Alfa Romeo
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Alfa Romeo
-
wolff 21.03.01 19:23
« Bez nadpisu
Jako fakt je ten, že ty částky, za který se ty auta tady prodávají jsou úžasný. V Itálii by se dal asi při troše štěstí sehnat za pár těch našich blbých babek neskutečnej skvost, s kterým by si asi neměl problémy ani na brněnské 12 hodinovce...Sem na to sám zvědavej... -
wolff 13.03.01 16:15
« to magic.
Mrknu se tam a poslu ti SMS, jestli ji tam jeste maji. Už je to tak měsíc co sem ji tam viděl. Bylo na ni napsany Evoluzione, ale bylo to myslím opravdu s turbomotorem. To auto vypadalo dost bomba, ve vnitř dřevo, všechno v elektice, klasický alfa Al. kola (takový ty zlatý) a rok výroby co sem se díval tam byl opravdu tuším 92 rok. Žádná koroze a ani žádné nabourání (aspoň viditelné). Zkusím co se dá dělat. -
"-- skrytý --" 13.03.01 11:12
« Re:
Wolffi, prosim Te, zjisti mi kontakt na ten bazar, nenasel jsem ho v zlatych strankach, tam je na Olomoucky jenom AAA. Diky. Pokud bys tam mel nahodou cestu, zkus prosim mrknout, jestli je to fakt Evo, nebo alespon turbo benzina (rozdil je na prvni pohled videt na intercooleru co je primo pricne pres hlavu jako u Imprezy a na ctyrpistovych prednich brzdach; jinak jsou tam jiny narazniky a plasty, ale ty prodava Lester zvlast i se samolepou Evoluzione za par penez), a v jakym je stavu. Doklady me nezajimaji, spis rok na oknech (kvuli provedeni), kilometry, jestli ten motor bezi, kastle nedostala velkou pecku, atd. Ja se tam tento tyden nedostanu a moc by me to auto zajimalo. Jedine v nedeli, a to asi maji zavreno, co? Jestli je slusny, beru ho! Diky. Muj mail je reznicek@magicseven.cz nebo mobil 0604/700 764. Dik moc a mej se. -
"-- skrytý --" 08.03.01 13:42
« Re: petasedma
EVO za 40.000 chci hned!!! Jinak 75 - super kara, ale ciste sportovni. 1.8 nedoporucuji, zere jako TS ale nejezdi tak (125 koni, bere od 4000). TS je naprosta parada, 145 koni (148 bez katu), 186 Nm, kdyz koupis komplet vyfuk od Supersprintu tak skoro 200 Nm, pruznej, nejlip jde od 4000 do 6200 (az do 7000/min). Je mnohem lepsi nez ve 164, ma tvrdsi a ostrejsi vacky a jinak udelany dvojity zapalovani. Ackoliv je nadupanejsi, vic vydrzi. Pri rozumny jizde umi kolem 8 l/ 100 km, pri sportovni se jen malokdy dostane nad 10,5. Jizdni vlastnosti super, zvlaste ji vyhovuji rychle delsi zatacky, ale i v serpentinach je vyborna. Motory V6 (2,5: 162 koni, 3.0: America 185koni, normalni 189 koni, QV 192 koni a Seria Limitata 207 koni) uz nejsou tak vymakane a navic je to auto s nima o poznani nedotacivejsi, zato ale nabizeji nizsi hluk, lepsi jizdni komfort a vynikajici prubeh momentu uz doslova od volnobehu. Evoluzione je 1.8 turbo, je ale nutno provest spoustu zmen v dnesnim kontextu (premisteni intercooleru, upravy na brzdach, strednim kloubu Diona, kardan, atd.) Koni dela na 75 dobry stelovatelny tlumice za dobrou cenu a fungujpou. Chyby: kardan - hardyspojky, unasec, dale pak prevodovka (hlavne II a R), hlavne u V6 brzdy (sice dvoupisty, ale mizerny), u V6 spatny omezovac (muze prdnout rozvodak - maly uhel opasani prave vacky), napinak rozvodaku porad tece (TS ma retez), ventilace mizerna, drobnosti na elektrice. U Turba se podpaluji ventily. Verze 2.0 TS, 3.0 a Turbo mely samosvor v serii, je to pro zkusenejsi jezdce. ZASADNI PROBLEM: videl jsem jen par, ktere nedostaly v zivote alespon jednu poradnou ranu a ty nebyly na prodej. Bezna cena v Evrope pohybuje kolem 150 - 200.000 Kc!!!