Alfa Romeo

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Alfa Romeo

  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 13.02.01  21:01

    « Re: Re:

    magic> neviem ako to bolo merane, a tiez sa mi tie cisla ohladne zrychlenia zdaju maximalne divne.
    to ze podvozok a brzdy su dolezite, to suhlasim, ale motor je dolezity rovnako, ved je to srdce :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.02.01  12:21

    « Re: wollfe

    hm to bych chapal, jen si nevzpominam, ze by Opel jevil zajem o SKodu .... Vim jen o Renaultu a VW. Jinak to zni logicky a vyzniva to bohuzel v neprospech italu, ta prezentace it. aut vyrazne, vyrazne zaostava za nemeckym standardem. Je to Skoda. S malym velkym s
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.02.01  09:30

    « Re: wollfe

    Ten vztah je vzajemny. Vsimni si, ze pri prodeji Skodovky neprojevil Fiat ani zbla zajmu a pritom rozsahle investuje v Polsku, Madarsku a dokonce i Rusku. Podle Italu jsme slovansti nemci a nase mentalita (volne prelozeno tupost) odpovida nemecke, ale nase kupni sila a celkova uroven je nedostihuje. Proto u nas treba Lancia nema ani zastoupeni, AR ma jen rocni zaruku a Maserati 3200 GT tady nekoupis. Jen nase holky se jim libi. Ale radeji si je odvezou domu. Ale zpet k autum. Uz jsem psal o podivnem vztahu cechu k Fiatu (udajne nejhorsi auta) a naopak k Opelu (nejprodavanejsi u nas). Jsme svetova rarita - kupujeme jako jedini v Evrope auta se zrejme nejnizsi konstrukcni a kvalitativni urovni a opovrhujeme technicky vyspelymi a kvalitnimi autaky, po nichz v Evrope neustale roste poptavka. V reci MS: "vyskytla se zasadni vyjimka..."
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.02.01  14:02

    « wollfe

    nepatri to tu, ale musim to rict, protoze jsem ani netusil jak az moc a do jakych urovni je vsude prosazovan pouze nemecky kapital: namestek ministra financi rekl Unicredito, ze italove nemaji sanci. ( v souvislosti s privatizaci KB ). Asi to tak nebylo mysleno, ale bylo to proste receno. BTW hodne mne prekvapilo, ze platforma Fiat B se pouziva nejen pro Bravu, mareu, alei i pro Alfu a Lancii. A vubec jsem necekal, ze Barchetta ma stejnou platformu Fiat C jako Punto .... zdroj SM
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.02.01  13:01

    « Re:

    Souhlasim, podvozek XM je komfortni, ale to auto nezatoci ani kdyz prosis na kolenou. MB tr. E je na tom prostorove urcite mnohem lip, a to i zpracovanim, na druhou stranu ma o dve generace horsi podvozek. Konkurovat mu ma ale spise ta Lancia, AR ma byt sportovniho charakteru a sportovni chovani zde ma byt prvotni vlastnosti. Presto mam pocit, ze 164/II byla proti 166 mnohem povedenejsi auto. I ten prostor byl lepe vyuzity: mene pro nohy, ale soumerne ve vsech rovinach. To MatuS: 1. AR 147 2.0 TS neznam, ale znam 156 2.0 TS a ty udaje jsou: fabrika uvadi 0-100 km/h za 8,6s a max 216 km/h, skutecnost namerena na brzde je od 7,9 (Automobilismo) po 8,2 (AMS) a max se pohybuje pres 230 km/h, protoze ten motor jde v pohode a rad do 7000/min, kdezto vyrobni hodnoty jsou na 6300/min. 2. Pokud budes toto zrychleni merit na silnici, vstupuje do toho mnoho dalsich faktoru, z nichz nektere muzes ovlivnit, jine nikoliv. Jde mnohem vic o ridicovo chovani, nez na valcich. V katalozich vsak uvadeji firmy vzdy jen vysledky z valcove zkusebny brzd! 3. Vykon motoru je u AR udavan podle ECE, u BMW v DIN. Podle DIN bude mit ta Alfa cca 153 koni a 188 Nm. 4. Motor auto nedela - i kdyby byly tebou uvadene hodnoty pravdive (u Nemcu tomu neverim), neznamena to vlastne nic. Rychlost auta je dana mnohem vic treba brzdama a podvozkem. Je vsak otazka, zda jako ridic umis a hlavne chces tyto faktory vyuzit.
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 12.02.01  12:01

    « Bez nadpisu

    No ševc teda nejsem, ale většinou a v Blavě zvlášť se ti na podrážky nachytá písek, ne? A pokud by si byl čuně, tak dvojnásob!(To ber jako srandu a neurážej se!)Nezlob se na mě to sou hovadiny! No XMko se mi líbí i designově, ale kvalita je na úrovní žiguláků(což platí o všech autech do dnes od PSA)...A jízdní vlastnosti má komfortní, ale tam kde Alfa ještě zatáčku projede, spousta jiných aut už bude ve škarpě vč. XMka a bohužel i Xedosu...
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 11.02.01  23:22

    « Re:

    jo, xmko je krava :-) ale kto sa v tom vozil, tak uzna, ze je to vynimocne auto, najme
    co sa tyka jazdnych vlastnosti/komfortu. ved nie nadarmo zobral rolls royce licenciu
    na hydroaktivny system od citroena. samozrejme, aj toto auto ma svoje dost velke slabiny,
    co sa tyka elektroinstalacie najme. ale myslim, ze v mnoho smeroch je to auto neprekonatelne.

    tie prahy - povedal by som, ze hrube skrabance su od topanok (ale zasa mi neda nepodpichnut -
    ja mam zvacsa podrazky gumene, a otec kozene, ako sa to moze oskrabat? jedina odpoved - smejdovy
    material.) a jemne skrabance su od spodku dveri (zachyti sa na tom bordel z cesty a potom
    sa to skrie - klasika)
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 11.02.01  20:17

    « Bez nadpisu

    No hezky...Jedna věc XMko není auto, to je kráva. To auto co se týká délky v Evropě těžko bude hledat konkurenci(v bazaru stojí 40 000). Jo jinak sem měl pocit matušu, že si kdysi říkal, že máte 3-litr, ale to je jedno. Teď byla Alfa na Primě a taky s ní byli spokojení...Prahy určitě poškrábeš od bot. Jo o silnicích v Balvě vím svoje, ale že by Alfa měla jít na díře "na tvrdo" o tom pochybuju. Lancia není ošklivá - je to velice kvalitní(v porovnání s BMW, A 6, ME) managerský vůz, s velice decentním designem - ten se ostatně bude měnit s Dialogosem, který by měl koncem roku přijít do výroby. Jo s tím TUV sem ti hned říkal, že 1 letý auta nechodí nikde na technickou púrohlídku....Jinak těch 23 aut není za loňský rok moc...ale na to, že sou vlastně 3 prodejny tak to tak zlý není...furt lepší než drátem do oka. Jestli vyhraje v privatizaci (o Komerčku?) Unikredito...tak těch aut se prodá mnohem víc...neboj
  • 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 10.02.01  13:23

    « 147

    Som rad, ze sa tu rozbehla normalnejsia debata ohladne alfy, tak ma zaujima vas
    nazor na 147
    priznam, sa ze som na to auto strasne slintal a tesil sa na neho,
    wawrik potvrdi :-) , ale potom ma wawrik upozornil na jednu vec, a to ma dost zamrazilo.
    a to su biedne jazdne vykony 147. konkretne sa jedna o zrychlenie 0-100km/h, ziadne ine
    blizsie udaje k najsilnejsiemu motoru totiz nemam. s najsilnejsim 150k motorom, kde stoji
    tato alfa cca 900tis sk je zrychlenie 0-100 za 9.3 sekundy, a to je povedal by som, hrozna bieda
    a sklamanie.

    blizsie udaje mam len o 1.6tke tej 120konovej, co je stredny
    motor (zakladny ma 100koni a najlepsi 150koni). takze 1.6tka 120koni, zrychlenie 0-100km/h
    za 11s (imho bullshit), 40-80km/h (3.rychl. stupen) 7s - neviem posudit, lebo ja by
    som siel na dvojke. celkom dobre brzdy - studene prazdny 38.6m, zohriate nalozeny 41m


    pravdu povediac tieto papierove hodnoty poukazuju na normalne priemerne auto,
    ale ziadne cuervo sportivo.
    hodnoty som cerpal z casaku
    automotor a sport, sk verzia
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 10.02.01  13:23

    « Re: Problem. 166

    otec ja obcas vozi v Ecku 4matic (ale vozi, nie soferuje) a hovori, ze je to lepsie.
    btw som si spomenul, ze ked mal otec XMko, tak tam bolo miesta...to sa neda s alfou porovnat.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.02.01  09:11

    « Re: Problem. 166

    Octavia není žádný měřítko, to je prostě tragédie co se prostoru týká. 4,5 m nebo kolik dlouhý auto, když si sednu dopředu (a to měřím slabých 194 cm ) a jdu se podívat za sebe, tak se dívám asi pěticentimetrovou škvírku mezi zadním sedadlem a předním opěradlem, takže mi tam neprošla na podlahu ani bota, otočená o 90 st., protože podrážka boty byla širší než ta skulinka. A argument prodejce, že pro děti je místa vzadu dost považuju za důkaz, že prodejci Škody asi taky ví * co je v * měkkýho, protože děcko v sedačce má v koleně natažený nohy a tak v určitým věku potřebuje podstatně víc místa na nohy než průměrnej dospělej, ale to jsem trochu utekl od tématu AR. V tolik oplakávanej 166 jsem jel asi 150 km (beton.dálnice i zatáčky), ale podvozek je fakt výbornej, i když z této třídy můžu srovnávat jen s Mercedesem E (r.v.cca 1997), proti tomu Mercedesu mnohem lepší podvozek i odhlučnění, prostor pro ramena fakt trošku slabší, ale na délku zase lepší. Jó, Lancia to je limuzína par excellance, ale trochu postrádají ten šmrnc co má Alfa, i kdyř se v poslední době taky hodne zlepšila.
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 09.02.01  22:09

    « Re: Problem. 166

    v passate, alebo a6 som nikdy nesedel, ale v xedose som vzadu sedaval a viem ze tam bolo o dost viacej miesta.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.02.01  11:53

    « Re: Problem. 166

    Připojím vlastní zkušenost s prostorem v Octavii a AR166. Do obou jsem ji na jednom autosalónu sednul - nejdříve dopředu, kde jsem si sešteloval volant a sedačku na moji postavu (188 cm) a potom dozadu. Pokud si dobře pamatuji, tak v AR166 bylo místa pro nohy cca o 5 cm víc než v Octávce. Nad hlavou to vzadu bylo slabší v obou autech, ale podobně mizerně je na tom k mé malé radosti i VW Passat, Audi A6 a počítám, že i spousta dalších aut.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.02.01  11:00

    « Re: Problem. 166

    TUV o.k.
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 09.02.01  09:36

    « Re: Problem. 166

    mfilip> mas pravdu, naozaj je tam statistika az vo veku do troch rokov, neviem kde som to predtym nabral, takze tymto sa ospravedlnujem.


    magic> ak mi najdes ako sa pozeraju tie funkcie v palub.pocitaci, budem velmi rad, ja som na to nedosiel.
    s tym miestom na nohy ti to odfotim, aby si to videl. s tym miestom v oblasti ramien neviem, lebo som tam este s nikym nesedel, ale to stou hlavou to mas pravdu - je to dost nizke auto, mne to staci ale vidim ze som hlavou u stropu :-)
    miesto pred vodicovym spolujazdcom s tym oblym priecinkom je naozaj uplne nahovno.
    kufor sa otvara zvnutra, samozrejme, ale on iba nadskoci, neotvori uplne... takze treba dat do tej uzkej skulinky prsty a dvihnut ho. skoda ze nieje namontovane otvaranie kufra na kluci s centralom.
    s tym podvozkom neviem - pisal som ze je to subjektivny pocit, takze mozem sa mylit.
    dneska som pozeral tie prahy, potrvdzujem co pisal wawrik, ale vsimol som si ze scasti su okopane topankami a scasti su od dveri obsuchane. jo a pozeral som aj licovanie celej karoserie, vsetko pekne sedi, medzery su vsade rovnako velke, takze pochybujem ze to bola buracka. na to zrkadlo som tiez pozeral, vyzera normalne.

    ale este jednu vec, hoc nepodstatnu musim tomu auto vytknut - vzadu v strede je bezpecnostny pas ten brusny. v dnesnej dobe, ked uz mensie auta maju vzadu 3x trojbodovy mi ti pripada trapas.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.02.01  09:17

    « Re: Problem. 166

    2magic: dnes som bol s alfou v servuse, bola tam jedna na garancke a jedna predvadzacia s 15-timi tisicami, plus nasa firemna. Vsetky mali tie ozdobne prahy poskrabane. Nie sice nejako vyrazne, ze by tam boli ryhy, ale ozaj to vysuchane je. Podla mna to padnutymi dverami nie je, dvere sedia spravne a medzery nemaju klin ani nevytrcaju.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.02.01  08:36

    « Re: Problem. 166

    Co se tyka automatu - je to snad nejhorsi automat, co znam a nezbyva nez souhlasit. Motor nejlip pracuje v rozmezi 3500 az 6300/min a jeho spotreba u mechanickeho sestikvaltu se pohybuje v rozmezi cca 9-13 litru/100 km, jizdni dynamika je jen nepatrne horsi nez u 3.0 (ktery bere az tech 17). Pocitac ma naprosto nelogicky software, ale myslim si, ze tam je i dojezd i okamzita spotreba (ted ale hadam, musel bych se podivat do manualu), pamatuju si jen, ze jeho ovladani je neuveritelne nelogicke a za jizdy je temer vyloucene se cokoliv dozvedet. Prostorem je podle mne 166 uplne jinde nez Octavia: zatimco pro nohy mista az az, v oblasti ramen a hlavy to stoji za starou belu. Vpravo vpredu je obly roh pristrojovky nebezpecny pro koleno, vzadu se delsi clovek pri nastupovani casto prasti o ten stupidni "zobak" zadnich dveri (pokud tedy nedostane predtim do hlavy). Kufr se da otvirat zevnitr. Podvozek mate asi nejak poskozeny - tezko rici cim, ale fakt je, ze proti Xedosu se alespon mne jevi o 1000% lepsi. To velky auto umi jezdit zatacky neuveritelne rychle, snadno a rychle meni smer jizdy, ze se ani nechce verit uvadene hmotnosti cca 1,5 tuny. Ale srovnam-li 166 versus Kappa, 166 ve vsem prohrava. V Kappe je prostoru az moc, display je sice mensi, ale logicky (za priplatek je stejne velky), jizdni vlastnosti dost podobne, motor 20V turbo je primo pohadkovy a posledni verze i lip brzdi. Jenom je Kappa ponekud osklivejsi....
  • 00 Reagovat !

    foto

    09.02.01  08:16

    « Bez nadpisu

    tak aspon rekni, ze ses s tim TUV pekne sekl.
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 09.02.01  01:00

    « Re: Problem. 166

    magic> takze poporiadku.
    to zrkadlo pozriem.
    jazdne vlastnosti: niesu zle. ale nieje to podla mna ziadna super mega slava. je to lepsie ako xedos, ale keby sa to malo porovnavat s xedosom, ktory ma riadenu zadnu napravu, tak by imho bol xedos lepsi, a pritom je ten podvozok luxusnejsi. ale to je subjektivny pocit samozrejme.
    podvozok a rany: to mozes mat pravdu, pretoze jazdit v blave...to je hroza, cesta sama diera. ale zasa sa nad tym musim divit, pretoze niektore jamy citroen v pohode prezije, ale alfa, ta az zajajka od bolesti, to pocujes ze pruzina sa stlacila na maximum...je to proste uplna rana!
    jo a este raz ta cena: je to 2.5l s automatom, ziadna doplnkova vybava, a cena je medzi 1.3 a 1.4mil, otec si presne nepamata.
    tie listy - robia to obe predne dvere, neviem si predstavit tu nahodu, listy su pekne rovne, zajtra pozriem, ci to robia aj zadne dvere.
    diki za postrehy
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 09.02.01  00:00

    « Re: Problem. 166

    magic je to 2.5l, takze cena je primerana
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…