Alfa Romeo

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Alfa Romeo

  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.02.00  18:08

    « Ahoj Magicu!

    Jsem rad, ze i Ty jsi se ozval. Cetl jsem nekolik Tvych prispevku (i o Lancii). Myslim, ze o italskych autech (nebo o autech obecne) toho vis opravdu dost. Cekal jsem i na Tvoji reakci na ten plyn. A nic. Ty si taky myslis, ze plyn patri do kamen, nafta do traktoru a jen benzin do aut? Ja jsem si plyn do auta dal z ekonomicke nutnosti. Ale presto. Kdyz pan Otto konstruoval svuj vybusny motor, za palivo pouzil plyn, ktery do spalovaciho motoru vhanel primerem (balonkem).
    Jinak dekuji vsem za poznamky o servisech. Ostatne magicu, nedelas u Imofy?
    Ahoj, zdravim vsechny Alfisty MBP
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.02.00  17:15

    « Romanovi

    Ahoj Alfisto! Chapu, ze jsem Te ranil, ale bohuzel nekradu. Navic znam nekolik lidi, "motoraru", opravdovych fandu, co toho o motorech vi strasne moc, a maji zlaty ruce, "sluchari", kteri nakonec vzhledem k penezum stejne prisli ke krizku. A jezdi na plyn nebo bionaftu, i kdyz se zaprisahali, ze nikdy. Jo "never say never". Ja si puvodne chtel koupit na cesty nejaky nemecky kram a k tomu na svezeni Integralu. Jenze pak se podivas na konto v bance a spadnes na zem. Takze kompromis. Navic plyn do aut montuji a ta zarizeni vyrabeji hlavne Italove. Ostatne pokud mate nekdo kontakt na toho chlapika s 164 na plyn prosim o nej.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.02.00  23:17

    « Re: Pozdrav vsem Alfistum

    Konecne HOT TEMA. Servis. Alfa ma naprosto pruserovy servis v Cechach, Nemecku, Rakousku, Svycarsku a USA. Dobre i spatne ma v Anglii a Nizozemi. Vynikajici servisy ma ve Francii, Recku, Spanelsku, JAR a v Italii. Tam ti ji opravi kazdy manik ve stodole tak, ze se o tom nasim znackovym servisum ani nezda. Italove maji auta v krvi od Boha. Kdyz pritahnes auto z Imofy, musis dotahnout vsechny spoje, upevnit vsechny kryty, srovnat nastaveni geometrie, atd. Ale jinej servis, kde by ti Alfu znicili tak malo jako v Imofe, neznam. Privez ji k MATovi, a uz nikdy neodjede. Uvidime, jak si bude stat zavodnik fordista. Kdo znate servis na AR napiste.
  • « 00 Reagovat !

    foto JTF

    JTF 21.02.00  08:38

    « Re: Pozdrav vsem Alfistum

    Jestli jsi z Prahy,tak celkem solidním servisem disponuje Imofa.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.02.00  02:21

    « Re: MBP

    No teda to si me ranil. NEchces radsi alfu prodat a koupit si neco jinyho na plyn. Opravdu to nemuzu ani cist. Vrazda tak skvelyho motoru, to snad ani nemyslis vazne... uz jsem sice videl alfu 164 Quadriofoglio na plyn, takze to asi jde, ale ja bych to nedelal...:(
  • 00 Reagovat !

    foto

    19.02.00  23:01

    « Pozdrav vsem Alfistum

    Zdravim vsechny Alfisty, diky za rubriku. Konecne neco o autech se srdcem, ktere se taky srdcem kupuji. Uz mam dost tech nemeckych popelnic. Ted se ale chci zeptat na neco, co patrne opravdove Alfisty tezce rani. Ekonomicka nutnost me donutila k rozhodnuti dat do 164 2,0 TS plyn - LPG. Mate nekdo prosim zkusenosti a provozem Alfy na LPG? Budu vdecny za kazdou radu a doporuceni. Cetl jsem, ze u Forda predelali na LPG motor o 250 PS. Ta moje krasavice jich ma jen 150. Nebo myslite, ze je lepe dat LPG do 3,0 litroveho motoru? Lovato vyrabi zarizeni na prestavbu i AR dvoulitru turbobenzinu. Diky predem za jakoukoliv radu, jen me prosim neodkazujte na rubriku LPG. Tam pisi jen lidi, co jezdi VW-Skodovkami, kteri navic vubec nevi co to je motor. Jeste druhy dotaz. Vite nekdo o solidnim servisu na AR - Cuore Sportivo? Diky a s pozdravem Alfista MBP
  • 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 19.02.00  17:58

    « turbomotory

    mne sa tie motory nepacia. vykono ano...ale napr v6 ma interval vymeny oleja 30.000km, turbo 10.000. sviecky su na tom podobne, ale u v6 tusim az 50.000km, ale turbo stale len 10.000km. ten motor je imho viac namahany...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.02.00  16:58

    « Re: K:164

    Zeptam se a pokud ano, dam ti kontakt primo na neho.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.02.00  09:25

    « Re: K:164

    2McStinger: z trojlitrov odporucam radsej dvojventiloveho deduska. Nie je sice vykonnejsi ani rychlejsi oproti 24v alebo preplnaneho dvojlitra, ale jazdilo sa mi s nim o poznanie prijemnejsie, a dlhsie vydrzi (najviac optimisticke predpoklady su 500k do generalky). Do tych 200k mozem potvrdit, okrem sviecok ziadny iny problem nebol. Je to moj milacik, skoda, ze sa nemontoval aj do Q4, to by som si ponakupoval do zasoby :-)) Ma malu nevyhodu - strasne pomaly sa hreje, v zime sa zahrial tak pred Brnom, ale na zimu velke auta aj tak nie su bohvieco, je lepsie ho nechat zaparkovane v garazi :-)


    2magic: vedel by ten znamy doviezt auto aj na Slovensko? Mozes mi na seba hodit kontakt? rado@novycas.sk. Dik.

  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.02.00  20:30

    « Re: K:164

    Samozrejme. U AR 164 povazuji prave motor 2.0 V6 TB za nejlepsi volbu. Jeho prubeh tociveho momentu sice neni ve spodnich otackach tak drasticky, jako u 3.0 V6 24V, ale od 3500/min si drzi svoji uroven az do 6500/min. Turbo ma prijatelnejsi spotrebu paliva, nez ctyriadvacetiventil, hlavne na dlouhych cestach, kde turbo moc tlaku nedava. Navic je - kupodivu a na rozdil od fabrickych udaju - ve skutecnosti o neco malo rychlejsi. Z 0 na 100 km/h zrychli za 7.44, maximalka je 248.9 km/h, zatimco u 24V je to 7.76 a 245,8 km/h. Zdroj> Automobilismo 1999. Nevyhodou V6 TB je - stejne jako u 3.0 12V maly uhel opasani praveho vackoveho hridele, takze je lepsi menit rozvodovy remen po 40.000 km [fabrika uvadi 60.000] vcetne kontroly gumicek napinaku, kolem kterych casto dochazi k prolinani oleje a tim poklesu napinaciho tlaku = remen je volny a po prave vacce se sklouzne. Tento problem u 3.0 24 V neni. 3.0 V6 24V ma ale zase lepsi brzdy. Jinak urcite doporucuji model 1993 a novejsi, ne vsak starsi. Novejsi modely maji uplne predelanou predni napravu se zesilenymi rameny a silentbloky, lepsi trakci v zatacce, prepracovane brzdy, atp. Jina jsou i svetla [cocky] ale ta se daji pouzit i na starsi 164. Voditkem na prvni pohled muze byt ovladani klimatizace cernymi tlac. zvrchu a dva LCD displeje na stredove konzole. V pripade zajmu znam slusneho cloveka, ktery by ji z Italie mohl dovezt se zarukou.
  • 00 Reagovat !

    foto

    17.02.00  15:56

    « K:164

    Mám jednu otázku na miestnych skúsených alfistov. Chcem kúpiť trojliter AR164. Občas sa vyskytne aj dvojliter turbo, výkonovo je podobný. Máte niekto skúsenosti aj s tým dvojlitrom? Klady, zápory, porovnanie s trojlitrom. Dík.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.02.00  00:00

    « Re: AR 75 2.0TS r.v.89

    Mne zajima mnohem vic treba 155 Q4 a to nejlip v provedeni GTA, ale je draha a neda se sehnat [a hlavne je draha]. Nebo 155 V6 Ti by uz vubec nebyla marna, ale kolik jich asi je? Mimochodem jedna by se letos mohla objevit i v ME v kopcich. Tak schvalne - uvidime.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.02.00  17:46

    « Re: AR 75 2.0TS r.v.89

    Ahoj "Magic" ! Jsem rád, že ses zapojil. Odborník jako ty tady dlouho chyběl. Ale nezdá se Ti, že ses tu na poprvý moc rozjel ??? Šetři si příspěvky na ostřejší diskuze. A pak- koho dneska ještě zajimá AR 75 ? Možná že právě jen nás dva.:)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.02.00  16:30

    « Re: AR 75 2.0TS r.v.89

    Alfa 75 TS byla fakt super, ale znam vetsi bombu. AR 75 1.8 Turbo Evoluzione! Amerika mela 155 koni, QV 168 koni a Evoluzione az 286 koni. A kdyz se hezky oplastovala a postavila na lepsi kola (ty original byly udesny) tak to byla primo rozkos. S vyfukem os Supersprintu nebo OMP, ostrjma vackama, Eibach perama a Ohlins tlumicema - to nemelo konkurenci. Tusim , ze v r. 1989 ziskala i titul v cestakach. Stejne jako Lancia v rallye. Jenom Ferrari jim to zkazilo a nevyhralo nic. Smula.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.02.00  16:19

    « Re: AR 75 2.0TS r.v.89

    Mozna by nebylo spatny vyhlasit anketu o petasedmu v nejlepsim stavu. Treba jich neni u nas zase tak malo, problem je v tom, ze kdo ma dobrou, ten ji neproda. Druhej problem je prece v tom, ze treba Auto Zatti chce za 1.8 T Evoluzione z roku 1987 "pouhych" 15 000 DM. Kdo da za 13 let stary auto 350 litru? A jeste za tak osklivy? Ani holku na to nesbalis! Za ty prachy jsou mnohem hezci buchtolapy, tak kdo by je k nam vozil? Vzdyt by je ani neprodal! A u nas se prodalo asi osm kusu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.02.00  16:11

    « Re: AR 75 2.0TS r.v.89

    Tak znova
    Alfa 75 ma zadni napravbu DeDion. Jeji nepochybnou vyhodou je zachovani staleho rozchodu kol v zatácce i v pripade, ze jedno kolo ma drahu pokrivenou treby dirou. Naprava se sama v zavislosti na pusobicich odstredivich silach nataci podle osy problizne v 60% delky celeho auta. To je super a diky tomu muze 75 rezat zatacky jako maloktere jine auto. ALE: naprava DeDion je strasne nakldna na vyvoj, draha a narocna na vyrobu a hlavne strasne TEZKA, protoze funguje jako zkrutny prvek, takze ji nelze vyrobit z lehcich materialu nez je "pruzinova" ocel a nelze delat tenci steny. Protoze by tedy 75 mela velke neodpruzene hmoty, kotouce se premistily k prevodovce, protoze tim se odlehcilo asi 6,5 kg na kazdem kole. Jenomze - kdo menil desticky tak vi, ze mu trvalo stejne dlouho, jako vymena prevodovky u Favorita. Navic se tyhle brzdy nachazeji v oblasti velkeho podtlaku, takze se spatne chladi. U 75 do rijna roku 1990 jsou navic vzadu bud ATE nebo Lockheed brzdy, ktere stoji za starou belu. U modelu QV od r. 1991 jsou ostrejsi Bremba, ale brzdy jsou porad nejvetsi slabivou AR 75. Mozna u 1.8 turbo Evoluzione jsou lepsi, ale kdo s ni jel? V dnesni dobe by se tenhle problem dal vyresit stejne jako u zavodnich 75: kapalinovym chlazenim s trojici desticek. Ale ta cena, ta cena...
  • 00 Reagovat !

    foto JTF

    JTF 08.02.00  11:14

    « Nová 145-6

    Má přijít na trh v listopadu 2000,v lednu mělo dojít k modernizaci 156ky,ale nic víc jsem se nedočetl.V prosinci má přijít na trh model 156 GTA.
  • « 00 Reagovat !

    foto JTF

    JTF 02.02.00  09:13

    « Re: znacky - loga

    Asi žádná účinná ochrana neexistuje,znaky se kradou i ze škodovek. Ta 147 opravdu vypadá skvěle,doufám,že jí nějak zásadně nezmění.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.02.00  19:36

    « Re: Alfa 147

    Pěkné.
  • 00 Reagovat !

    foto

    01.02.00  19:08

    « Alfa 147

    Co říkáte na Alfu 147 viz.
    www.automedia-online.com/d_spion.htm.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…