Alfa Romeo

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Alfa Romeo

  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.02.04  12:54

    « Re: to ales.v

    to ales: Jo, diky.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.02.04  23:33

    « Re: to ales.v

    Ahoj, omlouvám se, že jsem se tak dlouho neozval, ale nějak není čas. Tuning vycházel v Imofě na 15000 Kč, dělal jej Roman z BitPoweru, ale myslím, že i sám za to chce stejný peníze takže je to vcelku jedno.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.01.04  16:38

    « Re: Alfa 147 1.9JTD 16V

    Promin, vždyť už jsi mi vlastně odpověděl... Dneska mám zas den. Takže jen jestli nejsou nejaké technické problémy s timto vozem. V centralnim skladu maji jednu podle mých predstav a po predchzich velmi dobrých zkusenostech se 147 1.6TS bych ji chtel koupit. Akorát mi bude chybět ten parádní zvuk kolem 6000 ot......
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.01.04  16:33

    « Re: Alfa 147 1.9JTD 16V

    jak ti jezdí, kolik si veme paliva, jestli nejsou nejaké technické problémy, atd...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.01.04  06:39

    « Re: Alfa 147 1.9JTD 16V

    Mám ji doma, co Tě zajímá ? Super svezení,spotřeba kolem 6l/100km. Nechá se i za míň, ale s Alfou Ti to nedá.
  • 00 Reagovat !

    foto

    29.01.04  22:37

    « Alfa 147 1.9JTD 16V

    Mate už nejaké zkušenosti? Mám na ni zálusk....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.01.04  10:38

    « Re: Focus vs Alfa 156?

    Na rozdil od Focuse, z Alfy nic netece, neprehriva se, nepraskaji expanzky, atd. Potize byvaji jenom nahodne jako u kazdeho auta a to predevsim razu elektrickeho (jako u Focuse) a elektronickeho, u manualnich prevodovek se temer nevyskytuji potize s mechanikou s vyjimkou prvnich benzinovych ctyrvalcu (i kdyz tam je asi pricina tez v elektronice). U JTD odchaziva vstupni vaha vzduchu, konektory a obcas nejaky ten vstrikovac (holt je to bohuzel Bosch). Spolehlivost je obdobna jako u Focuse II. generace. Bohuzel u verze SW (combi) se u te Alfy (na rozdil od focuse) prastis do cela o zamek patych dveri, protoze Focus je snad jedine auto, kde se mi to nestalo. Diky tvrdsimu odpruzeni a vetsi tuhosti karoserie ma Alfa snahu rezonovat v interieru (ale pokud das na Focuse sportovni vzpery bude to to samy). U ojeteho auta neni tak podstatna znacka, jako spis stav konkretniho kusu. Hlavni duraz je treba klast na nehavarovany (ani malinko) kus, protoze cech nebo nemec to uz nikdy poradne nespravi!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.01.04  19:53

    « Re: Design

    Nadhera.... slintam ale ja bych rekl ze benzin je lepsi volba uz kvuli tomu, ze to je Alfa, a pro ten charizmaticky zvuk.... Ale diesel je hodne nenapadnejsi...
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.01.04  16:23

    « Design

    Mohl bych vás všechny poprosit o názory na tohle autíčko. Prosím nekamenovat:)
    Alfa Romeo 166 Coupé JFD
    [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto

    02.01.04  17:18

    « Focus vs Alfa 156?

    Zdravim,
    muzete mi nekdo poradit? Jsem stastnym majitelem ojeteho Focusu sedan 1,8TDdi (60 000km) a i kdyz se mi vuz libi, cim dal tim vic premejslim o Alfe 156 1,9JTD nebo jeste lepe 2,4JTD - kdyz budou chechtaky, tak o Alfe 2 generace z roku 2003. O techto Italech sem se docetl ze jsou pry hodne poruchovi, jenze vsude se uvadeji zavady jen benzinovych verzi, ne dieselu. Potreboval bych to skonzultovat primo s majitelem naftove Alfy, jestli to nejsou jen pomluvy; ozvete se prosim na angler@pobox.sk; diky.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.12.03  12:24

    « Re: to ales.v

    Ty jsi delal v Imofe donedavna tuning, neni-liz pravda? Ted po novym roce do toho asi slapnu se svou Mareou 2.4JTD. Mam to nechat udelat v Imofe nebo primo u Bitpower (obcas se v Praze vyskytuji)? Kolik to stalo u Imofy?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.12.03  00:00

    « to magic

    Čau Magicu, kdysi jsi po mne chtel nejaky papir, pak jsi se dlouho neozval, trapi te to jeste? Mam novy mobil 606710827.
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 17.12.03  13:20

    « Bez nadpisu

    No sem z toho vcelku mimo, ael když si ten článek přečteš, tak to vypadá vcelku reálně a ty zprávy vcelku nenápadně , ale pravidelně prosakují. Fakt je ten, že o takových motorech se může ostatním automobilkám jen zdát a to i když budu brát v potaz Bentley a Piechovi spol. pýchy.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.12.03  11:10

    « Tak nevim,

    ale asi to budou zase jenom kecy...i kdyz - hezky se to cte. Vyplyvalo by z toho, ze Uniair bude nejake preplnovani (kompresor? Ale ten se jmenovaval Volumex...)
  • 00 Reagovat !

    foto

    15.12.03  16:03

    « Uniair ynovu a lepe

    [odkaz]

    ALFA ROMEO FORTHCOMING ENGINES

    The Powertrain ( GM/Fiat ) developed 'Electron' HFV6 engine will be made available to Alfa Romeo in all three dimensions: 2.8, 3.2 & 3.6-lites. Features of the new engine include: all-aluminum construction, dual overhead camshaft (DOHC), 4-valve-per-cylinder valvetrain, roller-finger follower valvetrain, continuously variable cam phasing, electronic throttle control (ETC), durable forged-steel crankshaft, piston-cooling oil jets, coolant-loss protection software, GM’s Oil Life System, 32 bit microprocessor, coil-on-plug ignition. The engine will be built in Australia with capacity expected to be 200,000 units per year.


    Specifically for Alfa Romeo will be the additional of the direct injection JTS system. The new Uniair will also be offered on higher specification versions & Orbital 'air-induction' is being considered at present.


    The 'Electron' HFV6 will appear in these specifications:

    2.8 V6 JTS 230cv & 300Nm

    3.2 V6 JTS 260cv & 350Nm

    3.2 V6 Twinturbo JTS Uniair 400cv & 540Nm ( in the 158 GTA )

    3.6 V6 JTS 320cv & 400Nm

    3.6 V6 Twinturbo JTS Uniair 480cv & 600Nm ( in the TZ3 )


    Alfa Romeo will not make use of the second Powertrain offering, the new 'Global' XV8 4.3 JTS. ( This engine with 360cv & 480Nm, will be used by Lancia firstly in the Thesis as early as the end of next year & possibly in future Fiats ). However Alfa Romeo have concluded an agreement with Ferrari for the exclusive use of their new 5.0 V10 engine, currently under development, as well as the familiar 4.2 & 6.0 units.


    A second Ferrari 5.0 V8 is being built, this is an increased-dimension version of the 4.2 V8 ( currently fitted to the Maserati Coupe & Spyder ) which will make its world debut later this year in the Quattroporte.


    4.2 V8 JTS 430cv & 500Nm

    5.0 V10 JTS 500-550cv & 60Nm ( in the 168 )

    5.0 V10 JTS Uniair 600cv & 650Nm ( in the TZ4 )

    6.0 V12 JTS Uniair 630cv & 750Nm


    The 4.2 V8 will be used in the GTA versions of the new Spider, GTV & Brera. The 6.0 V12 JTS Uniair with 630cv & 750Nm will be fitted to the Alfa Romeo TZ3 GTA Scuderia Ferrari. While the 2007 Alfa Romeo TZ4 will offer the 5.0 V10 JTS Uniair with 600cv and 650Nm.


    Lancia will not use the GM/Powertrain XV8 engine but will use a Ferrari engine in their 'Supercar of the Centenary' in 2006, the Lancia Stratos HF, mid-mounted it will be either the 4.2 V8 with 400bhp or the Quattroporte's new 5.0 V10 with over 450bhp.


    MODEL APPLICATIONS:


    158

    The Premium platform will have FWD, RWD, 4WD. The 158 will be FWD and 4WD:

    FWD: 1.8 JTS 150cv, 1.9 m-jet JTD 140cv, 1.9 m-jet JTD 160cv, 2.0 JTS 170cv, 2.2 JTS 190cv, 2.4 m-jet JTD 200cv ( transverse engine mounting )

    4WD: 2.0 JTS 170cv, 2.2 JTS 190cv , 2.8 V6 JTS 230cv, 3.2 V6 JTS 260cv, Quadrifoglio 2.2 JTS Uniair 310cv & 400Nm, GTA ( Europe & Japan ) 3.2 V6 JTS twin-turbo 300cv, GTA ( USA ) 4.2 V8 JTS Uniair 430cv, 1.9 m-jet JTD 140cv, 2.4 m-jet JTD 200cv, 3.2 V6 m-jet JTD 250cv



    Brera ( 4x4 only )

    3.2 V6 JTS 260cv, 3.6 V6 JTS 320cv, GTA 4.2 V8 JTS 430cv, 3.2 V6 MJTD 250cv



    Spider ( 4x4 only )

    2.2 JTS 190cv, 2.8 V6 JTS 230cv, 3.2 V6 JTS 260cv, GTA 4.2 V8 JTS 430cv
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.12.03  16:01

    « Re: Uniair

    [odkaz]
    ALFA ROMEO FORTHCOMING ENGINES
    The Powertrain ( GM/Fiat ) developed 'Electron' HFV6 engine will be made available to Alfa Romeo in all three dimensions: 2.8, 3.2 & 3.6-lites. Features of the new engine include: all-aluminum construction, dual overhead camshaft (DOHC), 4-valve-per-cylinder valvetrain, roller-finger follower valvetrain, continuously variable cam phasing, electronic throttle control (ETC), durable forged-steel crankshaft, piston-cooling oil jets, coolant-loss protection software, GM’s Oil Life System, 32 bit microprocessor, coil-on-plug ignition. The engine will be built in Australia with capacity expected to be 200,000 units per year.
    Specifically for Alfa Romeo will be the additional of the direct injection JTS system. The new Uniair will also be offered on higher specification versions & Orbital 'air-induction' is being considered at present.
    The 'Electron' HFV6 will appear in these specifications:
    2.8 V6 JTS 230cv & 300Nm
    3.2 V6 JTS 260cv & 350Nm
    3.2 V6 Twinturbo JTS Uniair 400cv & 540Nm ( in the 158 GTA )
    3.6 V6 JTS 320cv & 400Nm
    3.6 V6 Twinturbo JTS Uniair 480cv & 600Nm ( in the TZ3 )
    > read GM/Powertrain press release Electron V6
    Alfa Romeo will not make use of the second Powertrain offering, the new 'Global' XV8 4.3 JTS. ( This engine with 360cv & 480Nm, will be used by Lancia firstly in the Thesis as early as the end of next year & possibly in future Fiats ). However Alfa Romeo have concluded an agreement with Ferrari for the exclusive use of their new 5.0 V10 engine, currently under development, as well as the familiar 4.2 & 6.0 units.
    A second Ferrari 5.0 V8 is being built, this is an increased-dimension version of the 4.2 V8 ( currently fitted to the Maserati Coupe & Spyder ) which will make its world debut later this year in the Quattroporte.
    4.2 V8 JTS 430cv & 500Nm
    5.0 V10 JTS 500-550cv & 60Nm ( in the 168 )
    5.0 V10 JTS Uniair 600cv & 650Nm ( in the TZ4 )
    6.0 V12 JTS Uniair 630cv & 750Nm
    The 4.2 V8 will be used in the GTA versions of the new Spider, GTV & Brera. The 6.0 V12 JTS Uniair with 630cv & 750Nm will be fitted to the Alfa Romeo TZ3 GTA Scuderia Ferrari. While the 2007 Alfa Romeo TZ4 will offer the 5.0 V10 JTS Uniair with 600cv and 650Nm.
    Lancia will not use the GM/Powertrain XV8 engine but will use a Ferrari engine in their 'Supercar of the Centenary' in 2006, the Lancia Stratos HF, mid-mounted it will be either the 4.2 V8 with 400bhp or the Quattroporte's new 5.0 V10 with over 450bhp.
    MODEL APPLICATIONS:
    158
    The Premium platform will have FWD, RWD, 4WD. The 158 will be FWD and 4WD:
    FWD: 1.8 JTS 150cv, 1.9 m-jet JTD 140cv, 1.9 m-jet JTD 160cv, 2.0 JTS 170cv, 2.2 JTS 190cv, 2.4 m-jet JTD 200cv ( transverse engine mounting )
    4WD: 2.0 JTS 170cv, 2.2 JTS 190cv , 2.8 V6 JTS 230cv, 3.2 V6 JTS 260cv, Quadrifoglio 2.2 JTS Uniair 310cv & 400Nm, GTA ( Europe & Japan ) 3.2 V6 JTS twin-turbo 300cv, GTA ( USA ) 4.2 V8 JTS Uniair 430cv, 1.9 m-jet JTD 140cv, 2.4 m-jet JTD 200cv, 3.2 V6 m-jet JTD 250cv
    Brera ( 4x4 only )
    3.2 V6 JTS 260cv, 3.6 V6 JTS 320cv, GTA 4.2 V8 JTS 430cv, 3.2 V6 MJTD 250cv
    Spider ( 4x4 only )
    2.2 JTS 190cv, 2.8 V6 JTS 230cv, 3.2 V6 JTS 260cv, GTA 4.2 V8 JTS 430cv

    ----------------------------------------… />
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.12.03  12:24

    « Re: Uniair

    Na jakým motoru, nebo kde se to nachází ?
  • 00 Reagovat !

    foto

    15.12.03  12:06

    « Uniair

    Nevite nekdo, co znamena tohle oznaceni motoru?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.11.03  08:54

    « Re: AR156 4x4 se blíží

    Prototyp GTAm uz byl annoncovan asi 3 mesice po predstaveni GTA. Tomu odpovida i ta fotka - to je jeste stary model! Ale nepamatuji si, ze by tam byla tenkrat zminka o pohonu vsech kol. Mam pocit, ze je to stejna informace, jako byla 166 2.5 biturbo 4x4. Ackoliv to auto realne existovalo v nekolika prototypech, nikdy se do seriove vyroby nedostalo.
  • 00 Reagovat !

    foto

    25.11.03  13:05

    « AR156 4x4 se blíží

    Z italiaspeed.com:
    "At Bologna next month ... Alfa Romeo will unveil the 156 GTAm Autodelta with a 320bhp 3.5-litre V6 & 4x4"
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.11.03  15:19

    « Re: nová 156

    Ví už někdo něco o nástupkyni faceliftované 156, Alfě Romeo 158(možná 157)??? Nebo aspoň kdy začne sjíždět z linky???
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.11.03  13:33

    « Re: nová 156

    No já myslím, ze zatím vypadá báječně, nová karoserie se moooc povedla. Má dravější masku a nový prolisy v okolí zadního loga a SPZ jí na kráse ještě víc přidaly. Navíc přibyl novej diesel 2.4 JTD Multijet 20v, 129 kW/175k. Rozená italská krasavice. Giugiaro může bejt pyšnej.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.11.03  06:19

    « Re: nová 156

    No pořád se tam nepořádaj,tohle pořádala přímo AR pro svoje zákazníky,bylo to koncem září a i počasí vyšlo.Mohl ses svýzt v čemkoli z produkce AR. Teda z nový produkce,měli tam i SZ ale v tý nejel nikdo kromě majitele.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.11.03  19:40

    « Re: nová 156

    Dneska jsem se na ní byl kouknout a musím souhlasit, že ve skutečnosti vypadá fakt brutálně! RV: To se tam takový orgie pořádaj?- půjčování různejch aut jen tak?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.11.03  11:08

    « Re: 156

    Da. Kdyz se vynda. Ale to v bazarech moc casto nedelaj. Gufero neni problem, ty srace uz se vubec nedodavaji. Ja se ale soukrome domnivam, ze prvotni problem byl v elektronice Bosch, protoze ty auta sly blbe na volnobehu, strasne se to hadalo a tim vznikaly priserny razy na ty klice. Nasledne se delaly bezplatny opravy, ale nektery auta uz mely nabehano tolik, ze ty gufera proste odesly. Ono se zmenilo oboji od roku 98, takze tuto moji soukromou teorii vycucanou z prstu asi lze jen tezko potvrdit (nebo vyvratit). Nemam pro to zadny statisticky vyznamny podklady, takze to mozna je jenom uz muj podmineny reflex - kdyz Alfa nejede, vinen je Bosch. Druha otazka je, kolik toho jeste ten dotycny clovek ujel bez oleje (ono to uvnitr auta nebylo az tak moc slyset a potom uz bylo pozde. Navic nejaky check-control zareagoval, jiny si ani neskrtnul).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.11.03  07:16

    « Re: 156

    Díky. Ještě jeden dotaz dá se nějak jednoduše poznat, že je klika v pohodě? V bazaru asi těžko, co? Nějaký lepší gufera by se snad měly dát sehnat, ne?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.11.03  06:42

    « Re: nová 156

    No měl jsem možnost obě verze bezprostředně porovnat na Masarykově okruhu.Že by nová 156 líp seděla se mi moc nezdálo, spíš naopak,ale zase líp brzdila.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.11.03  22:11

    « Re: nová 156

    Takovej je bohužel trend, ale co všichni píšou, tak ve výsledku líp sedí... Kde jsi přišel k tomu řízení?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.11.03  07:16

    « Re: nová 156

    Vypadá ve skutečnosti líp než na fotkách,ale nemůžu se zbavit dojmu, že při jízdě je měkčí a taky pohodlnější než její předchůdce.
  • 00 Reagovat !

    foto

    06.11.03  20:11

    « nová 156

    co na ni říkáte?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.11.03  14:03

    « Re: alfa 75 2.0 vs. crx

    matuS: 75ka a CRX jsou auta úplně jiné kategorie, takže srovnávání je nesmysl. CRX je skutečně raketa, je lehký. Při akceleraci na jeho porážku je potřeba v 75ce alespoň 2.5V6 a i tak to je o prsa, takže spíš třílitr.
  • 00 Reagovat !

    foto

    06.11.03  11:45

    « To Magic

    Ahoj Magicu,jsem rád, že jsi se tady zase tady obejvil. Mám na Tebe zase pár všetečnejch dotazů. Už mám konečně svoji Alfu 147 1.9 JTD 16V a zatím nemám potřebu a ani chuť (kvůli záruce) k nějakýmu čipování.Ale stejně,když občas jezdíš do Itálie, jak je to tam s tuningem ? Třeba o němcích je známo, že auta tuněj jako blázni.V Itálii mi připadalo,že většina Alf byla stříbrnejch a na plecháčích.Má zdejší firma Ricambi nebo Bit power nebo jak si říkají něco společnýho s Itálií ? Existuje tam něco pod podobným názvem. Přeci jenom bych volil radši Italskej produkt,jelikož v zemi kde se auto vyrábí ho uměj i nejlíp upravit a je tam taky úpravců nejvíc. Analogie je třeba u nás Cimbu,kdy snad kvalita je dobrá a polovina dieselů už má čip ze salónu.Existuje něco takovýho v IT na Alfy ? Dík
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.11.03  09:21

    « Re: 156

    Na modelech TS hlavne u 2.0 97 a 98 odchazely gufera = v pohode ti behem chvilky vytece olej. Jde vzdycky o to, jestli je klika v pohode, nebo ne. Klika stoji kolem 60 litru, takze kupovat novou neni nic moc. Ale pokud je v pohode, da se za par slupek zbrousit, daj se novy lagry, udela se presazeni a jezdi se dal. Pri ty prilezitosti se daji udelat i treba pisty (za cenu (skoro) originalu kovany, lehci a vic vydrzej), krouzky (da se pouzit misto oceli keramika) , odlehcit a vylestit ojnice a vyvazit klikovy mechanismus na 0,02g misto 5g. Potom se zbavis tech vyvazovaku a motor se konecne trochu rozjede. pisty+krouzky = 25, prebrus kliky + presaz + lagry = 10, vyvazeni + prace = 15. Potom staci poradny vyfuk a eepromka a mas 170 koni jedna basen.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.11.03  08:47

    « Re: 156

    A jeste neco, kazda druha 156 na mobile.de ma Motorschaden, co se na tech motorech sype? Diky
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 06.11.03  00:00

    « Re: alfa 75 2.0 vs. crx

    magic> crx zatoci perfektne aj pod plynom ak mas adekvatne gumy (naozaj ma to vzdy prekvapilo ako Steve vyletel z prudkej zakruty a vnutorna guma nepresmykovala) a brzdi dobre ak mas ine ako standartne brzdove disky a podvozok.
    www.gerek.sk/steve/ to je crx na ktorom som jazdil a vela krat bol odvezeny, a tieto dve veci sa mu naozaj vycitat nedali, okrem inych brzd tam mal tusim 17" gumy a KONI podvozok. a sedelo to naozaj dobre. co sa tyka akceleracie, mal som presne take reci kvoli krutiaku ako ty, ale potom ked som v tom isiel, tak som bol velmi prekvapeny, ako to auto bolo zive od 3tisic vyssie a co sa dialo po aktivizacii v-tec pri tusim 5.500ot (uz si to presne nepamatam) to nemalo obdobu. proste pokial si to tocil, tak to auto bolo ako riadena strela. ako na obrazku vidis, ma tam zmenene sanie a vyfuk, inak ziadne zmeny na motore.
    tym nechcem povedat, ze ta alfa je zla, naopak, len som nechcel aby crx vyznelo ako nejake babske auto, lebo crx tak nezne len vyzera. po drobnych upravach ako horespominane je to slusne vozenie, a otvorenu strechu a pocity z toho toho ti 75tka neda. este jednu vec chcem dolozit - mas pravdu, to auto sa naozaj kruti, je to jeho velka slabina.

    myslim ze alfa je skor pre niekoho kto nechce kompromis v jazdnych vlastnostiach, crx je vikendove auticko, je tam obmedzenie len 1 pasaziera, ale je to pekne a stylove auto (za ktorym sa otoci kazda baba), so super tocivym motorom s jazdnymi vlastnostami a kvalitou od hondy
  • 00 Reagovat !

    foto

    05.11.03  16:45

    « 156

    Cau, prosil bych o radu nekoho, magic a dalsi, kteri vi, o cem mluvi. Posilhavam po 156, za kterou bych rad vymenil svoji Bravu. Od r.v. 99, asi dovezene z Nemecka?? (nebo odjinud, poradte!) bud malicko nabourane nebo s nefunkcnim motorem. Na co je potreba si pri koupi Alfy dat pozor, co se da ocekavat pri oprave (motoru nebo i kastle) atd... celkem dost veci opravim svepomoci, jak jake jsou ceny dilu? Jaky motor je nejlepsi volbou z 1,6, 1,8 a 1,9 JTD? Diky za kazdou VECNOU radu :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.11.03  13:25

    « Re: alfa 75 2.0 vs. crx

    No, je to asi vec vkusu, ale me pripada ta Honda hodne nestabilni, moc citliva na vitr, vodu a pocasi vubec. Pod plynem nezatoci, pod brzdou se vlni, je hrozne pomala diky mizernymu prubehu kroutaku, nebrzdi...nenapada me nic, co by ji favorizovalo. Pravda, 160 koni z 1,6 l zni moc hezky, skoda jen, ze skutek utek. Hmotnost hovori pro Hondu, pravda. Jetaky pravda, ze ta Alfice umi s tim svym samosvorem byt pekne jedovata, a pro "umelce" vyhledavajici CRX by asi byla hodne nebezpecna.
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 01.11.03  03:03

    « Re: alfa 75 2.0 vs. crx

    podvozky porovnat neviem, ale ak sa jedna o crx gen 3, t.j. "del sol" tak idem do crx...ten v-tec, plus kvalita od hondy...nieje o com. crx rulez
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.10.03  23:26

    « Re: alfa 75 2.0 vs. crx

    škoda, přesně tohle plácání bych rád slyšel. Ptám se na to právě proto, že jsou to tak rozdílný auta, ale porovnat podvozek formule1 a octávie se dá, tak proč né crx s alfou?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.10.03  20:13

    « Re: alfa 75 2.0 vs. crx

    andree_cz: Řekl bych, že porovnáváš vlastnosti dvou aut, která se od sebe snad už více lišit nemohou. Oběma jsem se vezl někdy před pěti a více lety, takže plácat tu o nich nebudu nic.
  • 00 Reagovat !

    foto

    31.10.03  18:21

    « alfa 75 2.0 vs. crx

    co má lepší jízdní vlastnosti?
  • 00 Reagovat !

    foto

    30.10.03  15:57

    « AutoRecenze.cz

    Zkuste se mrknout zde, je toho tam celkem dost, postrehy majitelu vsech moznych aut. [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.10.03  19:50

    « Re: italiaspeed

    Rekl bych, ze nikdy
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.10.03  17:56

    « Re: ASIMOV

    Tohle jí nevadí :o) Má to ráda ;o)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.10.03  18:40

    « Re: ASIMOV

    No teda, koukám, že ho moc nešetříš. Hlavně teda gumy.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.10.03  18:39

    « Re: italiaspeed

    Nevíte někdo, kdy se objeví nástupce Lancie Delty ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.10.03  14:41

    « Re: italiaspeed

    Podle mych informaci by 166 urcite nemela byt ve verzi 4x4. Prestoze jeste tesne pred jeji premierou existovaly informace a prototypy verze 2,5 biturbo 4x4 s klasickym Viscomaticem (jako 164 Q4), ve vyrobe se nakonec neobjevila a pry uz neobjevi. U 156 to neni tak jiste, ale pravdepodobnejsi je, ze to bude az u 157, protoze neni jeste uplne vyvinut motor 2.0 JTS s turbem, ktery by mel konkuroval Mitsubishi Evo. Petivalec Lancia uz z nejakeho neznameho duvodu nechteji pouzivat..? Verze 4x4 by mela byt jeste u Kamala, ale tam zatim neni jasna stredova spera, kterou by chteli dat aktivni, ale realne zadnou nemaji (nevydrzi a neshodne se se Selespeedem). Ten samy system 4x4 by pak mel byt u 148 a 157. U 167 se spekuluje o zadnim pohonu (jako i u nove Omegy, protoze zrejme budou na spolecne podlaze). Odporuje tomu ale koncepce nove Lancie Thesis, ktera ma stale jeste pohon prednich kol. Ja bych spise vsadil na to, ze 167 bude prestavena Thesis. U obou by se ale mel objevit motor 4.0 V8 na bazi soucasneho osmivalce Maserati. 166 je mrtva, nikdo ji nechce a myslim si, ze vyvoj 167 je uz asi u konce, spis ted pujde o TPV. Objevit by se mohla pristi Zenevu???
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.10.03  13:35

    « Re: ASIMOV

    andree: až dnes se dostanu po tejdnu dom, tak si zkusím vzpomenout a hned to odeslat.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.10.03  12:57

    « Re: ASIMOV

    TAK CEKÁM NA TO VIDEO. KDYBYCH MEL VCERA KAMERU TAK, JSEM TI MOHL POSLAT MOJE VLASTNÍ VIDEO, JAK NAKLÁDÁM BMW 523 E39:-))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.10.03  20:42

    « Re: italiaspeed

    Alfa by měla hnát zadní kola, potom už mě nebude zajímat BMW...
  • 00 Reagovat !

    foto

    11.10.03  18:02

    « italiaspeed

    Když jsem hledal fotky nový AR166, tak jsem narazil na perfetkní server (v angličtině) o italských autech: www.italiaspeed.com. Popis faceliftovaný AR166 je tam na 10-15 stran, k tomu spousta fotek. A takovejch rozsáhlejch článků je tam spousta. Plus info ze závodů. Je to snad ještě lepší server než www.carsfromitaly.com (tam o nový AR166 zatím nic není).


    Taky jsem si hezky početl (na italiaspeed) v rubrice "future models". Podle toho co píšou, přijde už letos v prosinci 156 GTA s 4x4 a normální 156ky dostanou 4x4 v polovině příštího roku. Bohužel jsem tam ale nenašel nic o pohonu 4x4 pro 166 (168). Ale určitě se na ní taky dostane, protože auto vyšší střední třídy v provedení pouze "předohrab" :-(((

  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.10.03  16:14

    « Re: 75

    Ono taky pod 20.000,- už nemá cenu auto prodávat :o) jooo pepa....:oD
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.10.03  19:28

    « Re: 75

    zkus se podívat na www.alfa-romeo.cz do sekce 75,GTV6 napiš, že sháníš nějakou 75, často tam nabízí i s papírama za rozumný peníze, myslím, že má nick pepa.
    ceny dobrých 75 se stále drží a dolů už asi nikdy nepůjdou.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.10.03  13:26

    « Re: 75

    asimov: jo to video si rád prohlídnu. guruguru@volny.cz
    magic: brnknu ti, ale bylo by lepší se třeba i sejít, docela bych se rád v nějaký 75 nebo 33 svez, protože tuhle možnost prostě nemám.
    Jinak řeším dilema jestli auto koupit v zimě(pravděpodobnost nižších cen) nebo po vstupu do EU- kdy by teoreticky měly jít ceny dolů kvůli dovozu. Nevím jak pracný je sehnat třeba jenom papíry a dovézt něco z Eu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.10.03  22:47

    « Re: poraďte

    75 doporučuju. Bracha ji koupil před rokem za 5000 Kč, protáhl ji STK a za ty prachy je to obrovská spousta zážitků... ( 2.0 TS, 143k) zvenku je samozřejmě trošku horší, ale jinak super kára. I spotřeba je naprosto v poho.( 7-10l)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.10.03  13:13

    « Re: 75

    75 je asi o 1.000.000 % lepsi nez 33 a vetsina dnesnich komercaut. Pokud to ma byt ale na hrani, doporucuju bud 3.0 V6 (Svycarsko, Nemecko, od 1.500 do 10.000E, za 3 jsou uz jsou dobre) nebo 1.8 Turbo (v Italii vic nez V6 a jsou od 1.500 do 5.000 E, kolem 2 je uz dost pekna). AR 75 trpi na kardan, spojku, prevodovku a jeji ulozeni. Je to vlastne stejnej problem jako na Porsche 944. na rozdil od neho je ale na 75 perfektni samosvor, ktery se nerozpada pri otaceni na plyn. Co se ladenu tyka, je tam elektronika Bosch Jettronic, takze se musi delat cela RJ nebo kupovat komplet (treba vstrikovaci system HallTech s dvojici injektoru pro valec). Pro 75 existuji brzdy OMP za cca 12.000 Kc, ktere z toho udelaji formuli, za cca 10.000 jdou koupit tlumice Koni Sport, ktery jsou taky o.k. Turbo asi nesezenes, u V6 to chce optimalizovat svody, vyfuk, sani, vacky, atd. Mam znameho v CH, ktery ma spostu veci na 75 od vacek po kola, i cely auto 75 QV prevrtany na 3,3 l, cca 250 k, brzdy Autodelta, zadni napravu jako Zagato, prevodovku zesilenou a delsi, na 17" kolech to chodi 260 km/h a je to k mani za 5.000 E. Za 2.000 ma nejaky GTV 6, coz je 75 se zkracenym rozvorem a par upravama, historicky velmi cenene auto (neporazitelne v divizi II cestaku ME), ma asi 3 + nejaky kastle a motory a brzdy...atd. Jeste mi nabizel asi za 500 E 75 3.0 bez motoru, cervenou, pry dobrou. Motor se da koupit kolem 10.000, pokud neprdne rozvodak je vecnej. Pak je jeste 75 Evoluzione, ta je ale dost draha (pod 5.000E neni), to je zavodni verze Turbiny, 188 koni, jina zadni naprava a dalsi zmeny, da se tam hodit turbo z Lancie a intercooler dopredu.....nekonecny. Zalezi jen na tom, kolik mas penez. Klidne brnkni 604 700 764
  • 00 Reagovat !

    foto

    06.10.03  10:15

    « 75

    andree: ty boxery jsou boj a velký riziko problémů. Kup nějakou 75 2.0 TS nebo šestiválec ( tu mám :o) ).
    Včera na mokru sem s tím užil plno srandy, zatáčku bokem s tím zvládne moje holka.... Dej sem mail, pošlu ti co umí transaxle. 1mb video.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.10.03  18:43

    « Re: poraďte

    Mám doma 33 S 16V Permanent4 97 kW a nemyslím si, že to není skvělý motor... Je potřeba mu věnovat patřičnou péči a on se odmění supr výkonem. Do 4000 ot. to sice nejede, ale pak... Co se týká spotřeby, jezdím s ní jen občas takže to nehlídám, ale pohybuje se kolem 10. Navíc si myslím že 33 má lepší podvozek a dá se upravovat za menší peníze než 75-ka.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.10.03  07:51

    « Re: poraďte

    andree_cz: 75 je hlavně zadokolka, takže srandy s ní bude o hodně víc, navíc je to transaxle, převodovka je vzadu! 33ka je taková motokárovější, ale čtyřválcové boxery zas tak skvělé nejsou a dost žerou. I když zvuk je fajn. Být tebou, jdu do 75 2.5 nebo 75 3.0 Nejlepší kusy jsou každopádně ve Švýcarsku, takový Alfy, jaký jsem tam minulej pátek viděl, jsem u nás neviděl už minimálně osm let! Nicméně je třeba hledat a hledat, za auta ve vynikajícím stavu tam chtějí taky vynikající peníze.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.10.03  21:02

    « Re: poraďte

    Chtěl bych to spíš jako koníčka, takže počítám s tím, že se to bude sypat, ale očekávám od toho pořádný svezení. Doufám, že mi to 75 2.0 splní. V bazarech jich je celkem dost a pohybujou se v cenovým rozmezí 20-30tis. Jsou ale zralý na kus práce, alespoň co se exteriéru týče. Slyšel jsem, že 75 jsou oproti 33 v lecčems vychytanější, alespoň co se elektroniky týče. Nemá někdo nějaký podrobnější poznatky
  • 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 03.10.03  11:56

    « Bez nadpisu

    [odkaz]
    rubrika=6&id=1259&stamp=
    1065174649&kam=detail

    snad to bude lepsie
  • 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 03.10.03  11:55

    « Bez nadpisu

    [odkaz] rubrika=6&id=1259&stamp=1065174649&kam=d…

    za otaznikom zmazte medzeru
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.10.03  07:47

    « Re: poraďte

    Asi 75,ale budeš mít problém sehnat nějakou ve slušným stavu. Dá se dovýzt,ale pokud je dobrá tak je dost v kurzu a bude určitě dražší než 33.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.10.03  07:46

    « Re: Alfa 156 Sportwagon 4 x 4

    Pavel KR5:Na emisní normu jsem se nekoukal,ale vrátím se k tomu oleji.Opravdu je ta Selenie pro Alfy tak dobrá jak se píše ? Ve stylu,motor Vašeho nového vozu se zrodil s olejem Selenia v motoru. Já bych to radši viděl na nějakou plnou syntetiku 0W-50-Mobil 1.
  • 00 Reagovat !

    foto

    02.10.03  19:19

    « poraďte

    Je lepší koupit starou 33 nebo 75?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.10.03  12:05

    « Re: Alfa 156 Sportwagon 4 x 4

    Jo, jo, tenhle olej jsem u tvýho auta očekával. Selenia asi nic lepšího pro diesely zatím nemá. BTW, jakou emisní normu ten motor splňuje, resp. co je uvedeno v techničáku?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.10.03  12:02

    « Re: Alfa 156 Sportwagon 4 x 4

    Pavel KR5 :Dík za gratulaci,hádej jakej olej doporučujou,ano uhodl jsi,Selenii WR diesel což je podle mě nic moc polosyntetika. Teď to neřeším,ale myslím,že plná syntetika by tomu neškodila,nechci,ale jít proti doporučení výrobce.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.10.03  16:30

    « Re: Alfa 156 Sportwagon 4 x 4

    U toho SUVčkovýho konceptu Alfy (Cammal?) byl uváděn Torsen, což by bylo to pravý ořechový pro Alfu.


    to RV: Gratuluju ke koupi. Ten motor 1.9JTD 16V je určitě výbornej. Jakej do toho doporučujou olej?

  • 00 Reagovat !

    foto

    01.10.03  13:09

    « 147 1.9 JTD 16V

    Tak už jsem konečně šťastným (zatím) majitelem této verze.Velmi solidní dynamika,nemám zatím vůbec potřebu čipovat apod. I na standartních kolech sedí líp než většina aut na nízkoprofilovejch elektronech a navíc i hodně dobře brzdí. Jezdím zatím tak do 150, to motor točí na 6-ku asi 2600 ot.Spotřeba zatím 6.2l/100 km.Jestli Vás zajímá něco konkrétního, tak se ptejte, podle možnosti odpovím.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.10.03  09:01

    « Re: Alfa 156 Sportwagon 4 x 4

    V ramci koncernu? A nepatri Subaru ciastocne pod GM?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.09.03  17:14

    « Re: Alfa 156 Sportwagon 4 x 4

    Podle řečí kolem 4x4 pro novou Pandu, má být jednoznačně použit systém od Subaru, pochybuji, že v rámci koncernu by nebyly využity domácí zdroje, tak že Subaru systém na Alfě je to nejlepší co může být. Krása Itálie + dokonalost Japonska.
  • 00 Reagovat !

    foto

    25.09.03  11:13

    « f

    f
  • 00 Reagovat !

    foto

    25.09.03  10:50

    « 2.4JTD 20V

    Hmm, za tohle bych mozna svuj 2.0TS vymenil. Vykonove je na tom tohle JTD ve vsech ohledech lip a o spotrebe ani nemluve. Akorat by mi asi trochu chybelo to uzasne vytaceni motoru az k 7000 ot/min ;-) No jo, clovek nemuze mit vsechno.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.09.03  14:05

    « Re: JTS

    Vydrž,v pondělí si snad pojedu pro 147 1.9 JTD 16V,pak poreferuju.
  • 00 Reagovat !

    foto

    23.09.03  08:38

    « JTS

    Zdravim Alfisti! Nema z vas nekdo zkusenosti s motory JTS, pripadne s novymi JTD MultiJet? Diky
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.09.03  14:47

    « Alfa 156 Sportwagen 4 x 4

    Nevite o tom nekdo neco vic? Jestli to bude stalej pohon, nebo nejaka mrcha jako haldex a spol?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.09.03  14:39

    « Re: skoda-alfa

    Nemám nic proti tuningu, ale co je moc, to je moc. Ta tvoje hora šrotu je prostě otřesná.
  • 00 Reagovat !

    foto

    07.09.03  20:00

    « skoda-alfa

    www.milan.konzum.sk ...stoji to zato!pobavite sa :-) je to moje auticko po malych upravach.alfe zdar!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.09.03  18:34

    « Re: 147 1.9 JTD 16V

    stravos: ne, nemyslel jsem to z legrace, takže natvrdlej nejsi. Jestli ti TDI 81kw přijde líný, tak jezdíš asi se zatáhlou ruční brzdou, neříkám, že to je raketa, ale v porovnání s ostatníma autama stejnýho výkonu, především 1.6 z evropy mi to přijde úplně božský, v Alfě JTD jsem bohužel nejel, takže moc zasvěcenej nejsem, ale přece jenom.... ne všichni jsou ujetý do alf
  • 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 27.08.03  13:12

    « 4x4

    167 bude mat pohon vsetkych 4 kolies.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…