Alfa Romeo

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Alfa Romeo

  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.12.02  21:45

    « Re: oleje pro italske motory

    to oddie: No, ja pro Tempru pouzival polosyn Sunoco Futura 10W40 API-CF a 100 Kc/litr, ale vubec si nejsem jistej, ze byla vhodnejsi nez Selenia Turbodiesel API-CD. Holt, na Selenii ty motory vyvijeji a zkouseji ...?...
  • 00 Reagovat !

    foto

    04.12.02  21:03

    « potřebuju poradit s motorem

  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.12.02  14:26

    « Re: oleje pro italske motory

    Šmarjá, co to je, Selenia Turbodiesel 10W40 má API CD a stojí 280/litr??? Tomu JTD fakt stačí CD? Nevim nevim, já používám polosyntetiku Mogul Optimal, 10W40, CG-4, litr cca 90,-Kč. A i slušné minerály mají CF...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.12.02  14:15

    « Re: oleje pro italske motory

    Jak je videt s olejema pro JTD mi nikdo neporadi :-(((

    Nicmene co se tyce ceny, tak dnes jsem si v AC Dojacek dozvedel, ze standardni Selenia Turbodiesel stoji asi 280 Kc/l a WR Diesel asi 330 Kc/l. Neni to velkej rozil, mozna pujdu do WR.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.12.02  12:45

    « Re: Poruchovost vozu

    To Krakatit:Máš Opla OK,já taky nemám Alfu,ale toužím po ní, i když je drahá a já nevím co jestě.Každý auto co mám nebo jsem měl,dotvářím k obrazu svýmu (jiný kola,tlumiče,úpravu motoru atd.),jenom Alfa se mi zdá dokonalá už v sérii.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.12.02  22:07

    « Re: Poruchovost vozu

    Jo, už chapu proč se ptáš... ale 1.8T Oktávku nemám, ....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.12.02  22:05

    « Re: Poruchovost vozu

    TO RV: Ne nejsem, mam Opla, proc?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.12.02  12:40

    « Re: jeste k vyrazovani ABS

    Pokud je ABS off, neni potreba zadny system rozdelovani brzdne sily (EBD). Typizovana situace: jedna pulka auta brzdi na suchem asfaltu, druha uz na krajnici s nanesenym drobnym sterkem; ABS zacne pulsovat kvuli sterku, ale EBD vyhodnoti, ze dve kola jeste maji adhezi nad mezni hodnotu a tudiz jim prideli vyssi tlak. U auta bez ABS dojde bud k uplnemu nebo castecnemu zablokovani te dvojice kol, ktera je na tom sterku. Pokud auto ridi zkuseny ridic, pusti pedal tesne PO zablokovani kola a tim zkrati brzdnou drahu vozidla (nebot auto nejvic brzdi prave na hranici blokovani; za ni uz jen na zcela suchem asfaltu, hrubem sterku a vysokem snehu, naopak za ni nebrzdi na vode a na ledu). Nezkuseny ridic necha nohu na brzde a hrozi hodiny vlivem nesoumerneho zpomalovani auta. Dalsi nevyhodou pro nezkuseneho ridice je fakt, ze auto pri zablokovani kol nelze smerove ovladat volantem. Pokud je ale silnice jen lehce navlhla, jsou na ni pricne nerovnosti, atd., ABS vyrazne prodluzuje brzdnou drahu. Zalezi jen na zkusenosti kazdeho ridice, cemu da prednost.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.12.02  12:39

    « Re: oleje pro italske motory

    Jo a kdyz tak uvedte i ceny (staci priblizne). Dik.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.12.02  12:32

    « oleje pro italske motory

    to alfa33, magic et al: Chtel bych se zeptat na motorove oleje. Jednak znacka a jednak typ. Mam ted lehce jetou Mareu 2.4JTD a premyslim jestli do toho lit standardni Selenii Turbodiesel (10W40, API CD) nebo neco lepsiho (dle manualu jeste doporucuji Selenii WR Diesel 5W40, API CF). Nebo muzu jit do jiny znacky oleje (Sunoco, Aral,...)?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.12.02  06:30

    « Re: Poruchovost vozu

    To Krakatit:Ty jsi ten s tou černou Oktávkou ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.12.02  21:26

    « Re: Poruchovost vozu

    To napsal Asimov...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.12.02  21:26

    « Re: Poruchovost vozu

    Kdo nejel v Alfě s V6 motorem nežil. Nejvíc se v poruchovosti Alf babraj ti, co nikdy žádnou neměli a ví o tom tudíž prd. Možná, že si léčí mindrák, kterej jim nějaká alfička vyrobila, když chtěli světu ukázat jak jezdí GOLF :))) Jinak pozdravuju chlapíka s černou octavií 1.8T, kterýmu sem včera večer ujel v kopci kolem Vinohrad v Brně. Nic si z toho nedělej, jednou si koupíš auto, který je opravdu silný.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.12.02  21:20

    « Re: Poruchovost vozu

    Já si ale určitě žádnej mindrák neléčím!
  • 00 Reagovat !

    foto

    01.12.02  16:48

    « jeste k vyrazovani ABS

    to PetrS et al: Pred casem jsme tady probirali moznost vyrazovani ABS pomoci zarazeni vypinace od el. obvodu pojitky ABS. Ted mne ale pri cteni manualu k Maree (BTW, stal jsem se stastnym majitelem lehce jete M.WE 2.4JTD), ze to nemusi byt tak jednoduche. U tehle aut se totiz prostrednictvim ABS muze realizovat i rozdelovani brzne sily mezi predni a zadni napravu a jeho vypinani neni prave zadouci. Ale mozna je to u AR156 provedeno jinak - takze, zkousel jsi to uz Petre? Jake byly vysledky?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.11.02  13:30

    « Re: K poruchovosti Alf

    To magic:Moc dobrej příspěvek.Já teď řeším dilema a to novou 147 1.6/88kW na leasing nebo 156 2.0TS,jetou cash.Postupně docházím k závěru,že spíš tu 147.Při mojí smůle bych koupil vyplavenej a bouranej vrak.Samo,že bych radši 147 2.0TS.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.11.02  11:50

    « Re: K poruchovosti Alf

    jak to ten magic dela, vzdy kdyz se neco spitne o Alfe, tak pise.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.11.02  11:40

    « Re: K poruchovosti Alf

    1. Zivotnosti se radi motory TwinSpark k tem s nejdelsi - min, zarucena zivotnost pri dodrzovani zasady "mam v hlave mozek, ne sracky" je cca 350.000 Km. Doporucuji spise 2.0 TS. Spotrebou paliva jsou nekde v prumeru pomeru vykon/spotreba. 2. Karoserie u 147 bez vyraznych problemu - zinkovana, tuha, v pohode. Obcas zateka bocnimi listami kolem okenek. 3. Uvedomit si, ze kola (na rozdil od BRD Wagenu) jsou VZDY na silnici = i v dire a i na vsech zaplatach a kanalech. Z toho vyplyva nutna pravidelna kontrola silentbloku zaveseni (dava jim zabrat hlavne sul v zime - Icka nesolej). 4. Pokud je auto SPRAVNE a PRAVIDELNE servisovane v intervalech kolem 25.000 km, mohou se vyskytovat pouze drobne problemy elektroinstalace (BOSCH) nebo obcas drobne zavady na ABS (BOSCH), pripadne na brzdovem systemu. Zde doporucuji k brzdam Girling okamzite zakoupit a namontovat kotouce+desky OMP k zajisteni spravne funkce brzd. Opet zde plati neoblibenost soli v zime i pro brzdy. 5. Aby automobil koncernu FIAT nekoho nekde "nechal" se od dob Una a Tipa prakticky nestava, nebo jen vyjimecne. Zavady se tykaji: osvetleni (zadni svetla, predni rosi), elektroinstalace (central, stahovani oken, check-control, pristrojovka a jeji osvetleni), dnes uz spise nahodne poruchy vstrikovaci jednotky (BOSCH - bezplatna oprava), a poruchy vseho, na cem je napsano BOSCH nebo Made in Germany. Pokud se auto zbori, jen velmi tezko se opravuje (nevim proc ty dily nikdy nesedi...?) a hrozne blbe se lakuji (barvy Herberts, 5 slozkove). Vuz snese bocni pretizeni 1,02g, coz je srovnatelne treba s BMW Z3M...!!!!!!!! Temer bez poruch jsou (opet na rozdil od Wagenu) agregaty, pokud prevodovka jde tezko, je treba okamzite seridit tahla a necekat na zniceni synchronu. Ve vyberu JTD versus TS bych ja osobne stale radeji preferoval TS, nebot u JTD neznam z praxe zivotnost. Poruchovosti je statisticky velmi daleko za motory TDI od VW, ale tak do 100-150.000 km. Potom nevim (VW vykazuji velmi casto zejmena zniceni turba). NEKUPOVAT NIKDY JIZ KDYKOLIV HAVAROVANY KUS!!!!!!!! Byt by vypadal velmi dobre opraveny. VZDYCKY jsem na kdysi bourane Alfe/Lancii nasel seznam zavad, ktere se na nehavarovanych kusech nekdy nevyskytovaly. A protoze snad 80 % AR na trhu ojetych aut je po nejake rane, nelze se divit statistikam poruchovosti...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.11.02  09:31

    « Re: K poruchovosti Alf

    Jsem zvyklý jezdit "normálně", tzn. že to běžně nijak extrémně nehoním a jsem ochoten se smířit i s tím, že mě občas někdo předjede, ale samozřejmě bych alfě (a speciálně alfě) občas šlápnul na krk. Ale jinak mi všeobecně auta hodně vydrží. U mně je normální, že mám po necelých 3 letech v těch 200 tis.km druhé brzdové destičky (na almeře mám ve 105 pořád první a ještě 15tkm určitě ujedou), neměním výfuk, tlumiče, čepy, silentboky atd., to všechno v pohodě vydrží. Jenom běžný servis, dávám syntetický olej. Je to ale daný hlavně převažujícími dlouhými cestami po relativně slušných silnicích. Takže všeobecný názor je, že v tomto režimu by měla 147 běžně obstát? A co ta složitější zavěšení předních a zadních kol? Jinak s alfou a srdcem to beru, ale přece jenom musím brát v úvahu, že mě to auto taky živí...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.11.02  08:05

    « Re: K poruchovosti Alf

    pokud chceš koupit 147 a chceš najezdit 70tkm ročně tak v benzínu jedině 2.0 (má jen o litr vyšší spotřebu než 1.6 na kterou je 70 tkm ročně dost) ,1.9 jtd má krásnej výkon , jenže pokud to budeš příliš prohánět a to budeš, protože podvozek ti to dovolí tak to jtd uženeš tak ve 120-150 tkm, repase turba, potom tak ve 250 tkm 1 a poslední výbrus, pokud budeš jezdit na 1/2 plynu tak se to posouvá až o 100 tkm, motory jsou citlivý na kvalitní olej jtd 5w/50, TS 5w/40. jinak kvalitativně ty vozy jsou na velmi vysoké úrovni, nedá se to srovnat se strašími typy, tam je to jen o srdci a o lásce.
  • 00 Reagovat !

    foto

    29.11.02  08:03

    « Bez nadpisu

    myslim, ze na AF147 ani na nicem jinem od Fiatu nic nepokazi, ani po 100 ani po 200 tKm. Mam Bravu 1.8 se 187 tKm a jsem spokojen. Na idnes.cz je testik AF147 1.6
  • 00 Reagovat !

    foto JTF

    JTF 29.11.02  08:00

    « spolehlivost AR 147

    V AMS před časem vycházel dlouhodobý test 147 JTD na 50t.km. Obstála se ctí. Nikdy nezůstala viset, jako například Octavia TDI v 100t.km testu, kdy jim 2x kiksla na cestě. Alfu k testu ve 20t.km a dalších 50t.km najeli. Doma bych to našel ve kterým čísle jsou výsledky podrobně rozepsány. Taky jsem četl zajímavé články v SM. Víte kdo ze známých osobností má Alfu 147? Např. Ondřej Vetchý/má JTD/, AnnaK...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.11.02  17:45

    « Re: K poruchovosti Alf

    Do Alfy musíš jít srdcem a ne kalkulovat, jestli se ti bude kazit víc než Almera. Před Alfou sem měl Mitsubishi Galant a to byl neskutečnej držák, jenže po svezení 75kou se mi zatemnilo před očima a nepomohly ani rady kamarádů: Vole dyť je to Ital!
    Dnes už tyhle řeči jen přehlížím a dneska večer si dám špagety :)))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.11.02  16:30

    « Re: K poruchovosti Alf

    Já se na tu poruchovost ptám právě proto, že jsem se svezl (už několikrát různě po republice, ale neříkejte jim to!). Mám pro alfy nějakou slabost, líbí se mi i designově, ale netroufl jsem si na ní. Bál jsem se, aby to nakonec za ty peníze nebylo krásný svezení, ale jinak "málo muziky" a problémů nad hlavu. Teď jezdím s almerou a spolehlivostí je špičková - nechtěl bych to zakřiknout. Mám 105 tisíc km bez jakýchkoliv problémů. Ale alfa to není (kamarád na to říká: "uspokojí, ale nenadchne":-). K motorce: jezdím si pro radost na ER5.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.11.02  15:28

    « Re: K poruchovosti Alf

    Osobní zkušenost nemám,ale po Alfě zoufale toužím.Dojdi se svýzt k prodejci a nebudeš chtít nic jinýho a sem tam nějaký škytnutí Alfě odpustíš.Jestli hledáš 100 % spolehlivost,kup si Japonce.Mimochodem,když jsi motorkář,co máš za mašinu ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.11.02  15:20

    « Re: K poruchovosti Alf

    Na to se těžko odpovídá. může sloužit dobře a nemusí. Stejně jako cokoliv jinýho. Kámoš měl 155ku z roku 92 a jezdil přes 70000 ročně, ovšem s motorem 3.0 ( nikdy se taková nedělala, byla to přestavba, motor z 164ky). Byl spokojenej. Jenže mu ji někdo nedávno ukradl. Jistý je jen to, že další auto bude Alfa :)))
  • 00 Reagovat !

    foto

    28.11.02  14:55

    « K poruchovosti Alf

    Mám dotaz: má tady někdo reálnou zkušenost jak jsou na tom alfy se spolehlivostí, když se s nimi jezdí denně a hodně a když to nejsou jenom auta pro radost? Modelový příklad: jako služební auto (jezdím skoro pořád sám) by se mi líbila 147, buď 1.6 nebo 1.9JTD. Najedu ale 75 tisíc za rok, takže ještě před uplynutím 3 let budu mít cca 200 tisíc km. Spolehlivost je pro mě prvořadá, pořád dokola do servisu by se mi chodit nechtělo. Vydrží alfa 147 takovýto režim provozu? Nebudu do toho po 100 tisíc km muset cpát prachy? Má někdo z vás nebo z vašeho okolí praktickou zkušenost?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.11.02  13:47

    « Re: Poruchovost vozu

    Kdo nejel v Alfě s V6 motorem nežil. Nejvíc se v poruchovosti Alf babraj ti, co nikdy žádnou neměli a ví o tom tudíž prd. Možná, že si léčí mindrák, kterej jim nějaká alfička vyrobila, když chtěli světu ukázat jak jezdí GOLF :)))
    Jinak pozdravuju chlapíka s černou octavií 1.8T, kterýmu sem včera večer ujel v kopci kolem Vinohrad v Brně. Nic si z toho nedělej, jednou si koupíš auto, který je opravdu silný.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.11.02  06:38

    « Re: Poruchovost vozu

    Ach jo,poruchovost Alfy je daná spíš neschopností servisu,když tam jedeš s jednou věcí pětkrát asi nenapíšeš do ankety, že jsi bezvýhradně spokojenej.Navíc tyhle statistiky jsou německý.Alf se prodá tak málo,že ta statistika je dost zavádějící.
  • 00 Reagovat !

    foto

    27.11.02  23:59

    « Poruchovost vozu

    Nazdar vsichni!
    chlapi, jak je to vlastne s tou poruchovosti? Rika se, ze Alfy jsou na tom nejhure ze vsech aut (statisticky dokazane)...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.11.02  09:28

    « 156 JTS

    Mate uz nekdo 156 JTS?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.11.02  12:26

    « Re: RE:MAGIC

    Brnkni na 602 526 026. To je telefon na kluky, kteri vozi dily z Italie. Mivaji dobre kousky za rozumne ceny.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.11.02  11:36

    « Re: RE:MAGIC

    Mrkni na www.hella.cz najdeš tam kontakt a zeptej se. myslím, že stejný jsou i na některých fiatech ( Tipo atd).
  • 00 Reagovat !

    foto

    10.11.02  18:49

    « RE:MAGIC

    Diky Magicu to uz je konstruktivnejsi prispevek do diskuze :-)) Nakonec mi zacala klouzat spojka, nechal jsem ji vymenit, pritlacnak, lamela i spojkove lozisko vsechno totalne v pr...., sranda stala 9 tacu a razeni se neskutece zlepsilo, tak asi byla chyba tam. Jinak ale to auto jede moc pekne, jeste jsem zvedavej jak se bude kamaradit se zimou :-)))
    PS: Nevis jake mlhovky se daji pouzit, pripadne co ta sranda stoji? Mam tam dve diry a nepusobi to moc esteticky.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.11.02  17:11

    « Re: ahoj

    V podstate nemas moc moznosti. Pouze opravu prevodovky (jedno kolecko za cca 2.000,- Kc + ostatni material - tipuju kompletni repasi na 30.000,-) anebo prodat to cely auto a koupit jiny. Spotreba paliva, prubeh toc. momentu a spolehlivost jsou hlavnimi problemy boxeru a ja osobne bych to auto dal pryc.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.10.02  15:14

    « Re: ahoj

    Mrkni na www.alfa-romeo.cz do diskuze. Jinak ten motor je úspornej. Koupils asi pěknej * s najetým púlmilionem.
  • 00 Reagovat !

    foto

    21.10.02  20:18

    « ahoj

    ahoj panove. Byl jsem tak blbej ze jsem si koupil alfu 146 s 1,6 boxerem motorem. Motor by nebyl nejhorsi, tedy ma silenou spotrebu, ale s tim uz se vyrovnavam, jen prevodovka je vskutku tragicka. Nevite nekdo kolik by stala vymena ? Pripadne co vymenit motor za Twin sparkovy i s prevodovkou ? Moc bych uvital nejakou radu...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.10.02  12:48

    « Re: problemek

    No kdyby to byla takovahle prkotina, tak jsem nejstastnejsi clovek na svete. Auto jsem koupil v bazaru, vzal jsem si sebou i zkuseneho mechanika a nenasli jsem na nem zadnou chybu. Ani jsme nemohli, pokud bysme motor nerozebrali do sroubku. Clovek ktery ten motor daval dohromady, byl neskutecne prase. No nakonec jsme se po 3 mesicich dobrali toho, proc ten motor nejezdil jak mel. On ten dobrak to totiz splacal dohromady z nekolika motoru a asi nemel tuseni,ze tech 2.0TS byly 3 verze, ktere se lisily nekterymi parametry hrideli + lehke upravy parametru v pocitaci.A pokud se 2 ruzne verze zbastli do jednoho motoru nemuze to nikdy chodit, jak ma.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.10.02  23:29

    « Re: problemek

    Ahoj, vzhledem k tomu, že jsem poměrně dlouho neměl čas se věnovat problemům tohoto tématu, tak pišu až teď. Předpokladam, že tvuj problem už je dávno vyřešený, ale pokud ne, tak by mělo pomoci vyčištění škrtící klapky od nečistot a konfigurace volnoběhu. Tu prví věc jsi schopen udělat sám, stačí kus hadru a troška trpělivosti, na tu druhou je potřeba servis, ten postup je poměrně komplikovaný a je lépe jej udělat firemní diagnostikou.
  • 00 Reagovat !

    foto

    27.09.02  19:32

    « italsky tuning

    Narazil jsem na zajimavou adresu italske tuningove hvezde (dle autorevue.cz :-))) Castelli-Italtec:


    www.castelli-italtec.com


    Pozn.: Na mem prohlizeci bylo do rubriky "Modification" poradne videt jen ve francouzska verzi (?).

  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 24.09.02  16:17

    « Bez nadpisu

    147 GTA - hodně, moc, moc šetřit...
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 19.09.02  18:06

    « Bez nadpisu

    Jo to je pěkný, to už se skoro nemusí považovat za motor z traktora. A chiptuning taky už není potřeba...Teď už jen jaká je cena?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.09.02  13:09

    « Re: Novy motor 1.9JTD 16v, 103kW(140k)

    Moc hezky clanek, diky AR. Uz bylo na case aby JTDecka dostaly 4-ventilovou techniku. Taky konecne prechazeji na hydraulicka zdvihatka ventilu. Naopak mne prekvapilo, ze vstrikovaci tlak vzrostl z 135 na "pouhych" 140 MPa (jine common-raily uz jsou na 160 MPa). Zajimave jsou udaje o spotrebe pri konstantni rychlosti - zvlastni ale je, ze 156ka ma nizsi hodnoty nez 147. Ze by delsi prevody?
  • 00 Reagovat !

    foto

    19.09.02  11:16

    « Novy motor 1.9JTD 16v, 103kW(140k)

    Je to v anglictine:
    [odkaz]%24oa7.280880… /> ve zkratce: zrychleni z 0 na 100 za 9.3s (156), 156 sportwagon za 9.7s.AR147 to zvlada za 9.1s.
    Kroutak zvysen asi na 300Nm.Maximalni rychlost 209km/h a dodava se s 6-ti stupnovou prevodovkou.Spotreba nizsi asi o 10%.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.09.02  19:37

    « Re: Proc Amerika

    to magic: Klííííííd! :o)
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 06.09.02  16:08

    « Bez nadpisu

    Doufám, že ne...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.09.02  15:49

    « Proc Amerika

    Proboha lidi, to v tyhle rubrice budeme porad pretrasat Americky auta? To snad NE!!!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.09.02  16:38

    « Re:

    Náhodou Marauder se povedl.
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 04.09.02  16:13

    « Bez nadpisu

    Cadillac CTS se zadohrabem? No to fakt nevím. Musím se mrknout. To auto se mi líbilo, ale teď už asi ne...Pokud jde o Fordy, ti si můžou výrabět klidně lítající talíře, stejně jim to nepomůže...strašný šmejdy. A ty ceny...3 roky starej Ford 6000 USD. A to jsi zapoměl na Mercury...to je zázrak techniky...!!!
  • 00 Reagovat !

    foto

    04.09.02  11:08

    « rbaron

    PanAmericana? To sem ještě neslyšel, to bych chtěl vidět. Mám svoje Milano taky ze švajcu. Má to svoje výhody. Ty auta jsou výkonově přiškrcený kvůli emisím ( stejně jako US verze) takže ty motory jsou v mnohem lepším stavu než odjinud z Evropy. Ten můj má 160000km. Olej je teď po 5000km jako novej, žádný černý bláto. Tlaky těsně pod 12. Výkon mi kámoš otevřel a paráda :)))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.09.02  08:52

    « Re:

    Wolff: Amíci ted přecházejí hromadně na zadní náhon. Zejména pak větší (full-size) a luxusní (luxury) auta. Cadillac všechny své budoucí modely chystá (nebo je již má) se zadním náhonem, což je poměrně zajímavá informace, protože Cadillac byl průkopníkem náhonu na přední kola. A má ve své historii takové konstrukčí úspechy jako, první seriově vyráběné auto s V8 a náhonem na předek, nebo první automobilka, které se podařilo umístit V8 napříč a ještě na FWD, či nejvýkonější seriově vyráběný automobil na světě s předním náhonem (305 Hp a 401 Nm). No a ted všechny nové modely uvádí na trh jen jako RWD (popřípadě 4x4 u Escalade) nové CTS i když je to na Cadillac menší auto mám RWD, SLR které bude uvedeno za pár týdnů bude RWD a nová generace SeVille bude též RWD.

    Ford se chystá také na RWD, nebo respektivě on je nikdy nepřestal vyrábět, takže jejich výrobu zachová a ještě rozšíří. Uvidíme co ostatní.
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 04.09.02  04:23

    « Re: matuS

    je mozne som sa sekol, moc do lotusov nevidim.
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 03.09.02  18:15

    « Bez nadpisu

    Na tu renesanci jsi přišel jak?Nějak sem to nepochopil. Kdo to začal znovu používat...Nevím o nikom. Teda aspoň z těch rozumných výrobců. jestli to používá Hyunday nevím...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.09.02  12:59

    « Re: matuS

    to skl: Lotus Elise by byl asi jediným autem na světě, které má motor vzadu a kardanem hnaný předek :o) Myslím, že takovej hnus by si nekoupil ani nejzarytější fanda značky. Pleteš si to s Elanem
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.09.02  11:50

    « matuS

    huh, lotus elise ma predny nahon ???!? neblazni.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.09.02  07:44

    « Re: Re:

    to magic: Myslím, že pro zadní pohon právě přichází renesance. Má svoje výhody. Se samosvorem je smýkání zádě u mého auta velmi zábavnou věcí. Už jsme se o tom asi bavili, samosvor funguje perfektně :o)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.09.02  04:35

    « Re:

    ...jak se tak divam tak ten "vygumovanec" bude asi nekdo jinej, nez ti , jak pises "Amici"...
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 03.09.02  02:54

    « Re: Re:

    magic> o impreze som prave pred par dnami pisal v rubrike subaru, tak tam nakukni.
    155q4 som nevidel, ale 33 tu beha dost, a su velmi zachovale. lanciu som tu este nevidel.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.09.02  09:14

    « Re: Re:

    Samozrejme, ze treba prave AR 75 je dukazem toho, ze kdyz nekdo umizadni pohon udelat (na rozdil od jinych), tak je to super. Ale dneska uz vysly zadky z mody, je to pryc, jejich mista zaujala quattra. Australie je jednou ze zemi, kde Imprezy ladi snad kazdy. Nepotkal jsi Integrale? nebo 155 Q4?
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 29.08.02  02:51

    « Re: Re:

    rbaron> bohuzial o tomto s tebou nemozem polemizovat, pretoze jedinym autom s ktorym som jazdil a malo zadny nahon bol zigulak, a z toho moc zavery robit nechcem :-)
    ale dovolim si polemizovat o tom, ci by malo zmysel tahat do 147 pohon dozadu.


    apropo, daju sa robit aj skvele auta s prednym pohonom. priklad je lotus elise. zasa z toho zadneho nahonu taky nadrzany nebud ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.08.02  20:11

    « Re: Re:

    to matuS: Předohrab je pro babičky :o) Velká strategická chyba Alfy nebo spíš dílo FIATu, jinak jsou to fakt nádherný auta.
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 28.08.02  18:32

    « Bez nadpisu

    Zajímavý....
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 28.08.02  02:51

    « Re:

    jo. je ich tu dost. cenu neviem, ale mam doma casak a tam aj ceny, mozem pozriet. vygumovani tu su, ale neviem to porovnat s usa, este som tam nezil :-)

    opel omega sa tu vola tusim holden commodore.

    ad turbo a alfa - hm, ale napr ten dvojliter twinspark, co je v 147 robi 0-100km/h za 10s a 0-400m za 17, co su biedne vysledky na 150konovy motor. to auto je na to moc tazke. turbo by tam bolo super. inac australania (ozici) strasne chvalia 147 za jazdne vlastnosti. povedali ze z europanov je na tom lepsie uz len renault clio sport. co dost prekvapuje, ze? clio tu velmi chvalia, len im troska vadi nekvalita interieru. napr taku 607 zdrbu za to, ze je to predny nahon :-) ze v tejto kategorii musi byt zadny ("este stastie ze v tej europe maju bmw a mercedes") :)
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 27.08.02  20:00

    « Bez nadpisu

    Ty seš v Austrálii? A v Austrálii jezdí tolik 147? Jaká je tam cena. Oni Australani asi nejsou takoví vygumovanci jako Amici...,že?Pozjištuj.
    Jo s těma turbama jsou na palici. Do 3 litrové Omegy (tam se to jmenuje jinak Hogen...nebo jak) narvali dvě turba a má to výko k 600 koním...Rapli. Ale Alfa i bez turba je Alfa...
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 27.08.02  02:36

    « Re:

    no a ja navyse uz nakazeny austraskymi chutkami by som uz aj do toho daval turbo :-)

    videl som taku upravu tu v jednom casaku, ked 60kw motor upravili dvoma najmensimi turbami na svete na 120kw, zivotnost je zevraj v pohode :)
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 26.08.02  16:04

    « Bez nadpisu

    Souhlasím, zamilovávám se čím dál víc...
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 26.08.02  02:48

    « Re:

    tu je tiez vela alf, najme 147. je to krasne auto. keby som na neho mal, hned ho beriem, seriem na NCAP *** a ocinove probs so 166 :)
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 24.08.02  20:39

    « Bez nadpisu

    Tak sem tady v Americe videl dalsi 164...Potesen...Je toho tady asi tolik jako Saabu, coz neni spatny...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.08.02  10:38

    « Re: AR 164 3.0V6

    Na 75ce pořád něco teče. hydraulika spojky, řízení, kolem čidel tlaku oleje, hydraulickej napínák rozv. řemene. Ale jinak jsem spokojenej. Opravy jsou levný, protože jde většinou jen o nějaký těsnění nebo se něco uvolnilo. Třeba pracovní váleček spojky mám ze škody 1203 a ten je skoro zadarmo ( 150 Kč).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.08.02  17:52

    « Re: AR 164 3.0V6

    Jasne, ze se bude kazit, je to preci auto, ale co? Na Crome mi odchazeji motory a elektrika ... no vlastne za posledni mesic asi vsechno, jinak super kara.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.08.02  12:59

    « Re: AR 164 3.0V6

    Jako každý starý auto se ti to bude kazit a kazit a kazit...... Ale ten motor je báječnej. Mám 2.5 V6 v AR75 a sem nadšenej.
  • 00 Reagovat !

    foto

    22.08.02  09:42

    « AR 164 3.0V6

    Ahoj alfisti, rad bych si v dohledne dobe poridil AR 164 3.0V6, rok 90 - 91. Rad bych se zeptal, co mne s timhle vozem a motorem muze cekat za problemy. jezdim uz dlouho s Cromou 2.0ie, ale stari auta jiz dava o sobe znat. Predpokladam prestavbu na LPG z me stavajici Cromy, tak me spotreba az tak nezajima. Predpokladam, ze uvedeny motor asi hned tak neutaham jak 2.0 ie, mam jiz treti. Diky za nazory.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.08.02  12:58

    « Re: AR 156 a JTD

    to PetrS et al: Co ja vim, tak "zamrzani" nafty (vetsinou jde pouze o vylucovani parafinu a nasledne ucpani filtru) zavisi nejen na nafte, ale dost i na provedeni palivove soustavy v tom kterem aute. Moderni auta maji vetsinou elektricky nebo recirkulacni ohrev palivoveho filtru.


    U common-railu pujde zrejme o recirkulacni ohrev, protoze pri stlacovani nafty na 135 MPa se tato dost zahriva. Navic se ji musi natlakovat o dost vic nez se vyuzije na vlastni vstrikovani a prebytek se odvadi zpet do nadrze (pri mrazech se toto automaticky presmeruje na palivovy filtr). V lete je naopak nutne recirkulujici naftu chladit aby nezacala v nadrzi penit apod.

  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.08.02  23:08

    « Re: Trzni rasismus

    to magic: A ty to snad u nás vidíš líp? Jak je to s naší ochranou proti "narušitelům" z dovozu? Já mám takovej pocit, že by si v ČR leckdo koupil nějakej ten velkej pohodlnej kočár z Ameriky s plnou polní jako samozřejmostí. Ale to by se nesměla cena těchhle aut po všech serepetičkách s dovozem, nehoráznými cly, super přirážkou pro prodejce, vyšplhat téměř na dvojnásobek. Já si myslím, že spousta lidí, kteří koukají po autě, co dělá za pět vteřin stovku, by toho pětilitrovýho Mustanga za pětsetpadesát kolíků brala všema deseti. Třeba HUF dal o sto tisíc víc a má za to supr dýzlovou Fábii...


    K mému přesvědčení: Já nemám přesvědčení moc vůbec žádný, rozhodně ne takový, ze kterýho jsi mě nařkl. Proto, že zrovna mám BMW, nejsem ultrapravicový baworista a proto, že mám rád Americký koráby z let 60./70. nejsem žádnej zastánce USA, myslím, že to vidím docela střízlivě. Opravdu LÍBÍ se mi jenom pár aut a když už se mi líbí třeba nová Alfa 156, tak má zase náhon na předek dobrej tak pro starý babičky, takže výběr je pro mě dosti omezený. Ale přiznávám se, já rád klasiku od pětaosmdesátýho zpátky a na značce už u mě tolik nesejde. Hlavně to musí mít aspoň šest válců a náhon zadku.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.08.02  22:43

    « Re: AR 156 a JTD

    to Pavel_KR5: startuje a nezamrza /dokonce, na rozdil od Tempry 1.9 tds, i dobre topi/, resp. ja myslel, ze zamrzani nafty je vlastnosti nafty a ne auta, nebo?
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 15.08.02  17:59

    « Bez nadpisu

    Tak si představte, že sem zabloudil do nejbohatší čtvrti tady v Buffalu. No dalo by se tady žít. Je to něco jako Masarykova čtvrt v Brně nebo Lány v Praze.
    No a tak si du po té ulici a hádejte na co koukám. Srdíčko mi zaplesalo.
    Nádherná, bílá 164. V biturbu, prostě skvost. Byla tak udržovaná, že si myslím, že ten borec s tím musel být 2 x denně na ručním mytí...
    Hned sem se cítil líp...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.08.02  09:26

    « Trzni rasismus

    Zdravim Ameriku. Pokud jsi mel dojem z meho prispevku, ze jsem zaujaty vuci USA, tak to jsi dost daleko od pravdy, je mam z ty zeme pocit hnusu a opovrzeni. Neni tu dost mista k vysvetlovani a samozrejme chapu tve opacne pocity a nazory, ja ale tu zemi vidim proste silne negativne. Co se aut tyka - rozdil je prave v tom, ze ty tady uvadis auta z let sedmdestatych az osmdesatych a ja hovorim prave o tech soucasnych. Ze temer vse (obecne), co je Made in the U.S.A. je kvalitativne smejd (nemam na mysli technicke parametry, u mnoha jejich vyrobku jsou velmi dobre), preci musis vedet nejlip, kdyz tam jsi. A jejich nechapave krceni rameny nad pozadavky Evropy (co se jim vlastne na tom nelibi, vzdyt je to tak pekne???) svedci o opravdu silne odlisnem vnimani hodnot. Ale mas samozrejme pravdu, ze mezi tim stadem tupych ovci se najdou i myslici bytosti a na tech je postavena celni politika te zeme - tedy chces-li kvalitni (=zahranicni) vyrobek, tak krute zaplatis! Ale to uz jsme u ekonomie, u konzumni spolecnosti a u problemu neadekvatni ochrany domaciho trhu vuci konkurencnim "narusitelum". Samozrejme mas tez pravdu, ze Uno je srac a ze materialy interieru v Alfach stoji za starou backoru. Ale v tom, ze konstatuji fakta nevidim zaujatost. Proste je to tak a skutecnost, ze jsou lide s mizernym vyrobkem spokojeni jeste z toho smejdu nedela kvalitu. Jsou spokojeni, casto ale jen proto, ze zkratka nemaji moznost volby. Nebo na ni nemaji penize. Sam preci vis, za kolik koupis ojeteho Oldsmobila a za kolik ojetou AR. A pojem "trzniho rasismu" (abych to rozsiril z pouheho automobilu) jsi oznacil velmi dobre, ale poslouchej nekdy lidi! V CR je automaticky vysoce hodnoceno vse, co je Made in Germany a velmi nizce hodnoceno vse Made in Italy, France, atd. Pro Cechy Evropa = Nemecko a to mi vadi. Proto casto utocim antigermansky. Protoze to je NESMYSL. Veci nejsou cerne a bile, ale pokud je 85 % obyvatel teto zeme tak vnima, je nutno se podle toho zachovat. I kdyz je to mazna proti tvemu vnitrnimu presvedceni. Lituji.
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 06.08.02  17:53

    « Bez nadpisu

    Nev9m, vid2l sem jen n2jak7 dv2 reklamz. Jo na Acurz a Hondz bzch s tebou souhlasil, ale s t9m BMW nev9m. P93u jen to co vid9m...Sakra klávesnice. No opravovat se mi to už nechce, však ty si to přebereš...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.08.02  16:55

    « Re: rbaron

    to wolff: Jenom obchodů s originálními i upgrade díly na BMW, repasních i upgrade firem na BMW motory je tam tolik, že Německo se může stydět až na *.
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 06.08.02  16:11

    « rbaron

    Je tady toho hodně o autech, ale většinou jsou to jen komerční kecy. i když i zde se třeba v časopisu najde prakticky kompletní údržbový manuál (o čemž se našim časopisům může jen zdát). Ale zas. pokud by se tady prodávala 166 nebo Stilo, tak mají velkou naději na úspěch. Začíná mi připadat, že nejvíc tad jezdí Civici a Acury...protože vypadají dobře, málo berou a jsou vcelku spolehlivý. To, že za 4 roky zrezivý už nevadí...P.S. V životě sem neviděl tak rezavý auta jako tady...(USA).
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…