Alfa Romeo

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Alfa Romeo

  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.12.00  13:22

    « Re: To MAGIC

    Byl to na stredni muj tridni a mel me na strojarinu i na tu diagnozu. Ale uz je to dost dlouho.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.12.00  13:02

    « To MAGIC

    Magicu, ty znáš Bóžu Nováka???? To je fakt pan Kapacita v oboru. Na VOSce mel mechaniku, a stroje a po odpolednách diagnostiku.
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.12.00  12:52

    « Bez nadpisu

  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.12.00  12:51

    « Re: Oživení tématu

    Právě jsem se to dočetl na webu, sic asi se zpožděním, ale přeci. Mám z toho opravdu velkou radost, AR zase zabodovala... Čím to asi bude, že se tak neumístí třeba BMW? Že by nebylo zas tak super???????????????????????????????????… /> Už se fakt těším, až si budu moct vítězku prohlídnout v reálu... V Regio Autu v HK 147 zatím nemaj :-(.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.12.00  12:04

    « Re: 147

    To Magic: Neviš náhodou jakej krouťák má mít ten novej 1.9JTD/81kW?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.12.00  08:56

    « Re: 147

    Ma ji v Praze Imofa na Francouzsky ulici nad Namestim miru. Muzes si ten "skvost" pro hlidnout v cerny barve. Je to fakt hezky, uplne nezajimavy auto. Ale jak vozy AR klesaji ke dnu technickeho zapomneni, zisky koncernu rostou.....
  • 00 Reagovat !

    foto

    07.12.00  12:32

    « Oživení tématu

    No, to je fakt paradox. AR147 získá "Car of the Year" a tady vzápětí naprosto usne téma "Alfa Romeo". Buď jsou z toho všichni alfisti v šoku nebo nevím.


    Vítězství ve výše zmíněné anketě mě dost překvapilo, vždyť AR147 nepřináší skoro nic novýho. Zkrácený podvozek z AR156, víceméně stejné motory jako v AR156 (zvýšení výkonu u 1.9JTD z 77 na pouhých 81 kW je na dnešní dobu slabota), robotizovaná převodovka "Select Speed" z AR156 atd. Navíc designově se mi líbí víc sedan AR156 (pro mě stále nejhezčí auto na světě), ale je fakt, že 147ku jsem na živo ještě neviděl.

  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.11.00  13:06

    « Re: To 164 TB

    to je mi jasne a proto chci nejaky kontakt mimo internet, aby se s tebou mohl primo domluvit na tom, co chce a kolik ho to bude stat. kamos se jmenuje vlasta a ma tel 0602215695, kdyztak mu zavolej a dej mu cislo, on se pak s tebou dohodne na konkretnich vecech. diky huml.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.11.00  08:55

    « Re: geometria

    Stejny problem se jiz jednou resil s vozy Opel Omega v opravarenskem vzdelavacim centru SPSS v Rychnove n. Kn. Pokud si vzpominam, jednalo se o chybne nastaveni paprskovych center primo v servisu (Mach, Praha 10). Pokud pro tebe nejsou Vychodni cechy az tak daleko, zkus na telefonu +420-445-21 750 kontaktovat Ing. Bohumira Novaka a on ti bud poradi, nebo tu geometrii udelaji oni.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.11.00  08:48

    « Re: To 164 TB

    reznicek@magicseven.cz. Pokud budes chtit ty dily - neni problem, ale volat desetkrat do Italie jen proto, aby nekdo rekl ze si to promysli a uz nikdy neprisel, se mi fakt nechce. Snad chapes proc....Nezivim se tim, takze pripadne ceny uvedu + moje naklady, bez rabatu. Obcas tam ja nebo nekdo z mych znamych jezdime, takze ani dovoz neni neresitelny problem. Ale jak jsem jiz psal - Italove maji jine predstavy o cene tuningu, nez my.
  • 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 18.11.00  21:52

    « geometria

    preco musim chodit kazdy mesiac robit na tej 166 geometriu?
    ja chapem, ze blava to je sama diera, ale ten jebnuty japonec to vydrzal lepsie, ako tento taliansky srot
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.11.00  13:36

    « Re: To MAGIC

    zajem je vazny!! posli mi prosim na sebe kontakt, pokud je mozne to pres tebe objednat.
    ted@post.cz
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.11.00  19:31

    « Re: To MAGIC

    Vsechny uvedene tuningove dily by se musely nakoupit prostrednictvim naseho italskeho partnera Auto Zatti. Mimo Italii se totiz prakticky nevyskytuji. Jedna se o prodejni a servisni firmu, ktera ma dlouholete zkusenosti take s automobilovymi zavody, a kde je mozno videt i velice zajimave exemplare starsich - zejmena okruhovych aut. Pokud by byl zajem o tuning zavazny, neni problem uvest konkretni vyrobce, ale ja jsem je zatim nezjistoval - pouze jsem se zeptal na radovou cenu. WasteGate je system, ktery ma za ukol zabranovat hromadeni vyfukovych plynu mezi skrtici klapkou a rotorem kompresoru. Jedna se o membranu a ventil, ktery prepousti tyto plyny po dosazeni stanoveneho tlaku castecne do sani a do vyfuku, coz ma za nasledek nadherne pecky do vyfuku. Ten ale musi byt nerezovy, aby to vydrzel. Sekundarnim jevem tohoto systemu je pulsace membrany v ustalenem rezimu otacek, kdy tato membrana vyluzuje zvuky podobne meluzine a jeste ke vsemu po ubrani plynu syci. Vyhodou je vsak vyrazne omezeni turboefektu; ten vznika pri jizde po uplnem ubrani plynu a naslednemu pridani. Motor v tom okamziku neni schopen disponovat jakymkoliv momentem, nebot nahromadene plyny behem decelerace zabrzdily rotor kompresoru, ktery potom potrebuje urcity cas ke znovuroztoceni.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.11.00  10:46

    « Re: To MAGIC

    kde je k mani to sani za cca 4000kc?? a ty vacky jsou od alfy nebo kde se daji koupit??a mohl bys, prosim objasnit pojem waste-gate na odvod plynu??
  • 00 Reagovat !

    foto

    15.11.00  08:19

    « Alfa 147 zvolena autem roku !

    Tak znovu:
    [odkaz] akce=zpravodajstvi &subakce=aktualne&id=35160
  • 00 Reagovat !

    foto

    15.11.00  08:17

    « Alfa 147 autem roku !

  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.11.00  11:33

    « Re: To MAGIC

    moc DEKUJI budu tlumocit a zase se ozvu!!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.11.00  17:21

    « Re: To MAGIC

    Aha, psal jsem to a nekde to zmizlo:
    u standardnich vyrobcu (OMP, Supersprint) neni vyfuk na V6 TB vubec v nabidce, tzn. musi se zvolit nejaky jiny, ktery bude ale drahy. Muj odhad je kolem 1500 az 2000 DM (bez svodu - ty nebudou k dispozici vubec, protoze by to bylo u tohoto motoru hodne slozity), ale je to jen odhad. Kamarad natahl v puvodni delce pouze trubku a nechal puvodni zadni tlumic a bylo to v pohode. Turba nejsou na vyfuky tak citliva. Sani k dispozici je, stoji kolem 4.000,- Kc bez filtru. S vackama je to taky nic moc, ale nechaly by se udelat po 1200,- DM/kus (x2). Tesneni pod hlavou Spesso je v pohode. CPU jsou k mani zatim 2 druhy po cca 1.000 DM za kus. Celkovy vykonovy narust je samozrejme zavisly na stavu motoru ale melo by to byt neco kolem 20-25 koni pri puvodnim pretlaku. Pokud by se sehnal i vyfuk, az kolem 30-35 koni. Hlavni je ale narust toc. momentu v nizkych a strednich otackach, ktery je normalne u V6 TB dost mizerny kvuli emisim. U tohoto motoru je ale prvotni uprava napinaku a udelal bych i waste-gate na odvod plynu, protoze turboefekt je u tohoto motoru citelnejsi nez u 4R TB. Samozrejme nikdy potom neprojde emisema. Lestenou kliku jsem na tenhle motor nikdy nevidel, ale vim, kdo by ji udelal. Totez plati o pistech a ojnicich, je to ale hodne mastny. Uprava RJ se musi delat v Italii, Nemecku nebo Rakousku, protoze nove CPU najde jen velky Fiatacky tester a ten tu nikdo nema. Celkove neni tento model pro tuning zrovna nejvhodnejsi.
  • 00 Reagovat !

    foto

    13.11.00  14:21

    « To MAGIC

    chci se pripomenout s tou 164, nevite neco o sportovnich vackach do V6T??? a konkretni moznosti dalsiho tuningu motoru a orientacni ceny ci kontakty???
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.11.00  11:38

    « Re: Motl

    Jako byvaly redaktor AutoTipu ti musim dat za pravdu v otazce skepse vetsiny ceskych redaktoru vuci italskym vozum (s vyjimkou Romana Polacka v SM - ten je zase mozna az moc velkym zastancem), ale zaroven ti oponovat: podle mne neni znamkou dobreho auta, jestli mu vrze nebo nevrze pristrojovka. To je podle mne na aute to nejmin podstatne. O tom, jestli 147 prevysuje 156ku podle mne rozhodnou brzdy a elektrika - bolesti 156. Spatny servis a neflexibilni zastoupeni Fiatu ale asi zustane jednou z nejvetsich nevyhod znacky Alfa Romeo.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…