slovo "nepodarok" a ak ho vo svojom slovniku ma, a nema dostatocnu vystupnu kontrolu, tak to nieje vyrobca, ale obycajny smejdak. wolff> mam to z posledneho tuv testu za rok 2000. -
« Re: alfa smejdy
Som si myslel ze TY mas ten "krap" zaparkovany za barakom A nakoniec je to tvoj tatko... nic to na veci nemeni 166 je vlajkova lod ALFY, a ze sa nieco posere to sa stava aj v "lepsich rodinach" je to krasne auto a nikto ma nepresvedci ze je to smejd, to by si si usel troska viac odlezat pod autami si ma presvedcil... -
matuS 02.02.01 19:18
« Re: alfa smejdy
shogan a mfilip> ked mas auto mesiac, tak tazko moze byt posrane z vodicovej viny. to ze je cca mesiac stare poznam podla SPZtky, lebo idu postupne.
wawrik> foter ma v alfe plnohodnotnu rezervu, akurat ze je na plechu a nie na elektrone.
to all: pozrite si TUV, ani v jednorocnych autach nieje 166tka ani 156 stale v rebricku. znamena to, ze je tak poruchova, ze sa do rebricka nevosla? nachadza sa tam len 145/146 a ta je na 76.miesto (t.j. horsia ako daewoo a citroen ax...) -
« Re: alfa smejdy
Ani nahodou by ma nikdy nenapadlo tvrdit o nejakom aute ze je smejd alebo krap, kazde auto sa ti odvdaci podla toho ako sa o neho staras a je uplne jedno aka je to znacka. V kazdom pripade su posledne Alfy jedny z najkrajsich aut co behaju po cestach.... -
« Re: alfa smejdy
Mily Matus. Tvoja averzia k alfam ti trochu zahmlieva rozum :-)) Pokial ten chlap jazdil tak, ako moj sef, tak ma rezervu vyfucanu az na rafik a rucnu alebo noznu pumpu videl naposledy v 89-tom v kolegovej skodovke.
Schvalne skus pozriet fotrovu rezervu, ci sa da na nej ist. -
« Re: alfa smejdy
pripada ti, ze delam z ridice * ? Mne pripada, ze delas z Alfy v kazdem, v kazdem pripade smejd. Vim, otec s tim ma obrovske problemy, ale pokud nevime, proc skutecne auto stalo, muze to byt treba 50 % vina ridice ( treba guma, dosel benzin ) nebo 50 % vina auta ( "zase se posralo" ). Souhlas ? -
matuS 01.02.01 11:35
« alfa smejdy
dneska som siel do Trnavy (dialnicou), a cestou tam som tesne pred trnavou videl za krajnicou krasnu novu alfu 166, striebornu metalizu. ked som sa o hodinu vracal, tak tam este stala, jej majitel stal vedla nej a telefonoval...nehovorte mi, ze sa mu ten krap nepokazil. -
« Re: Alfa 166 2.4JTD
Jasne ze to je rozdiel nejde iba o plechy ale aj o tie veci co su po kapotou... ale vazne, kto by vedel o takej Alfe tak sa urcite dohodneme odtahom nie je problem... dopyt plati cca 6-7 mesiacov dlhsie to drzat nebudem Scel som dat inzerat aj na nejaky web v IT, ale kua nnenasiel som ani jeden s takou tematikou co by bol po anglicky... Nevie niekto, z Vas po taliansky ze by mi helfol?? Bol by som neskonale vdacny...
Inac ta Alfa je krasna aj ked je rozbita :):):) -
« Re: Re:
Cau Magicu,
nevim kde beres ty svoje skvele informace, ale podlahova plosina Tempra, Tipo, Dedra, AR 155 mela naprosto stejne provedeni zavesu kol tzn. vepredu McPerson a spodni trojuhelnikova ramena a vzadu vlecne ramena. Tyto modely se lisily pouze rozchodem kol, charakteristikou tlumicu a hodnotama geometrie, pokud ovsem neberes jako stejny podvozek i provedení 4x4.
-
"-- skrytý --" 24.01.01 09:21
« Re:
Kostrou auta je skelet a ten sestava ze zakladnich prvku, jako jsou podlaha, sloupky a strecha (kdyz to neni kabrio). Cela podlahova plosina je treba uplne stejna pro Fiat Tempra, AR 155/I a Lancii Dedru/I do r. 1994. Rozdil je jen v drobnych uchytech pro pasy, sloupky, sedadla, atd. Na podlahovou plosinu potom prijde napravnice nebo primo naprava, kde uz mohou byt znacne rozdily (treba jako mezi AR a Temprou). Novinari tuto spolecnou podlahovou plosinu (tzv. unifikovanou platformu) casto zamenuji za shodny podvozek, ale to je nesmysl. Na shodnou platformu muzu dat tuhou napravu, DeDiona, McPhersony nebo treba lichobezniky, pokud je tomu prizpusobena. Treba u Tempry byly vzadu vleceny napravy s prickou, Dedra mela trojuhelnikovity vleceny ramena a AR mela dvojity pricny ramena, podelny ramena a McPhersony. Rozvor naprav i rozchod kol se rovnez muze i u aut s unifikovanou platformou lisit, protoze na tyto parametry ma vliv prave vlastni konstrukce napravy. U Fiatu se ale v roce 1994 prepracovala cela podlaha pro AR i Lancii ve smyslu zpevneni a hlavne vyssi tuhosti (kdyz Tempra umrela). Nektere koncerny (VW) jdou ale v setreni tak daleko, ze na unifikovanou platformu montuji i shodne napravy ci motory, a jejich vyrobky se lisi jen drobnostmi v interieru a designu. Je ale potom otazkou, zda ma smysl vyrabet X v podstate stejnych modelu. -
wolff 15.01.01 11:27
« Bez nadpisu
Jo co říkáte na tu tragickou informaci o tom, že se nová Alfa Spider bude stavět na GM podvozku. No s takovou si tu výměnu akcií měli raději odpustit.
Jo mimochodem: Taky Vás alespoň trošičku potěšilo, že aspo%n v reklamní přstávce dali reklamu na 147 při soutěži auto roku. Docela mi to zvedlo náladu....I když v zápěti byla hned v háji.... -
"-- skrytý --" 05.01.01 14:04
« Re: reklamace
Za prve je nezbytne mit ke vsemu doklady, vyjadreni (prip. znalecak) a odpoved Fiatu s oduvodnenim. Potom je to dlouha cesta, protoze Italove samozrejme nechteji resit neco, co ma resit regionalni zastoupeni. Je to minimalne na pul roku. Minimalne! Vim o tom, ze se takto podarilo vyreklamovat Bravu tak, ze veskery material na opravu byl zdarma a prace za rezii, vcetne preventivni vymeny nekterych dilu (vstrikovace odesly 2 vymeneny 4, prevodovka komplet, atd.). U jednoho Punta u Dojacka se jednalo o vymenu kompletniho motoru. Chteli jsme totez zkusit s tou 156 2.0 TS, ale vzhledem k tomu, ze byla na leasing a byly tam problemy s vice majiteli, tak si ji odvezla leasingovka a je klid. -
"-- skrytý --" 04.01.01 08:39
« Re: 166 smejd
Matus, resp. jeho otec ma smulu ani ne v tom, ze se mu ta 166 tolik sere, ale v tom, ze je to Fiat, jehoz zastoupeni je zodpovedne za to, ze takovyhle povedeny kousek uz davno neni zpatky ve fabrice. Je to stejne v Cesku i na Slovensku. Ja osobne bych se pokusil kontaktovat primo vyrobce. Je to na dost dlouho, ale Italove maji jine predstavy o tom, co poskozuje jejich znacku, nez Cesi nebo Slovaci (i kdyz sefem je u nas Svycar). Zatim byla s vyrobcem vzdy lepsi domluva. Tento pripad je - spolu s pripadem 156 2.0 TS o nemz jsem zde jiz pred nejakou dobou psal - jasnym dukazem toho, ze vyrobky koncernu Fiat muze v Cechach a na Slovensku koupit jedine dobrodruh. Ne proto, ze by tyhle autaky byly v necem horsi, nez vyrobky konkurence (co jsem zazil treba s BMW M5 je proti tomuhle krvavy horor), ale proto, ze na zastoupeni sedi neuveritelna banda idiotu, ktera znacky patrici do koncernu Fiat snad vedome a cilene poskozuje!!!! -
matuS 04.01.01 00:00
« Re: MatuS
auto.sk :-)) veru, moc dlho im to tipkom neslo...
ale k tym porucham - ved prave to, ze odislo cidlo automatu - bolo ti cidlo seletronicu,ci ako sa to vola, takze v automatickom rezime to slo OK - dalo sa jazdit. servo - huci ale funguje - da sa jazdit, ICS - neslo ked mrzlo - dalo sa jazdit, vsetko tam vrzga - da sa jazdit.
proste vsetko viacmenej poruchy menej zavazneho charakteru, ale naseru ajtak. -
-
"-- skrytý --" 03.01.01 21:41
« Re: MatuS
pokial si pamatam tie zavady z auto.sk, blahych casov funkcny server a podla toho co tu pises, takyto narok bol: napr. vytieklo servo, nemoznost jazdit, cidlo automatu (co konkretne sa stalo?), ak to nieco hlasilo typu error, check atd. (nebite ma, nie som alfista) tak je jasne, ze vozidlo nesplnalo funkciu tak ako malo podla beznych zvyklosti. trosku lepsi pravnik by z toho nieco vytrieskal, otazkou je, kolko by to trvalo, pretoze byt 1.5 roka bez auta, kvoli tomu, ze stoji u importera a sud sa taha to tiez nie je vyhra. Inak k tym bratislavskym cestam, nie je to ziadna hroza, niekolko mojich aut to preziva dennodenne bez ujmy na zdravi. Inak to co tu pise matus je bohuzial pravda. Ak by fungoval auto.sk, v jednej debate ste si tam mohli precitat "recenziu" majitela 156ky 2.5V6, no co vam budem hovorit, chvalit ju prave nechvalil. -
matuS 02.01.01 21:17
« Re: MatuS
okolo 30.000, neviem presne.
vymena auta - nieje sanca. aj keby este bola v zaruke, tak ten predajca/importer by to urcite neurobili, pretoze uz su odvtedy citelne kurzove rozdiely a potom podla nasich zakonov moze zakaznik odstupit od kupnej zmluvy ak ma predmet 3 vady, ktore riadne prekazaju uzivaniu predmetu (toto nenastalo) alebo ak ma predmet 3x opravovanu tu istu vadu (ani toto nenastalo) takze niesu ziadne pravne paky na donutenie k vymene auta. -
JTF 02.01.01 09:21
« Alfa 156
Příští rok na jaře se objeví facelifrovaná 156 ka. Bude používat benzinové motory s přímým vstřikováním a konečně se v ní objeví velký displej pro navigaci jako má 147, také verze GTA s akcelerací 0-100km/h za 6 vteřin a max. rychlost elektronicky omezena na 250km/h. už se těším. -
matuS 30.12.00 21:21
« Re:
griff,wolf> nic si nevymyslam. prave asi pred hodinou som urobil mpgcko, kde budete pocut, ako to huci a je to pokazene. ja tu potom hodim adresu, ked to uploadnem.
co sa tyka jazdenia - otec je normalny sofer a jazdi po bratislave. neviem ci ste niekedy v blave boli, ale s trochou prehanania sa mozno da povedat, ze ta cesta je ako relly - ale to je jedno, pretoze nekvalita cesty nemoze predsa vplyvat na take nieco ako je servo, alebo cidlo automatickej prevodovky, alebo ICS system (ktory po vymene nastastie funguje OK, ale napr cidlo automatu menene bolo a znova sa serie)
vela ludi mi hovorilo, ze mame smolu, ze mame prave kazovy kus, ale co nas to ma co zaujimat? to auto stalo cca 1.3mil Sk, ako mohol taky smejd vyjst vystupnou kontrolou? alebo ked sa pokazilo par veci, tak mohli auto poslat importerovi a ten mal poslat nove, take iste. to by bolo riesenie hodne ucty, ale nie tento blabol, ktorym sa znacka alfa romeo iba strapnuje. a je to skoda, pretoze je to prekrasne auto. je to prekrasny srot... -
"-- skrytý --" 08.12.00 14:37
« Re: 147
Nevim, ale asi to bude obdobny jako u 156, tzn. kolem 255 Nm na cca 2000/min. Mozna spis trochu min, protoze v motorovym prostoru asi bude min mista na sani a vyfuk. Ale treba ne. O tom aute vlastne nevim vubec nic. Pristi rok by ale meli homologovat 147 KitCar, tak pak mozna...
to dokoncim, taku moju malu recenziu chyb alfy.
takze zacnem asi najdolezitejsou castou - motor. uz som niekolko krat pisal, ze ten motor
je napicu. teraz to opravim, trocha som s tym jazdil a radil som rucne, takze som nakoniec
dosiel na koren veci. motor celkom slusne taha od cca 2200ot, nad 3000 je to pekne a pri
4000 to je ako turbo. otazne potom je, preco automat radi takym systemom, ze za par sekund
tam mas 4tku a 1200 otacok. ak stlacis plyn asi do 3/4 tak podradi na 3, ale stale je to malo
lebo vtedy je tam okolo 2000 a netaha. ak chces dat dvojku a ist svizne, musis dat plny na podlahu.
lenze prave vtedy sa dostanes do oblasti cca 3500 otacok, auto krasne vystreli, ale to sme
nechceli, chceli sme len sviznejsiu jazdu, takze popustim trocha plyn (lebo inak by tam bolo
za par sekund 120km/h) ale automat hned zaradi 3jku a sme tam kde sme boli... taliani
machruju, ze automat pozna, ci ides do kopca, alebo z kopca...no nepozna to, povedzme si to
rovno, pretoze do kopca radi tak isto, a miernym briezkom hore to pri 1200ot netaha vobec
a spotreba je 20l. dovolim si tvrdit, ze keby ten automat radil tak, ze by sa motor nachadzal
stale v otackach cca 3000, tak by bola spotreba takych 12 litrov, ako sa na slusny 2.5l
s automatom patri, a nie 15-17l ako je teraz, a jazda by bola sviznejsia. ked ides dole kopcom
bez plynu, tak samozrejme nepodradi a nebrzdi motorom, dokoca ked prepnes na manual, podradis
a tym mu vlastne ukazes co chces, a potom vratis na automat, tak on prepne na vyssiu rychlost...
takze bohuzial to tym automatom uplne pokazili.
palubny pocitac - je to tam krasne
spravene, ale chyba mi tam ukazovatel aktualnej spotreby - ano, nieje to az tak dolezita vec,
ajtak nemam co cumet pocas jazdy na monitor, ale mohlo to tam byt, nic by sa nestalo. ale co
je dolezita vec a to tam chyba je ukazatel, ze kolko este prejdes km na to co mas v nadrzi.
palubny pocitac pocita iba priemernu rychlost a spotrebu od posledneho vypnutia motora na viac ako
30minut, a celkovu priem.rychlost a spotrebu.
ked si das volant pohodlne na kolena, nevidis na ciferniky, lebo ten prijemne hruby veniec
volantu ich prekryje.
ked si sklopis opierku ruky, tak sa takmer neda manipulovat s rucnou brzdou.
je tam malo miesta. teda - pre mna akurat, ale ja mam kusok nad 170cm, a je mi to akurat.
190cm clovek sa tiez zmesti, ale ten za nim ma potom menej miesta ako v oktavii, a to myslim vazne.
a to je trapne na take velke auto.
ma to detektor slnecnych lucov, aby to lepsie spracovavalo klimu v interieri. nefunguje to.
ostrekovace svetiel maju mizerny tlak a ked umyju, tak umyju sklo dialkovych svetiel, stretavacky
ostavaju spinave.
batozinovy priestor sa neda otvorit bez toho aby si si zaspinil ruky, kryt
zamku so znakom alfy je neprakticky - nevracia sa sam spet.
tempomat sa komplikovane ovlada
(ma to o jednu funkciu viac ako mal xedos, ale aktivuje sa asi dvoma ukonmi naviac)