Alfa Romeo

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Alfa Romeo

  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.06.01  13:52

    « Re: Nova 156

    v tom servisu nemuze byt problem? uz jsem zazil takove znackove servisy (dokonce fiat!) co pri oprave zavady nejenze tuto neodstrani, ale "vyrobi" dalsi.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.06.01  09:57

    « Re: 147

    Na druhu stranu priznajme si, ze europanom nikdy elektronika nesla u ziadnej znacky :-) vid. napr. RJ od siemensu v Opeli :-) mercedes new C a jeho klimatizacia :-) a urcite je kopec dalsich prikladov. Inak mame dalsi objekt s menom 147 na skumanie, kamos to kupit pred mesiacom (ani som nevedel :-) takze pri najblizsom pive ho trosku postengrujem nech prezradi...
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 05.06.01  09:32

    « Re: 147

    magic> nemyslim, ze je to boshom. staci ked dokurvia kable okolo toho, uzemnenia...a je to v
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.06.01  08:52

    « Re: 147

    Lehce bych to poupravil: Bosch, co dodat....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.06.01  07:40

    « Re: Nova 156

    Cuore Sportivo
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 04.06.01  21:03

    « Re: Nova 156

    taliani, taliani...co dodat?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.06.01  19:31

    « Re: Nova 156

    zreprodukujem to zenskou recou :-) tak ako to bolo povedane: najskor svetla svietili stale aj ked sa vytiahol klucik, potom to 2 dni opravovali, potom svetla nesvietili najma v noci, co dost nahneva, zase to opravovali 2 dni, potom z nicoho nic prestali fungoval kontrolky (pravdepodobne :-) palubovka), to uz opravovali 3 dni, potom zase zacali svietit vsetky kontrolky (3 dni), potom sa nedalo nastartovat... tento monolog bol velmi dlhy a poucny, najma od cloveka, ktory ma presviedcal, ze ta nova 147 je uplna supa :-) Treba podotknut, ze medzi tymito chybami boli tak 1 az 2 tyzdnove rozostupy. Bola to sice jedna z prvych 147, dokonca je mozne namietat, ze ju jazdila zena :-) Najviac sa mi paci ale to, ze narozdiel od matuSovej 166 jej akosi nemozu povedat, ze sa to neda opravit :-) alebo je to mimo zaruky :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.06.01  15:48

    « Re: Nova 156

    ALL> Motortec v Brně nabízí upgrade vašeho alfáckýho dieselu cca 15 -20 kW orig. programem přeflešnou chip.Tato oficiální informace pochází přímo z úst dealera,SW má prý alfa otestovanej a je bez problému.cca 1000 Kč = 1 KW
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 04.06.01  15:16

    « Re: Nova 156

    skkd, sak napis, ale v krvi citim, ze to bude nieco podobne, ako som zazival ja s ocinom?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.06.01  14:23

    « Re: Nova 156

    Spytajte sa slecny s FIAT financne sluzby, ktora ma AR 147 a je AR pozitiv co si mysli o tomto aute po 3 (4) mesiacoch vlastnenia :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.06.01  12:08

    « Re: Nova 156

    Doufám, že do "nové" AR156 dají i 1.9JTD 16V s cca 103kW (co má být ve Fiatu Stilo). To by mohla být ideální motorizace AR156 pro milovníky nafty - přece jen 2.4 JTD se mi zdá na tohle auto moc těžký.


    Jinak už u současný AR156 je nabídka dieselů obecně trochu širší než se u nás prezentuje. Dle Bervida (www.bervid.cz) lze usuzovat, že v Německu mají 1.9JTD s 77 a 81 kW (85 kW ?), zatímco 2.4JTD nabízejí s 100 a 103 kW.

  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 04.06.01  11:23

    « Re: Nova 156

    griff> tlacitka ovladania klimy a pod...
    mna rozhadzuje kazde vrznutie
  • « 00 Reagovat !

    foto JTF

    JTF 04.06.01  09:55

    « Re: Nova 156

    V novém vydání německého Autobildu je test na 5dv. 147ku s motorem 1,9JTD, mj. vyzdvihují zde kvalitu zpracování.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.06.01  20:15

    « Re: Nova 156

    sem to nejake vrznuti mne nerozhaze. jsem zvyklej (tipo). u tech tlacitek slo tusim o ty na razeni, ne? a jestli jsem to dobre pochopil, tak se z toho dalo usuzovat, ze si pouzivanim jeste "sednou". cas ukaze.
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 02.06.01  18:10

    « Re: Nova 156

    wawrik by ti na to povedal, ze ta 147 co s nou on jazdil uz vrzgala kdesi na stredovom paneli, a tlacitka boli rozmrdane. no, ale je pravda, ze to bolo testovacie auto a novinari su * :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.06.01  17:43

    « Re: Nova 156

    pokud zmeni interier do podoby AR147, tak to bude plus, ten stavajici vypada preci jenom trochu "plastove".
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 02.06.01  16:22

    « Bez nadpisu

    matuS nezbývá mi s tebou nic jiného než souhlasit...
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 02.06.01  11:31

    « Re: Nova 156

    podla mna a156 nepotrebuje fejslift. nech spravia stvorkolku s nejakym 300HP motorom ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    01.06.01  23:00

    « Nova 156

    Nevite uz jsou nekde k videni obrazky A156 s novym faceliftem ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.05.01  22:29

    « Re: Sekvencni prevodovka

    u toho M3 by to melo byt to same, tady klasicka mech. prevodovka s pridanym elektrohydralickym ovladanim. aspon to tak bylo nekde napsane, jen si nezpomenu co to byl za casopis.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.05.01  14:35

    « Re: Sekvencni prevodovka

    To Villenevue> to sice ano, ale to je vlastne jakasi "dotovana" cena - tedy cena ciste za vyrobni naklady. Nejsou tam vyvojove ani marketingove naklady - temi je reklama znackoveho poharu. U WRC se ceny pohybuji (udajne) od 3 do 5 mil. korun. Ale je nutno prave pocitat s tou zivotnosti a tedy nutnymi repasemi + nastavovacim software + stalymi prevody, atd. Je to opravdu drahy spas. Ale prave u Octavie neni nejdrazsi - Kopecky tvrdil, ze nejdraz ho pri prestavbe z poharove Octavie na soutezni prisly brzdy.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.05.01  11:48

    « Re: Sekvencni prevodovka

    Ja jsem si myslel, ze to co zavedlo Ferrari u 355 a pozdeji to prevzala Alfa je obycejna primo razena skrin, ktera je misto radici paky ovladana nejakou hydraulikou nebo motory. Proste kdyz da ridic signal k prerazeni, tak pocitac prevezme kontrolu nad plynem a spojkou a pomoci nejake hydrauliky simuluje razeni pakou. Ale nejsem si tim jisty.
    Jinak jsem nekde cetl, ze sekvencka, co se pouziva v Octavia Cupu stoji asi 750.000Kc
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 25.05.01  10:20

    « Bez nadpisu

    Jo a to ještě spousta aut právě těch 240 km kvůli převodovce ani nedojede. O M3 nic nevím, porpavdě mě ani nezajímá. Auto, které stojí pomalu tolik co Ferrari s mnohokráte horšími jízdními vlastnostmi mě nemůže zajímat.
    A životnost celé M3 by možná taky stála za povšimnutí.
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 24.05.01  14:10

    « Re: Sekvencni prevodovka

    magic> stalo by za to vsimnut si tu M3. na DSF to davali a znelo to naozaj zaujimavo, je to uplna novinka.
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 24.05.01  13:09

    « Re: Sekvencni prevodovka

    magic> stalo by za to vsimnut si tu M3. na DSF to davali a znelo to naozaj zaujimavo
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.05.01  12:21

    « Sekvencni prevodovka

    Hele, nechci vam brat iluze, ale ani F355/360 ani BMW M3 ani nic podobnyho nepouziva sekvencni prevodovku tak, jak funguje u F1 nebo WRC. Tam se jedna o prime "nastrelovani" zubovych spojek a soucasne hydroelektricke vypinani (vetsinou dvou- az trikotoucovych, nekdy i kuzelovych) spojek. Systemy v osobnich autech makaji zpravidla bud na principu ruznych menicu (vetsinou hydrodynamickych), nebo variatoru. Reklamni slogany o casech prerazeni za 0,0000000000...s nelze brat vazne. Vyrobce musi nejak zduvodnit narust ceny o nekolik set procent. Navic je to pohodlne, efektni a vytvari to image sportaku. Zatim jsou vsechny tyto systemy pomalejsi, nez dobre udelane mechanicke skrine treba Ackovych autaku. Tam se ale zase pouzivaji prime zuby a specialni keramicke kuzely pro razeni bez spojky. Zivotnost treba sestikvaltu Abarth ale vetsinou vyrazne nepresahne 15.000 -20.000 km, podle toho, jake procento razeni probiha bez spojky (uvedomme si, ze ma-li trat rally 650 km, RZ z toho tvori kolem 250 km a razeni bez spojky byva kolem 30-50%)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.05.01  23:15

    « Re: 2wolf

    mimochodem, jak vlastne funguje (technicky) sekvencni prevodovka?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.05.01  23:12

    « Re: 2wolf

    a co ferrari 550? sekvencni prevodovka za priplatek nejakych 200kKc :)
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 23.05.01  14:03

    « Re: 2wolf

    magic>ano, u 166tky nic take neexitovalo, pisali v manuale ze je autoadaptivna, teda ze sa uci, ale nenaucila sa nic...
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 23.05.01  14:02

    « Re:

    wollf> nic lepsie ako selespeed? :-)))
    tak si pozri ako radi M3 s novou prevodovkou, preradenie trva 0.02s. samozrejme tam je aj cena o dost ina ako u 147 :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.05.01  13:40

    « Re: 2wolf

    wawrik ma pravdu, ale smesuje se tu cosi rozdilneho: u 166 jsem mel na mysli automat klasicky (hydrodynamicky menic jako takovy) a ten aktivni mod ma umoznit nastaveni meznich hodnot automatiky v zavislosti na predchozim manualnimn rezimu. To ale snad vubec nefunguje. Selespeed je uplne jiny system a 166 jej nepouziva. To, co psal wawrik o trhnuti pri razeni pod plynem a meziplynu pri prerazovani, je proste fakt. Ze je selespeed mnohem a mnohem pomalejsi, nez manual, je taky fakt. To neni zaujatost. Udavane problemy pri podrazovani o 2 rychlostni stupne jsem nepozoroval, tam bych videl nejakou chybicku konkretniho kusu, nebo mozna velmi razantni zachazeni, nevim. Kazdopadne Selespeed, ac vypada velmi podobne, jako sekvencni spajzka u WRC, je stale jenom automat a nic vic. Moznost "sekvencniho" razeni je jen jakousi perlickou pro pseudosportovni pocity. Zivotnost plnokrevnych sekvenci se pohybuje mezi 4-6.000 km. To by nebylo pro cestovni vuz moc prakticke, ze? Navic sekvencka se nepouziva ani tak proto, ze by byla rychlejsi (to se totiz nikdy neprokazalo), ale hlavne proto, aby pilot radil i tam, kde by s manualem neradil a aby se eliminovaly chyby jezdce.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.05.01  08:31

    « Re: 2wolf

    Je pravdou, ze som si za tych ca. 500 km zvyknut ani nemohol, ale takisto je pravda, ze sa mi za cely ten cas nepodarilo zaradit tak, ako som si predstavoval. Skusal som radit pod plynom, bez plynu, pockat s plynom, ale na princip som nedosiel. Za prve to strasne autom trhalo pri kazdom preradeni hore, pri zradovani si to urobilo nieco ako medziplyn (pedal som mal pusteny, samozrejme), resp. otacky vybehli na 4k5-5k, a to mu trvalo strasne dlho. Brzdit motorom velmi neslo, ale to je asi vlastnost a nie chyba, tu pojde len o zvyk. Ked som potreboval prudko zrychlit, napriklad som mal pri 50-60-tke stvorku, lebo som sa vliekol, a zrazu som uvidel dieru - to si pyta dvojku, cize dvakrat cvaknut lavym. Prve cvaknutie, a cakam, nic sa nedeje, tak cvaknem druhykrat - to si clovek mysli, ze to prvykrat nejako zle stlacil (vysvetlim nizsie), tak to zradilo, a ked som citil, ze to ide dole (myslel som, ze ide zo 4 na 3) tak som cvakol este raz, aby tam bola dvojka, a ona jednotka. Zrazu to zaradilo bleskovo. Tie "falosne" radenia, ked clovek citi v packe, ze nieco cvakne, ale spinac to nebol, boli dost caste. Alebo bol, ale ku kontaktu nedoslo. Mozno zalezitost kusu, neviem, nemozem posudit, ale dojem zo samotneho radenia bol otrasny.

    A aby som rozptylil tvoje obavy z predpojatosti voci Alfam - som zaryty alfista, ale za kazdu cenu ju teda chvalit nebudem.

  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 22.05.01  23:19

    « Bez nadpisu

    A když mi nevěříš, tak porovnej hodnoty zrychlení se slespeedem a bez něj. mezi nama, na tu převodovku si taky musíš zvyknout. Myslím, že to chvilku trvá než se s tím naučíš optimálně zacházet...
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 22.05.01  23:17

    « Bez nadpisu

    Sem s tím teda nejel to je pravda, ale vtechnickych podkladech se o sekundě rozhodně nepíše a časy uváděné a ověřené jsou zhruba poloviční až třetinové od klasuckého řazení. Nevidím důvod proč by to mělo mít spoždění. Možná ten jeho pocit vyplynul z toho, ze cekal, že bude mit 5 zařazenou za sekundu jak ve formuli. Ale on ten 2,0 taky nemá výkon 400 koní. To sou kecy o h... s prominutím Matusi. Jestli mysliš, že selespeed je na nic, tak prosím, ale já mám takovej pocit, že zatím do sériového auta nic lepšího udělanýho nebylo. A pokud jo tak o tom nevím. Jestli myslí, že multitronic v A6 je lepší, tak prosím. Myslet si to můžeš...ale asi nebudeš mít pravdu...
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 22.05.01  22:31

    « Re: nove AR

    griff> ved prave na to picoval wawrik, preraduje to vyse sekundy, podraduje este dlhsie, su tam vysoke straty, takze aj ten 2liter je na to slaby...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.05.01  20:32

    « Re: nove AR

    at si selespeed radi na automatiku jak chce, hlavne ze se to nejak jede (nebrat uplne doslova). dulezitejsi je to na manual, tlacitka na volantu, rychlost razeni, zadna spojka, razeni s plynem. to jsou duvody proc bych to chtel.
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 22.05.01  10:47

    « Re: nove AR

    oprava> co je to aktivny mod automatiky...

    ten automat u 166 ma tu nevyhodu, o ktorej som uz pisal. auto v 2000ot netaha takmer vobec, a napriek tomu ten jebnuty soft radi presne tak, aby tam stale tych 2000 bolo
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 22.05.01  09:16

    « Re: nove AR

    co je to aktivny mod manualu?
    wawrik jazdil s 147 2.0 selespeed, a dobre to auto zjebal, vecer sem hodim jeho postrehy
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.05.01  08:52

    « Re: nove AR

    Uz jsem o tom psal nekolikrat drive - takze jen ve zkratce se jedna o nevyrovnany beh naprazdno, zhorsena dynamika pri akceleraci z nizsich otacek, vysoka spotreba paliva, atd. u 166 k tomu pribyla poruchovost ridicich a kontrolnich systemu, ve verzi s automatem spatna funkce manualu, neustala datova pretizenost aktivniho modu automatiky, atp. Vetsina problemu byla ale bezplatne opravovana v ramci zaruky a nadale se uz zpravidla neobjevuji - od verze 2000 snad zadne. Prvni modely 2.0 TS (do 97) mely nachylnost k porucham gufera na klice, ale k nam jich prislo velmi malo. Zde vsak pri pokusu o reklamaci bylo jednani Fiatu velmi nestastne a odradilo nekolik zajemcu o nakup noveho vozu. Kompenzace vsak prisla z italske strany zvyhodnenim zarucnich podminek od modelu 2000.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.05.01  13:38

    « Re: Re:

    jake potize mas namysli u 1.6 TS ???
    > modely maji elektroniku Bosch, s niz byvaly
    > obcas u 1.6 TS a 1.8 TS potize. Prvni verze 166
    > 3.0 V6 24V take mely nejake detske nemoci, ve
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 16.05.01  09:52

    « Bez nadpisu

    Jo nuvola a ještě jedna je perleťová, a ta se jmenuje ještě jinak, nechce se mi to hledat....no time
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.05.01  16:28

    « Re: Re:

    AR pouzivala Magneti-Marelli jenom u motoru s vyssi zatezi - hlavne u preplnovanych (155 Q4, 164 R4 TB a V6TB). Ostatni modely maji elektroniku Bosch, s niz byvaly obcas u 1.6 TS a 1.8 TS potize. Prvni verze 166 3.0 V6 24V take mely nejake detske nemoci, ve verzi s automatem snad mozna i pretrvavaji.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.05.01  19:30

    « Re: Re:

    BTW: to uz se nepouziva vstrikovani marelli?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.05.01  19:29

    « Re: Re:

    ale ja vim ze takove motory alfa zatim nedela, ale jen zatim, od srpna by mel tento motor byt v AR 156 a pristi rok v dalsich modelech. oznaceni ma byt TSI (zni to skoro jako TDI, tvujtajfl) udavane zviseni vykonu a snizeni spotreby je docela zajimave.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.05.01  12:27

    « Re:

    Fakt, že ty litý kola s kruhovými otvory sedí 156ce dokonale.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.05.01  08:41

    « Re: Re:

    Primy vstrik benzinu AR nedela a nikdy nedelala.Ten motor je TwinSpark s dvojitym zapalovanim a dvema svickami na kazdy valec. Vstrikovani paliva je klasicky pred saci ventily. System Bosch Motronic (verze dle objemu a provedeni).
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 13.05.01  13:22

    « Re:

    ja som videl striebornu s roznymi odrazmi tonov farieb na slnku a vyzera to uplne super
  • 00 Reagovat !

    foto

    13.05.01  04:00

    « Bez nadpisu

    cerna alfice s chromem je nejhezci,ale nejmene prakticka barva
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.05.01  22:31

    « Re:

    a nejmenuje se ta barva nuvola?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.05.01  22:19

    « Re:

    modra s cervenou? uff, hosi bavite se tu o alfach, to chce styl. no, cervena je cervena (svetla, nesvetla), k tomu klasicke alfacke stribrne litary s kruhovymi otvory, prevodovka selespeed, 2.0 motor s primim vstrikovanim benalu, sedacky recaro (ani nevim jestli se do toho dodavaji, ale mam je ted v aute a jsou super) a kdyz do toho daji po faceliftu pristrojovku jako je v AR147 (ta stavajici pusoby ponekud plastove), tak to skoro nema chybu.
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 11.05.01  19:47

    « Bez nadpisu

    perleťová, ona z různýho pohledu mění barvu - nuova a ještě jedna, že by aura?
    No, ale, kdybych si měl vybrat já tak jedině červenou (i přes ten zánik červených světel vzadu). No ten problém by se dal vyřešit natónováním těch svítilen třeba do modra. Do modra tónovaný hliníkáče...no balada...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.05.01  22:55

    « Re: Která barva jí nejvíc sluší? (AR156)

    Heh ta bledomodra farba co beha po cestach (ak je to ta co myslim ja) je draha ako svina priplatok k zakladenj cca 60000 sk.. oproti mar tisic za metalizu sa mi to zda dost..
    Je to nejaka specialna farba.. ale viac o tom nefiem
  • 00 Reagovat !

    foto

    10.05.01  21:23

    « Bez nadpisu

    Dneska jsem se takhle hnal za AR 147, co by šlověk neudělal, aby se za ni pověsil ( i když pohled zepředu je ještě o něčem jinym).
    Ještě k těm AR 156 v Brně - byl jsem na měřeným tréningu, zrovna když začalo dost pršet a podle očekávání měly veškerou konkurenci smést čyřkolky Audi. Ve skutečnosti ale zase vyhrály AR 156. Možná ještě jedna hnaná náprava u Audi by to zachránila.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.05.01  15:55

    « Re: Která barva jí nejvíc sluší? (AR156)

    Co se týče barev AR156, hodně jí sluší červená, ale má tu chybu, že při pohledu zezadu zanikají krásně tvarované zadní světlomety (rovněž červené). Hodně jí sluší i černá (pak vypadá vskutku majestátně). Kupodivu je dost často vidět i ve světle modré metalíze, což je vysloveně chladná barva. No mít na ni peníze, tak by to nebyl lehký výběr.
  • 00 Reagovat !

    foto

    10.05.01  15:54

    « Která barva jí nejvíc sluší? (AR156)

    Nějak to tady usíná. Tak což takhle pokecat o barevných provedeních krasavice jménem Alfa Romeo 156. Abych se přiznal, je to auto, který mě nejvíc bere za srdce. Jen ho (ji) zahlédnu ve zpětném zrcátku nebo před sebou, tak se přestávám věnovat řízení a okolnímu provozu a okukuji tenhle estetický skvost, nutím manželku, aby se na ní podívala, riskantně předjíždím, abych si ji prohlédl ze všech stran apod. Design AR156 se mi jeví jako skvělá kombinace sportovního ducha a majestátního vzhledu.
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 07.05.01  10:37

    « Bez nadpisu

    5 d 147
  • 00 Reagovat !

    foto

    30.04.01  22:11

    « cardisc

    gdysi se tady psalo o Cardisc -u,Povedlo se nakonec sehnat a kde? AR zdar
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.04.01  18:30

    « Re: Re:

    Dík.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.04.01  11:39

    « Re: Re:

    www.fia.com
    www.eurostc.org
    www.gtracing.net
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.04.01  11:36

    « Re: Re:Euro STC

    Amen
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.04.01  12:41

    « Re: Re:Euro STC

    to Villeneuve: Mas pravdu, samozrejme je to o minutu vic. Vsechno vcetne Ferrari Challenge a Octavii. Faktory, ktere uvadis jsou samozrejme rozhodujici (nejvic hmotnost, brzdy a podvozek, nejmin ta sekvencka). Casy mokro/sucho bych nevidel jako uplne relevantni, velka cast zavodu GT se jela taky za sucha, stejne jako druha STC. Volba pneumatik v prvnim zavode rozhodla jednoznacne pro Hondu. Jako podstatny - i kdyz je to velmi zjedodusene receno - bych videl prave ten minimalni rozdil mezi 8 litrovym Viperem a 2 litrovou AR. Budes-li merit vykon, kroutak, zrychleni z 0 na 100 km/h, maximalni rychlost a dalsi "casopisove" hodnoty, nebude mit ta Alfa nebo Honda sanci. A presto je v praxi temer stejne rychla. A o to mi jde: ze nelze auta hodnotit podle tabulek lacinych pseudomotoristickych casopisu. Rychlost auta je dana mnohem vice faktory, nez vetsina lajku ocekava. A tady mas "blbuvzdorny" dukaz (i kdyz trochu demagogicky podsunuty), ze to neni tak jednoznacne a tak jednoduche, jak se podle casopisu zda.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.04.01  17:22

    « Re:

    Kde se na webu dá najít víc informací o rozdělení aut do závodních kategorií GT, N-GT, STC, atd., případně výsledky závodů.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.04.01  13:44

    « Re:

    Ja bych to tak neprecenoval - STC maji asi 300 koni, GT asi 500. STC jsou ale podstatne lehci a jsou na tom lip podvozkove. A proti N-GT maji vyhodu sekvencni prevodovky. Navic mely lepsi pocasi. V prvnim zavode na mokru mel Larini asi 2:20.
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 19.04.01  13:33

    « Bez nadpisu

    no, ale i tak ty rozdíly mezi GT a Larinim...no, to že 156 je super ví každý, ale...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.04.01  13:19

    « Re: Re:Euro STC

    Ty casy nejak nesedi. Nejrychlejsi kola letos v Brne: (zhruba)

    GT: 2:02.2 (Lister Storm)

    N-GT: 2:08.8 (Porsche 911 GT3-R, Enge)

    STC: 2:07.5 (Alfa 156, Larini)

    SP: 2:18.4 (BMW 3, Kox)
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 19.04.01  12:35

    « Bez nadpisu

    Taky pršelo, ne?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.04.01  12:29

    « Re:Euro STC

    Larini, Nanini, Gionavardi...je celkem sranda sledovat pocinani tymu Nordauto Euro STC na trati. Tymova taktika = vystrcit z trati vsechny stajovy kolegy, nebot jsou hlavnimi favority (protoze jezdej taky na Alfach). Jen jsem nepochopil jednu vec: V Brne loni jezdili GT kvalifikacni casy kolem 1 min, STC kolem 1.08 az 1.12. Pochopite nekdo, jak muze byt na tom okruhu osmilitrovy auto jen o cca 1 s rychlejsi nez dvoulitr? Ja teda ne. I kdyz beru do uvahy hmotnost a rozdil v predpisech (i cene)! Nase1.8 litrove Octavie to zvladly kolem 1.26 s, zhruba stejne jako Ferrari Challenge.
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 18.04.01  19:23

    « Bez nadpisu

    Larini se nějak vytratil....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.04.01  12:58

    « Re: AR 155/75

    Porad stejny zapory: predni ramena, elektrika, brzdy. Sestivalec nebrat - maly uhel opasani vacky, nevejde se to tam a tak kvuli kazdy pitomosti musi motor ven. 16v chlasta mnohem vic, nez o kolik jezdi lip. Mizerny plasty v interieru. Stejny klady: prostor, kufr, podvozek, motory 1.8 a 2.0 TS vynikajici, solidni vyroba, od r. 1994 slusne tuha kastle. Co se tyka 75 jsou vsechny benzinovy motory vyborny, spickovy podvozek, ktery jen tak nekdo neprekona, lehky, robustni a pritom celkem prostorny auto. Ale nevyhody: kardan, na 6V a turbu nestihaji brzdy, mizerna prevodovka, elektrika, vyfuk pod zadni napravou a u 6V i pod predkem casto zadrhne o zem, slozity opravovani - jen zadni desticky jsou porod, u 6V tecou napinaky jako u 155 a 164. 75 nesezenes nebouranou a kdyz tak strasne drahou. Slusna 155 byva i levnejsi.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.04.01  21:45

    « Re: Re:

    ta 155 by mne tez zajimala a taky co na ni rikate, ma ji tady nekdo?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.04.01  12:58

    « Re:

    Za kolik by se nechala pritahnout slusna Alfa 155 a za kolik tady papiry? Netusite nekdo? Nebo Alfa 75...
  • 00 Reagovat !

    foto

    17.04.01  12:13

    « Alfy v Brně

    Přes víkend jsem nebyl doma (tj. u bedny) ale pokud se nepletu, tak v Brně se jela nějaká velká cena a účastnily se i AR156. Nevíte někdo nějaký podrobnosti?
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 17.04.01  09:56

    « Bez nadpisu

    Nám to tady umře...
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 10.04.01  09:54

    « Bez nadpisu

    No nic překvapivýho...nebo snad jo?
  • « 00 Reagovat !

    foto JTF

    JTF 10.04.01  09:50

    « Alfa 147

    Alfisti, všichni si povině přečtěte test zde na auto.cz na 147ku!!!
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 01.04.01  10:13

    « Bez nadpisu

    Jo tak sem se dozvěděl, že je hvězda i se 156! V evropských okruhových závodech. Může konkurovat je Honda!
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 26.03.01  13:24

    « Bez nadpisu

    Larini byl hvězda se 155. To jsem slintal, když jsem ho viděl. Jo stálo by to za to!!!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.03.01  19:50

    « Re:

    To je fakt, mají dokonce takový představy, že dostanou do Brna 24 hodinovku (to by bylo !), jenže to je záležitost asi tak 5 až 10 let. Doufám, že za půl roku tady bude kroužit i AR 147. Mimochodem na tyto velikonoce tady bude kroužit i Larini v 156.
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 24.03.01  12:44

    « Bez nadpisu

    Theo asi máš pravdu, ale zase to chtějí protáhnout...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.03.01  19:59

    « Re:

    V Brně se (zatím) jezdí tuším jen 6-ti hodinovka, (před rokem myslím jen 4 -hodinovka), jen ten podzimní termín to trochu kazí.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…