Alfa Romeo
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Alfa Romeo
-
"-- skrytý --" 20.04.01 12:41
« Re: Re:Euro STC
to Villeneuve: Mas pravdu, samozrejme je to o minutu vic. Vsechno vcetne Ferrari Challenge a Octavii. Faktory, ktere uvadis jsou samozrejme rozhodujici (nejvic hmotnost, brzdy a podvozek, nejmin ta sekvencka). Casy mokro/sucho bych nevidel jako uplne relevantni, velka cast zavodu GT se jela taky za sucha, stejne jako druha STC. Volba pneumatik v prvnim zavode rozhodla jednoznacne pro Hondu. Jako podstatny - i kdyz je to velmi zjedodusene receno - bych videl prave ten minimalni rozdil mezi 8 litrovym Viperem a 2 litrovou AR. Budes-li merit vykon, kroutak, zrychleni z 0 na 100 km/h, maximalni rychlost a dalsi "casopisove" hodnoty, nebude mit ta Alfa nebo Honda sanci. A presto je v praxi temer stejne rychla. A o to mi jde: ze nelze auta hodnotit podle tabulek lacinych pseudomotoristickych casopisu. Rychlost auta je dana mnohem vice faktory, nez vetsina lajku ocekava. A tady mas "blbuvzdorny" dukaz (i kdyz trochu demagogicky podsunuty), ze to neni tak jednoznacne a tak jednoduche, jak se podle casopisu zda. -
"-- skrytý --" 19.04.01 12:29
« Re:Euro STC
Larini, Nanini, Gionavardi...je celkem sranda sledovat pocinani tymu Nordauto Euro STC na trati. Tymova taktika = vystrcit z trati vsechny stajovy kolegy, nebot jsou hlavnimi favority (protoze jezdej taky na Alfach). Jen jsem nepochopil jednu vec: V Brne loni jezdili GT kvalifikacni casy kolem 1 min, STC kolem 1.08 az 1.12. Pochopite nekdo, jak muze byt na tom okruhu osmilitrovy auto jen o cca 1 s rychlejsi nez dvoulitr? Ja teda ne. I kdyz beru do uvahy hmotnost a rozdil v predpisech (i cene)! Nase1.8 litrove Octavie to zvladly kolem 1.26 s, zhruba stejne jako Ferrari Challenge. -
"-- skrytý --" 18.04.01 12:58
« Re: AR 155/75
Porad stejny zapory: predni ramena, elektrika, brzdy. Sestivalec nebrat - maly uhel opasani vacky, nevejde se to tam a tak kvuli kazdy pitomosti musi motor ven. 16v chlasta mnohem vic, nez o kolik jezdi lip. Mizerny plasty v interieru. Stejny klady: prostor, kufr, podvozek, motory 1.8 a 2.0 TS vynikajici, solidni vyroba, od r. 1994 slusne tuha kastle. Co se tyka 75 jsou vsechny benzinovy motory vyborny, spickovy podvozek, ktery jen tak nekdo neprekona, lehky, robustni a pritom celkem prostorny auto. Ale nevyhody: kardan, na 6V a turbu nestihaji brzdy, mizerna prevodovka, elektrika, vyfuk pod zadni napravou a u 6V i pod predkem casto zadrhne o zem, slozity opravovani - jen zadni desticky jsou porod, u 6V tecou napinaky jako u 155 a 164. 75 nesezenes nebouranou a kdyz tak strasne drahou. Slusna 155 byva i levnejsi.