Alfa Romeo

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Alfa Romeo

  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.08.02  15:24

    « Re: Amerika vs Evropa

    to magic: Ke konci příspěvku nacházím trochu pravdy, ale zbytek je trošku zavádějící. Abys věděl, nesnáším "automobilový rasismus" typu, že německý auta sou sráče apod. Každý auto může dobře sloužit, a já narozdíl od spousty ostatních týpků myslím, že Ital není žádná výjimka. Když se o něj dobře staráš a to, že se věci..., jak jsi psal, beru taky jako normální. Ameriky ale vždycky byly (o těch dnešních Chevromazdách se nebavím) nesrovnale robustnější a nejméně o půl tuny těžší, k tomu adekvátní motor, který vydržel půl miliónu mil a na spotřebě vzhledem k cenám benzínu nezáleželo. Je to auto zcela jiné, ale v žádném případě si nezaslouží odsoudit se slovy sráč. Je to auto, které je adekvátní místu vzniku a kdybys na cestě do práce na dvaceti kilometrech zatočil třikrát, taky bys nepotřeboval podvozek jako u 33. Já se také nestrefuju do dieselové 164, srágorovitého Una nebo toho, že ti v Alfě kolikrát zůstane ovladač z palubky v ruce. Poslední italský auto na celý život byly broučkovitý fiátci 500/600, v Americe tohle bohudík přetrvalo víceméně až do osmdesátých let. O dnešku v autech se nemá cenu bavit, chci vidět, kterej sebevrah si koupí dnešní novou přecomputerovanou sedmu od BMW za dvanáct let jako ojetinu :o/ Trochu míň zaujatosti, prosím.


    Jinak o nákupních kritériích Amíků je to celkem trefný :o) , ale i tam se najdou výjimky (a vzhledem k absolutnímu počtu kusů toho stáda je jich možná víc než v Evropě). Kolik tam toho člověk kolem aut sežene, můžeme všichni jenom závidět :o/
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.08.02  12:26

    « Re: AR 156 a JTD

    to PetrS: Jeste bych se rad optal - jak funguje JTD pri velkych mrazech? Startuje to hned? Nezamrza nafta? Dik.


    Jak jsi zminoval obcasne vypnuti tveho motoru pri plne zatezi kvuli ridici jednotce - zkusil bych se optat i ATXe. Je to sice dost germanofil (nebo boshofil :-)), ale v leccems docela fundovanej (na rozdil od spousty jinych germanofilu, kteri si v tomto postoji asi leci komplexy).

  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 25.07.02  15:59

    « Bez nadpisu

    Tak to už je hodně divoký. myslím, že i ta záruka VW je stojí hodně peněz. Ale za ty ceny co to tady prodávají si to můžou dovolit...
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 24.07.02  22:35

    « Re:

    volfe, v aud zasa huynday 5 rokov...
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 24.07.02  15:31

    « Bez nadpisu

    Jak si uváděl ty priority, tak mám pocit, že to audio ba na prvním místě sedělo víc...Ale jinak to tak je. Ještě jiná věc. Nevím jestli by se ty motory tady fakt nesraly, protože tady mají nízkooktanovej benzín... Mimochodem, VW tady dává 3 roky záruku nebo 100 000 mil...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.07.02  10:06

    « Amerika vs Evropa

    Kdyz jsem byl jeste jako novinar na Megaakci Daimler-Chrysleru na Hungaroringu, mel jsem moznost pohovorit s Amikama. A ti neverili vlastnim usim, ze Evropan ma zhruba jakystakys prehled o vykonech aut, o jejich konstrukci, atd. Amik kupuje auto podle nasledujicich kriterii: design, audio, interier, pocet valcu, cena+financirung. Prumernej American nema nejmensi paru, jaky vykon ktery auto ma a minimalne polovina z nich ani nevi, v cem se vykon udava (a vubec - velicinu zvanou vykon si predstavuji...dosti abstraktne). Pokud nalistujes na Americkych serverech AR 75 Milano, tak mas pocit, ze jsi nasel stranky blaznu. Oni proste nejsou schopni pochopit, jak to ti Spagetaci udelali, ze to ma jen 6 valcu a z mista na 1 mili to zrychli podstatne driv, nez jejich V8/4.7?????Hlavni problem Alfy Romeo a Maserati na US trhu byl ale servis (stejne jako u nas?). Malo servisnich mist, nedostatek nahradnich dilu, neznaly personal. Amikum principialne vubec nevadi, ze se veci se... - naopak, pro ne je to zcela bezna soucast zivota, vzdyt jakykoliv vyrobek made in U. S. A. se nejpozdeji do roka pos... a to dokonale. Navic - ona zivotnost Spagetackych aut je jedna z nejvyssich (turbomotory pres 250.000 km, atmosferaky pres 350.000), Nemcum se o ni muze jenom zdat. Problem je v tom, ze Ickovy kary jsou strasne haklivy na servis a jejich stavba ma takovou specifickou logiku (auto neni spraveny, dokud ti ze vsech prstu netece krev). A pokud prave servisni sit hapruje...treba v Nemecku nenajdes AR 75, ktera by radila dvojku a v Italii nenejdes takovou, ktera tu dvojku neradi. Pricina? Jednoducha - servis!!!! Proste po 70 - 100.000 km vymeni predni silentbloky na prevodovce, a je po problemu!
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 11.07.02  21:52

    « Bez nadpisu

    No s tou spotřebou by sem to taky netvrdil. Jezdím sem tam v Lexusu (O.K. není to Amerika, ale bohužel žádný tady ve firmě nejsou, je to vcelku bohatá firma)a s tím autem se prostě pod 15 nedostaneš. Je to teda ten teréní Lexus. Ale totéž mohu říct o Infinity Q45...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.07.02  20:51

    « Re: AR 156 - brzdy

    to magic - dik, ale potrebuju to bohuzel rychle, protoze predni desky uz pomalu skrtaji kovem a kupovat novy desky na dva mesice....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.07.02  18:16

    « Re: Re:

    no s tou spotrebou by som to netvrdil....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.07.02  16:31

    « Re: Re:

    Jo a nejlepší je Cadillac :-) Potom bych šáhnul po značce Buick :-) Le Sabre mě nějak chytil za srdce, slušná cena, slušná výbava a je to prostě miláček :-) Ovšem černé Eldorado poslední generace to bych mohl taky :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.07.02  16:28

    « Re:

    No ale o tom to je :-) Proč dělat malej motor, který má sice velký výkon když vydrží 200 tis ? Když zachováš výkon,ale zvetšíš objem, eventuálně přidáš o 2 válce navíc. Získáš větší kultivovanost, stejnou spotřebu a vyšší životnost agregátu danou jeho naddimenzovaností.
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 10.07.02  15:59

    « Bez nadpisu

    Teoreticky můžeš mít pravdu, jenže je zde i jinej problém a jistě budeš vědět o čem píšu. Sem se tady díval, tady stojí 10W40 1,5 USD řádově. Já kupuju Penzoil za 200 Kč. Pak další věc. Kolik te Chrysler vymáčkne výkon z té 3,3 (pak si samozřejmě může dovolit jezdit max na 4000 otáček). Typl bych, že víc neč 120 kW z toho nevymáčkneš. Kolik má Alfa u stejného objemu? 180 kW.
    Ne tvrdím si svoje. Jediný auta, který tady za něco stojí (s vyjímkou Stingerů) jsou Oldsmobily...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.07.02  12:43

    « Re: výdrž

    Otec je docela pečlivej a žádný auto s ním netrpělo. Měl sem žigula po něm a už sem tak hodnej nebyl.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.07.02  12:41

    « Re: výdrž

    Jasně.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.07.02  10:50

    « Re: výdrž

    Asimove,počítáš do tý "běžný" údržby i výměnu rozvodovýho řetězu každejch 70000 km ?
  • 00 Reagovat !

    foto

    10.07.02  10:06

    « výdrž

    Hm Hm. Tak to sem měl žigula s 360.000 km a při prodeji šlapal ještě jako hodinky. Motor 1.2, žádný opravy motoru, jen běžná údržba. Vyrobeno v CCCP :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.07.02  18:06

    « Re:

    to wolff: S blbým Dodge Caravanem 3.3 máme nalítáno 320 tis. km a jezdí dál. Takovej Chevrolet Caprice postavenej na rámu nalítá do generálky hlavy i 600 tisíc kilometrů, motor za celou dobu nepřesáhne 5000 ot./min.
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 09.07.02  17:58

    « Bez nadpisu

    No o nějaé Americe s najetýma 1 000 000 km bych chtěl tady slyšet. To je nepředstavitelný. S vyjímkou Oldsmobilu (se mi jeví vcelku přijatelný) jsou to neskutečný krámy a po 45 000 mil sou na odpis. A pokud tady jen trochu solí, po 6 letech rezaví jak lišky. Toť vše.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.07.02  17:18

    « Re:

    to wolff: Američani udělali s Alfama špatnou zkušenost ve spolehlivosti ještě v době, kdy tam jezdily výhradně full-size V8 a najely milión kilometrů s jednou generálkou hlavy. Dnešní americký automobilový průmysl je v * a kouká všude okolo, jen ne na ty nemastný neslaný, napůl americky, napůl japonsky tvarovaný mrchy s předním náhonem, který nikdo nechce.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.07.02  16:34

    « Re: AR 156 - brzdy

    Presne jako u tech steracu - neni problem vradit k pojistce spinac - jen pozor, at neni ten drat moc tenkej. U napeti jen 12V jsou tam slusny proudy. K tem brzdam OMP: zavolej mi na 0604/700 764 nebo napis na integrale@centrum.cz a ja ti zjistim presnou cenu. Protoze maji ale Icka prazdniny, dodaci lhuty budou dlouhe. Ze stejneho duvodu prosim kontaktovat jenom v pripade VELMI VAZNEHO ZAJMU. Orientacne se sada prednich + zadnich kotoucu + desticek pohybuje na 155 kolem 16.500,- Kc, na 156 to bude jen o neco malo vic. Na model 75 se da vejit kolem 10.000,- Kc.
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 05.07.02  20:20

    « Bez nadpisu

    Vzhledem k tomu, že sem teď v Americe a vidím co tady jezdí za těžký šity a jakou mají zbožnou úctu ke všemu německýmu(potažmo starý spidery od Alfy sou tady taky nekřesťansky drahý), tak furt nemůžu pochopit, proč sem prostě ty Alfy nevozí. Zvlášť, když 10 let stará 164 se tady prodává za 5000 USD, což je adekvátní částka 4 roky starýmu Oldsmobilu…Myslím, že I Stilo (bohužel v automatu a hlavně s automatickou klimačkou) by se tady taky neztratilo…
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.07.02  11:07

    « Re:

    Není to *. Je to vyjímečný auto. Skoro jako 75ka :)
  • 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 04.07.02  02:53

    « Bez nadpisu

    dneska rano zasa okolo mna jedna presla. keby som mal prachy, ajtak si ju kupim, aj ked je to * :)
  • 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 04.07.02  02:53

    « Bez nadpisu

    dneska rano zasa okolo mna jedna presla. keby som mal prachy, ajtak si ju kupim :)
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 03.07.02  03:31

    « Re: part II

    jarous - tak to je super! :(
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.07.02  19:45

    « Re: AR 156 - 2.4JTD

    to PetrS: No to je asi radost, kdyz Ti na dalnici v levym pruhu ve 180 km/h vypne motor. Skoro bych rekl, ze je to o zivot. Jednou takhle nejaky auto prede mnou zacalo silne zpomalovat (bez brzdovych svetel) a propracovavat se na dalnici z levyho pruhu doprava - no byla to sila. Docela sok pro ridice vzadu.

    Pokud je to v elektronice, nemohlo by pomoci preprogramovani ridici jednotky v ramci chiptuningu? Coby vedlejsi produkt :-)))
  • « 00 Reagovat !

    foto JTF

    JTF 01.07.02  08:20

    « Re: part II

    Taky jsem to četl, prej tam praskl svár předního sloupku a prototakový výsledek. Menší Punto dopadlo daleko lépe...
  • 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 01.07.02  03:42

    « part II

    zabudol som napisat - to ma tak stve, ze je tam dobry dvojliter a to auto je lenive, male auto, 150k a 0-100 asi za 9.6s, to je hrozna slabota, tak som cakal, ze to bude aspon bezpecne, ale ani to nie, tak potom kde sa stala chyba? blba fabia je tiez tazka, ale aspon je bezpecna :((
  • 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 01.07.02  03:25

    « sklamanie

    som naozaj hlboko sklamany crash testom 147 :((

    take pekne auto, velke, moderne, tazke a drahe a dopadne takto zle.

    ako chcu taliani ukazat svetu, ze vedia spravit konkurencieschopne auto?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.06.02  21:45

    « Re: AR 156 - brzdy

    to Pavel: jo, mam porad jeste 2,4JTD, ted mam 95 tis.km, kdyz jsem ji kupoval mela 25 tis. Co se tyce motoru, nemuzu si stezovat, 1x vymena vstrikovace asi v 65 tis. - nepravidelny volnobeh - udajne v malych otacach "ukapavala" nafta, takze to jelo tak na "4,5" valce. Pri mym pomerne rasantnim zachazeni s plynem jezdim celou dobu za 7-8 l, hodne mesto. Motor je skvely, jede, krasny zvuk, vsechno. Co me trapi jsou obcasne kiksy ridici jednotky, ktera nekdy pri velkem zatizeni /plne auto do kopce/ nad 4000 ot. vypne motor. Vrtali se v tom ruzni vrtaci s uspechem stridavym. Jenze to se motoru netyka, je to ta pitoma elektronika :-(
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.06.02  16:28

    « Re: AR 156 - brzdy

    to PetrS: Jeste mne tak napada se te optat: mas jeste porad AR156 s 2.4JTD? Kolik jsi uz toho nalital a jak ten motor hodnotis? Pro svoje dalsi auto mam mezi horkymi kandidaty Mareu kombika 2.4JTD, tak by mne zajimali Tvoje nazory na tenhle motor.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.06.02  16:25

    « Re: AR 156 - brzdy

    to PetrS: Nemam bohuzel 156ku a bohudik (nekdy) ABS, ale to s tim prepinacem na pojistkovem okruhu jsem u sve Tempry uz jednou aplikoval. Neslo sice o ABS ale o sterace, ale ma to jiste paralely. U mne slo o to, ze kdyz delsi dobu prsi, tak se sterace zasekly na nejvyssi rychlosti a nechteli se nechat vypnout. Vypinat kvuli tomu motor byla pakarna a nechat se tim rusit taky. Menit celej motorek s dobehama se my u takovy ojetiny nechtelo, auto-elektrikari se bali dat nekam do okruhu steracu vypinac (ze by to mohlo zpusobit nejakou poruchu) a tak mne po case napadlo, ze el. okruh kterej musi byt bezpecne rozpojitelny je okruh pojistek. Protoze jsem nemel vhodny konektory, tak jsem to nakonec nechat udelat u onech autoelektrikaru, oni mne pochvalili za dobry napad a v pohode to funguje (kdyz zase moje sterace popadne workoholismus, tak v krajni poloze vypnu vypinac pojistkoveho okruhu, ony se zastavi, ja vypinac opet zapnu a je to).

    U dalsiho auta mne asi ABS uz nevyhnutelne potka, takze Magikuv napad taky mozna pouziju. I kdyz pokud to bude kombik, tak nevim, nevim - asi nebude zdaleka tak klidnej napr. ve smyku na snehu jako kratka Tempra.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.06.02  23:11

    « Re: AR 156 - brzdy

    S odpojenim ABS to zkusim, funguje to presne jak rikas - i na suchu abeesuje, posledni dobou jezdim denne do prace peknou trasu 35 km po zatackovitych okreskach, ovsem s ponekud nerovnejsim povrchem - ale ne vylozene rozbite. No a kdyz se chce clovek trochu vyblbnout /nebo specha/ tak to na te nerovne silnici abeesuje kazdou chvili. Myslis, ze by se dal udelat prepinac ABS zap./vyp. - treba pro pripady mokro/sucho nebo manzelka/ja ? :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.06.02  18:24

    « Re: AR 156

    Hmmm, kde se to da sehnat a na kolik to prijde, 1000%, to uz by stalo za hrich... :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.06.02  14:32

    « Re: AR 156

    Doporucuji kotouce + desticky OMP a bude to o 1000% lepsi. Snesou 650° C a brzdi v pohode i za studena. Myslim, ze souc. treni je kolem 0,35. Jenom doba zabehu je asi 2x delsi, nez byva obvykle. Jsou frezovane a vrtane. Segmenty Ferodo DS 2000 jsou mekke a strasne prasi. Maji vyznam nejlepe v kombinaci s frezovanymi a vrtanymi litinovymi kotouci Sparco (souc. tr. 0,3, tepl. do 600°C). DS 3000 (az 0,6, tepl. az 1100°C) potom patri na ocelove kotouce, litinove zlikviduji. Brzdi jen za teplot nad 300°C, takze po chvilkove jizde po dalnici auto nebrzdi vubec. V posilovaci ISOVAC 7 nevidim nejmensi problem, mizerny je pouzity ABS. Jeho odpojenim (vyhozenim pojistky) se brzdeni zasadne zlepsi a zkrati se na suchu brzdna draha asi o 1/5 az 1/4. Obecne plati, ze pokud ABS zasahuje i pri prudkem brzdeni na suchu, patri do srotu (coz je asi 85% veskere svetove produkce).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.06.02  22:01

    « Re: AR 156

    Cau, vymena kotoucu me zrovna ceka, mohl bys to tema trochu rozvist prosim?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.06.02  10:52

    « Re: Nechce nekdo GTV?

    No pokud se zadari, tak by mi to mohli vzit v pondeli na diagnostiku. Dejme tomu, ze to bude v te ridici jednotce. Mam se pripravit na to, ze ji budou muset celou vymenit?! Ja jen aby to se mnou potom eventuelne neseklo, az na me vybali tu sumu za opravu :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.06.02  07:01

    « Re: AR 156

    Problém s brzdama je u Alfy spíše ten, že neumějí udělat pořádný posilovač. Mám na své AR155 2,0 TS komplet Ferodo DS2000, ale slabý posilovač je degraduje
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.06.02  15:45

    « Re: Nechce nekdo GTV?

    Nema smysl nejak nad tim hloubat, dokud nebudou vysledky z testu. To je ted prvorada zalezitost, ja osobne si myslim, ze se bude jednat na 85 % o elektronickou zalezitost made in BOSCH.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.06.02  10:12

    « Re: Nechce nekdo GTV?

    pokus
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.06.02  08:31

    « Re: Nechce nekdo GTV?

    A dal by se ten okruh zuzit, kdybych mel pocit, ze tak po 4500ot/min se mi zda, jakoby vykon motoru lehce klesl?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.06.02  19:52

    « Re: Nechce nekdo GTV?

    Jak s tim leasingem?
    Richard
    www.alfaclub.wz.cz
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.06.02  09:29

    « Nechce nekdo GTV?

    Byla by na prodej jedna moc hezka AR GTV 2.0 16V TwinSpark, 155 koni, rok 96/97, bordeaux metaliza, najeto necelych 67.000 km, cena by byla kolem 320.000, leasing bez problemu.
    Jinak k te 156 - variant je moc: 1. vadna lambda sonda, 2. vadna svicka (skluz jiskry do zeme), 3. vadna vaha u skrtici klapky, 4. vadne cidlo klepani, 5. problem rj, 6. vadne tesneni pod hlavou (projevovalo by se kourenim z vyfuku), 7. vadny nebo ucpany vstrikovac, 8. vadna regulace predstihu, 9. vadna elektrohydraulicka regulace casovani rozvodu (velmi malo pravdepodobne), 10. netesnost sani, atd. Doporucuji objednat se na test motoru pro vylouceni elektronicke zavady, ktera je naprosto nejpravdepodobnejsi (vzdyt je to jenom ubohy BOSCH).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.06.02  20:38

    « Re: problemek

    Ja nejsem vubec odbornik a slouzim spise jako rejpatko pro ostatni alfisty , ale ja si myslim toto:
    Jede to na mene valcu,mozna na tri chce te koupit novou hlavu , nechat to prebrousit.
    Cana je asi 2000Kc , mozna ted trochu vice.
    Jednou jsem totiz mel podobne problemy.
    Jeste jedna moznost-Nasava to vzduch místo bentzinu-nekde
    Zdar
    Richard
    www.alfaclub.wz.cz
  • 00 Reagovat !

    foto

    18.06.02  11:13

    « problemek

    Ahoj lidicky, mam jeden problemek. Na volnobeh bezi motor naprosto v pohode, kdyz zaradim jednicku a chci se rozjet tak to div nechcipne (i kdyz dam treba plyn az na podlahu) a ne a ne se poradne rozjet, dokud se to pomalu nevysplha na 2000 ot/min a pak to teprve vyrazi (pro stouraly - se spojkou zachazet umim :-)). To same pri dalsich rychlostech - do 2000ot/min nic a pak to konecne zabira. Netusite nekdo v cem by to mohlo byt? Jo a jedna se o motor 2.0 TS v AR156. Predem dik za kazdou radu. Adam
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.06.02  19:52

    « Re: AR 156

    No jo , vono se toho napovida. Vim ze namam nema www tak dobre jako ARSC ale myslim ze aspon snahy trochu je a to je hlavi!
    Ano, na dsikusi ARSC TI PORADI LEPE,UZNAVAM!
    zDAR
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.06.02  19:20

    « Re: AR 156

    Ano v tom klubu ti velice poradi, vede ho webmaster Richard a je to nadherny, je to teprve jeho 4. klub tak se ma jeste co ucit, ale odpustme mu to. Uceny z nebe nespadl, ale pan Richard si to mysli, bohuzel.

    Ted vazne, bez urcite na www.alfa-romeo.cz ten Richarduv je jen cista parodie a u toho take zustane.

    Vite ze pana Richarda stiha i policie?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.06.02  12:20

    « Re: AR 156

    Problemy mely kusy vyrobene do r. 1998, takze ty radeji nebrat. Jednalo se o kolisani volnobehu [vadna rj Bosch]. Klasicky problem jsou u vsech 156 brzdy - mizerne ABS [taktez Bosch]. je dobre vymenit puvodni kotouce a desticky za OMP, ale to ABS lze pouze vyradit z cinnosti.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.06.02  09:45

    « Re: AR 156

    Nebo jeste zkus [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.06.02  21:29

    « Re: AR 156

    Dam Ti radu: www.alfaclub.wz.cz , pak si dej diskusi a tam ti urcite poradi!!
    Hodne stesti
  • 00 Reagovat !

    foto

    16.06.02  18:40

    « AR 156

    Zdravím,
    chtěl bych někdy v dohledné době koupit tohle auto, je něco na co si mám dát pozor ? Slyšel jsem o problémech s elektrikou.
    Zřejmě by to byla 2.0 TS, případně 2.5 V6
  • 00 Reagovat !

    foto

    10.06.02  17:30

    « to pikachu

    www.alfaromeo.com - je to ve flashi, takže tady se tím musíš prokousat sám. Ale od Alfy jen V6 :))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.06.02  08:52

    « Re: Srovnání

    Ach tak! Nové verze? Kde jsou o nich nějaké stránky?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.06.02  08:48

    « Re: Srovnání

    ??? A já znám jenom 1,9 JTD 77 kW (105 k) a 2,4 JTD 100 kW (136 k).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.06.02  20:58

    « Re: Srovnání

    No, kdyby se TDI montoval do Alfy, tak by to srovnani snad melo cenu, jenze se nemontuje, takze se jedna o srovnani Alfy s Oktavkou. A to jsou tak strasne rozdilna auta, ze podobne je na nich akorat to, ze maji volant a ctyri kola. Ostatne, vyzkousej si je, uvidis sam.
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.06.02  15:36

    « to rbaron

    :)))))))))))))))))))))
    No jo paní prezidentová už má svůj věk....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.06.02  00:00

    « Re: Srovnání

    to asimov: Chudinka není to pravé slovo. Vypadá přesně tak, jako vedle sebe vypadaly Dáša a prdelatá Irenka ve filmu Kurvahošigutentag :o)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.05.02  15:00

    « Re: Srovnání

    Znám jen 1,9JTD 115koní a 2,4JTD 150koní. Jel sem s 2,4JTD a proti 1,9TDI to je trhač asfaltu. To nemluvím o podvozku. Navíc vedle 156ky vypadá Octavie jako chudinka.
  • 00 Reagovat !

    foto

    30.05.02  13:42

    « Srovnání

    Může někdo porovnat TDI 110 k v octávce a JTD 136 k popř. 105 k ve 156???
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.05.02  06:47

    « Re: Alfa Romeo ma Alfaclub

    Komu není rady, tomu se holt bude muset pomoct :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.05.02  20:19

    « Re: Alfa Romeo ma Alfaclub

    Hele, sám dobře víš, že OFICIÁLNÍ klub těchto vozů, se kterým se nemůžou Tvé okopčené stránky srovnávat - je na adrese www.alfaromeoclub.cz Zdar RADO
  • 00 Reagovat !

    foto

    11.05.02  17:56

    « Alfa Romeo ma Alfaclub

    Zdravbim vsechny priznivce nejlepsich aut na svete. Mam pro VAs odkaz. [odkaz] Jsem jeho administrator
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.04.02  10:10

    « Chiptuning

    Nasledujici informaci mam jen z doslechu, takze je treba ji brat s rezervou: na cipovanych autech 2.4 JTD od NoviTecu se pry neprijemne posouva krivka kroutaku smerem nahoru a to tak, ze narusta turboefekt hlavne po deceleraci motoru. Nova RJ, kterou pouziva 156 2.4 JTD je pry asi o 1.000.000% lepsi, nez stara s upravenou Epromou, ikdyz NoviTec uvadi max. vykon kolem 170 koni. Ale tady asi bude platit totez, co u benzinaku: naprosta vetsina nemeckych cipu, tedy tech KTERE JA ZNAM do benzinovych turbomotoru Alfa Romeo a Lancia pouze zhorsuje vlastnosti motoru ve strednim a nizkem pasmu oproti originalu (kone sice narostou, ale auto prestane jet). Jedinou mne znamou vyjimkou je Hormann Motorsport v Memmingenu. Tam umi namapovat software fakticky perfektne (osobni zkusenost), ale nechaji si to taky patricne zaplatit (tedy - pro seriove Delty Int. a AR 155 Q4 kolem 25.000 neni zase tak moc, ale v Italii se shani EPROMka na Deltu Int. uz kolem 5000Kc). Takze na Nemecke EPROMky velmi opatrne!!! Samozrejme netvrdim, ze vsechny jsou stejne spatne, ale radeji opatrne....
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 29.04.02  06:14

    « Re: NOVITEC tuning

    pavel_kr5> tak to ma otec v picasse, ze uz predajca mu dal hdi upravene aj so zarukou.

    ATX: Tzn., když praskne hlava, prokáže se že za její prasknutím je chiptuning, máš novou hlavu a nemusíš nic řešit

    ved prave to. je lacnejsie kupit novu hlavu, ako volat znalca, zaplatit ho, aby on zistil, preco sa to stalo. a nakoniec sa ajtak nic nevyriesi.... cize ak ty sa rozhodnes, ze to auto neopravis, tak to auto opravene nebude, lebo nieje zakonna paka, ako ta donutit opravit to. tym to neber ako utok proti tebe, len je to fakt.
  • 00 Reagovat !

    foto

    25.04.02  18:58

    « Alfa-club

    Zdravbim vsechny priznivce nejlepsich aut na svete.
    Mam pro VAs odkaz. [odkaz]
    Jsem jeho webmaster.Behem tri tydnu bude domena a clenove budou mit moznost emailu neco@alfa....
    Mejte se kluci
    Richard
  • 00 Reagovat !

    foto

    22.04.02  18:54

    « 156 GTA

    Nějaké linky na recenze GTA :
    [odkaz]
    [odkaz]
    [odkaz]
    mate nekdo dalsi ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.04.02  18:26

    « Re: maska

    Jo, nejhezčí je fakt maska 147. Ještě kdyby ji tak dělali jako Sportwagon
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.04.02  13:22

    « Re: nova 156ka

    Tady je obrazek, jak by mela vypadat 166 po faceliftu: [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto

    19.04.02  12:08

    « maska

    Nejhezčí masku má 147ka.
  • 00 Reagovat !

    foto

    19.04.02  11:59

    « nova 156ka

    BTW o tom, ze se jim design 156ky uz v r.1997 tezce povedl svedci i to, ze pri soucasnem faceliftu nemenili na designu temer nic (a jsem jim za to vdecnej - to by slo snad jen pokazit).


    Na druhy strane, co by potrebavalo upravu designu v ramci faceliftu jako sul je AR166. Jeji predek je vedle 156ky slabota.

  • 00 Reagovat !

    foto

    19.04.02  10:00

    « 156GTA

    Dneska rano, kdyz jsem sel do prace, tak kolem me projela nova Alfa 156GTA. Proste nadhera!Kdyby do me kolegyne nestouchla, tak tam se spadlou sanici stojim doted ;-)) Mit ten meloun a pul, tak nevaham ani minutu a jdu do ni...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.04.02  20:48

    « to wawrik

    Nadechnutím a vydechnutím? Co nejmenší odpory před a za turbem. Ideální je závodní auto: obrovský otevřený vzduch. filtr, krátká tlustá hadice k turbu a na druhé straně za turbem krátký, nebržděný výfuk.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.04.02  18:01

    « Re: to wawrik

    2atx: OK, a co si myslel tym nadechnutim a vydechnutim?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.04.02  16:15

    « to wawrik

    Nejde o to, někoho někam posílat, jde o to, zjistit v čem nastala chyba. Tzn. rozmontovat zanalyzovat a případně nechat posoudit a vynést verdikt. Je to asi individuální věc s konkrétním problémem. Nám jde o spokojeného zákazníka a vždy najdeme řešení. Co vím, přijel třeba člověk, kterému se dělal chiptuning, říkl nám, že mu přebíjí alternátor, ale pro jistotu jsme chip vyndali a on si vyřešil svou reklamaci a poté jsme chip opět dali zpět. Nic jsme neúčtovali za vyjmutí a opětné nainstalování, ač chyba alternátoru očividně nesouvisí s chiptuningem. Je to všechno otázka domluvy a přístupu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.04.02  15:55

    « Re: to Pavelkr5

    2atx: Každý turbomotor potřebuje lehce nadechnout a lehce vydechnout.


    What does it mean, Harvenpino?


    K tej zaruke: on to asi Pavel myslel inak. Ked sa mu prepali to tesnenie, neskonci to tak, ze ho autorizovany servis bude posielat k vam a vy naspat do servisu?

  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.04.02  15:41

    « to Pavelkr5

    1. Ta záruka v podstatě zaručuje, že parametry motoru po chiptuningu jej nezlikvidují a zákazník neprijde o svou záruku, kterou by měl u nového auta uu prodejce. Záruku poskytuje Kerscher a mi ji sprostředkováváme. Tzn., když praskne hlava, prokáže se že za její prasknutím je chiptuning, máš novou hlavu a nemusíš nic řešit. P.S. Ještě nikdy se taková záruční vada neřešila.
    2. O té 24m. záruce jsem jen slyšel, podrobnosti neznám.
    3. Každý turbomotor potřebuje lehce nadechnout a lehce vydechnout. KN funguje dobře, netřeba to proměřovat, rozdíl je velmi znatelný i bez chiptuningu. Jede víc, ale hlavně okamžitě po přidání plynu. Vtip je v tom, že každý elektronicky řízený TD proměřuje za filtrem průtok vzduchu a na základě něho dává palivo. To znamená že reakce motoru na plyn ve vstřikové dávce závisí na tom, jak moc se musí turbo prát s filtrem o vzduch a kolik je schopno ho ve finále nasávat přes odpor filtru. P.S. Chystám se přesně změřit jeden TDI motor s orig. filtrem, KN vložkou a KN kitem.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.04.02  15:29

    « Re: to Pavelkr5

    K ty zaruce: To je fajn, ze davate i zaruku na motor. Mam tomu rozumet tak, ze napr. pokud se propali tesneni pod hlavou, tak to necham opravit (zarucne) u Vas nebo pujdu na zarucni opravu k prodejci?


    Tu dvouletou zaruku budete davat nezavisle na prodejcich (tj. na veskere motory) nebo az navazne dle zaruky prodejce (tj. v soucasnosti napr. 1 rok na Octavii TDI, ale 2 roky na AR156 JTD)?


    K tem filtrum: o tom vyprani atd. jsem se onomu tunerovi z IMOFY zminoval, ale stejne tvrdil, ze mu to u JTDecek pripada zbytecny. Chtelo by to asi promerit vliv sportovniho filtru na brzde (krivka max. vykonu a max. kroutaku) a pak jeste pri pruznym zrychleni (vliv na zpozdeni nabehu turba).

  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.04.02  12:56

    « to Pavelkr5

    1. Ad záruka na motor: Nebyla, dodavatelé ji neposkytovali, ale co děláme chipy od Kerschera (zvolili jsme jej jako dodavatele také právě proto) (1998-), tak u nových vozů v orig. záruce je automaticky roční záruka na motor a převodovku. Ovšem slyšel jsem, že Kerscher do budoucna chystá dvouletou záruku na motory a převody.
    2. Všechny JTD motory používají jednotky BOSCH. Tudíž všechny existující JTD upravujeme chiptuningem.
    3. Ad filtry- jaká starost? Jednou za 30-45tkm ho vypereš, vysušíš a naolejuješ...
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 18.04.02  12:43

    « Bez nadpisu

    Zajímavé...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.04.02  12:34

    « Re: NOVITEC tuning

    Pokud se nepletu, tak ATX nedava zaruku na motor, ale jen na chip (coz je asi obvykla praxe u tuneru). Pokud se pletu, tak mne nekdo opravte.
    Jina vec je, ze pokud by se motor porouchal v zarucni dobe, tak muze tuner vratit vse do puvodniho stavu a clovek pak muze vesele uplatnovat zaruku.


    Pokud si ale clovek necha tuning udelat primo u prodejce noveho vozu (tj. vsechno je "na rovinu"), tak ten muze ponechat zaruku na motor nebo ji muze zrusit. Jaka je prevazujici praxe nevim, obvolal jsem jen dva prodejce a v pripade IMOFY a tuningu JTD zaruku ponechavaji (ta je mimochodem 2 roky). V pripade Auto Jarov a tuningu TDI se zaruka timto zasahem do motoru ztraci.


    Mimochodem tentokrat jsem v IMOFE nemluvil s prodejcem, ale primo s nejakym technikem (p.Vodicka) a ten mi sdelil, ze opustili pridavne boxy NOVITEK a delaji uz preprogramovani puvodniho chipu (stale za 15.000 Kc). Jde o produkt italske firmy, ktera udajne dela software do puvodnich chipu JTD. V CR ji zastupuje firma BitPower. To je nadejna zprava, pridavne elektronicke boxy maji dost spatny "zvuk". Jinak jeste, kdyz jsem se ptal na vymenu filtru za sportovni, tak se onen technik k tomu stavel ponekud skepticky. Ze pry je to vic starosti a nakladu nez uzitku (u JTD).

Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…