Alfa Romeo

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Alfa Romeo

  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.08.00  09:51

    « Re: Co po Theme?

    Pro Kinga : Nikdo tu netvrdil, ze stary boxery jsou spolehlivy. Vsichni vedi, ze prave boxery byly nejvetsi slabinou Alfy v minulosti (stejne jako koroze), ale kdyz se s tebou nekdo hada, tak o soucasnych modelech...
    Octan
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.08.00  09:49

    « Re: Co po Theme?

    Jen pro informaci, tvuj TS jeste nema rozvodovy remen , anobrz retez, tzn. ze pokud neni zavada na mazani, tak by mel vydrzet celou zivotnost motoru. Remeny maji az novy motory TS 16V z Pratolla Sera, ktery byly prvne dany do Spideru/Gtv v dvoulitru a potom az do objemu 1.4 l do 145/146 , dale do 156 .... dale do 166 (jen 2.0 l)atd :-)
    Octan
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.08.00  08:45

    « Re: samolepky Alfy

    RSD ty jsi jak agent s teplou vodou.
  • 00 Reagovat !

    foto

    13.08.00  18:40

    « samolepky Alfy

    Chybí vám nějaké to označení, či nápisík na vaší Alfičce? No tak si jej můžete objednat ze stránek [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.08.00  11:47

    « Re: Co po Theme?

    Tak jsem s tou AR155 najel nějakou stovku km, a musím říci, že je to dobré auto. Má trochu tvrdší pérování než Thema a je menší, ale chová se dobře. Vadí mi jen příšerný rachot přístrojové desky, když se jede po kostkách. S tím budu muset něco udělat. Taky mi na podvozku něco klepe při nerovnostech, asi nějaký silentblok. Řízení nemá vůli. V autobazaru jsem si to nechal zvednout, ale měli jen hydrulickou plošinu, takže jsem nemohl zkontrolovat zavěšení kol. Spodek je ošetřený a bez koroze, výfuk vypadá že by mohl nějakou dobu vydržet. Příští týden nechám zkontrolovat podvozek v servisu. Trochu jsem naleštil zkorodovaný lak a teď se blýská jako nová. Původně jsem chtěl koupit zelenou metalizu, ale AR má být červená, je to pěkné auto.
    Na středním panelu je široké tlačítko asi mlhovek a vedle je asi 5 mm tenký červený cuplík, asi spinač, ale nezjistil jsem jeho účel. Víte někdo co to je ?
  • 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 12.08.00  12:09

    « 166 automat

    pojebala sa prevodovka, teda zatial ide, ale svieti na palubovke cervenym a nejde prepnut do manualneho rezimu.
    hovorim vam, su to sroty, taliani stale nevedia spravit neporuchove auto. snad okrem ferrari a lamborginy a bugatti a inych superznaciek
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.08.00  21:19

    « Re: Co po Theme?

    Máte asi pravdu, ptal jsem se dnes v Imofě jednoho mechanika a potvrdil že to je riziko a nemají s boxery dobré zkušenosti.
    Tak dnes jsem koupil slušnou červenou 155 2.0 TS. Je to stará kára mod. 1992 v provozu od 1993 ale u slušného čecha, který se o ni staral. Najeto 87000 a v dobrém stavu, všechna elektrika funguje mimo alarmu. Šel jsem autobazarem DAVO na Argentinské a vidím chlapíka jak přemalovává cenu z 129 na 109000, tak jsem to hned koupil. Za ty peníze to udělá ještě službu. Není to sice takový dělo jako Thema turbo, ale jezdí to velmi slušně a asi to nebude tak háklivé na těsnění pod hlavou. Není k tomu ale vůbec žádný manuál. Dá se někde něco sehnat ? Na co si mám dát při údržbě pozor ? Ten majitel do toho lil Total olej, já jsem byl zvyklý do Themy používat olej Alfa Romeo 2000 v červené piksle - syntetiku z obchodu na Novovysočanské. Kolik km na výměnu ? 10000 ? Kolik vydrží rozvodový řemen, neměl bych ho nechat preventivně vyměnit nebo zkontrolovat ?
    Budu rád když mi poradíte, díky.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.08.00  15:32

    « Re: Co po Theme?

    no, to teda cumim. Ale jinak jsou Alfy fakt spolehliva auta, ufff, to se mi ulevilo:-))) Ale chran buh, aby vam tohle rekl nekdo jiny, treba ja, ze jo?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.08.00  13:57

    « Re: Co po Theme?

    NIKDY AR 145/146 S BOXEREM!!! Praskaji krouzky, odchazi na vackach a dokonce i na klikach. Proste vsechny mozny zavady, na ktery si clovek vzpomene tam jsou. Navic - chlasta to jako formule a nejede to, zvlast v nizkych otackach. Tuhle typovou radu vyhradne s motorem TwinSpark. V prvni generaci byl i 2.0 TS pod ozn. QV (145) a Ti(146). Ten take ale radeji nebrat - potize s airbagy, elektroinstalaci, licovanim karoserie, zamky, ulozenim naprav a lakem. Az druha generace s novou predni maskou a motory TwinSpark je solidni. Netrpi nikterak velkym poctem detskych nemoci (i kdyz ty klasicke - elektricke a gumove - tam stale jsou) a nabizi slusnou uzitnou hodnotu (interier je prostornejsi nez treba u Octavie, ale ta ma zase obrovsky kufr), rozhodne mnohem vetsi nez 156. Motory jsou vecne, prevodovky presne a slusne odstupnovane, podvozek na urovni stand. 155 (mimo Q4). Mohlo by to lepe brzdit. Milovniky koncernu VW jiste potesi vrzajici interierove plasty (do r. 1999). S 1.8 TS 16V a 2.0 TS 16V to jede celkem slusne, jizdni vlastnosti ve tride nadprumerne, tvrdsi odpruzeni. Rozhodne je to min. o generaci lepsi nez stejne stary VW Golf GTi, Honda Civic, Mazda 323 GT, apod. Samozrejme jizdni dynamika je proti Theme s turbinou spise "hodne vlacna".
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.08.00  00:00

    « Re: Co po Theme?

    boxery jsou o.k. ,ale převodovka je k nim použita ze staré 33.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.08.00  20:24

    « Re: Co po Theme?

    Díky za osvětlení situace. Má stará Thema už na přestavbu není, protože shodou okolností mi končí papíry koncem měsíce a také není čas se o to starat. Zřejmě asi půjdu cestou buď novější Themy turbo nebo Dedry, ale teď jsem o žádnou nezavadil, nebo přesedlám na AR 155 2.0TS. Dnes jsem v jednom bazaru narazil na krásnou AR 145 1,4i z roku 1995 s motorem boxer. Stála 159000,-. Jenom pro zajímavost, někde jsem slyšel že motory boxer nejsou dobré a novější AR 145 už mají řadový čtyřválec, víš o tom něco ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.08.00  14:58

    « Re: Alfa

    Gusi myslím že by nebylo k zahození sehnat stejnou Lancii na cizích papírech a udělat si přestavbu a nemusíš se bát který auto je jaký, Lancii přece jenom už znáš a víš co od ní čekat. To by byl můj názor, čau
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.08.00  08:46

    « Re: Co po Theme?

    to Gus - pokud jiz nechces absolvovat znovu Themu Turbo, tak mas asi smulu a ten tlak v zadech si uz jen tak nevychutnas, zvlaste pokud jsi mel 16V. Tesneni pod hlavou jsi menil proto, ze bud ty nebo predchozi majitel toho auta prislapoval plynovy pedal i v pripade, ze auto bylo studene a olej jeste nebyl zahraty na provozni teplotu (80°C). Chyba obsluhy - ne motoru. V tom pripade ale prvni vznikaji vule na turbu, ktere potom mene fouka. Thema byla postavena na podlaze shodne s AR 164, Cromou a obdobna se Saabem 9000. Krome Cromy ti mohu doporucit jak AR s motorem 3.0 V6 tak i s motorem 2.0 V6 turbo. Rozhodne neni spatna ani volba na Saaba s turbinou, je lepe udelany nez ta Alfa, spolehlivejsi, hur vsak zataci a brzdi. Prodava se ale za uplne jiny ceny. Mensi AR 155 je do roku 1994 vcetne shodna podlaha s Temprou a Dedrou, od r. 1995 ale ma vlastni vyrazne zpevnenou karoserii. 2.0 TS je lina potvora, ale ma velkou uzitnou hodnotu, slusny podvozek a moc nezere. V6 nejede o moc vic, ale chlasta jako zavodak. Zato ma vetsinou solidni vybavu (klima ABS, elektriku vsude, atd.) Super svezeni je s verzi 155 Q4 (s motorem Lancia 16V turbo a pohonem vsech kol a-la Delta Integrale), ale ty ceny (jiz od 15.000 CHF) i provozni naklady jsou hrozivy. Dobre svezeni je s Dedrou turbo (ale ta hrabe i na petku) nebo s Dedrou Integrale. Ta se da jen u nas koupit uz od 100.000,- (jinak kolem 10.000 CHF), ma trvaly pohon vsech kol (56% predek, 44% zadek), osmiventilovy turbomotor z Themy (jen 169 koni - neni problem pridat), slusnou uzitnou hodnotu (velky kufr se sklapecimi zadnimi sedadly - AR nema) a obvykle i solidni vybavu (digitalni topeni, casto klimacku, kuzi, ABS, vyhrivana sedadla, elektriku vsude, atd).Vyssi spotreba paliva je samozrejme dani za 294 Nm. Za vice penez - kolem 180.000,- - se da v tyhle podivny zemi koupit i Delta Nuova HF s 16V turbem 190 koni. Ta sice porad hrabe, ale umi kilometr za 27.5s a brzdi hodne slusne. Lancie vubec lepe brzdi, nez Alfy. Jsou i neitalska auta, ale ta jsou zpravidla dost draha, nezataci a ta Nemecka nijak vyrazne spolehlivejsi nebyvaji. Mozna zamereni na Japonce (Galant VR-4, Nissan Pulsar, Almera GT, Subaru Legacy) neni zla volba, ale servis a nahradni dily jsou preci jen dost drahe. Zato se jedna o mnohem spolehlivejsi auta. Kazdopadne ti preji stastnou ruku - u italskeho auta zvlast!
  • 00 Reagovat !

    foto

    09.08.00  19:48

    « Alfa

    Díky za radu
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.08.00  08:42

    « Re: Alfa

    Sorry za nepřesnosti,zkus tohle [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.08.00  08:08

    « Re: Alfa

    AR155 je to samý co Fiat Croma,(nebo něco málo Thema)kup to s TS 1.8. nebo 2.0 ty V6 a Turba jedou super ale vezmou si.Pokud je ta 155 ve slušným stavu tak ji kup, daleko poruchovější bude moje 33.AR Zdar!
  • 00 Reagovat !

    foto

    07.08.00  16:17

    « Alfa

    Potřeboval bych poradit od zkušenějších. jezdím už dva roky s Lancií Thema 2.0 turbo, ale nedávno mi ji nějaký dobrák ze Slovenska, který zapoměl brzdit, na dálnici skoro zrušil. Takže půjde na vrakoviště. Protože jsem si zvykl na ten tlak v zádech při sešlápnutí plynu, který dobře znáte, rád bych koupil nějakou podobnou šunku. Šunku proto, protože nejsem moc při penězích. Viděl jsem u ESA AR 155 2.0TS z roku 1993 asi za 135000, vypadá bez koroze, ale o tom typu auta nic nevím a ani jsem na webech nic nenašel. Je tam také 155 2,5 V6, ale to bude asi žrout a není to Twin Spark. Můžete mi někdo poradit nebo odkázat na nějaký link ? Na webu Alfy jsou jen novější typy.
    Pak jsem ješte viděl v jednom bazaru Lancii Deltu 1.8i z r.1994, také vypadala slušně, jistě máte přehled jak je na tom s poruchovosti a se spotřebou.
    Jinak s mojí Lancií jsem najel 60000 za dva roky, když jsem ji koupil měla na tachometru 100000 km, a za tu dobu jsem měnil př. tlumiče, silentbloky na zadní nápravě, brzdové disky, a těsnění pod hlavou. Mimo to se projevily různé závady na elektrice (topení, ostřikovače, kontrolní Led svítí i když závada není a pod.), což si myslím až na tu hlavu není tak strašný, jak se o italských autech traduje. Slyšel jsem, že AR 155 je dělaná z unifikovaných dílů koncernu Fiat, je to pravda ?
    Díky za pomoc.
  • « 00 Reagovat !

    foto JTF

    JTF 06.08.00  12:21

    « Re:

    V Holandsku 156 jezdí taky dost. Jedu za chvíli na dovolenou, mějte se tady hezky. Ať žije Calabrie!
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 04.08.00  14:42

    « Bez nadpisu

    Jo jo Magicu - o prstiž. Ono to třeba bylo 16%, ale z daleka menšího počtu prodaných aut než se prodává teď. Teď sem dojel z Chorvatska a po Puntech a Felicíí tam jezdí z daleka nejvíc Alf 156. A myslím, že kromě naší zemičky to tak vypadá všude - teda na jihu určitě. A o to de. Alfa byla v dost velkým srabu. vyráběla nabroušený auta, ale nikdo je nekupoval. V porovnání s VW vyrábí furt děla a už se začali i prodávat. A nabroušený verze přijdou. Možná ne už tak jako byla integrale, nebo stará Quadrofolio, ale přijde. Vyrábí se ještě 145 jako Q(bez 4?). VW má S 3. Snad to vyjde...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.08.00  08:47

    « Re: to King

    ten minuly prispevek jsem jaksi nepochopil. Asi jsem mirne retardovany. ....... Ja netusil, ze se taky Alfy kradou, to je fakt divna vec. A pokud jde o 156 2.5, souhlasim, ze je to docela dobre svezeni.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…