Alfa Romeo
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Alfa Romeo
-
wolff 21.03.01 19:23
« Bez nadpisu
Jako fakt je ten, že ty částky, za který se ty auta tady prodávají jsou úžasný. V Itálii by se dal asi při troše štěstí sehnat za pár těch našich blbých babek neskutečnej skvost, s kterým by si asi neměl problémy ani na brněnské 12 hodinovce...Sem na to sám zvědavej... -
wolff 13.03.01 16:15
« to magic.
Mrknu se tam a poslu ti SMS, jestli ji tam jeste maji. Už je to tak měsíc co sem ji tam viděl. Bylo na ni napsany Evoluzione, ale bylo to myslím opravdu s turbomotorem. To auto vypadalo dost bomba, ve vnitř dřevo, všechno v elektice, klasický alfa Al. kola (takový ty zlatý) a rok výroby co sem se díval tam byl opravdu tuším 92 rok. Žádná koroze a ani žádné nabourání (aspoň viditelné). Zkusím co se dá dělat. -
"-- skrytý --" 13.03.01 11:12
« Re:
Wolffi, prosim Te, zjisti mi kontakt na ten bazar, nenasel jsem ho v zlatych strankach, tam je na Olomoucky jenom AAA. Diky. Pokud bys tam mel nahodou cestu, zkus prosim mrknout, jestli je to fakt Evo, nebo alespon turbo benzina (rozdil je na prvni pohled videt na intercooleru co je primo pricne pres hlavu jako u Imprezy a na ctyrpistovych prednich brzdach; jinak jsou tam jiny narazniky a plasty, ale ty prodava Lester zvlast i se samolepou Evoluzione za par penez), a v jakym je stavu. Doklady me nezajimaji, spis rok na oknech (kvuli provedeni), kilometry, jestli ten motor bezi, kastle nedostala velkou pecku, atd. Ja se tam tento tyden nedostanu a moc by me to auto zajimalo. Jedine v nedeli, a to asi maji zavreno, co? Jestli je slusny, beru ho! Diky. Muj mail je reznicek@magicseven.cz nebo mobil 0604/700 764. Dik moc a mej se. -
"-- skrytý --" 08.03.01 13:42
« Re: petasedma
EVO za 40.000 chci hned!!! Jinak 75 - super kara, ale ciste sportovni. 1.8 nedoporucuji, zere jako TS ale nejezdi tak (125 koni, bere od 4000). TS je naprosta parada, 145 koni (148 bez katu), 186 Nm, kdyz koupis komplet vyfuk od Supersprintu tak skoro 200 Nm, pruznej, nejlip jde od 4000 do 6200 (az do 7000/min). Je mnohem lepsi nez ve 164, ma tvrdsi a ostrejsi vacky a jinak udelany dvojity zapalovani. Ackoliv je nadupanejsi, vic vydrzi. Pri rozumny jizde umi kolem 8 l/ 100 km, pri sportovni se jen malokdy dostane nad 10,5. Jizdni vlastnosti super, zvlaste ji vyhovuji rychle delsi zatacky, ale i v serpentinach je vyborna. Motory V6 (2,5: 162 koni, 3.0: America 185koni, normalni 189 koni, QV 192 koni a Seria Limitata 207 koni) uz nejsou tak vymakane a navic je to auto s nima o poznani nedotacivejsi, zato ale nabizeji nizsi hluk, lepsi jizdni komfort a vynikajici prubeh momentu uz doslova od volnobehu. Evoluzione je 1.8 turbo, je ale nutno provest spoustu zmen v dnesnim kontextu (premisteni intercooleru, upravy na brzdach, strednim kloubu Diona, kardan, atd.) Koni dela na 75 dobry stelovatelny tlumice za dobrou cenu a fungujpou. Chyby: kardan - hardyspojky, unasec, dale pak prevodovka (hlavne II a R), hlavne u V6 brzdy (sice dvoupisty, ale mizerny), u V6 spatny omezovac (muze prdnout rozvodak - maly uhel opasani prave vacky), napinak rozvodaku porad tece (TS ma retez), ventilace mizerna, drobnosti na elektrice. U Turba se podpaluji ventily. Verze 2.0 TS, 3.0 a Turbo mely samosvor v serii, je to pro zkusenejsi jezdce. ZASADNI PROBLEM: videl jsem jen par, ktere nedostaly v zivote alespon jednu poradnou ranu a ty nebyly na prodej. Bezna cena v Evrope pohybuje kolem 150 - 200.000 Kc!!! -
"-- skrytý --" 07.03.01 10:39
« Re: zdravim všechny, ...
Proc ja kdyz nekam neco napisu, tak se to za hodinku ztrati v propadlisti dejin? :-))) Zkuste si nekdo vzpomenout na Alfu 75 - zkusenosti, spolehlivost, dostupnost nahradnich dilu a tak... (Taky me na tom aute fascinuje rukojet rucni brzdy...:-))) -
"-- skrytý --" 07.03.01 07:27
« Re: zdravim všechny, ...
Tak dobre, tak to trochu rozhejbem...:-))) Ted mam Forda Sierru 2.0i DOHC - perfektni spolehlivy auto s nahonem na zadek, celkem hezky svezeni, ale v zadnym pripade sportovni...Proto chci neco se sportovnim duchem. Na deltu Integrale nebudou chechtaky a deltu HF4WD sem snad v bazu nikde nevidel (a taky maj svuj vek), zacinam uvazovat o Alfe Romeo 75 (bud 1.8, ale radsi 2.0TS). Kdyz vidim konstrukci zadni napravy DeDion, tak moje sportovni srdce (ze by Cuore Sportivo? :-))) zacne busit nejak rychlejc... mate mi tady k tomu autu nekdo co rict? -
« zdravim všechny, ...
...jsem rád že toto téma, které jsem založil ještě po tom roce a půl existuje,...ale myslím, že se tu už moc o alfách nepíše,... jen jakési pojistné události,... že by alfy byly až tak nudný auta ? nebo jste se už všichni dali na ty německý pekáče ??? a že ani magic,..ten známý bývalý alfista, který sice nyní sní o Subaru Impreza WRC a neustále opravuje Lancii Deltu HF Integrale, ale nyní si pořídil pěknou Alfu 164 2.0 TS,...už moc nepřispívá ? ...je to s Vámi asi už fakt dost špatný. vzpamatujte se !!! -
-
"-- skrytý --" 28.02.01 21:02
« Re: Re:
No take nieco sa stalo kamosovi, omega MV6, diera v zemi smerom na most SNP od nabrezia, neoznacene, vletel tam tak, ze radio vyletelo zo stredoveho panela a rozbilo zadne okno (no nesiel prave pomaly), nebolo to oznacene, cerstvo rozkopane a bola v tom voda. Airbagy a podobne skody + naprava su jasne, nebudem dalej rozvadzat, najma matuS si to vie dobre predstavit. -
matuS 28.02.01 19:08
« Re:
griff> to uz sa asi nikto nedozvie :-)
ono problem je v tom, ze ta alfa je strasne nizka a ten poklop bol vysoky, on to tusim
nebol len ten zvrchlik, ale zrejme nakladne auto to vytocilo aj s tou obrucou - ale to
si len domyslam, lebo ked som tade neskor siel, tak to akurat cele vybetonovavali...
mfilip, tiez si myslim, ze spravca za to moze. ale ten * policajt chcel aby otec zaplatil
pokutu!!! ked som to pocul, tak sa mi ani verit nechcelo! samozrejme, ze nezaplatil, takze
to ide znalcovi na preskumanie...som strasne zvedavy. inac dneska je to uz opravene a je tam
znacka a 30tka, takze to uz o niecom hovori.
a nieje to tak davno, co som cital, ze
nejakemu manikovi sa tam stalo to iste, akurat, ze on vletel kolesom priamo do kanala,
odrazilo ho do steny a uplne auto rozbil...2roky sa sudil so spravcom, ale vysledok neviem.
servis odhadol skodu na 800tisic Sk, teraz to musia zdokumentovat pre poistovnu,
takze sa bude 2 tyzdne cakat (nechapem, preco to tomu servisu bude tak dlho trvat) -
wolff 20.02.01 19:24
« Bez nadpisu
Jo O.K. mne to bylo hned divný....Tak Matus co kdybych to zkusil příště extra slovensky pro tebe...no mluvit slovensky umím myslím docela dobře, ale ten psanej projev by byl asi o ničem...A co říkáte na novou Bravu (3D je bomba) A na novou Lancii (Jo bude mít Mercedes zas co dohánět)!!!!! -
wolff 19.02.01 15:09
« Bez nadpisu
No když už jsme v tom, tak ať to vysvětlí, ale nevím proč by Marea Weekend 2,4 JTD nemohla fungovat daleko lépe jako rodinný vůz než třeba E-čko... Za ty peníze máš tři Marey v plné výbavě. A mnoho lidí to pochopilo. Nebavím se o těch Němcích, kteří řeknou - Já bych nejezdil v ničem jiným než v mercedesu a pak chcípou hlady! -
"-- skrytý --" 19.02.01 08:57
« Re: Re:
Ono tu nejde zase tak o to, jestli da neco necemu na *. Italsky auta vzdycky oplyvaly temperamentem, a to jim asi nikdo ani neupira. Ale jde o marketing. Zabal Coca-Colu do lahve Agro-Cola a lidem prestane chutnat, dej hamburger od McDonald's do obalu Novak&Syn a deti te s nim poslou k sipku, prodavej kurata od KFC v prodejne s grilovanyma kuratama a nikdo to nekoupi, dej na BMW znacku AR a zkrachujes....image je nejpodstatnejsi faktor obchodu. Nemci nikdy nekoupi jiny auto, nez Nemecky, protoze po valce byli krmeny tim, ze budou-li kupovat jen Nemecke zbozi, zeme bude vzkvetat (coz se ukazalo jako fakt). A aby si to sami pred sebou zduvodnili, vymysleli si spoustu kecu kolem. Stejne je to ale s cokoladou, maslem, mlikem, nabytkem, atd. Je zvlastni, ze treba Svycari uz mnohem vic kupuji Francouzske a Italske zbozi a bez jakychkoliv predsudku. Ze by byli hloupejsi? A co se tyka Nemecke preciznosti, o niz ctu jenom v nasich novinach - ja si z porace v BRD pamatuju hlavne pracovni heslo "cak, cak und fertig!" Myslim si, ze jsme opet papezstejsi nez papez, jako pred valkou, jako po valce, jako za normalizace... -
« Re:
Je fakt, že auta od fašistů tady jsou přímo démonizovaný, ale když na věc přijde, tak i třeba taková MF Dnes, která k této démonizaci o výjimečnosti koncernu VW teď protestoval nový Passat se zázračným 1,9 TDI čerpadlo - tryska a výsledek ? Ve zrychlení by mu dala nejslabší 1,2 Brava na * (u Passatu naměřili 14,2 s !!!)a ať mě někdo říká, že spotřeba reálně naměřená během 1000 km 6,5l /100 km je něco výjimečnýho. Prodeje VW je u mě masová podlehlost propagandě. Ale ono je to tak všude, že kvalita nemusí davově vítězit, srovnám - li si třeba kvalitu Novy a ČT2 a jejich sledovanost.. -
wolff 16.02.01 21:53
« Bez nadpisu
Jo hezký články...S tím měřením výkonu...Škodovky a VW jsou měřeny dle DIN a na německých měřícíh přístrojích a to ještě s 98 oktanovým benzinem. Potom vyjde například dle tohoto měření výkon u Astry 86 kW, přičemž je uváděno 74. Setkal sem se i s případem, kdy údajně na Felici naprosto sériové naměřili 64 kW. Což sami uznáte, že je naprostá hovadina! Další věc k této otázce je jedna, které jsem si všiml. Vzhelem k tomu, že většina našich firem obchoduje s německými a němci sem jezdí v passatech, tak je pak jisté, že i naši podnikatelé budou kupovat passaty - no aby šli s davem! Je to prosté... -
« Re: wollfe
hm to bych chapal, jen si nevzpominam, ze by Opel jevil zajem o SKodu .... Vim jen o Renaultu a VW. Jinak to zni logicky a vyzniva to bohuzel v neprospech italu, ta prezentace it. aut vyrazne, vyrazne zaostava za nemeckym standardem. Je to Skoda. S malym velkym s -
"-- skrytý --" 13.02.01 09:30
« Re: wollfe
Ten vztah je vzajemny. Vsimni si, ze pri prodeji Skodovky neprojevil Fiat ani zbla zajmu a pritom rozsahle investuje v Polsku, Madarsku a dokonce i Rusku. Podle Italu jsme slovansti nemci a nase mentalita (volne prelozeno tupost) odpovida nemecke, ale nase kupni sila a celkova uroven je nedostihuje. Proto u nas treba Lancia nema ani zastoupeni, AR ma jen rocni zaruku a Maserati 3200 GT tady nekoupis. Jen nase holky se jim libi. Ale radeji si je odvezou domu. Ale zpet k autum. Uz jsem psal o podivnem vztahu cechu k Fiatu (udajne nejhorsi auta) a naopak k Opelu (nejprodavanejsi u nas). Jsme svetova rarita - kupujeme jako jedini v Evrope auta se zrejme nejnizsi konstrukcni a kvalitativni urovni a opovrhujeme technicky vyspelymi a kvalitnimi autaky, po nichz v Evrope neustale roste poptavka. V reci MS: "vyskytla se zasadni vyjimka..." -
« wollfe
nepatri to tu, ale musim to rict, protoze jsem ani netusil jak az moc a do jakych urovni je vsude prosazovan pouze nemecky kapital: namestek ministra financi rekl Unicredito, ze italove nemaji sanci. ( v souvislosti s privatizaci KB ). Asi to tak nebylo mysleno, ale bylo to proste receno. BTW hodne mne prekvapilo, ze platforma Fiat B se pouziva nejen pro Bravu, mareu, alei i pro Alfu a Lancii. A vubec jsem necekal, ze Barchetta ma stejnou platformu Fiat C jako Punto .... zdroj SM -
"-- skrytý --" 12.02.01 13:01
« Re:
Souhlasim, podvozek XM je komfortni, ale to auto nezatoci ani kdyz prosis na kolenou. MB tr. E je na tom prostorove urcite mnohem lip, a to i zpracovanim, na druhou stranu ma o dve generace horsi podvozek. Konkurovat mu ma ale spise ta Lancia, AR ma byt sportovniho charakteru a sportovni chovani zde ma byt prvotni vlastnosti. Presto mam pocit, ze 164/II byla proti 166 mnohem povedenejsi auto. I ten prostor byl lepe vyuzity: mene pro nohy, ale soumerne ve vsech rovinach. To MatuS: 1. AR 147 2.0 TS neznam, ale znam 156 2.0 TS a ty udaje jsou: fabrika uvadi 0-100 km/h za 8,6s a max 216 km/h, skutecnost namerena na brzde je od 7,9 (Automobilismo) po 8,2 (AMS) a max se pohybuje pres 230 km/h, protoze ten motor jde v pohode a rad do 7000/min, kdezto vyrobni hodnoty jsou na 6300/min. 2. Pokud budes toto zrychleni merit na silnici, vstupuje do toho mnoho dalsich faktoru, z nichz nektere muzes ovlivnit, jine nikoliv. Jde mnohem vic o ridicovo chovani, nez na valcich. V katalozich vsak uvadeji firmy vzdy jen vysledky z valcove zkusebny brzd! 3. Vykon motoru je u AR udavan podle ECE, u BMW v DIN. Podle DIN bude mit ta Alfa cca 153 koni a 188 Nm. 4. Motor auto nedela - i kdyby byly tebou uvadene hodnoty pravdive (u Nemcu tomu neverim), neznamena to vlastne nic. Rychlost auta je dana mnohem vic treba brzdama a podvozkem. Je vsak otazka, zda jako ridic umis a hlavne chces tyto faktory vyuzit. -
wolff 12.02.01 12:01
« Bez nadpisu
No ševc teda nejsem, ale většinou a v Blavě zvlášť se ti na podrážky nachytá písek, ne? A pokud by si byl čuně, tak dvojnásob!(To ber jako srandu a neurážej se!)Nezlob se na mě to sou hovadiny! No XMko se mi líbí i designově, ale kvalita je na úrovní žiguláků(což platí o všech autech do dnes od PSA)...A jízdní vlastnosti má komfortní, ale tam kde Alfa ještě zatáčku projede, spousta jiných aut už bude ve škarpě vč. XMka a bohužel i Xedosu... -
matuS 11.02.01 23:22
« Re:
jo, xmko je krava :-) ale kto sa v tom vozil, tak uzna, ze je to vynimocne auto, najme
co sa tyka jazdnych vlastnosti/komfortu. ved nie nadarmo zobral rolls royce licenciu
na hydroaktivny system od citroena. samozrejme, aj toto auto ma svoje dost velke slabiny,
co sa tyka elektroinstalacie najme. ale myslim, ze v mnoho smeroch je to auto neprekonatelne.
tie prahy - povedal by som, ze hrube skrabance su od topanok (ale zasa mi neda nepodpichnut -
ja mam zvacsa podrazky gumene, a otec kozene, ako sa to moze oskrabat? jedina odpoved - smejdovy
material.) a jemne skrabance su od spodku dveri (zachyti sa na tom bordel z cesty a potom
sa to skrie - klasika) -
wolff 11.02.01 20:17
« Bez nadpisu
No hezky...Jedna věc XMko není auto, to je kráva. To auto co se týká délky v Evropě těžko bude hledat konkurenci(v bazaru stojí 40 000). Jo jinak sem měl pocit matušu, že si kdysi říkal, že máte 3-litr, ale to je jedno. Teď byla Alfa na Primě a taky s ní byli spokojení...Prahy určitě poškrábeš od bot. Jo o silnicích v Balvě vím svoje, ale že by Alfa měla jít na díře "na tvrdo" o tom pochybuju. Lancia není ošklivá - je to velice kvalitní(v porovnání s BMW, A 6, ME) managerský vůz, s velice decentním designem - ten se ostatně bude měnit s Dialogosem, který by měl koncem roku přijít do výroby. Jo s tím TUV sem ti hned říkal, že 1 letý auta nechodí nikde na technickou púrohlídku....Jinak těch 23 aut není za loňský rok moc...ale na to, že sou vlastně 3 prodejny tak to tak zlý není...furt lepší než drátem do oka. Jestli vyhraje v privatizaci (o Komerčku?) Unikredito...tak těch aut se prodá mnohem víc...neboj -
matuS 10.02.01 13:23
« 147
Som rad, ze sa tu rozbehla normalnejsia debata ohladne alfy, tak ma zaujima vas
nazor na 147
priznam, sa ze som na to auto strasne slintal a tesil sa na neho,
wawrik potvrdi :-) , ale potom ma wawrik upozornil na jednu vec, a to ma dost zamrazilo.
a to su biedne jazdne vykony 147. konkretne sa jedna o zrychlenie 0-100km/h, ziadne ine
blizsie udaje k najsilnejsiemu motoru totiz nemam. s najsilnejsim 150k motorom, kde stoji
tato alfa cca 900tis sk je zrychlenie 0-100 za 9.3 sekundy, a to je povedal by som, hrozna bieda
a sklamanie.
blizsie udaje mam len o 1.6tke tej 120konovej, co je stredny
motor (zakladny ma 100koni a najlepsi 150koni). takze 1.6tka 120koni, zrychlenie 0-100km/h
za 11s (imho bullshit), 40-80km/h (3.rychl. stupen) 7s - neviem posudit, lebo ja by
som siel na dvojke. celkom dobre brzdy - studene prazdny 38.6m, zohriate nalozeny 41m
pravdu povediac tieto papierove hodnoty poukazuju na normalne priemerne auto,
ale ziadne cuervo sportivo.
hodnoty som cerpal z casaku
automotor a sport, sk verzia -
« Re: Problem. 166
Octavia není žádný měřítko, to je prostě tragédie co se prostoru týká. 4,5 m nebo kolik dlouhý auto, když si sednu dopředu (a to měřím slabých 194 cm ) a jdu se podívat za sebe, tak se dívám asi pěticentimetrovou škvírku mezi zadním sedadlem a předním opěradlem, takže mi tam neprošla na podlahu ani bota, otočená o 90 st., protože podrážka boty byla širší než ta skulinka. A argument prodejce, že pro děti je místa vzadu dost považuju za důkaz, že prodejci Škody asi taky ví * co je v * měkkýho, protože děcko v sedačce má v koleně natažený nohy a tak v určitým věku potřebuje podstatně víc místa na nohy než průměrnej dospělej, ale to jsem trochu utekl od tématu AR. V tolik oplakávanej 166 jsem jel asi 150 km (beton.dálnice i zatáčky), ale podvozek je fakt výbornej, i když z této třídy můžu srovnávat jen s Mercedesem E (r.v.cca 1997), proti tomu Mercedesu mnohem lepší podvozek i odhlučnění, prostor pro ramena fakt trošku slabší, ale na délku zase lepší. Jó, Lancia to je limuzína par excellance, ale trochu postrádají ten šmrnc co má Alfa, i kdyř se v poslední době taky hodne zlepšila. -
« Re: Problem. 166
Připojím vlastní zkušenost s prostorem v Octavii a AR166. Do obou jsem ji na jednom autosalónu sednul - nejdříve dopředu, kde jsem si sešteloval volant a sedačku na moji postavu (188 cm) a potom dozadu. Pokud si dobře pamatuji, tak v AR166 bylo místa pro nohy cca o 5 cm víc než v Octávce. Nad hlavou to vzadu bylo slabší v obou autech, ale podobně mizerně je na tom k mé malé radosti i VW Passat, Audi A6 a počítám, že i spousta dalších aut. -
matuS 09.02.01 09:36
« Re: Problem. 166
mfilip> mas pravdu, naozaj je tam statistika az vo veku do troch rokov, neviem kde som to predtym nabral, takze tymto sa ospravedlnujem.
magic> ak mi najdes ako sa pozeraju tie funkcie v palub.pocitaci, budem velmi rad, ja som na to nedosiel.
s tym miestom na nohy ti to odfotim, aby si to videl. s tym miestom v oblasti ramien neviem, lebo som tam este s nikym nesedel, ale to stou hlavou to mas pravdu - je to dost nizke auto, mne to staci ale vidim ze som hlavou u stropu :-)
miesto pred vodicovym spolujazdcom s tym oblym priecinkom je naozaj uplne nahovno.
kufor sa otvara zvnutra, samozrejme, ale on iba nadskoci, neotvori uplne... takze treba dat do tej uzkej skulinky prsty a dvihnut ho. skoda ze nieje namontovane otvaranie kufra na kluci s centralom.
s tym podvozkom neviem - pisal som ze je to subjektivny pocit, takze mozem sa mylit.
dneska som pozeral tie prahy, potrvdzujem co pisal wawrik, ale vsimol som si ze scasti su okopane topankami a scasti su od dveri obsuchane. jo a pozeral som aj licovanie celej karoserie, vsetko pekne sedi, medzery su vsade rovnako velke, takze pochybujem ze to bola buracka. na to zrkadlo som tiez pozeral, vyzera normalne.
ale este jednu vec, hoc nepodstatnu musim tomu auto vytknut - vzadu v strede je bezpecnostny pas ten brusny. v dnesnej dobe, ked uz mensie auta maju vzadu 3x trojbodovy mi ti pripada trapas. -
« Re: Problem. 166
2magic: dnes som bol s alfou v servuse, bola tam jedna na garancke a jedna predvadzacia s 15-timi tisicami, plus nasa firemna. Vsetky mali tie ozdobne prahy poskrabane. Nie sice nejako vyrazne, ze by tam boli ryhy, ale ozaj to vysuchane je. Podla mna to padnutymi dverami nie je, dvere sedia spravne a medzery nemaju klin ani nevytrcaju. -
"-- skrytý --" 09.02.01 08:36
« Re: Problem. 166
Co se tyka automatu - je to snad nejhorsi automat, co znam a nezbyva nez souhlasit. Motor nejlip pracuje v rozmezi 3500 az 6300/min a jeho spotreba u mechanickeho sestikvaltu se pohybuje v rozmezi cca 9-13 litru/100 km, jizdni dynamika je jen nepatrne horsi nez u 3.0 (ktery bere az tech 17). Pocitac ma naprosto nelogicky software, ale myslim si, ze tam je i dojezd i okamzita spotreba (ted ale hadam, musel bych se podivat do manualu), pamatuju si jen, ze jeho ovladani je neuveritelne nelogicke a za jizdy je temer vyloucene se cokoliv dozvedet. Prostorem je podle mne 166 uplne jinde nez Octavia: zatimco pro nohy mista az az, v oblasti ramen a hlavy to stoji za starou belu. Vpravo vpredu je obly roh pristrojovky nebezpecny pro koleno, vzadu se delsi clovek pri nastupovani casto prasti o ten stupidni "zobak" zadnich dveri (pokud tedy nedostane predtim do hlavy). Kufr se da otvirat zevnitr. Podvozek mate asi nejak poskozeny - tezko rici cim, ale fakt je, ze proti Xedosu se alespon mne jevi o 1000% lepsi. To velky auto umi jezdit zatacky neuveritelne rychle, snadno a rychle meni smer jizdy, ze se ani nechce verit uvadene hmotnosti cca 1,5 tuny. Ale srovnam-li 166 versus Kappa, 166 ve vsem prohrava. V Kappe je prostoru az moc, display je sice mensi, ale logicky (za priplatek je stejne velky), jizdni vlastnosti dost podobne, motor 20V turbo je primo pohadkovy a posledni verze i lip brzdi. Jenom je Kappa ponekud osklivejsi.... -
matuS 09.02.01 01:00
« Re: Problem. 166
magic> takze poporiadku.
to zrkadlo pozriem.
jazdne vlastnosti: niesu zle. ale nieje to podla mna ziadna super mega slava. je to lepsie ako xedos, ale keby sa to malo porovnavat s xedosom, ktory ma riadenu zadnu napravu, tak by imho bol xedos lepsi, a pritom je ten podvozok luxusnejsi. ale to je subjektivny pocit samozrejme.
podvozok a rany: to mozes mat pravdu, pretoze jazdit v blave...to je hroza, cesta sama diera. ale zasa sa nad tym musim divit, pretoze niektore jamy citroen v pohode prezije, ale alfa, ta az zajajka od bolesti, to pocujes ze pruzina sa stlacila na maximum...je to proste uplna rana!
jo a este raz ta cena: je to 2.5l s automatom, ziadna doplnkova vybava, a cena je medzi 1.3 a 1.4mil, otec si presne nepamata.
tie listy - robia to obe predne dvere, neviem si predstavit tu nahodu, listy su pekne rovne, zajtra pozriem, ci to robia aj zadne dvere.
diki za postrehy