Alfa Romeo

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Alfa Romeo

• 00 Reagovat !

foto

29.04.04  11:21

« Bez nadpisu

Koukal jsem do tech zakonu,ale prestoze studuju prava tak jsem z toho nic nepochopil. Lepsi bude pockat na zkusenosti dovozcu po 1.5.
  • 00 Reagovat !

foto

"-- skrytý --" 29.04.04  10:23

« Bez nadpisu

signori: Jo, tak to diky za tip, v zivote jsem ten clanek nevidel, co tam pisou neslysel a o homologaci ES uz vubec ne. Zkusim si jeste vyhledat prislusnou novelu uvedenych zakonu a podivam se na to. Podle toho, co tam pisou, by mel byt dovoz aut s ES homologaci jednoduchy. Jenomze silne pochybuju, ze tuto homologaci ma nejake auto starsi 8 let, takze jsme zpatky tam, co jsme byli. Nepredpokladam tedy, ze by bylo mozne tu Themu privezt volne, ale uvidime, jak se postavi urady k autum bez teto homologace (to z clanku jednoznacne nevyplyva). Chce to jeste tak mesic vydrzet.
  • 00 Reagovat !

foto

28.04.04  15:17

« Bez nadpisu

Alf:Na magazin auto.cz ,predstavujeme ojete automobily.
  • « 00 Reagovat !

foto

28.04.04  14:58

« Re: Re:

Kde jste cetli tu recenzi 156ky ?
  • 00 Reagovat !

foto

28.04.04  14:57

« Bez nadpisu

jo ten clanek se jmenuje Trh sojetymi auty:radost i starost.
  • 00 Reagovat !

foto

28.04.04  14:46

« Bez nadpisu

Nikdo nic nevi? Ja vychazim z clanku na auto.idnes [odkaz]
    Tam se hovori o homologaci podle smernic ES.
  • « 00 Reagovat !

foto

"-- skrytý --" 28.04.04  13:30

« Re: