Alfa Romeo
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Alfa Romeo
-
« Bez nadpisu
V tomhle případě mi prodali pevně naprogramovaný klíč s komentářem, že ho po vybroušení teprve naprogramují na auto. Ve skutečnosti ale chtěli naopak pomocí muster klíče naprogramovat počítač auta na ten nový klíč. A můj klíč, protože je červený považovali za muster klíč. Že to je to je normální klíč s zjistili až když měli auto v díloně a chtěli ho "programovat". To už byl ale nový klíč vybroušen. -
"-- skrytý --" 25.04.00 09:05
« Re: Servis Vavřinec
To museli vedet dopredu. Alfa-Code je závisly na císlech uvedenych na stítku karoserie: Vyr. cislo karoserie + motoru + ricambi (dily). Po zaslani techto tri cisel vyrobci +overeni totoznosti vyrobce zasle klic i s immobilizerem (tvrdi ze do 14 dnu, ale jsou to Italove....). Cela ta legrace stavala asi 4tis + DPH. Tato ibnformace je z roku 1997, mozna se neco zmenilo (hlavne treba cena, atd...). Vyridi na Fiatu Ing. Jindra nebo ing. Jirsa, tel.02/248 06 266. -
« Servis Vavřinec
Nepochválím servis auto Vavřinec na Alfu.
Koupil jsem ojetou 155 jen s jedním klíčem. V klíči je čip na imobilizér. U Vavřince si prohlídli auto i klíč a ujistili mě, že do 2000 kč mi udělají kopii vč. čipu. Fungovalo to tak,že mi za 1800 kč prodali klíč s nenaprogramovanym čipem a poslali mě si to nechat vybrousit. Ještě jsem se ujistil, že to potom naprogramují - prý bez problému. Přivezl jsem vybroušený klíč. Oni zajeli s autem do dílny a za 5 min mi řekli, že to naprogramovat nejde,ale peníze mi nevrátí. Prý si můžu nechat ten klíč třeba na odemykání kufru,nastartovat to nepůjde. Od té doby už jsem jim poslal 3 dopisy, ale bez výsledku, chystám se dát článek do novin. MARSA@seznam.cz -
"-- skrytý --" 20.04.00 10:32
« Re: ALFA 164 problem?
Nejspis by to mohlo byt drhnutim vidlicky o zubovou spojku. Vpredu je nad prevodovkou moznost jednoduse (ucko a dve matky) tahlo prodlouzit nebo zkratit (to zjistis podle toho, jestli to prestane pri lehkem pohybu vpred ci vzad). Pokud ani to nepomuze, zavada je jinde a radeji nebrat. -
« ALFA 164 problem?
Mam vytipovanu jednu 164-ku. Ma jednu "vadu", z prevodovky sa slabo ozyva taky suchavy zvuk, kovove trenie. Akonahle chytim do ruky rychlostnu paku, zmizne to. Chlapik hovoril, ze mu to robi odkedy si dal nastavit kulisu. Moze to byt nieco vazne, alebo je to len nejaka kravina? -
"-- skrytý --" 18.04.00 13:58
« Re: ALFA 156 2.0
Opet causa zadreny motor: Vcera se odehrala navsteva v servisu Imofa. Servis tvrdi, ze za nic nemuze, ze gufero prasklo a vylital olej po mesici, co tam bylo kvuli houpajicimu se motoru je pry nahoda. Ze nesvitila kontrolka je pry normalni! Ze houpani na volnobehu neodstranili za 1/2 roku pry nema na havarii motoru vliv. Stanovili cenu opravy na radove 100 000 Kc, nebot tato klika uz se brousit neda, nova stoji 70tis + ojnice + panev. Doporuculi nam obratit se na Fiat na ing. Jindru, aby Fiat rozhodl, zda se v ramci "komercni zaruky" bude podilet alespon castecne na nakladech opravy. Jiz uvedenim typu 156 mne Alfa Romeo presvedcila, ze se svoji drivejsi filozofii a identitou nema mnoho spolecneho, ale tato zalezitost mne utvrdila v nazoru, ze ALFA ROMEO JIZ NEEXISTUJE! -
« Re: ALFA 156 2.0
Kupoval jsem ji jako použitou (6měsíců)ale je jak nová, zatím vše drží dobře,jediné co se mi nezdá je právě výkon při vyšších otáčkách na 5stupni - na to jak alfa reaguje na 1-4, tak mi 5-ka připadá dost líná směrem nahoru,v papírech je maximálka 216,ale prý se s tím dá v pohodě 230,mně ne.Jinak zpracování na italský auto je velmi dobrý/jen o cca 2mm nepasujou levý dveře/,brzdy výborný,sedí to na silnici jak přilepený,zatím ani nic nevrže a elektrika funguje jak má,jen ten výkon na pátým stupni-mám podezření na to,že to škrtí elektronika.Nesetkal se s tím někdo u 156/2.0 l? -
JTF 18.04.00 10:09
« Re: ALFA 156 2.0
Já jezdím při normální jízdě kolem 10,5 l/100km, Při max. využívání motoru kolem 16 l/100km, zkoušel jsem i max. rychlost 240 km/h(samozřejmě krátkodobě), myslím, že by to šlo ještě více, ale provoz to nedovoloval Praha - Brno. Možná v Německu by to šlo rychleji. Jinak já mám 2,5 V6. Jak jsi jinak spokojen? Kvalita zpracování, apod. Kupoval jsi jí jako novou? -
« Re: ALFA 156 2.0
Magicu dík, katalogy znám, zajímala mne spíš praktická zkušenost - mám 156 2l 1/2roku starou a spotřebu mám při dynamické jízdě tak kolem těch 12-13l,při normálné jízdě tak kolem 10l,uvádí se že bere i pod 9l tak mne zajímalo jestli to někomu bere tak málo a při jakým stylu jízdy. Rychlost kolem 200-210 mám tak při 5900 otáčkách ale pak to začne lenivět a otáčkám se nahoru nechce /alespoň ta moje/ tak mne zajímala zkušenost ostatních.Jinak moje brzy jsou super. -
"-- skrytý --" 18.04.00 08:49
« Re: ALFA 156 2.0
Alfa 156 1.8 TwinSpark: 144 koni 0-100 za 8.83 s, max. 210 km/h pri 6300/min,. AR 156 2.0 TS: 154 koni, 0-100 za 7,91 s, max 219 km/h pri 6300/min. AR 156 2.5 V6 24V: 191,8 koni, 0-100 za 7,28 s, max 233,6 km/h pri 6400/min. Zdroj: Automobilismo. Podle AMS umi 1.8 TS pri 7000/min utikat temer 240 km/h - nikdy jsem to nezazil, mozna s vetrem v zadech a z velkyho kopce. Ale moc tomu neverim. Fakt ale je, za 7000/min nedela tomu motoru nejmensi problemy. Spotreba u 2.0 TS se pohybuje mezi 8,5 az 14 l/100 km. zalezi mnohem vice na akceleraci, nez na absolutni rychlosti. Ma to asi nejlepsi jizdni vlastnosti ve sve tride, asi nejmensi kufr, prumerne brzdy a mizerny servis. -
JTF 14.04.00 11:08
« Re: Mrtva rubrika?
No to je síla, mám 156 ku asi měsíc a nevím kam s ní do servisu(teda až bude potřeba na garančku),Imofu zavrhuju, také jsem přemýšlel o Vavřinci, ale chtělo by to nějaké reference. Známý z jedné firmy poblíž před 14 dny kupoval 146 ku s motorem 1,9 JTD u Imofy a s jejich jednáním byl velmi spokojen, ale ještě nepotřeboval nic opravit. zatím jsem neslyšel jedinou pochvalu na Imofu. -
"-- skrytý --" 14.04.00 08:54
« Mrtva rubrika?
Tak koukam, ze BMW uz maji asi pet rubrik a priznivci AR jednu a ta jeste pomalu odumira. To je teda ostuda! Alespon tedy prispevek: poprve v zivote jsem vcera videl motor 2.0 TwinSpark, kterej byl v * uz po 60tis km! To auto jiz tri mesice nedrzelo volnobeh a "houpalo" se. Jinak to ale makalo dobre. Majitel to dal jiz po nekolikate do servisu Imofa Praha, aby zavadu odstranili, vymenili olej a udelali dalsi veci. Vyzvedl si tam to auto po deseti dnech a po necelem mesici motor zacal tlouct jako krava na klice. Panev v *, rikal jsem si. Dal to zase do Imofy a tam mu rekli, ze v * je nejen panev, ale cela klika a ze v motoru bylo jen 0,5 litru oleje. Ze teklo Gufero a tak olej vytekl a buhvi jak dlouho to jezdilo na zbytek!!! Po mesici, kdy to auto tam bylo kvuli motoru!!! A ted mi reknete: ma smysl kupovat Alfu Romeo, kdyz vam ji znackovy servis zkurvi? Nyni nastava debata, kdo opravu zaplati, ale jedno je fakt: budu-li ted delat statistiku poruchovosti, vyjde mi tahle Alfa jako peknej krumpl. A pritom to auto je v tom vlastne nevinne. Bude-li zajem, budu i nadale informovat, jak se situace vyviji. P.S. nemate nekdo nahodou zkusenosti s Vavrincem?
Se spotřebou jsem na tom naprosto stejně jako ty,
průměr mám 12l.Při cestě na dovolenou do Chorvat minulý rok jsem mněl prům.8,3 ,ale takovou spotřebu uľ asi nikdy neuvidím - jel jsem se známým, který má Cordobu a jezdí aľ moc v klídku. Při měř. spotřeby taky trochu záleľí na gumách - já mám 205/55/16.
Taky mám dotaz na Tebe-po kolika km ti v zimě začíná topit ventilace?