Alfa Romeo
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Alfa Romeo
-
« Re: Alfa 147 1.9JTD 16V
Promin, vždyť už jsi mi vlastně odpověděl... Dneska mám zas den. Takže jen jestli nejsou nejaké technické problémy s timto vozem. V centralnim skladu maji jednu podle mých predstav a po predchzich velmi dobrých zkusenostech se 147 1.6TS bych ji chtel koupit. Akorát mi bude chybět ten parádní zvuk kolem 6000 ot...... -
"-- skrytý --" 05.01.04 10:38
« Re: Focus vs Alfa 156?
Na rozdil od Focuse, z Alfy nic netece, neprehriva se, nepraskaji expanzky, atd. Potize byvaji jenom nahodne jako u kazdeho auta a to predevsim razu elektrickeho (jako u Focuse) a elektronickeho, u manualnich prevodovek se temer nevyskytuji potize s mechanikou s vyjimkou prvnich benzinovych ctyrvalcu (i kdyz tam je asi pricina tez v elektronice). U JTD odchaziva vstupni vaha vzduchu, konektory a obcas nejaky ten vstrikovac (holt je to bohuzel Bosch). Spolehlivost je obdobna jako u Focuse II. generace. Bohuzel u verze SW (combi) se u te Alfy (na rozdil od focuse) prastis do cela o zamek patych dveri, protoze Focus je snad jedine auto, kde se mi to nestalo. Diky tvrdsimu odpruzeni a vetsi tuhosti karoserie ma Alfa snahu rezonovat v interieru (ale pokud das na Focuse sportovni vzpery bude to to samy). U ojeteho auta neni tak podstatna znacka, jako spis stav konkretniho kusu. Hlavni duraz je treba klast na nehavarovany (ani malinko) kus, protoze cech nebo nemec to uz nikdy poradne nespravi! -
« Focus vs Alfa 156?
Zdravim,
muzete mi nekdo poradit? Jsem stastnym majitelem ojeteho Focusu sedan 1,8TDdi (60 000km) a i kdyz se mi vuz libi, cim dal tim vic premejslim o Alfe 156 1,9JTD nebo jeste lepe 2,4JTD - kdyz budou chechtaky, tak o Alfe 2 generace z roku 2003. O techto Italech sem se docetl ze jsou pry hodne poruchovi, jenze vsude se uvadeji zavady jen benzinovych verzi, ne dieselu. Potreboval bych to skonzultovat primo s majitelem naftove Alfy, jestli to nejsou jen pomluvy; ozvete se prosim na angler@pobox.sk; diky. -
wolff 17.12.03 13:20
« Bez nadpisu
No sem z toho vcelku mimo, ael když si ten článek přečteš, tak to vypadá vcelku reálně a ty zprávy vcelku nenápadně , ale pravidelně prosakují. Fakt je ten, že o takových motorech se může ostatním automobilkám jen zdát a to i když budu brát v potaz Bentley a Piechovi spol. pýchy. -
« Uniair ynovu a lepe
[odkaz] ALFA ROMEO FORTHCOMING ENGINES
The Powertrain ( GM/Fiat ) developed 'Electron' HFV6 engine will be made available to Alfa Romeo in all three dimensions: 2.8, 3.2 & 3.6-lites. Features of the new engine include: all-aluminum construction, dual overhead camshaft (DOHC), 4-valve-per-cylinder valvetrain, roller-finger follower valvetrain, continuously variable cam phasing, electronic throttle control (ETC), durable forged-steel crankshaft, piston-cooling oil jets, coolant-loss protection software, GM’s Oil Life System, 32 bit microprocessor, coil-on-plug ignition. The engine will be built in Australia with capacity expected to be 200,000 units per year.
Specifically for Alfa Romeo will be the additional of the direct injection JTS system. The new Uniair will also be offered on higher specification versions & Orbital 'air-induction' is being considered at present.
The 'Electron' HFV6 will appear in these specifications:
2.8 V6 JTS 230cv & 300Nm
3.2 V6 JTS 260cv & 350Nm
3.2 V6 Twinturbo JTS Uniair 400cv & 540Nm ( in the 158 GTA )
3.6 V6 JTS 320cv & 400Nm
3.6 V6 Twinturbo JTS Uniair 480cv & 600Nm ( in the TZ3 )
Alfa Romeo will not make use of the second Powertrain offering, the new 'Global' XV8 4.3 JTS. ( This engine with 360cv & 480Nm, will be used by Lancia firstly in the Thesis as early as the end of next year & possibly in future Fiats ). However Alfa Romeo have concluded an agreement with Ferrari for the exclusive use of their new 5.0 V10 engine, currently under development, as well as the familiar 4.2 & 6.0 units.
A second Ferrari 5.0 V8 is being built, this is an increased-dimension version of the 4.2 V8 ( currently fitted to the Maserati Coupe & Spyder ) which will make its world debut later this year in the Quattroporte.
4.2 V8 JTS 430cv & 500Nm
5.0 V10 JTS 500-550cv & 60Nm ( in the 168 )
5.0 V10 JTS Uniair 600cv & 650Nm ( in the TZ4 )
6.0 V12 JTS Uniair 630cv & 750Nm
The 4.2 V8 will be used in the GTA versions of the new Spider, GTV & Brera. The 6.0 V12 JTS Uniair with 630cv & 750Nm will be fitted to the Alfa Romeo TZ3 GTA Scuderia Ferrari. While the 2007 Alfa Romeo TZ4 will offer the 5.0 V10 JTS Uniair with 600cv and 650Nm.
Lancia will not use the GM/Powertrain XV8 engine but will use a Ferrari engine in their 'Supercar of the Centenary' in 2006, the Lancia Stratos HF, mid-mounted it will be either the 4.2 V8 with 400bhp or the Quattroporte's new 5.0 V10 with over 450bhp.
MODEL APPLICATIONS:
158
The Premium platform will have FWD, RWD, 4WD. The 158 will be FWD and 4WD:
FWD: 1.8 JTS 150cv, 1.9 m-jet JTD 140cv, 1.9 m-jet JTD 160cv, 2.0 JTS 170cv, 2.2 JTS 190cv, 2.4 m-jet JTD 200cv ( transverse engine mounting )
4WD: 2.0 JTS 170cv, 2.2 JTS 190cv , 2.8 V6 JTS 230cv, 3.2 V6 JTS 260cv, Quadrifoglio 2.2 JTS Uniair 310cv & 400Nm, GTA ( Europe & Japan ) 3.2 V6 JTS twin-turbo 300cv, GTA ( USA ) 4.2 V8 JTS Uniair 430cv, 1.9 m-jet JTD 140cv, 2.4 m-jet JTD 200cv, 3.2 V6 m-jet JTD 250cv
Brera ( 4x4 only )
3.2 V6 JTS 260cv, 3.6 V6 JTS 320cv, GTA 4.2 V8 JTS 430cv, 3.2 V6 MJTD 250cv
Spider ( 4x4 only )
2.2 JTS 190cv, 2.8 V6 JTS 230cv, 3.2 V6 JTS 260cv, GTA 4.2 V8 JTS 430cv
-
« Re: Uniair
[odkaz]
ALFA ROMEO FORTHCOMING ENGINES
The Powertrain ( GM/Fiat ) developed 'Electron' HFV6 engine will be made available to Alfa Romeo in all three dimensions: 2.8, 3.2 & 3.6-lites. Features of the new engine include: all-aluminum construction, dual overhead camshaft (DOHC), 4-valve-per-cylinder valvetrain, roller-finger follower valvetrain, continuously variable cam phasing, electronic throttle control (ETC), durable forged-steel crankshaft, piston-cooling oil jets, coolant-loss protection software, GM’s Oil Life System, 32 bit microprocessor, coil-on-plug ignition. The engine will be built in Australia with capacity expected to be 200,000 units per year.
Specifically for Alfa Romeo will be the additional of the direct injection JTS system. The new Uniair will also be offered on higher specification versions & Orbital 'air-induction' is being considered at present.
The 'Electron' HFV6 will appear in these specifications:
2.8 V6 JTS 230cv & 300Nm
3.2 V6 JTS 260cv & 350Nm
3.2 V6 Twinturbo JTS Uniair 400cv & 540Nm ( in the 158 GTA )
3.6 V6 JTS 320cv & 400Nm
3.6 V6 Twinturbo JTS Uniair 480cv & 600Nm ( in the TZ3 )
> read GM/Powertrain press release Electron V6
Alfa Romeo will not make use of the second Powertrain offering, the new 'Global' XV8 4.3 JTS. ( This engine with 360cv & 480Nm, will be used by Lancia firstly in the Thesis as early as the end of next year & possibly in future Fiats ). However Alfa Romeo have concluded an agreement with Ferrari for the exclusive use of their new 5.0 V10 engine, currently under development, as well as the familiar 4.2 & 6.0 units.
A second Ferrari 5.0 V8 is being built, this is an increased-dimension version of the 4.2 V8 ( currently fitted to the Maserati Coupe & Spyder ) which will make its world debut later this year in the Quattroporte.
4.2 V8 JTS 430cv & 500Nm
5.0 V10 JTS 500-550cv & 60Nm ( in the 168 )
5.0 V10 JTS Uniair 600cv & 650Nm ( in the TZ4 )
6.0 V12 JTS Uniair 630cv & 750Nm
The 4.2 V8 will be used in the GTA versions of the new Spider, GTV & Brera. The 6.0 V12 JTS Uniair with 630cv & 750Nm will be fitted to the Alfa Romeo TZ3 GTA Scuderia Ferrari. While the 2007 Alfa Romeo TZ4 will offer the 5.0 V10 JTS Uniair with 600cv and 650Nm.
Lancia will not use the GM/Powertrain XV8 engine but will use a Ferrari engine in their 'Supercar of the Centenary' in 2006, the Lancia Stratos HF, mid-mounted it will be either the 4.2 V8 with 400bhp or the Quattroporte's new 5.0 V10 with over 450bhp.
MODEL APPLICATIONS:
158
The Premium platform will have FWD, RWD, 4WD. The 158 will be FWD and 4WD:
FWD: 1.8 JTS 150cv, 1.9 m-jet JTD 140cv, 1.9 m-jet JTD 160cv, 2.0 JTS 170cv, 2.2 JTS 190cv, 2.4 m-jet JTD 200cv ( transverse engine mounting )
4WD: 2.0 JTS 170cv, 2.2 JTS 190cv , 2.8 V6 JTS 230cv, 3.2 V6 JTS 260cv, Quadrifoglio 2.2 JTS Uniair 310cv & 400Nm, GTA ( Europe & Japan ) 3.2 V6 JTS twin-turbo 300cv, GTA ( USA ) 4.2 V8 JTS Uniair 430cv, 1.9 m-jet JTD 140cv, 2.4 m-jet JTD 200cv, 3.2 V6 m-jet JTD 250cv
Brera ( 4x4 only )
3.2 V6 JTS 260cv, 3.6 V6 JTS 320cv, GTA 4.2 V8 JTS 430cv, 3.2 V6 MJTD 250cv
Spider ( 4x4 only )
2.2 JTS 190cv, 2.8 V6 JTS 230cv, 3.2 V6 JTS 260cv, GTA 4.2 V8 JTS 430cv
----------------------------------------… />
-
"-- skrytý --" 27.11.03 08:54
« Re: AR156 4x4 se blíží
Prototyp GTAm uz byl annoncovan asi 3 mesice po predstaveni GTA. Tomu odpovida i ta fotka - to je jeste stary model! Ale nepamatuji si, ze by tam byla tenkrat zminka o pohonu vsech kol. Mam pocit, ze je to stejna informace, jako byla 166 2.5 biturbo 4x4. Ackoliv to auto realne existovalo v nekolika prototypech, nikdy se do seriove vyroby nedostalo. -
« Re: nová 156
No já myslím, ze zatím vypadá báječně, nová karoserie se moooc povedla. Má dravější masku a nový prolisy v okolí zadního loga a SPZ jí na kráse ještě víc přidaly. Navíc přibyl novej diesel 2.4 JTD Multijet 20v, 129 kW/175k. Rozená italská krasavice. Giugiaro může bejt pyšnej. -
"-- skrytý --" 11.11.03 11:08
« Re: 156
Da. Kdyz se vynda. Ale to v bazarech moc casto nedelaj. Gufero neni problem, ty srace uz se vubec nedodavaji. Ja se ale soukrome domnivam, ze prvotni problem byl v elektronice Bosch, protoze ty auta sly blbe na volnobehu, strasne se to hadalo a tim vznikaly priserny razy na ty klice. Nasledne se delaly bezplatny opravy, ale nektery auta uz mely nabehano tolik, ze ty gufera proste odesly. Ono se zmenilo oboji od roku 98, takze tuto moji soukromou teorii vycucanou z prstu asi lze jen tezko potvrdit (nebo vyvratit). Nemam pro to zadny statisticky vyznamny podklady, takze to mozna je jenom uz muj podmineny reflex - kdyz Alfa nejede, vinen je Bosch. Druha otazka je, kolik toho jeste ten dotycny clovek ujel bez oleje (ono to uvnitr auta nebylo az tak moc slyset a potom uz bylo pozde. Navic nejaky check-control zareagoval, jiny si ani neskrtnul). -
« To Magic
Ahoj Magicu,jsem rád, že jsi se tady zase tady obejvil. Mám na Tebe zase pár všetečnejch dotazů. Už mám konečně svoji Alfu 147 1.9 JTD 16V a zatím nemám potřebu a ani chuť (kvůli záruce) k nějakýmu čipování.Ale stejně,když občas jezdíš do Itálie, jak je to tam s tuningem ? Třeba o němcích je známo, že auta tuněj jako blázni.V Itálii mi připadalo,že většina Alf byla stříbrnejch a na plecháčích.Má zdejší firma Ricambi nebo Bit power nebo jak si říkají něco společnýho s Itálií ? Existuje tam něco pod podobným názvem. Přeci jenom bych volil radši Italskej produkt,jelikož v zemi kde se auto vyrábí ho uměj i nejlíp upravit a je tam taky úpravců nejvíc. Analogie je třeba u nás Cimbu,kdy snad kvalita je dobrá a polovina dieselů už má čip ze salónu.Existuje něco takovýho v IT na Alfy ? Dík -
"-- skrytý --" 06.11.03 09:21
« Re: 156
Na modelech TS hlavne u 2.0 97 a 98 odchazely gufera = v pohode ti behem chvilky vytece olej. Jde vzdycky o to, jestli je klika v pohode, nebo ne. Klika stoji kolem 60 litru, takze kupovat novou neni nic moc. Ale pokud je v pohode, da se za par slupek zbrousit, daj se novy lagry, udela se presazeni a jezdi se dal. Pri ty prilezitosti se daji udelat i treba pisty (za cenu (skoro) originalu kovany, lehci a vic vydrzej), krouzky (da se pouzit misto oceli keramika) , odlehcit a vylestit ojnice a vyvazit klikovy mechanismus na 0,02g misto 5g. Potom se zbavis tech vyvazovaku a motor se konecne trochu rozjede. pisty+krouzky = 25, prebrus kliky + presaz + lagry = 10, vyvazeni + prace = 15. Potom staci poradny vyfuk a eepromka a mas 170 koni jedna basen. -
matuS 06.11.03 00:00
« Re: alfa 75 2.0 vs. crx
magic> crx zatoci perfektne aj pod plynom ak mas adekvatne gumy (naozaj ma to vzdy prekvapilo ako Steve vyletel z prudkej zakruty a vnutorna guma nepresmykovala) a brzdi dobre ak mas ine ako standartne brzdove disky a podvozok.
www.gerek.sk/steve/ to je crx na ktorom som jazdil a vela krat bol odvezeny, a tieto dve veci sa mu naozaj vycitat nedali, okrem inych brzd tam mal tusim 17" gumy a KONI podvozok. a sedelo to naozaj dobre. co sa tyka akceleracie, mal som presne take reci kvoli krutiaku ako ty, ale potom ked som v tom isiel, tak som bol velmi prekvapeny, ako to auto bolo zive od 3tisic vyssie a co sa dialo po aktivizacii v-tec pri tusim 5.500ot (uz si to presne nepamatam) to nemalo obdobu. proste pokial si to tocil, tak to auto bolo ako riadena strela. ako na obrazku vidis, ma tam zmenene sanie a vyfuk, inak ziadne zmeny na motore.
tym nechcem povedat, ze ta alfa je zla, naopak, len som nechcel aby crx vyznelo ako nejake babske auto, lebo crx tak nezne len vyzera. po drobnych upravach ako horespominane je to slusne vozenie, a otvorenu strechu a pocity z toho toho ti 75tka neda. este jednu vec chcem dolozit - mas pravdu, to auto sa naozaj kruti, je to jeho velka slabina.
myslim ze alfa je skor pre niekoho kto nechce kompromis v jazdnych vlastnostiach, crx je vikendove auticko, je tam obmedzenie len 1 pasaziera, ale je to pekne a stylove auto (za ktorym sa otoci kazda baba), so super tocivym motorom s jazdnymi vlastnostami a kvalitou od hondy -
« 156
Cau, prosil bych o radu nekoho, magic a dalsi, kteri vi, o cem mluvi. Posilhavam po 156, za kterou bych rad vymenil svoji Bravu. Od r.v. 99, asi dovezene z Nemecka?? (nebo odjinud, poradte!) bud malicko nabourane nebo s nefunkcnim motorem. Na co je potreba si pri koupi Alfy dat pozor, co se da ocekavat pri oprave (motoru nebo i kastle) atd... celkem dost veci opravim svepomoci, jak jake jsou ceny dilu? Jaky motor je nejlepsi volbou z 1,6, 1,8 a 1,9 JTD? Diky za kazdou VECNOU radu :-)
-
"-- skrytý --" 05.11.03 13:25
« Re: alfa 75 2.0 vs. crx
No, je to asi vec vkusu, ale me pripada ta Honda hodne nestabilni, moc citliva na vitr, vodu a pocasi vubec. Pod plynem nezatoci, pod brzdou se vlni, je hrozne pomala diky mizernymu prubehu kroutaku, nebrzdi...nenapada me nic, co by ji favorizovalo. Pravda, 160 koni z 1,6 l zni moc hezky, skoda jen, ze skutek utek. Hmotnost hovori pro Hondu, pravda. Jetaky pravda, ze ta Alfice umi s tim svym samosvorem byt pekne jedovata, a pro "umelce" vyhledavajici CRX by asi byla hodne nebezpecna. -
"-- skrytý --" 14.10.03 14:41
« Re: italiaspeed
Podle mych informaci by 166 urcite nemela byt ve verzi 4x4. Prestoze jeste tesne pred jeji premierou existovaly informace a prototypy verze 2,5 biturbo 4x4 s klasickym Viscomaticem (jako 164 Q4), ve vyrobe se nakonec neobjevila a pry uz neobjevi. U 156 to neni tak jiste, ale pravdepodobnejsi je, ze to bude az u 157, protoze neni jeste uplne vyvinut motor 2.0 JTS s turbem, ktery by mel konkuroval Mitsubishi Evo. Petivalec Lancia uz z nejakeho neznameho duvodu nechteji pouzivat..? Verze 4x4 by mela byt jeste u Kamala, ale tam zatim neni jasna stredova spera, kterou by chteli dat aktivni, ale realne zadnou nemaji (nevydrzi a neshodne se se Selespeedem). Ten samy system 4x4 by pak mel byt u 148 a 157. U 167 se spekuluje o zadnim pohonu (jako i u nove Omegy, protoze zrejme budou na spolecne podlaze). Odporuje tomu ale koncepce nove Lancie Thesis, ktera ma stale jeste pohon prednich kol. Ja bych spise vsadil na to, ze 167 bude prestavena Thesis. U obou by se ale mel objevit motor 4.0 V8 na bazi soucasneho osmivalce Maserati. 166 je mrtva, nikdo ji nechce a myslim si, ze vyvoj 167 je uz asi u konce, spis ted pujde o TPV. Objevit by se mohla pristi Zenevu??? -
« italiaspeed
Když jsem hledal fotky nový AR166, tak jsem narazil na perfetkní server (v angličtině) o italských autech: www.italiaspeed.com. Popis faceliftovaný AR166 je tam na 10-15 stran, k tomu spousta fotek. A takovejch rozsáhlejch článků je tam spousta. Plus info ze závodů. Je to snad ještě lepší server než www.carsfromitaly.com (tam o nový AR166 zatím nic není).
Taky jsem si hezky početl (na italiaspeed) v rubrice "future models". Podle toho co píšou, přijde už letos v prosinci 156 GTA s 4x4 a normální 156ky dostanou 4x4 v polovině příštího roku. Bohužel jsem tam ale nenašel nic o pohonu 4x4 pro 166 (168). Ale určitě se na ní taky dostane, protože auto vyšší střední třídy v provedení pouze "předohrab" :-((( -
« Re: 75
asimov: jo to video si rád prohlídnu. guruguru@volny.cz
magic: brnknu ti, ale bylo by lepší se třeba i sejít, docela bych se rád v nějaký 75 nebo 33 svez, protože tuhle možnost prostě nemám.
Jinak řeším dilema jestli auto koupit v zimě(pravděpodobnost nižších cen) nebo po vstupu do EU- kdy by teoreticky měly jít ceny dolů kvůli dovozu. Nevím jak pracný je sehnat třeba jenom papíry a dovézt něco z Eu. -
"-- skrytý --" 07.10.03 13:13
« Re: 75
75 je asi o 1.000.000 % lepsi nez 33 a vetsina dnesnich komercaut. Pokud to ma byt ale na hrani, doporucuju bud 3.0 V6 (Svycarsko, Nemecko, od 1.500 do 10.000E, za 3 jsou uz jsou dobre) nebo 1.8 Turbo (v Italii vic nez V6 a jsou od 1.500 do 5.000 E, kolem 2 je uz dost pekna). AR 75 trpi na kardan, spojku, prevodovku a jeji ulozeni. Je to vlastne stejnej problem jako na Porsche 944. na rozdil od neho je ale na 75 perfektni samosvor, ktery se nerozpada pri otaceni na plyn. Co se ladenu tyka, je tam elektronika Bosch Jettronic, takze se musi delat cela RJ nebo kupovat komplet (treba vstrikovaci system HallTech s dvojici injektoru pro valec). Pro 75 existuji brzdy OMP za cca 12.000 Kc, ktere z toho udelaji formuli, za cca 10.000 jdou koupit tlumice Koni Sport, ktery jsou taky o.k. Turbo asi nesezenes, u V6 to chce optimalizovat svody, vyfuk, sani, vacky, atd. Mam znameho v CH, ktery ma spostu veci na 75 od vacek po kola, i cely auto 75 QV prevrtany na 3,3 l, cca 250 k, brzdy Autodelta, zadni napravu jako Zagato, prevodovku zesilenou a delsi, na 17" kolech to chodi 260 km/h a je to k mani za 5.000 E. Za 2.000 ma nejaky GTV 6, coz je 75 se zkracenym rozvorem a par upravama, historicky velmi cenene auto (neporazitelne v divizi II cestaku ME), ma asi 3 + nejaky kastle a motory a brzdy...atd. Jeste mi nabizel asi za 500 E 75 3.0 bez motoru, cervenou, pry dobrou. Motor se da koupit kolem 10.000, pokud neprdne rozvodak je vecnej. Pak je jeste 75 Evoluzione, ta je ale dost draha (pod 5.000E neni), to je zavodni verze Turbiny, 188 koni, jina zadni naprava a dalsi zmeny, da se tam hodit turbo z Lancie a intercooler dopredu.....nekonecny. Zalezi jen na tom, kolik mas penez. Klidne brnkni 604 700 764 -
« Re: poraďte
Mám doma 33 S 16V Permanent4 97 kW a nemyslím si, že to není skvělý motor... Je potřeba mu věnovat patřičnou péči a on se odmění supr výkonem. Do 4000 ot. to sice nejede, ale pak... Co se týká spotřeby, jezdím s ní jen občas takže to nehlídám, ale pohybuje se kolem 10. Navíc si myslím že 33 má lepší podvozek a dá se upravovat za menší peníze než 75-ka. -
« Re: poraďte
andree_cz: 75 je hlavně zadokolka, takže srandy s ní bude o hodně víc, navíc je to transaxle, převodovka je vzadu! 33ka je taková motokárovější, ale čtyřválcové boxery zas tak skvělé nejsou a dost žerou. I když zvuk je fajn. Být tebou, jdu do 75 2.5 nebo 75 3.0 Nejlepší kusy jsou každopádně ve Švýcarsku, takový Alfy, jaký jsem tam minulej pátek viděl, jsem u nás neviděl už minimálně osm let! Nicméně je třeba hledat a hledat, za auta ve vynikajícím stavu tam chtějí taky vynikající peníze. -
« Re: poraďte
Chtěl bych to spíš jako koníčka, takže počítám s tím, že se to bude sypat, ale očekávám od toho pořádný svezení. Doufám, že mi to 75 2.0 splní. V bazarech jich je celkem dost a pohybujou se v cenovým rozmezí 20-30tis. Jsou ale zralý na kus práce, alespoň co se exteriéru týče. Slyšel jsem, že 75 jsou oproti 33 v lecčems vychytanější, alespoň co se elektroniky týče. Nemá někdo nějaký podrobnější poznatky -
« Re: Alfa 156 Sportwagon 4 x 4
Pavel KR5:Na emisní normu jsem se nekoukal,ale vrátím se k tomu oleji.Opravdu je ta Selenie pro Alfy tak dobrá jak se píše ? Ve stylu,motor Vašeho nového vozu se zrodil s olejem Selenia v motoru. Já bych to radši viděl na nějakou plnou syntetiku 0W-50-Mobil 1. -
« 147 1.9 JTD 16V
Tak už jsem konečně šťastným (zatím) majitelem této verze.Velmi solidní dynamika,nemám zatím vůbec potřebu čipovat apod. I na standartních kolech sedí líp než většina aut na nízkoprofilovejch elektronech a navíc i hodně dobře brzdí. Jezdím zatím tak do 150, to motor točí na 6-ku asi 2600 ot.Spotřeba zatím 6.2l/100 km.Jestli Vás zajímá něco konkrétního, tak se ptejte, podle možnosti odpovím. -
« Re: Alfa 156 Sportwagon 4 x 4
Podle řečí kolem 4x4 pro novou Pandu, má být jednoznačně použit systém od Subaru, pochybuji, že v rámci koncernu by nebyly využity domácí zdroje, tak že Subaru systém na Alfě je to nejlepší co může být. Krása Itálie + dokonalost Japonska. -
« Re: 147 1.9 JTD 16V
stravos: ne, nemyslel jsem to z legrace, takže natvrdlej nejsi. Jestli ti TDI 81kw přijde líný, tak jezdíš asi se zatáhlou ruční brzdou, neříkám, že to je raketa, ale v porovnání s ostatníma autama stejnýho výkonu, především 1.6 z evropy mi to přijde úplně božský, v Alfě JTD jsem bohužel nejel, takže moc zasvěcenej nejsem, ale přece jenom.... ne všichni jsou ujetý do alf