Alfa Romeo
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Alfa Romeo
-
« Re: spotreba
U me 2.0 jsem mnel v lete prumer pres 12L se stale zapnutym klima. Podotykam, ze klima zere tak 1L.
Pri delsich cestach po dalnici tak 170km/h 9,5. Pri normalni (klidne) jizde i 7,2L.
A romane - tvymu kamaradovi se nedivim - plouzit se s Alfou po silnicich proste nejde (aspon mne ne). -
« Bez nadpisu
Na toto diskuzní forum mě upozornil známý, jsem rád, že něco takového tady funguje, je tady spousta zajímavých příspěvků, ale taky hodně troufám si říci "blábolů". Já nejsem nějaký nadšenec Alfy, pouze se mi líbila, tak jsem si ji koupil. Jakou máte spotřebu? Já jezdím průměrně mezi 8-10l/100km. -
« Re: Co to je za nesmysl
Ty lidi maj ale smůlu. Já mám 156 2.0 najeto sice jen 20tis ale jeste jsem nemnenil ramena, ani tlumice, geometrie zatim kupodivu v poradku, vyfuk nerezne, plechy neodpadavaji a celkově rekl bych pojízdné - ze bych koupil zrovna dobry kousek ?
Marco: tem antiAR to nevymluvis. Domnela poruchovost a nedokonale "dilenske zpracovani" je to jediny, ceho se vzdycky chytnou. -
« Co to je za nesmysl
Mám AR156 2.0 T.S. r.v. 2/98, mám najeto cca 74.200km,byl jsem v servisu(kromě pravidelných prohlídek)2x, jednou mi stávkoval centrál a podruhé mě vyzvali, abych se dostavil ke kontrole elektriky. Asi jsem jediný, kterému slouží ke spokojenosti. Ještě poznámka ke kvalitě, plasty O.K., pouze mi teď začalo vrzat sedadlo. -
« king
no všemu zase nemůžeš věřit,..a pak, na naše silnice by se hodily spíše tanky, než sportovněji laděný auta. Za to, že byly tlumiče v háji alfa asi nemůže..:O),- tuším, že je nevyrábí...možná by je mohl někdo občas vyměnit, když jezdí autem pořád po poli. A co se týče vrzání, tak horký to zase neni. Pravda, sem tam něco vrzne,...ale to se stává u všech aut....ovšem absolutní lahůdka je Ford Focus-to ti Kingu doporučuju, proti tomu je alfa bezporuchový a bezvrzající auto.... -
« Re: Na tema kvalita
no jo no, italský auto je holt italský auto :))), v tom je jeho kouzlo. člověk se alespoň o to auto více stará a tak nějak mu přiroste víc k srdci...Já teda problémy nemám, ale jak tak koukám, tak jsem asi skoro jedinej. No doufám, že zítra nastartuju. :O))) Jinak je to určitě škoda, ty auta jsou technicky velmi nadstandartní, podvozkově nedostižný...atd. Asi by je měli nechat vyrábět v japonsku. Jinak o tom, že by někdo chtěl Fiat koupit nic nevim... Kdysi, myslim že v roce 1985, když krachovala Alfa Romeo ji chtělo koupit BMW, ale italové ji nechtěli pustit za hranice a radši ji nechali Fiatu, ač nabízel nejmíň...pochybuju, že by Fiat stát nepodržel...Asi tam půjde jen o spojení... -
« Na tema kvalita
Me se Alfy moc libi je to neco uplne jinyho nez VW apod s humpolackym designem. Jediny co me fakt mrzi a u ceho bych se rozmejslel je kvalita AR. Jezdil jsem s 156 2.5 najeto 20000 tlumice v haji a cely perovani divny rozhozena geometrie vsude neco vrzalo, ted mam na chvili 166 2.4 JTD najeto 40000 tlumice uplne cvakaj uvolneny zaves zadnich dveri a vsudypritomne vrzani. No nevim na tak drahy auto i kdyz pripustim ze s tim jezdilo naky prase stat by se to nemelo. Fakt skoda Italove na to holt kaslou. -
wolff 30.11.99 08:45
« Bez nadpisu
No nejvíc, když jsem se tam díval na všechny typy Fiatů tak kritizovali servis. U Ullyse dokonce psali(vynikající auto, ale bohužel musí chodit k Fiatu do servisu. Já jsem v Anglii nikdy nebyl takže nemůžu posoudit v čem jsou servisy Fiatu tak špatné. Možná je to dané mentalitou tak odlišných národů jako je Anglie a Itálie. Dalším možným problémem je, že Anglie jakožto automobilový trh je velmi náročný pro všechny automobilky, které sem vozy pouze dovážejí a nikoliv je zde montují pro vnitřní trh.(to pravostranný řízení je potvora). Na elektriku si stěžovali. Nevím jak u Alf, ale u Fiatu jsem žádné problémy neshledal - a to máme v elektrice úplně všechno. Dokonce znám 20 let starý Mirafiory, kde el. ovládání okýnek furt funguje.
Dalším problémem je otázka toho, že elektronika bývá ve Fiatech a Alfách a dalších zn Bosch a je pravda, že se v těchto autech(a nejen v nich, ale i Renaultech a p.) sere daleko víc než v německých vozech.
Další věc, která by mě o JD zajímala je jak takovýto test probíhá. Když pominu, že je dost starý, tak zde není dost jasně napsáno jakým způsobem byly tyto údaje zjištěny.
A dále říkám. Chtělo by to údaje všech automobilových st. zkušeben a ty pak porovnat sečíst a mohl by vyjít slušný výsledek. Budu se snažit adresy najít a vy ostatní hledejte taky.
Mějte se.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!