Alfa Romeo
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Alfa Romeo
-
« Re: AR 75 2.0TS r.v.89
...na odborný posudek se zeptej specialistů. Ode mě by úvahy na téma výhody snížení neodpružené hmotnosti nebyly seriozní, neb to chápu jen teoreticky..., a patřičně amatérsky:) Kamarád, co to studoval mi to kdysi vysvětloval, ale už si z toho moc nepamatuju, jen to, že je to výhodné z hlediska jízdních vlastností..., a to je moc všeobecné zdůvodnění... -
« Re: AR 75 2.0TS r.v.89
no ty zadní kotouče se sice asi špatně chladí, ale vzhledem k tomu jaký to přináší výhody to zas takovej průser taky neni. Existujou dvě verze. Ta starší, co mám já má nějaký anglický brzdy a to fakt není ono, ale novější verze už měli Bremba a bylo to o poznání lepší. Nevím proč italové nepoužívají italský brzdy... Ale jak sem už psal, není to tak hrozný, brzdí to dost dobře. Jde jen o zvyk, protože se musí pedál více přišlápnout. Mají to tak nastavený, což se ale třeba teď v zimně dá jen ocenit. Nejlépe brzdily verze s ABS, když se vyndala pojistka. -
« Re: AR 75 2.0TS r.v.89
jojo, Alfa 75 byla technický skvost. Byl to hodně maskovanej sporťák. Myslim, že Alfa krachla právě kvůli tomuto autu, protože se prodávalo na to co nabízelo za směšnou částku. Systém transaxle, motor v předu, spojka s převodovkou vzadu. Zadní poháněná náprava samonatáčecí typu DeDion, ve předu nezávilý zavěšení. samosvorný diferenciál, zadní kotouče uprostřed auta. Auto skvěle sedící za libovolných podmínek. Každý, kdo se s tím autem sveze nechápe, jak je možný, že jde tak skvěle za volantem. Jenom design a částečně brzdy jsou slabina. Nebrzdí sice tak mizerně, jako některých japonský, korejský a český auta, ale žádnej zázrak to taky není. Problém je jen v tom, že se u nás nedá sehnat v dobrým stavu. Jsou tu na prodej jen 100x bouraný vraky, což je škoda. Auta v dobrým stavu se prodávají venku za neuvěřitelný peníze, v podstatě dráž, než následující model Alfa 155/kromě Q4, samozřejmě/. -
« Re: AR 75 2.0TS r.v.89
Jenom jsem si tak vzpomnel (a urcite nechci srovnavat) - nedavno jsem pichnul na otcove Oltcitu predni kolo, tak jsem menil na rezervu a rikam si - kurna, kde to ma brzdy? Nakonec jsem je nasel az uplne u diferaku. Je to asi vyhodnejsi z hlediska pruzeni, ale chlazeni nebude optimalni. -
« Re: AR 75 2.0TS r.v.89
Trojku jsem chtel a moc "Ameriku", ale tenkrat jsem na nic nenarazil. Byla to fakt vyjimecna auta, dnes uz se takovy chutovky nedelaj.
Vsechno tam bylo jiny nez tuctovy. Ovladani, el. oken naz zrcatkem, el zrcatko jenom 1x, divoky madlo rucky, kufr bez zamku, no a bomba vsech bomb, zadni kotouce na polovine hrideli. Dobrej byl i ten suplik pred spolujezdcem. Objevil jsem ho asi mesic po koupi. Jinak byla bila, plasty, lemy, cernej prouzek od prednich blinkru az pres kufr(spoiler), cerveny lampy,bily blinkry vpredu, mlhovky, ostrik svetel. Dobra byla taky prevodovka vzadu. Mel jsem moznost jezdit se spoustou aut co maj obsak 2000 a jsou to dnes vetsinou 16V, ale nic nejelo jako 2.0TS. To byla motorka na 4 kolech. No ale tobe by se to uz ted asi nezdalo takovy delo, kdyz mas 3.0 V6.
Zavady: koroze-vyfuk, spojka,central vzadu,silenbloky na prevodovce, hardyspojky, jo a jese takova prkotina, propoustela nadrzka ostrikovacu(furt mi to blikalo na Alfa Check) -
JTF 09.12.99 14:21
« Kvalita 166
Ahoj Alfisti,
dnes jsem si koupil SM 50/99 a v něm byl test 166 3V6 24V,kde se píše mimo jiných superlativ i o kvalitě interiéru"Interiér AR je zdařilou syntézou sportovnosti a luxusu.Jestliže v případě dříve testovaného vozu s motorem 2,4JTD(pocházel ještě z náběhové série)jsme měli výhrady k některým nedostatkům v dílenském zpracování, nyní již bylo vše v naprostém pořádku." Já ještě dodám,že tu AR 2,4 JTD tenkrát testovali všechny motoristické časopisy.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!