Alfa Romeo
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Alfa Romeo
-
« Re: to king
Jestli to jsou maličkosti, tak to rád slyším. Nepříčil bych se totiž představě, vlastnit ojetou 156ku (minimálně 1,8). Pokud bych tedy nevlastnil preluda 2,3 popřípadě 2,2VTEC (no, možná i 2,0), nebo civica VTI. Moje krédo je "výkon až na prvním místě, vzhled na 2." -
« Re: to king
no nedávno jsem četl nějaký anglický časopis - abych se dověděl o té velké poruchovosti... no žebříček tam sice nebyl, ale byl tam nějaký povídání o alfě 156 s konstatováním, že je to super auto, no ale semtam se sere, no, ale prý to nejsou žádné zásadní věci..., ale i ty malickosti nekdy muzou cloveka nastvat, nebo nekoho i odradit...a to je taky dobre...tim lip pro nas... -
wolff 23.11.99 09:13
« to all
Zaplať Panbůh. Kdyby si Alfu kupoval každej d....t, kterej koupí Audi a může se p....t, že mu pude bussinec sám od sebe a závodí na silnici(Protože logicky čeká, že za ty peníze taky něco dostal - a on dostal krám), tak by Alfa už nebyla Alfa, ale další tuctovou značkou. Každý musí uznat, že když Alfu na silnici uvidí, tak se mu srdíčko zasměje a zaplesá.
No nádhera. -
« Re: Alfa ve svete
odpověď je jednoduchá,...přesto, že tady každý odborník ví, že alfa je u nás za ty peníze a za to co nabízí vlastně zadarmo, tak u nás stále přežívá u normálních lidí pocit, že italským autům se nemá věřit a každý si koupí za stejné peníze radši německou, nebo jinou sračku. a je to tak dobře,...alespoň tak vyjimečný auto nebude mít každý...:O))) -
« Alfa ve svete
Tak jsem se vratil z Parize a docela jsem byl prekvapenej, protoze se mi zdalo, ze hned po Renaultech a Peugotech je nejcastejsim autem Alfa - bud 166 nebo 156. U nas - a to jezdim dost casto - jsem zatim videl jen jednu stribrnou 156 v Praze. Pritom to nejsou vubec drahy auta. Cim to??? -
« 166 Super
Ted jsem mel moznost si vyzkouset Alfu 166 3.0 Super. Je to skvely auto jezdil jsem s tim kolem Krivoklatu a Karlstejna kde jsou skvely serpentinky. Na to jak je to dlouhy auto to ty otacky bralo uplne nadherne treba ecko MB je koza kterou byste tam nevohnuly. Motor skevelej ani se nemusi moc tocit, zvuk naprosto uchvacujici. Sedi jak pribyty akorat uz to chtelo zimni gumy. Interier peknej ale vzadu mista hodne malo na auto vyssi tridy. Displej melo i navigaci telefon atd. Navigace u na zatim na h... Je fakt ze ten displej je dost utopenej a neni moc bezpecny ho ovladat. K tomu tlacitku STR kdyz se to zapne je to nahovno cuka to jak krava. Pri plnym plynu se to pousti samo coz je dobry. -
« To:wawrik
Impreza GT je dobry auto, projel jsem se v nem u Freye, nicmene mam uz jedno Subaru v rodine (zena ma noveho Forestera S-Turbo), absolutni spokojenost s jizdnimi vlastnostmi, trakci, feedbackem od vozovky, vyssim posezem. Jedinym minusem je snad prilis citlive rizeni, ktere rozhodi temer kazdy kaminek na silnici (je potreba OPRAVDU dobre drzet volant na nerovnostech) a pote samozrejme design interieru v porovnani s Alfou. U Forestera je tento design presne to co chci (respektive co chce zena na SUV), nicmene na "sportovni" auto chci pro sebe ponekud jiny design (motoricky je to OK, chci-li skutecne "zavodit", muj V8 310hp je na tom docela dobre, trakci v prudkych zatackach pozvolna ztraci tak ve 230km/h, rychleji se zatacet neodvazuji :-) Alfa GTV neni na silnici taky moc videt, na rozdil treba od Audi TT, Z3 (1.8 ha-ha-ha), Impreza Turbo, atd. a jeji design je nadherny. Tesim se na zkousku jizdnich vlastnosti! -
« Re: To: hop
2Volvista: GTV je skvele auto, ale, ako hovoris, predny nahon (ale SEDI, ozaj to nemyslim ako klise, proste na predny nahon ma ozaj skvelu trakciu). Je konstrukcne zhruba z obdobia 164-ky (montoval sa do nej aj 24V trojliter, ktory zacal v 164), a je to citit - sportove odladenie podvozku velmi podobne mojej oblubenej 164, motor treba trochu tocit, ale zvukova kulisa vynikajuca, dymamika prislusna vykonu.
Ale ine som chcel, napriek tomu, ze mam GTV este celkom rad (posledna Alfa, ktora je Alfou :-)), tie peniaze by som asi vrazil do Subaru Imprezy GT. A este ti aj zostane na tuning (videl som GT lahko upravenu v Nemecku za cirka 50 litrov Sk, citelne zlepseny podvozok, vraj aj vykon motora, ziadny facelift, lietalo to ako zihadlo). Na druhej strane je pravda, ze Alfa na zihadlo vyzera, Impreza je ako od chudobnych pribuznych...
2Matusko: ta 164-ka bola samozrejme trojliter, preto ju aj porovnavam s trojlitrovou 166-kou.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!